|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay dan
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@feyenoord_tweet: Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Nelom, Kongolo en Armenteros in de basis: Afgaande op de laatste trainingen... http://dlvr.it/4tSkn0 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op weg naar nieuwe seizoen....Weken van de waarheid voor Nelom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pffff.. kan toch gewoon spelen man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijg je die tyfus Goossens.
Moeilijke avond met alle afwezigen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Is z'n wijf bevallen? Dan zie je dat kind toch gewoon vanavond? :P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mulder kan ook niet, moest poepen vandaag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kongolo is geen aderlating, Armenteros of Schaken maakt weinig verschil. Nelom....Tsja. Goossens beginnen. Bakkal afmaken dan. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Nou, zo dramatisch hoeft het nu ook weer niet. Gewoon geen contractverlenging is voor mij voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 16:30 schreef sportverteller het volgende:[..] Nou, zo dramatisch hoeft het nu ook weer niet. Gewoon geen contractverlenging is voor mij voldoende. desnoods per direct .. maar afmaken gaat mij ook iets te ver. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 16:20 schreef FR-Henk het volgende:Kongolo is geen aderlating, Armenteros of Schaken maakt weinig verschil. Nelom....Tsja. Goossens beginnen. Bakkal afmaken dan. Eerder een voordeel dan een nadeel dat we een paar van die omhooggevallen kampioenskandidaten er niet bij hebben tegen een ploeg als NEC. Het schijnt voor de huidige spelersgroep nogal moeilijk te zijn om geconcentreerd en gemotiveerd aan de aftrap te verschijnen als we niet tegen Ajax of PSV spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:08 schreef moa het volgende:[..] Eerder een voordeel dan een nadeel dat we een paar van die omhooggevallen kampioenskandidaten er niet bij hebben tegen een ploeg als NEC. Het schijnt voor de huidige spelersgroep nogal moeilijk te zijn om geconcentreerd en gemotiveerd aan de aftrap te verschijnen als we niet tegen Ajax of PSV spelen. Ben ik met je eens. een logisch gevolg van de eeuwige vaste 11 van Koeman. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mulder
Janmaat De Vrij Kongolo Nelom
Immers Bakkal Vilhena
Armenteros Pellè Boëtius
Dit zal em wel worden dan? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat bedoel ik, kan alleen maar verfrissend werken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:08 schreef moa het volgende:[..] Eerder een voordeel dan een nadeel dat we een paar van die omhooggevallen kampioenskandidaten er niet bij hebben tegen een ploeg als NEC. Het schijnt voor de huidige spelersgroep nogal moeilijk te zijn om geconcentreerd en gemotiveerd aan de aftrap te verschijnen als we niet tegen Ajax of PSV spelen. Is zeker een punt. Maar blijven er nog 7 a 8 over die óók geconcentreerd moeten bliven. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik hou het op 1-2 of 2-2 want ja als ze winnen worden ze 3e he en dan gaat het meestal mis en geen BMI en geen clasie en geen vormer dus welke prutsers gaan hun vervangen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Vitesse verliest punten, Twente staat achter.
Vergeet het maar mannen, we zijn kansloos tegen NEC vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben benieuwd naar t middenveld. speelt immers voor clasie , met goossens en vilhena er voor? of kiest Koeman voor n andere optie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal niet relevant, gewoon 7-1 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 februari 2014 - 19:19 schreef van geil het volgende:ik ben benieuwd naar t middenveld. speelt immers voor clasie , met goossens en vilhena er voor? of kiest Koeman voor n andere optie? Koeman doet volgens mij een blinddoek om, dan gaat hij in het midden van de kleedkamer staan en met een uitgestoken arm rondjes draaien. Wie hij aanwijst zodra hij stil staat wordt opgesteld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t best. 4 keer Immers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Mulder Janmaat Vrij Kongolo Nelom Goossens Immers Vilhena Schaken Pelle Boetius |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Geen Bakkal of Armenteros. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nelom, Schaken, Kongolo, Goossens inderdaad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 februari 2014 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
come on. gas er op. doelsaldo opkrikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achterin is fragiel tegen body van NEC |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog 7 maken.
Goossens is waardeloos Dat is t Muldertje ook al |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
staat weer n's voor z'n goal die eikel |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Die gozer heeft echt schijt in zijn ogen die kut Mulder |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Volgende jaar een nieuwe trainer die Immers en Mulder eruit laat, kan niet wachten! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dramatische wedstrijd van Goossens. Gênant dat hij mee mag doen. |
|
|
|