BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - NEC (zaterdag 8 februari 2014, 20:45): 5 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 09 februari 2014 - 12:24   quote  deeplink  
BgB1eOyIUAAyOCt.jpg:large
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 februari 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Ja, hij is leuk.
tomson
 tomson - zondag 09 februari 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Zelfs na de treffer maakten de 25 nekkers geen geluid.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 09 februari 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Zo gek was het dus niet dat ik het niet meekreeg :')
neliz
 neliz - zondag 09 februari 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Iedereen loopt altijd lekker te kankeren op Immers, maar hij is de enige die de afgelopen seizoenen in ieder geval elke wedstrijd alles geeft.

Gisteren waren die trucjes van hem wel grappig om te zien, die jongen zit lekker in z'n vel en dat laat hij nu zien in het veld. De 1-1 had hij in een slechte periode waarschijnlijk over geschoten. Die bal die van de lijn gehaald wordt vond ik nog knap van 'm ingeschoten. Bij de 2-1 geeft 'ie echt een perfecte bal op Janmaat.. bij de 3-1 hetzelfde, dat Schaken mist.. tsja, maar hoe Immers om z'n man heen loopt EN netjes voorzet is weer eens een voorbeeld van wat je puur op inzet kunt betekenen.

En dit komt nog bovenop het feit dat hij continu stoort en voor elke bal gaat. Ik zou niet weten wie er bij Feyenoord op dit moment belangrijker is om het elftal draaiende te houden.
sportverteller
 sportverteller - zondag 09 februari 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 14:36 schreef neliz het volgende:
Iedereen loopt altijd lekker te kankeren op Immers, maar hij is de enige die de afgelopen seizoenen in ieder geval elke wedstrijd alles geeft.

Gisteren waren die trucjes van hem wel grappig om te zien, die jongen zit lekker in z'n vel en dat laat hij nu zien in het veld. De 1-1 had hij in een slechte periode waarschijnlijk over geschoten. Die bal die van de lijn gehaald wordt vond ik nog knap van 'm ingeschoten. Bij de 2-1 geeft 'ie echt een perfecte bal op Janmaat.. bij de 3-1 hetzelfde, dat Schaken mist.. tsja, maar hoe Immers om z'n man heen loopt EN netjes voorzet is weer eens een voorbeeld van wat je puur op inzet kunt betekenen.

En dit komt nog bovenop het feit dat hij continu stoort en voor elke bal gaat. Ik zou niet weten wie er bij Feyenoord op dit moment belangrijker is om het elftal draaiende te houden.
Pellè is de meest waardevolle speler van Feyenoord op dit moment. Maar ook Lex Immers laat zien dat hij belangrijk is.
van geil
 van geil - zondag 09 februari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
3 punten en op slot.
dit behoort normaal te zijn voor Feyenoord.
TheMenace
 TheMenace - maandag 10 februari 2014 - 11:57   quote  deeplink  
top filmpjes!hehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - NEC (zaterdag 8 februari 2014, 20:45): 5 - 1









0.0087649