|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Eerst nu op naar de 3-0 gaan. Inderdaad zijn Schöne en Blind wel de beste twee bij Ajax, vindt ik. Overigens een goede ( tactisch aangepaste ) wissel kan geen kwaad, hoor. Dit om rust in de ploeg te houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dode spelmomenten tel ik niet mee in dit soort dingen.. Uiteraard een grote kans, maar het is niet zo dat dit door goed voetbal komt..
Boilesen er trouwens al weer uit...
GVD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Remco.voorzet vrhijn naar fisscher was goed.. geen hands was kans voor fisscher |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:29 schreef nummer10 het volgende:Van rhijn doet het netjes en vind jullie nu echt zeiken.. wat moet hij nog meer doen volgens jullie????? integenstelling tot dejong trage slak en aanname is verdomde slecht... Ehmm.. Eens geen balverlies lijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ehm dat was een voorzet van Blind.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:29 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind de eerste kaart voor vd Berg nergens op slaan, die kaart van Zyech nergens op slaan.. Die eerste kan ik in meekomen. Is eerder ongelukkig dan bedoelt. Maar Ziyech krijgt een kaart voor zeuren. Dat kan je een scheidsrechter moeilijk kwalijk nemen, zeker als je ziet hoelang het gebabbel door gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:32 schreef Eide het volgende:[..] Die eerste kan ik in meekomen. Is eerder ongelukkig dan bedoelt. Maar Ziyech krijgt een kaart voor zeuren. Dat kan je een scheidsrechter moeilijk kwalijk nemen, zeker als je ziet hoelang het gebabbel door gaat. van la Parra zeurt daar veel en veel harder.. Maar ach.. Typisch Nederlands fluiten.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die De Roon vraagt echt om z'n 2e gele kaart. Hoewel ik er in kan komen dat de scheids em hier niet trekt.
En je weet niet wat daar gezegd wordt Remco, dat kan ook meespelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Klopt remco je hebt gelijk was blind.. vrhijn bal verlies ?? Stromt eindelijk mee naar voren.. vraag me afvwa jij verlangt van em... ik vibd dejong wederon de zwakke schakel.. op alle fronten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dacht overgens dat riedewald de 2de linksback was ?? Weer die antivoetballer poulsen erin terwijl dit toch echt een wedstrijd is dat je heerlijk kan aanvallen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De afgelopen 10 minuten is jammerlijk geen 3-0 geworden, daar Ajax iets teveel balverlies heeft.
Die gele kaart van Van Rhijn geeft al aan dat hij denkelijk nog steeds niet goed in zijn vel zit, van wat ikzelf toch wel dacht. Overigens vindt ik de scheidsrechter matig de wedstrijd fluiten. Hij heeft al minimaal 4 fouten gemaakt, na mijn mening. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De start van H'veen was fel maar ondertussen hangt toch eerder de 3-0 in de lucht. Klaassen speelt een sterke pot trouwens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:38 schreef nummer10 het volgende:Dacht overgens dat riedewald de 2de linksback was ?? Weer die antivoetballer poulsen erin terwijl dit toch echt een wedstrijd is dat je heerlijk kan aanvallen Denk een wissel met de EL in het achterhoofd. Boilesen net weer terug en tegen RB Salzburg is misschien een keuze voor Poulsen beter. Beetje kracht in de ploeg tegen een ploeg die heel veel kracht op de mat legt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nooit aanpassen aan je tegenstander en uitgaan van je eigen voetballende kracht ?? Kijk naar barca |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Iedereen oogt scherp alleen mag het tempo nog wel iets omhoog... Ff twee goaltjes erbij prikken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:47 schreef nummer10 het volgende:Nooit aanpassen aan je tegenstander en uitgaan van je eigen voetballende kracht ?? Kijk naar barca Op zich mee eens, maar Riedewald komt op Europees niveau denk ik nog te kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, het lukt even niet, die 3-0. Eigenlijk had het al 4-0 moeten zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Blind trouwens ook ijzersterk. Die heb ik pas 1 duel zien verliezen, en Klaassen moet H'veen ondertussen helemaal flauw van worden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als een doel van Joeri de Kamps was om zich te laten zien in defensief opzicht doet hij dat uitstekend vandaag. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het wil steeds weer niet lukken bij Ajax om de tweede helft door te drukken. Dit zien we de laatste 3 weken al. Ajax speelt wel op save, maar goed voor de wedstrijd is dat weer niet. Op naar de 3 punten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Was da voor scheids jo... Kolere dies nog slechter dan dejong man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Eide valt mij op dat we 2de helft niet door kunnen drukken zins dejong terug is ? En ziens dien loopt het gewoon stukkenstroever |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Is wel jammer, dat het maar slechts 3-0 is. Optellend over de hele wedstrijd tot nu toe, had het nu al 5-1 moeten staan omdat Heerenveen ook 2 of 3 goede kansen had. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Maar ja, die 3 punten zijn weer binnen, en blijven we lekker bovenaan staan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Leuk voor Schone, terechte hattrick. Goede assist ook van Fischer.
Moisander en Veltman vrijwel foutloos tegen Finbogasson. Klaassen en Blind uitblinkers. Van Rhijn degelijk. Siem de 1e helft redelijk, de 2e helft gewoon zwak en daarmee helaas de zwakste vandaag. Fischer niet best maar vooruit. En natuurlijk Schone, zo belangrijk weer vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:Klopt remco je hebt gelijk was blind.. vrhijn bal verlies ?? Stromt eindelijk mee naar voren.. vraag me afvwa jij verlangt van em... ik vibd dejong wederon de zwakke schakel.. op alle fronten Wat ik verwacht van hem, gewoon een normale voorzet afgeven, is hem wederom niet 1 keer gelukt, verdedigend eens gewoon goed spelen, ook dat lukt hem vrijwel niet, het merendeel van de tegengoals en kansen die Ajax tegen krijgt, komen allemaal vanaf zijn kant..
De Jong speelde een prima eerste half uur, daarna slecht, maar ook Sigthorson gewoon een hele slechte invalbeurt, net als Duarte overigens.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 18:02 schreef nummer10 het volgende:Eide valt mij op dat we 2de helft niet door kunnen drukken zins dejong terug is ? En ziens dien loopt het gewoon stukkenstroever Daarvoor ook niet hoor ;)
Maar het was niet best vandaag van Siem. Maar dan valt Siggie in... die balbehandeling is zo zwak. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou redelijk goed gespeeld. Helaas drukken we alleen weer niet door. Maargoed we beginnen de lastige serie met vertrouwen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 17:38 schreef nummer10 het volgende:Dacht overgens dat riedewald de 2de linksback was ?? Weer die antivoetballer poulsen erin terwijl dit toch echt een wedstrijd is dat je heerlijk kan aanvallen Is ie ook, en als Boilesen geblesseerd is, dan speelt hij ook. Alleen moet je wel keuzes maken op de bank.. Vind het wel logisch dat ie er dan niet altijd bij zit..
Met Poulsen op die plek is het voetbal echt een stuk minder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 18:19 schreef remco k het volgende:[..] Wat ik verwacht van hem, gewoon een normale voorzet afgeven, is hem wederom niet 1 keer gelukt, verdedigend eens gewoon goed spelen, ook dat lukt hem vrijwel niet, het merendeel van de tegengoals en kansen die Ajax tegen krijgt, komen allemaal vanaf zijn kant.. De Jong speelde een prima eerste half uur, daarna slecht, maar ook Sigthorson gewoon een hele slechte invalbeurt, net als Duarte overigens.. Duarte komt sowieso tekort vind ik. Speelde 1 goede wedstrijd en dat is alles. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fischer heeft vandaag eigenlijk gewoon goed gespeeld. Een aantal prima passes, waaronder de bal op van Rhijn toen Siggie miste, de bal op de Jong waar de panalty uit kwam, een onterecht afgekeurde goal, en een assist.. Kortom prima, al kan het nog stukken beter..
Verder was Blind fenomenaal op CVM vandaag, speelde Klaassen erg goed en was Serrero ook goed de eerste helft.
Schone uiteraard terecht man van de wedstrijd.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Welke ( buitenlandse )international moet de opvolger worden van Poulsen ?????? Ben daar heel erg benieuwd om. Ajax moet er wel sterker op worden, natuurlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 18:31 schreef nieuwe ajax het volgende:Welke ( buitenlandse )international moet de opvolger worden van Poulsen ?????? Ben daar heel erg benieuwd om. Ajax moet er wel sterker op worden, natuurlijk. Wie zegt dat dat een buitenlander is? Of is dat in het nieuws geweest? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik wil trouwens nogmaals Moisander en Veltman aanhalen. Ajax heeft nauwelijks iets weg gegeven en hebben Finbogasson vrijwel lam gelegd. Beide een prima pot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 18:35 schreef Eide het volgende:Ik wil trouwens nogmaals Moisander en Veltman aanhalen. Ajax heeft nauwelijks iets weg gegeven en hebben Finbogasson vrijwel lam gelegd. Beide een prima pot. Zeker, beiden gewoon prima.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Jong gaf na de wedstrijd aan na de rust geen power meer in de benen te hebben, dat hij fysiek nog niet in staat is 90 minuten te spelen. Opvallend eigenlijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Heel opvallend Eide.. vond hem eerste helft ook niet al te best en vrij onopvallend ondanks de felle start van ajax.. even terugkomend op vrhijn.. had vandaag veel goeie loopacties.. vond hem vandaag zkr niet de minste.. en blijf erbij als dit middenveld blijft staan enzo blijft spelen is het voor elke tegenstander lastig.. poulsen noooit weer opstellen overgens.. riedewald gewoon 2de back hoe dan ook.. en echt ik zou kishna gewoon een keer proberen in de spits of toch bojan.. maar geen siem en sig meer plssss !!! Siem en sig komen gewoon tekort.. blijft het geven op fitheid blablabla maar is een goed excuus om belabberd tespelen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Siem de Jong speelde ruim zeventig minuten mee tegen sc Heerenveen. De aanvoerder voelde dat het fysiek zwaar was, daar baalde de spits van. De Jong was wel tevreden met de overwinning Ajax. 'Het voelde fysiek minder dan vorige week, ik voelde dat het zwaar was', aldus De Jong over zijn fysieke gesteldheid. De glimlach was bij De Jong wel te vinden over het resultaat: 'We begonnen goed en na de twee terechte penalty's hebben we de wedstrijd gecontroleerd. We hebben Heerenveen achter de bal aan laten lopen.'
Wel grappig aangezien die bijna niks heeft gedaa qua duels.. schokt meer dan als die rent en staat soms op plekken da ik denk van wa doe jij daar dan ?? Zelfs als keer gespot als linksback eerste helft terwijl serero klaassen fisscher blind boilesen er al waren om te helpen... Nee jongens siem de jong valt HARD door de mand door de afwezigheid van eriksen... Sorry voor het in herhaling vallen maar hoop toch dat jullie het een keer in gaan zien |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, ik vond Siem de eerste helft niet slecht. Kwam niet in scoringspositie maar was constant aanspeelbaar en draait bij die eerste penalty goed weg. Na de rust volledig onzichtbaar. Niet meer aanspeelbaar en kwam niet meer in het spel voor. Maar voor rust niet zo slecht als je het nu doet voorkomen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nahja meningen verschillen.. maar da is niet erg.. en mag natuurlijk.. ik weet gewoon zeker dat als je een fatsoenlijke speler daar had veel meer dreiging hebt dan met siem... Zoals iedereen wel weet heb ik hem nooit goed genoeg voor ajax gevonden ondanks zijn doelpunten.. kwam enkel en alleen door eriksen dat hij dat kon... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond Siem het eerste half uur gewoon goed, was een goed aanspeelpunt, leed vrijwel geen balverlies en won veel duels..
Echt onzin dat hij dat alleen kon door Eriksen. Juist Eriksen werd hier door velen echt volledig verguisd.. Het was gewoon een goed samenspel door de twee samen..
Overigens begon Ajax voor de winterstop ook pas beter te spelen met Siem in de punt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voor die klaplong was Siem onbesproken....hier en daar een oprisping wat voor alle spelers geld....nu hebben ze in 1x keer een stok gevonden om hem mee te slaan.....flikker toch op, Siem is op de weg terug een goede voetballer en een echte Ajacied |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 21:47 schreef Nenam_tiL het volgende:Voor die klaplong was Siem onbesproken....hier en daar een oprisping wat voor alle spelers geld....nu hebben ze in 1x keer een stok gevonden om hem mee te slaan.....flikker toch op, Siem is op de weg terug een goede voetballer en een echte Ajacied +1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Trouwens, Fischer na de 3e goal van Schone. Zo blij met een assist. Zo wil ik hem meer zien. Die uitstraling van "deze assist betekent meer dan een goal". Als hij dat erin gaat krijgen wordt hij echt een fenomeen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 19:38 schreef nummer10 het volgende:Siem de Jong speelde ruim zeventig minuten mee tegen sc Heerenveen. De aanvoerder voelde dat het fysiek zwaar was, daar baalde de spits van. De Jong was wel tevreden met de overwinning Ajax. 'Het voelde fysiek minder dan vorige week, ik voelde dat het zwaar was', aldus De Jong over zijn fysieke gesteldheid. De glimlach was bij De Jong wel te vinden over het resultaat: 'We begonnen goed en na de twee terechte penalty's hebben we de wedstrijd gecontroleerd. We hebben Heerenveen achter de bal aan laten lopen.' Wel grappig aangezien die bijna niks heeft gedaa qua duels.. schokt meer dan als die rent en staat soms op plekken da ik denk van wa doe jij daar dan ?? Zelfs als keer gespot als linksback eerste helft terwijl serero klaassen fisscher blind boilesen er al waren om te helpen... Nee jongens siem de jong valt HARD door de mand door de afwezigheid van eriksen... Sorry voor het in herhaling vallen maar hoop toch dat jullie het een keer in gaan zien Nr 10 ik ben hier al heel lang mee bezig de Jong is gewoon een dorsnee voetballer die al weken totaal niet in vorm is en ook vandaag weer de slechtste man van het veld als dan iemand op zijn voet staat als hij gewoon wegdraaid noemen ze dat een goeie aktie van de Jong helaas zijn sommige blind voor zijn erbarmelijk slechte voetbal daar had Bojan moeten staan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 22:28 schreef Eide het volgende:Trouwens, Fischer na de 3e goal van Schone. Zo blij met een assist. Zo wil ik hem meer zien. Die uitstraling van "deze assist betekent meer dan een goal". Als hij dat erin gaat krijgen wordt hij echt een fenomeen. Helemaal met je eens Eide, ik was al bang dat ik de enige zou zijn die het zo ziet :-)) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ook voor zijn klaplong was hij bagger... hij is al 3 jaar bagger.. nogmaals die intikkertjes die eriksen voor hem klaar legde die had mijn opa op de klompen er nog ingeschoten.. nu valt eriksen weg, en zien we de zwakte van siem, totaal geen fantasie die man en draait om zijn eigen as alsof hij zo dik als zeefluik is.. ohja wat hij goed kan is kaatsen.. wat de hel man, naar de bal toekomen is er bijna nie bij en als hij dan ingespeelt word IN DE VOET !! kan die kaatsen maar zo lopen er 100000 amateurs rond die dat kunnen.. en verdomme als je 45 min al zwaar vind tegen een tegenstander die geen fuck terug doet en terwijl je zogenaamd helemaal hersteld bent HOOR JE NIET TE SPELEN !!! en een eerste bal aanname verleer je niet door weinig spelritme heren.. dat heb je, of je hebt het niet.. en siem heeft dat over duidelijk niet... |
|
|
|