BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zondag 16 februari 2014, 16:30); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 16 februari 2014 - 23:00   quote  deeplink  
fisscher is gewoon weer eens tesnel de hemel ingeprezen... die kan et wel, maar moet niet naast zijn schoenen gaan lopen.. ik hoop overgens werkelijk dat deboer Bojan gaat opstellen tegen salz.. deojng had het dus al zwaar tegen herenveen.. laat staan salz
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 23:00 schreef nummer10 het volgende:
fisscher is gewoon weer eens tesnel de hemel ingeprezen... die kan et wel, maar moet niet naast zijn schoenen gaan lopen.. ik hoop overgens werkelijk dat deboer Bojan gaat opstellen tegen salz.. deojng had het dus al zwaar tegen herenveen.. laat staan salz
Ik ken RB Salzburg helemaal niet. Ik neem aan dat Ronald de Boer een duidelijk rapport heeft uitgebracht en dat hij broertje Frank heeft aangegeven waar de mogelijkheden liggen, en dan zien we het wel weer.

Uiteindelijk kunnen we roepen wat we willen maar FdB heeft altijd gelijk gekregen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 februari 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Lekkere scheidsrechter ook weer vandaag. Totaal niet consequent. Doelpunt afgekeurd die gewoon een doelpunt hoorde te zijn. Pingel niet gegeven waar hij op de stip had gemoeten. Geen 2e gele kaart voor die aanvoerder van Heerenveen. Natuurlijk hebben we gewonnen, maar het onvermogen en de inconsequentie van de scheidsrechters neemt met de week toe.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 februari 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 00:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

.....Natuurlijk hebben we gewonnen,.....

hey gap, ik wilde je positieve punt(en) er toch even uitlichten ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 februari 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 00:03 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hey gap, ik wilde je positieve punt(en) er toch even uitlichten ;-)
Het negatieve ging dit keer alleen over de scheidsrechter. Wat een hopeloos geval was het wederom.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 17 februari 2014 - 00:35   quote  deeplink  
Effe over die scheids...wat een hoeren zoon.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 01:30   quote  deeplink  
Achjaaaa weinig last van gehad... Maar een erg sterk optreden wad het absoluut niet
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 februari 2014 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 23:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ken RB Salzburg helemaal niet. Ik neem aan dat Ronald de Boer een duidelijk rapport heeft uitgebracht en dat hij broertje Frank heeft aangegeven waar de mogelijkheden liggen, en dan zien we het wel weer.

Uiteindelijk kunnen we roepen wat we willen maar FdB heeft altijd gelijk gekregen.
Wat ik gelezen heb is dat het een hele dynamische ploeg is met 2 spitsen
die aan de lopende band scoren. Als ik het me goed herinner staan ze ruim bovenaan
en is het verschil met de rest erg groot niet heel gek dus.. beide rond 17 doelpunten.
Janko van twente kwam er vandaan en Leonardo heeft daar na ons nog even gespeeld..
Ben er donderdag weer bij ben zeer benieuwd!
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:
ook voor zijn klaplong was hij bagger... hij is al 3 jaar bagger.. nogmaals die intikkertjes die eriksen voor hem klaar legde die had mijn opa op de klompen er nog ingeschoten.. nu valt eriksen weg, en zien we de zwakte van siem, totaal geen fantasie die man en draait om zijn eigen as alsof hij zo dik als zeefluik is.. ohja wat hij goed kan is kaatsen.. wat de hel man, naar de bal toekomen is er bijna nie bij en als hij dan ingespeelt word IN DE VOET !! kan die kaatsen maar zo lopen er 100000 amateurs rond die dat kunnen.. en verdomme als je 45 min al zwaar vind tegen een tegenstander die geen fuck terug doet en terwijl je zogenaamd helemaal hersteld bent HOOR JE NIET TE SPELEN !!! en een eerste bal aanname verleer je niet door weinig spelritme heren.. dat heb je, of je hebt het niet.. en siem heeft dat over duidelijk niet...
Leuk dit. Laat ff weten hoeveel assists Eriksen op de Jong had dan.

Hij is hersteld. Heeft enkel ritme nodig.
nora
 nora - maandag 17 februari 2014 - 08:58   quote  deeplink  
Het ritme moet hij lekker opdoen in jong Ajax hij is op dit moment een aanfluiting in de spits.
jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 08:59   quote  deeplink  
Als Ajax donderdag net zo start als tegen Heerenveen en dan de teugels niet laat vieren maar lekker doordrukt voor een optimaal resultaat dan maken we een goede kans om ronde verder te komen.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Remco k ritme ? Ook voor zijn klaplong heeft hij amper een voldoende gehaald dit seizoen.. Daarbij in deze fase van de competitie kan je het je niet veroorloven om iemand RITME op te laten doen.. Jij kijkt naar cijfertjes dat weet ik... Assists op de jong heb ik het niet alleen over.. Eriksen maakte ook ruimte voor dejong nu moet hij dat zelf doen en dat kan hij niet.. Tis verdomme niet voor niks dat er geen interesse in hem is.. Vraag me ook af of die er uberhaubt komt deze zomer, en als die al komt is het van een laag genoteerd clubje.. Of een iets grotere aar hij de bank mag warm houden...
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 09:24 schreef nummer10 het volgende:
Remco k ritme ? Ook voor zijn klaplong heeft hij amper een voldoende gehaald dit seizoen.. Daarbij in deze fase van de competitie kan je het je niet veroorloven om iemand RITME op te laten doen.. Jij kijkt naar cijfertjes dat weet ik... Assists op de jong heb ik het niet alleen over.. Eriksen maakte ook ruimte voor dejong nu moet hij dat zelf doen en dat kan hij niet.. Tis verdomme niet voor niks dat er geen interesse in hem is.. Vraag me ook af of die er uberhaubt komt deze zomer, en als die al komt is het van een laag genoteerd clubje.. Of een iets grotere aar hij de bank mag warm houden...
En welke spits hebben we lopen die er wel iedere wedstrijd een inschiet? Verder adviseer ik je eens wat wedstrijden terug te kijken. Te beginnen met de kampioens pot tegen Twente. Kwam zeker ook door Eriksen.
nora
 nora - maandag 17 februari 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Wel grappig elke keer komt men weer terug op de kampioens pot tegen Twente kijk dan ook even naar al die kansen die gemist heeft wat ook punten verlies heeft opgeleverd, het is oke dat je positief blijft maar je moet ook realistisch blijven hij is gewoon op dit moment zo slecht dat je met 10 man speelt, ook als je de commentaren hoort hij kan geen bal vasthouden hij is steeds te laat de ballen springen van zijn voet af hij is gefrusteerd loopt constant tegen de scheidsrechter te zeiken dat doe je uiteraard als je niet lekker voetbalt en niet het minste hij scoort voor geen meter en dat heeft ons zeker al twee punten gekost tegen Zwolle.
En ja Siggi is ook niet in vorm maar is wel een spits en hij of Bojan mogen van mij nu de kans krijgen tot dat de Jong weer top fit is.
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Ik ben heel realistisch. De eerste 40 minuten gister vond ik hem gewoon goed. Daarna uitgeblust en gewoon slecht. Maw dus op de weg terug. Daarnaast verdient iemand met zon staat van dienst voor ajax echt veel meer respect dan dat ie hier krijgt.

En ik geef dat soort spelers de tijd om terug te komen. Dat heeft ie verdient en zal ie in mijn optiek ook weer terugbetalen.
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Dat zijn transferstatus iets over zijn kwaliteiten zou zeggen is trouwens een drogreden. Afgelopen zomer hebben gladbach en Schalke nog getracht hem te halen.
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Wat een negatieve berichten over Siem de Jong! Vergeet niet, dat hij van nature geen diepe spits is, maar uitsluitend door Frank de Boer daar neergezet is. Hij doet zijn stinkende best maar helaas is hij nog altijd wat uit vorm. Bovendien is hij een aantal keren fors geblesseerd geweest, wat zijn fysieke gesteldheid ook niet ten goede is gekomen. Zo wil ik beslist ook niks negatiefs (meer) horen over Lasse Schøne. Ook hij is niet bepaald een stilist, maar wat werkt hij hard voor mijn club en wat is hij multifunctioneel en wat heeft hij een goede mentaliteit. Ik vind dat zowel Siem de Jong als Lasse Schøne meer krediet verdienen van ons, de supporters! Zo, dat moest ik toch even kwijt.
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 13:46 schreef remco k het volgende:
Ik ben heel realistisch. De eerste 40 minuten gister vond ik hem gewoon goed. Daarna uitgeblust en gewoon slecht. Maw dus op de weg terug. Daarnaast verdient iemand met zon staat van dienst voor ajax echt veel meer respect dan dat ie hier krijgt.

En ik geef dat soort spelers de tijd om terug te komen. Dat heeft ie verdient en zal ie in mijn optiek ook weer terugbetalen.
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 13:56 schreef Pietje het volgende:
Wat een negatieve berichten over Siem de Jong! Vergeet niet, dat hij van nature geen diepe spits is, maar uitsluitend door Frank de Boer daar neergezet is. Hij doet zijn stinkende best maar helaas is hij nog altijd wat uit vorm. Bovendien is hij een aantal keren fors geblesseerd geweest, wat zijn fysieke gesteldheid ook niet ten goede is gekomen. Zo wil ik beslist ook niks negatiefs (meer) horen over Lasse Schøne. Ook hij is niet bepaald een stilist, maar wat werkt hij hard voor mijn club en wat is hij multifunctioneel en wat heeft hij een goede mentaliteit. Ik vind dat zowel Siem de Jong als Lasse Schøne meer krediet verdienen van ons, de supporters! Zo, dat moest ik toch even kwijt.
Ik kan me alleen maar bij jullie aansluiten.
jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:34 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

Honderd procent mee eens:-)
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
"Veel makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen"

De twee strafschoppen die Ajax zondag tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen kreeg, waren volgens Joey van den Berg wel erg makkelijk gegeven door scheidsrechter Pol van Boekel.

Van den Berg veroorzaakte de eerste strafschop. Hij vloerde Siem de Jong in de zestien en kreeg een gele kaart. "Die penalty's werden lekker makkelijk gegeven, veel makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen", zegt Van den Berg tegen de Leeuwarder Courant.

"De scheids zei dat ik De Jong vol raakte. Nou, ik schampte hem", vervolgt Van den Berg. "Hij was vanaf de eerste minuut in het voordeel van Ajax aan het fluiten."

De wedstrijd verliep niet zoals trainer Marco van Basten het graag had gezien. Er werd niet alleen met 3-0 verloren, ook kregen Marten de Roon en Hakim Ziyech een gele kaart waardoor zij de volgende wedstrijd geschorst zijn.
"We liepen van het kastje naar de muur", aldus De Roon. "We waren van plan Ajax te verrassen door vroeg druk te zetten, maar daar speelden zij gemakkelijk onderuit. Toch is het lullig dat je dan uiteindelijk verliest door twee strafschoppen. Dat we alle drie geschorst zijn tegen NAC is vervelend. Die wedstrijd is namelijk belangrijker dan deze."

Bron

Geloof dat v.d. Berg een andere wedstrijd heeft gespeeld dan dat wij allemaal gezien hebben. Hij stapt bij Siem op de voet en die handsbal was wel heel erg overduidelijk.... en dan hebben we het nog niet gehad over De Roon die 2x geel had moeten hebben.

Het was geen sterke pot van Van Boekel, dat is iedereen wel met elkaar eens maar net die penalty's valt niet zo veel over te zeggen. Waren beide goede beslissingen.
nora
 nora - maandag 17 februari 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:34 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

quote:
=======================================================================================
======================================================================================

Helaas kan ik mij daar niet bij aansluiten toffe gozer maar als hij niet in vorm is en dat is ook een feit, dan zie ik liever Bojan of Siggi een kans krijgen en met krediet geven wordt je geen kampioen sorry mannen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door nora --
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:09 schreef nora het volgende:

[..]

Helaas kan ik mij daar niet bij aansluiten toffe gozer maar als hij niet in vorm is en dat is ook een feit, dan zie ik liever Bojan of Siggi een kans krijgen en met krediet geven wordt je geen kampioen sorry mannen
Nee, met zo´n rollertje van Siggie recht op de keeper af wel? Ik begrijp werkelijk niet waar dat grenzeloze vertrouwen in de almaar falende Sightorsson vandaan komt. De man heeft letterlijk nog nooit overtuigd bij Ajax. Maar toch schat je hem hoger in als een man die bij de afgelopen 3 kampioenschappen steeds van doorslaggevend belang was voor Ajax met zijn veelzijdigheid en goals. Emotie is 1 ding maar bij jou gaat het wel heel ver.

En hou me tegoed hoor, want we hebben de echte Siem de Jong dit seizoen nog niet gezien maar denk je nu echt dat Frank de Boer EN Louis van Gaal er allebei naast zitten? Dat lijkt me niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Laat maar.. Jammer van de siem bril. Ik loop al zins zijn doorbraak dat ik hem niet goed genoeg vind voor ajax 1.. dus is niet iets nieuws en heeft totaal nkks met zijn vorm temaken.. liep andere seizoenen me ook te irriteren aan zijn soort spel.. dat hij dan scoort is leuk maar dat hadden anderen ook gedaan op die possitie.. misschien nog wel meer..
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Eide ook geen vertrouwen in siggy hoor... Net zoon soort speler als siem.. bojan heb ik overgens wel vertrouwen in in dit ajax.. alleen krijgt vriendje siem ondanks dat hij absoluut niet fit is de voorkeur
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 februari 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 14:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet zo somber ouwe.....3-1....3x de Jong ;-)
3x Schone bedoelde je? ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:46 schreef Eide het volgende:
"Veel makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen"

De twee strafschoppen die Ajax zondag tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen kreeg, waren volgens Joey van den Berg wel erg makkelijk gegeven door scheidsrechter Pol van Boekel.

Van den Berg veroorzaakte de eerste strafschop. Hij vloerde Siem de Jong in de zestien en kreeg een gele kaart. "Die penalty's werden lekker makkelijk gegeven, veel makkelijker gaat Ajax ze dit jaar niet krijgen", zegt Van den Berg tegen de Leeuwarder Courant.

"De scheids zei dat ik De Jong vol raakte. Nou, ik schampte hem", vervolgt Van den Berg. "Hij was vanaf de eerste minuut in het voordeel van Ajax aan het fluiten."

De wedstrijd verliep niet zoals trainer Marco van Basten het graag had gezien. Er werd niet alleen met 3-0 verloren, ook kregen Marten de Roon en Hakim Ziyech een gele kaart waardoor zij de volgende wedstrijd geschorst zijn.
"We liepen van het kastje naar de muur", aldus De Roon. "We waren van plan Ajax te verrassen door vroeg druk te zetten, maar daar speelden zij gemakkelijk onderuit. Toch is het lullig dat je dan uiteindelijk verliest door twee strafschoppen. Dat we alle drie geschorst zijn tegen NAC is vervelend. Die wedstrijd is namelijk belangrijker dan deze."

Bron

Geloof dat v.d. Berg een andere wedstrijd heeft gespeeld dan dat wij allemaal gezien hebben. Hij stapt bij Siem op de voet en die handsbal was wel heel erg overduidelijk.... en dan hebben we het nog niet gehad over De Roon die 2x geel had moeten hebben.

Het was geen sterke pot van Van Boekel, dat is iedereen wel met elkaar eens maar net die penalty's valt niet zo veel over te zeggen. Waren beide goede beslissingen.
Inderdaad niet bijster realistisch. Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien (ik was jarig gisteren...) maar alleen 's nachts een samenvatting. Beide strafschoppen waren zeer terecht. Overigens, een week of twee geleden stond een artikel in de Volkskrant hoe opvallend het was, dat Ajax zo weinig strafschoppen mee kreeg. Dat valt mij al vele jaren op. Ik kan mij Louis van Gaal herinneren in zijn tijd als Ajax-coach waar hij ooit zei: "Een Ajacied mag je kennelijk eerst 10 keer doormidden schoppen, voordat Ajax een penalty krijgt".
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:09 schreef nora het volgende:

[..]

quote:
=======================================================================================
======================================================================================

Je hoeft je er ook niet bij aan te sluiten, nora. Dat is jouw mening, zoals ik de mijne heb. Siem de Jong is inderdaad niet de ideale spits, maar van de spitsen die momenteel bij Ajax in de selectie zitten is hij wel de minst slechte. Bovendien is hij helaas uit vorm en fysiek nog niet 100%. Met zo'n speler krediet geven, komt het zelfvertrouwen ook wel weer en zijn betere vorm ook. Het is typisch "des Ajax" om de eigen spelers af te vallen. Kijk ook eens hoe Daley Blind verguisd werd en hoe die jongen zich thans aan het ontwikkelen is. Idem dito met Lasse Schøne.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 februari 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Als nog gefeliciteerd Pietje.....en uiteraard nog vele jaren
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 18:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als nog gefeliciteerd Pietje.....en uiteraard nog vele jaren
Thanks! 65 jaar... Pfff AOW-gerechtigd en grootvader, 40 jaar getrouwd. Jezus man ik ben oud...
nora
 nora - maandag 17 februari 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Beste Pietje gefeliciteerd met je aow geniet er van, maar even over het afvallen van Ajax spelers jij kan echt geen een bericht van mij vinden over Blind waar ik hem de grond in boor, wat ik wel heb gezegd is dat Blind naar het middenveld moest omdat ik hem jaren in de jeugd heb zien voetballen op het middenveld en daar deed hij het altijd goed, maar bij Frank doet alles wat langer om dat door te hebben, dat had hij ook met Vermeer heeft hij ook te lang laten staan.Even terug te komen op Siem hij is gewoon verschrikkelijk uit vorm en daarom zou ik Bojan daar de kans geven techn/beter en een Ajacied moet als basis een goede techniek hebben en met alle respect dat mis ik bij Siem en daarom denk ik hoe aardig ik Siem ook vind, ik Ajax belangrijker vind en voor de rest wens ik hem weer het beste.
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 18:28 schreef nora het volgende:
Beste Pietje gefeliciteerd met je aow geniet er van, maar even over het afvallen van Ajax spelers jij kan echt geen een bericht van mij vinden over Blind waar ik hem de grond in boor, wat ik wel heb gezegd is dat Blind naar het middenveld moest omdat ik hem jaren in de jeugd heb zien voetballen op het middenveld en daar deed hij het altijd goed, maar bij Frank doet alles wat langer om dat door te hebben, dat had hij ook met Vermeer heeft hij ook te lang laten staan.Even terug te komen op Siem hij is gewoon verschrikkelijk uit vorm en daarom zou ik Bojan daar de kans geven techn/beter en een Ajacied moet als basis een goede techniek hebben en met alle respect dat mis ik bij Siem en daarom denk ik hoe aardig ik Siem ook vind, ik Ajax belangrijker vind en voor de rest wens ik hem weer het beste.
Thanks! AOW krijg ik pas over twee maanden... Met dank aan dit kabinet.
Met het afvallen van Blind doelde ik ook niet specifiek op jou, maar op de Ajax-supporters in het algemeen. Spelers afvallen of uitfluiten, daar worden zij absoluut niet beter van. Er was heel veel kritiek op Daley, er is nog steeds heel veel kritiek op Lasse en ook op Siem. Dat verdienen die jongens gewoon niet. Allebei doen zij hun stinkende best (juist die drie !) en Siem wordt op een positie gemanouvreerd waar hij inderdaad niet hoort: de spitspositie. Zoals ik eerder schreef, hij is daar op dit moment de minst slechte, hoewel ik ook vind, dat Bojan daar goed invulling kan geven. Maar helaas hebben wij toch wel een tikkie eigenwijze coach, die vaak tegen beter weten in, zijn eerder zienswijze handhaaft. Ik denk daarbij ook nog aan de veldpositie van Theo Janssen destijds. Iedereen zag dat hij op de verkeerde plek stond, behalve Frank de Boer...
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Hou me tegoed lui, ik vraag niemand het met me eens te zijn. Je mening is de jouwe en ik zal niemand afzeiken omdat jou mening niet hetzelfde als die van mij is... maar Siem verdient wel meer krediet dan dat hij nu krijgt van sommigen.

@Pietje
Gefeliciteerd man :) Ik moet nog tot 2037 als dat tussentijds niet langer wordt :D
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Heyyy spits wad toch zijn lievelings possitie ?? Da is wat hij zelf heeft gezegt... Puur omdat hij weet op middenveld niet meer aan de bak komt...en bovenal tekort komt.. en andere spelers in de selectie genoeg.. kishna bojan bijv.. kishna zou ik voorzichtig mee zijn maar als de trainer zegt dat het er 1 van wereld klasse kan worden dan had ik het wel geprobeerd.. in turkije toch paar mooie dingen gezien en nu ook weer 2 x belangrijk voor jong ajax
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 18:48 schreef Eide het volgende:
Hou me tegoed lui, ik vraag niemand het met me eens te zijn. Je mening is de jouwe en ik zal niemand afzeiken omdat jou mening niet hetzelfde als die van mij is... maar Siem verdient wel meer krediet dan dat hij nu krijgt van sommigen.

@Pietje
Gefeliciteerd man :) Ik moet nog tot 2037 als dat tussentijds niet langer wordt :D
Dank je, Eide. Vergeet niet dat ik naast mijn studies te hebben afgerond ook nog eens zo'n 40 jaar heb gewerkt. Zelfs mijn kinderen constateerden (gisteren nog) dat ik het verdiend heb :) Ook zij (35 en bijna 33 jaar) moeten nog lang doorwerken... Geloof me: de tijd vliegt. Voor je het weet is het 2037 ;)
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Kishna komt dit seizoen nog wel denk ik. Maar je moet het wel tijd geven, hij moet er fysiek en mentaal klaar voor zijn. Anders doe je meer schade dan goed. Vergeet niet dat het pas 2 goede wedstrijden in de Jupiler League waren.

En Bojan... tja. Had enorm graag gezien dat hij de pannen van het dak had gespeeld maar is mis bij hem het beslissend kunnen zijn... wat Fischer dan tegen H'veen wel goed doet. Het is net niet. Maar als er een eenzijdige optie is om hem te verlengen zou dat misschien niet gek zijn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 17 februari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Pietje! Gefeliciteerd alsnog man!
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 19:11 schreef Hasjkoph het volgende:
Pietje! Gefeliciteerd alsnog man!
Zenk joe!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 februari 2014 - 20:39   quote  deeplink  
ha die Pietje, nog van harte gefeliciteerd man! Bijna even oud, maar ik ga je niet inhalen vriend ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 17 februari 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 20:39 schreef Ronald 1960 het volgende:
ha die Pietje, nog van harte gefeliciteerd man! Bijna even oud, maar ik ga je niet inhalen vriend ;-)
Haha. Dank je, Ron. Enne... bij inhalen moet je altijd goed uitkijken, hè? Dus inderdaad maar niet doen.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Eide bojan in verhouding ook weinig kansen gekregen... Vooral in de spits en dat deed hij meer dan uitstekend.. En werd gebruikt als jojo.. Rechts links en spits.. Maar nooit meerdere wedstrijden 90 min in verhouding met andere spelers die minder brachten...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 februari 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Bojan is net een geit....als die de bal heeft gaat hij rennen met zijn kop naar beneden en kijkt niet op of om....totdat tie hem weer kwijt is
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 17 februari 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Ja, die Bojan moet zich nog meer ontwikkelen ondanks dat hij een goede speler is. Frank de Boer moet daar wat harder op optreden tegen hem. Bojan moet nog leren om 2 stappen verder te kunnen kijken, om nog beter te worden dan nu. Hij komt er wel.
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Nu geeft dejong toe nog last te hebben van de pijntjes.... Voorkeursbehandeling ten top van frank !!! Niet fit niet in vorm en nog pijntjes en TOCH OPSTELLEN... Let maar op.. Die punten van zwolle waar Siem zo opzichtig faalde en we weten nu waarom gaat ons de titel kosten uiteindelijk.. Zo niet hebben we geluk gehad.. Frank de boer is gewoon de grootste fan van Siem dejong en god mag weten waarom, zou wel partner ruil zijn ofzo...
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 21:52   quote  deeplink  
Nee Siem is creatief nenam... Bojan heeft veel meer dreiging en handelingssnelheid eerste bal aanname etc etc .. en versierde ook een penal.. En hoevaak heeft die spits gestaan ? Zo jammer dat er nog steeds mensen zijn die werkelijk denken dat Siem een goeie voetballer is.. Maar goed jullie geloven het maar.. En als we strx 2 of 3 punten te kortkomdn weten we allemaal waar het fout is gegaan want we hadden nu al 6 punten los kunnen staan... En dan hebben we nog geluk dat sig een punt heeft kunnen pakken
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 21:52   quote  deeplink  
OW srry 8 punten los dus !!!
Eide
 Eide - maandag 17 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Nu is Bojan ook geblesseerd geweest. Heeft hij de concurrentie met Schone (!!) verloren, is niet onomstreden op links (concurrentie met Fischer) maar ook in de spits heeft hij goede momenten gehad maar toch ook te veel non-prestaties.

Ik begrijp wel dat jij dan spreekt van een voorkeursbehandeling, maar Siem heeft al wel seizoenen lang bewezen er te staan als het moet. Frank heeft altijd op hem kunnen vertrouwen en dus heeft Siem die behandeling wel helemaal zelf afgedwongen. Zo gek vind ik het dus niet dat FdB nu aan hem vasthoudt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 februari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:
Nee Siem is creatief nenam... Bojan heeft veel meer dreiging en handelingssnelheid eerste bal aanname etc etc .. en versierde ook een penal.. En hoevaak heeft die spits gestaan ? Zo jammer dat er nog steeds mensen zijn die werkelijk denken dat Siem een goeie voetballer is.. Maar goed jullie geloven het maar.. En als we strx 2 of 3 punten te kortkomdn weten we allemaal waar het fout is gegaan want we hadden nu al 6 punten los kunnen staan... En dan hebben we nog geluk dat sig een punt heeft kunnen pakken
Dat jij Siem kut vind....geen probleem hoor, dat ik het niet zo vind moet voor jou ook geen probleem zijn.
Ver voor dat dit forum bestond heb ik soort gelijke discussies gehad over Litmanen (niet op internet dat was er toen nog niet)
Ieder heeft zo zijn voorkeur en daar is niets mis mee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 17 februari 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 21:25 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bojan is net een geit....als die de bal heeft gaat hij rennen met zijn kop naar beneden en kijkt niet op of om....totdat tie hem weer kwijt is
Dit heb ik een geit, werkelijk waar...nog NOOOOIT zien doen!
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Nee is ook niet erg... We gaan zien waar het schip strand.. Maar ben er wel van overtuigd dat dit ons dure punten heeft gekost (Groningen Zwolle)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 17 februari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 22:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit heb ik een geit, werkelijk waar...nog NOOOOIT zien doen!
Dan heb je nooit genoeg gezopen slome....zie ze elk weekend hiero in brabant

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heerenveen (zondag 16 februari 2014, 16:30); 3 - 0

0.0118958