|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij ziet geiten rennen met een bal en ze dan de bal kwijt raken en dan stoppen ze met rennen? Haha, grappig zeg!
Zeg maar nix over genoeg zuipen pik, als je op maandagavond nog steeds dizzy bent van het weekend..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 22:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jij ziet geiten rennen met een bal en ze dan de bal kwijt raken en dan stoppen ze met rennen? Haha, grappig zeg! Zeg maar nix over genoeg zuipen pik, als je op maandagavond nog steeds dizzy bent van het weekend..... Hier rijden de wouten nog op varkens gap.....en ik ben doorlopend dizzy ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 16:09 schreef nora het volgende:[..] Op maandag 17 februari 2014 - 13:46 schreef remco k het volgende: Ik ben heel realistisch. De eerste 40 minuten gister vond ik hem gewoon goed. Daarna uitgeblust en gewoon slecht. Maw dus op de weg terug. Daarnaast verdient iemand met zon staat van dienst voor ajax echt veel meer respect dan dat ie hier krijgt. En ik geef dat soort spelers de tijd om terug te komen. Dat heeft ie verdient en zal ie in mijn optiek ook weer terugbetalen. quote: Op maandag 17 februari 2014 - 13:56 schreef Pietje het volgende: Wat een negatieve berichten over Siem de Jong! Vergeet niet, dat hij van nature geen diepe spits is, maar uitsluitend door Frank de Boer daar neergezet is. Hij doet zijn stinkende best maar helaas is hij nog altijd wat uit vorm. Bovendien is hij een aantal keren fors geblesseerd geweest, wat zijn fysieke gesteldheid ook niet ten goede is gekomen. Zo wil ik beslist ook niks negatiefs (meer) horen over Lasse Schøne. Ook hij is niet bepaald een stilist, maar wat werkt hij hard voor mijn club en wat is hij multifunctioneel en wat heeft hij een goede mentaliteit. Ik vind dat zowel Siem de Jong als Lasse Schøne meer krediet verdienen van ons, de supporters! Zo, dat moest ik toch even kwijt. ======================================================================================= Ik kan me alleen maar bij jullie aansluiten. ====================================================================================== Helaas kan ik mij daar niet bij aansluiten toffe gozer maar als hij niet in vorm is en dat is ook een feit, dan zie ik liever Bojan of Siggi een kans krijgen en met krediet geven wordt je geen kampioen sorry mannen Siggie heeft kansen zat gehad, meer dan genoeg zelfs.. Bojan speelt gewoon erg veel de laatste tijd, die krijgt dus ook zijn kans.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 17:45 schreef nummer10 het volgende:Laat maar.. Jammer van de siem bril. Ik loop al zins zijn doorbraak dat ik hem niet goed genoeg vind voor ajax 1.. dus is niet iets nieuws en heeft totaal nkks met zijn vorm temaken.. liep andere seizoenen me ook te irriteren aan zijn soort spel.. dat hij dan scoort is leuk maar dat hadden anderen ook gedaan op die possitie.. misschien nog wel meer.. Ik ken niet zo veel middenvelders die er 13 per jaar in schieten in de ED>. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 21:52 schreef nummer10 het volgende:Nee Siem is creatief nenam... Bojan heeft veel meer dreiging en handelingssnelheid eerste bal aanname etc etc .. en versierde ook een penal.. En hoevaak heeft die spits gestaan ? Zo jammer dat er nog steeds mensen zijn die werkelijk denken dat Siem een goeie voetballer is.. Maar goed jullie geloven het maar.. En als we strx 2 of 3 punten te kortkomdn weten we allemaal waar het fout is gegaan want we hadden nu al 6 punten los kunnen staan... En dan hebben we nog geluk dat sig een punt heeft kunnen pakken Volgens mij hebben we zonder Siem ook zat domme punten laten liggen.. Wat de punten betreft echt complete kolder.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Siem is mede door zijn manier van spelen niet zozeer een hele goede speler, maar wel een slimme speler. Op dit moment doet hij zonder bal meer goed, dan met bal, zijn loop acties betekenen over het algemeen dat hij gaten trekt zoals afgelopen zondag waardoor Fischer kon scoren (helaas werd het doelpunt onterecht afgekeurd) Maar door zijn manier van spelen heeft hij ook belangrijke doelpunten gemaakt... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 23:45 schreef Ronald 1960 het volgende:Siem is mede door zijn manier van spelen niet zozeer een hele goede speler, maar wel een slimme speler. Op dit moment doet hij zonder bal meer goed, dan met bal, zijn loop acties betekenen over het algemeen dat hij gaten trekt zoals afgelopen zondag waardoor Fischer kon scoren (helaas werd het doelpunt onterecht afgekeurd) Maar door zijn manier van spelen heeft hij ook belangrijke doelpunten gemaakt... Helemaal juist. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
sorry mannen we komen er toch niet uit hopelijk voor Ajax komt hij snel in vorm |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 23:45 schreef Ronald 1960 het volgende:Siem is mede door zijn manier van spelen niet zozeer een hele goede speler, maar wel een slimme speler. Op dit moment doet hij zonder bal meer goed, dan met bal, zijn loop acties betekenen over het algemeen dat hij gaten trekt zoals afgelopen zondag waardoor Fischer kon scoren (helaas werd het doelpunt onterecht afgekeurd) Maar door zijn manier van spelen heeft hij ook belangrijke doelpunten gemaakt... Exact hetzelfde qua positiespel en qua gaten trekken deed Hoessen en die word afgedaan als waardeloos.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:43 schreef Peterhs het volgende:[..] Exact hetzelfde qua positiespel en qua gaten trekken deed Hoessen en die word afgedaan als waardeloos.... Persoonlijk had ik Hoesen graag bij de selectie gehouden, hoop alleen wel dat hij sterker terug komt aan het einde van de verhuurperiode en niet dat hij in Griekenland blijft.... Er is tenslotte een optie tot koop bedongen..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:43 schreef Peterhs het volgende:[..] Exact hetzelfde qua positiespel en qua gaten trekken deed Hoessen en die word afgedaan als waardeloos.... Zeker niet, volgens mij waren we op dit forum juist vrij positief over Hoesen maar is de conclusie wel dat hij nu, op dit moment, wat tekort komt voor Ajax 1. Jupiler League was qua niveau te laag, Ajax 1 te hoog. Kijken hoe hij het doet in Griekenland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:43 schreef Peterhs het volgende:[..] Exact hetzelfde qua positiespel en qua gaten trekken deed Hoessen en die word afgedaan als waardeloos.... Hoessen is juist positioneel helemaal niet sterk. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja we weten nu wel dat jij als enige een grote partijdige plaat voor je kop hebt. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laten we eerlijk zijn, jongens. Ajax heeft nu even 2 zeer ervaren spelers tekort. Dat is wel een feit, hoe we ook denken met z'n allen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom, omdat ik een andere mening heb... Doe nou ff niet alsof jouw waarheid ook die van een ander moet zijn.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 16:54 schreef remco k het volgende:[..] Waarom, omdat ik een andere mening heb... Doe nou ff niet alsof jouw waarheid ook die van een ander moet zijn.. Je mening geven is prima, maar altijd als een haas erop springen begint een beetje te vervelen. Dat jij ongeveer als enige jou mening betreft het doen en laten van Hoessen wilt verdedigen, terwijl je er zo ontzettend naast, moet jij weten. Ik zeg zeker niet dat we het eens moeten zijn met elkaar want ieder heeft zijn mening, maar het begint op te vallen dat jou mening bijna altijd 100% tegenovergesteld is dan van de meerderheid. Misschien heeft dat wel een reden, geen idee... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 17:01 schreef Peterhs het volgende:[..] Je mening geven is prima, maar altijd als een haas erop springen begint een beetje te vervelen. Dat jij ongeveer als enige jou mening betreft het doen en laten van Hoessen wilt verdedigen, terwijl je er zo ontzettend naast, moet jij weten. Ik zeg zeker niet dat we het eens moeten zijn met elkaar want ieder heeft zijn mening, maar het begint op te vallen dat jou mening bijna altijd 100% tegenovergesteld is dan van de meerderheid. Misschien heeft dat wel een reden, geen idee... Je accepteerd helemaal niet een andere mening, dat laat je namelijk hier weer blijken. Dat het jou irriteert dat ik hier veel reageer is je eigen probleem, ik zou je aanraden er maar mee te leren leven, want weg krijg jij me zeker niet..
je laatste zin mag je trouwens wel eens uitleggen.Er zijn er maar een paar namelijk die er tegenin gaan. Volgens mij zit ik met mijn mening namelijk vrij vaak goed in de richting van dat wat er uiteindelijk ook gebeurt, zowel met spelers als Ajax zelf..
En daarbij zit ik met mijn mening vrij vaak gelijk met dat wat Ajax doet, dat komt simpelweg omdat ik het eens ben met het ingezette beleid..
Jij blijkbaar niet.. Ik zal als ik jou was ook daar maar mee leren leven, want ook dat gaat men niet voor jou veranderen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 07:25 schreef nieuwe ajax het volgende:Laten we eerlijk zijn, jongens. Ajax heeft nu even 2 zeer ervaren spelers tekort. Dat is wel een feit, hoe we ook denken met z'n allen. Jaaaaa echt wel man! 2 vette zeer ervaren superspelers missen we!! Komop jongus, laten we er snel nog 2 halen voorrr het te laat is jaaaa!!!
Omg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 18:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Jaaaaa echt wel man! 2 vette zeer ervaren superspelers missen we!! Komop jongus, laten we er snel nog 2 halen voorrr het te laat is jaaaa!!! Omg Bale Ronaldo hebben een gelimiteerde transfersom van een Miljard per speler.. Prima optie dus.. Benzema heeft diezelfde optie, maar denk dat hij net te duur is.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik begrijp dat schreeuwen om aankopen gewoon niet, als je alles bij elkaar optelt kan er helemaal niemand wat van en moet er een heel nieuw elftal komen, een nieuwe technische staf en een nieuw bestuur.. Ook Johan er maar uit.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Je accepteerd helemaal niet een andere mening, dat laat je namelijk hier weer blijken. Dat het jou irriteert dat ik hier veel reageer is je eigen probleem, ik zou je aanraden er maar mee te leren leven, want weg krijg jij me zeker niet.. je laatste zin mag je trouwens wel eens uitleggen.Er zijn er maar een paar namelijk die er tegenin gaan. Volgens mij zit ik met mijn mening namelijk vrij vaak goed in de richting van dat wat er uiteindelijk ook gebeurt, zowel met spelers als Ajax zelf.. En daarbij zit ik met mijn mening vrij vaak gelijk met dat wat Ajax doet, dat komt simpelweg omdat ik het eens ben met het ingezette beleid.. Jij blijkbaar niet.. Ik zal als ik jou was ook daar maar mee leren leven, want ook dat gaat men niet voor jou veranderen.. Het feit dat je zo in de verdediging slaat met argumenten die kant nog wal slaan zegt denk ik meer over jou dan over mij. Je hoeft helemaal niet weg van mij en zeg ik ook nergens. Dat zal ik nooit doen. (ja bij zo'n leipo van een tijdje geleden, maar die krijgt iedereen tegen zich) Soms ben ik het met je eens soms niet. Meningen die verschillen accepteer wel degelijk. Als in dit geval jij iemand een betere speler vind dan de ander en dit eventueel zelfs vanuit jou oogpunt te kunnen onderbouwen dan is dit prima. Het type spits wat Hoessen is, is juist de juiste positie aannemen en anderen vrij zetten voor de goal. Dit is meedere malen zeer duidelijk zichtbaar geweest in wedstrijden. Dan snap ik niet dat jij dit ontkent. Dat je het overall een mindere voetballer vind als een Siggie, Bojan of wie dan ook, prima, maar specialiteiten van de speler zelf ontkennen gaat nergens over. Dan kijk je dus of met oogkleppen op, of je mag die speler simpelweg niet. Toon mij verder 1 bericht waar ik mijn twijfels uitspreek betreft het beleid van Ajax... Die zal je niet vinden, dus weer een argument zonder onderzoek te doen. Hier sta ik namelijk gewoon achter, dus als je geen zinnige uitspraken meer kunt doen, dan kan je beter niet reageren. Misschien kunnen ze jou wel beleidsmaker maken bij Ajax. Je zit op zo'n zelfde lijn als hun dat ze niet zonder je kunnen man. Ik zou zeggen solliciteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 19:28 schreef Peterhs het volgende:[..] Het feit dat je zo in de verdediging slaat met argumenten die kant nog wal slaan zegt denk ik meer over jou dan over mij. Je hoeft helemaal niet weg van mij en zeg ik ook nergens. Dat zal ik nooit doen. (ja bij zo'n leipo van een tijdje geleden, maar die krijgt iedereen tegen zich) Soms ben ik het met je eens soms niet. Meningen die verschillen accepteer wel degelijk. Als in dit geval jij iemand een betere speler vind dan de ander en dit eventueel zelfs vanuit jou oogpunt te kunnen onderbouwen dan is dit prima. Het type spits wat Hoessen is, is juist de juiste positie aannemen en anderen vrij zetten voor de goal. Dit is meedere malen zeer duidelijk zichtbaar geweest in wedstrijden. Dan snap ik niet dat jij dit ontkent. Dat je het overall een mindere voetballer vind als een Siggie, Bojan of wie dan ook, prima, maar specialiteiten van de speler zelf ontkennen gaat nergens over. Dan kijk je dus of met oogkleppen op, of je mag die speler simpelweg niet. Toon mij verder 1 bericht waar ik mijn twijfels uitspreek betreft het beleid van Ajax... Die zal je niet vinden, dus weer een argument zonder onderzoek te doen. Hier sta ik namelijk gewoon achter, dus als je geen zinnige uitspraken meer kunt doen, dan kan je beter niet reageren. Misschien kunnen ze jou wel beleidsmaker maken bij Ajax. Je zit op zo'n zelfde lijn als hun dat ze niet zonder je kunnen man. Ik zou zeggen solliciteren. Je post nu al op een heel andere toon dan eerder. Daarmee toon je in mijn optiek aan dat ik juist gelijk had met mn argumenten en het dus wel degelijk ergens op slaat..
Maar goed, ik heb dezelfde mening als de beleidsbepalers daar ja, wat is daar mis mee?? Je minachtende laatste deel van de post slaat dus echt helemaal nergens op, heeft totaal geen waarde en had dus volledig achterwege kunnen blijven.
Over Hoessen, ik ben niets anders dan inhoudelijk geweest, heb meerder malen uitgelegd waarom hij gewoon niet goed genoeg is voor dit Ajax in mijn optiek.. De specialiteiten die jij hem toedicht heeft ie gewoon niet of veel minder dan jij hem toedicht.. Zo is ie positioneel gewoon heel erg zwak, en loopt ie zelfs eerder iemand in de weg dan dat ie een goed gat trekt.. Ik hoorde iemand over de technisch fantastische goal tegen Barca, en dat terwijl hij die bal met alle geluk van de wereld meeneemt en binnenschiet, dat is nou iemand kwaliteiten toedichten die hij niet heeft..
En vrij simpel, als ie goed genoeg was geweest had de Boer hem niet laten gaan, of was er geen optie tot koop geweest.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahaha.....Peterhs////HELD...beetje deja vu gevoel |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Heeft niet veel met held te maken. Ik post gewoon wat ik voel bij een post of een persoon. Dat dit niet altijd goed valt is dan niet anders. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Remco: Ik wil nog 1x terugkomen op je laatste post dan ben ik er wel klaar mee. Je zegt dat hij iedereen in de weg loopt ipv dat hij gaten trekt. Ten eerste staan wij dan over dat punt lijnrecht tegenover elkaar. Het is dan maar zo. Ten tweede, ALS je daar dan al gelijk aan hebt is dit niet de schuld van Hoessen maar van Ajax zelf. Die willen graag naar binnen trekkende buitenspelers zodat het nog drukker word rond zijn positie.
Verder heb ik nooit gezegd dat het een superspits was, maar wel dat ik hem liever zie spelen als de rest dat we hebben voor die positie en ik blijf daar bij. Ook bij het feit dat hij minder kansen heeft gehad en dan zeker niet langere tijd achter elkaar. Als je dan nog productiever bent (heb ik al eerder aangetoond) dan ben je dus zeker niet zo'n nietsnut als jij wilt aangeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij praat ik over Hoessen ook alleen maar in het "ajax van nu". En niet over de voetballer. Dat het ajax hun schuld is geld uiteindelijk dan voor iedere speler die niet goed genoeg blijkt te zijn. Het zal een prima speler zijn. Maar komt op ieder vlak te kort voor Ajax. Met name technisch en tactisch. En of die nu wel of niet iets beter is dan een Siggie doet er voor mij niets toe. Beiden passen niet in dit spel en zijn gewoon dus niet goed genoeg voor dit Ajax. |
|
|
|