|
|
hotjumper
|
|
|
Dat ook en die ten rouwelaar had de dag van z'n leven. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Ik denk dat het aan Koeman ligt dat de spelers niet gehaaid zijn om meteen te gaan liggen binnen de 16,als ze dat vandaag hadden gedaan hadden ze zeker 2 pingels gehad,verder hebben ze goed gevoetbald vandaag alleen jammer dat Pelle zijn dag niet had helaas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heel nac trouwens ook dag van hun leven. En Nijhuis kan zich thuis weer lekker tevreden afrukken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Nijhuis fluit volgende week niet! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: zal blom wel worden... nog zo een jood... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 21:23 schreef FR-Henk het volgende:Heel nac trouwens ook dag van hun leven. En Nijhuis kan zich thuis weer lekker tevreden afrukken. tjah en ik zal het op zijn dooie moeder doen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik vind armenteros beter functioneren dan schaken op dit moment |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik begrijp niet waarom god een jood is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hehehe naja als je een keus moet maken zou ik ook armenteros nemen op dit moment |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zegt misschien veel over Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 21:23 schreef impreza het volgende:Ik denk dat het aan Koeman ligt dat de spelers niet gehaaid zijn om meteen te gaan liggen binnen de 16,als ze dat vandaag hadden gedaan hadden ze zeker 2 pingels gehad,verder hebben ze goed gevoetbald vandaag alleen jammer dat Pelle zijn dag niet had helaas Nee, wij houden niet van zulke types ... matennaaiers zijn dat! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat mij gewoon het meeste pijn doet is dat het gewoon je eigen stomme fout is, zelf hebben de spelers het seizoen verkloot. Je doet jezelf zo tekort. Kampioenschap heeft er echt ingezeten, onbegrijpelijk dat je niet wint bij clubs als PEC, NEC, NAC, ADO, GAE enzovoort..
Laatste seizoen dat we deze selectie bij elkaar hebben, dit was de ultieme kans. Op 3 á 4 posities kom je kwaliteit tekort en de bank is, als we gewoon heel eerlijk zijn, niet veel beter als de clubs die tegen degradatie spelen.
Heel pijnlijk en heeft me vanmiddag weer veel verdriet gedaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 februari 2014 - 22:58 schreef MMM het volgende:Wat mij gewoon het meeste pijn doet is dat het gewoon je eigen stomme fout is, zelf hebben de spelers het seizoen verkloot. Je doet jezelf zo tekort. Kampioenschap heeft er echt ingezeten, onbegrijpelijk dat je niet wint bij clubs als PEC, NEC, NAC, ADO, GAE enzovoort.. Laatste seizoen dat we deze selectie bij elkaar hebben, dit was de ultieme kans. Op 3 á 4 posities kom je kwaliteit tekort en de bank is, als we gewoon heel eerlijk zijn, niet veel beter als de clubs die tegen degradatie spelen. Heel pijnlijk en heeft me vanmiddag weer veel verdriet gedaan. En thuis van Heracles verliezen. Ook zo lekker. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nou vandaag echt niet als armenteros nog langzamer loopt dan ie nu doet dan loopt ie achteruit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies, onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze moeten die strafschoppen maar helemaal afschaffen en vervangen door een tijdstraf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag weer naar de wedstrijd gekeken, conclusie: wat een vieze schoppers |
|
|
|