|
|
nummer10
|
|
|
Door anti voetbal.. en daar hou ik niet van en al helemaal niet als je ziet welke spelers er rond lopen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anti voetbal of niet.. Het gaat om de kwaliteit van de uitvoering, en die is gewoon erg goed..
Ik houd er ook niet van, maar goed en efficiƫnt is het wel.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:Rbs er al uit tegen 10 man haha zo goed waren ze nou! Hebben gewoon perfect gebruik gemaakt van onze zwaktes.. Heb je de wedstrijd gezien of reageer je enkel op de uitslag. De eerste 30 minuten had RBS al zeker 2 of zeker 3 tegen 0 moeten voorstaan, maar waar het geluk tegen Ajax er wel inzat, ontbrak dat in de wedstrijd tegen Basel. Als je zelfs voor open doel de bal naast mikt weet je dat het een moeilijke avond gaat worden.
Daarnaast is Basel een hele leipe ploeg, die zich niet snel gek laat maken en gewoon rustig de storm afwacht. Is weer helemaal anders dan Ajax, die bij het minste of geringste offensieve spel (passie en strijd) van de tegenstander in de stress schiet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens, en die mening blijf ik hebben is het hele Europese voetbal kapot gemaakt door de UEFA. Enkel en alleen in het belang van meer geld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 01:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens, en die mening blijf ik hebben is het hele Europese voetbal kapot gemaakt door de UEFA. Enkel en alleen in het belang van meer geld! eens |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 - 01:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb je de wedstrijd gezien of reageer je enkel op de uitslag. De eerste 30 minuten had RBS al zeker 2 of zeker 3 tegen 0 moeten voorstaan, maar waar het geluk tegen Ajax er wel inzat, ontbrak dat in de wedstrijd tegen Basel. Als je zelfs voor open doel de bal naast mikt weet je dat het een moeilijke avond gaat worden. Daarnaast is Basel een hele leipe ploeg, die zich niet snel gek laat maken en gewoon rustig de storm afwacht. Is weer helemaal anders dan Ajax, die bij het minste of geringste offensieve spel (passie en strijd) van de tegenstander in de stress schiet. Eens! |
|
|
|