|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het zal heel moeilijk worden denk ik.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik twijfel eigenlijk een beetje. Ik geloof zonder meer dat RB Salzburg een prima ploeg is. Anders win je niet met zo veel overmacht je poule. Tegelijkerwijd heb ik ook het idee dat ze wel dik aangezet worden, dikker dan ze zijn, om onderschatting tegen te gaan.
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax, dat tegen Barca en Milan het eigen spel wilde en kon spelen, tegen een Oostenrijkse ploeg voetballende de mindere gaat zijn. Ik zie de uitdaging zelf echt op het afmaken, een kans moet gewoon raak zijn en doe je dat ga je gewoon winnen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: De jong komt te kort voor de top moisander ook uiteindelijk.. blind is er 1 in wording hoop ik.. maar de eu top ?? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik denk wel, dat we winnen vanavond. 2-0 of 3-1 is wel een grote kans. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Als Ajax scherp genoeg is moet een goed resultaat thuis toch zeker wel mogelijk zijn. Ajax zal Salzburg zeker niet onderschatten lijkt me. Gok op een 2-0 zege;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Lees net Bojan spits poulsen en de jong mid... Al het voetbal dus weg helaas... Hoop dat ik er naast zit maar ik vrees dat we gaan verliezen met zoon laffe opstelling van de boer... En kom niet na de tijd dat salz zo goed was blablabla... Dit is gewoon zoals ik het nu kan zien een foute keus van deboer... Dan nog liever schone mid ipv de jong... En dan bojan vanaf rechts of kishna
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Dit is inderdaad niet fair, daar we op goed voetbal gehoopt hadden. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 08:41 schreef nummer10 het volgende:Lees net Bojan spits poulsen en de jong mid... Al het voetbal dus weg helaas... Hoop dat ik er naast zit maar ik vrees dat we gaan verliezen met zoon laffe opstelling van de boer... En kom niet na de tijd dat salz zo goed was blablabla... Dit is gewoon zoals ik het nu kan zien een foute keus van deboer... Dan nog liever schone mid ipv de jong... En dan bojan vanaf rechts of kishna Volgens de telegraaf gaat Ajax met Duarte op lb en met de Jong op het middenveld starten samen met Blind en Klaassen. En Bojan in de spits. Zo heel beroerd is dat toch niet? Dan zal Kishna wel invallen als links of rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 08:41 schreef nummer10 het volgende:Lees net Bojan spits poulsen en de jong mid... Al het voetbal dus weg helaas... Hoop dat ik er naast zit maar ik vrees dat we gaan verliezen met zoon laffe opstelling van de boer... En kom niet na de tijd dat salz zo goed was blablabla... Dit is gewoon zoals ik het nu kan zien een foute keus van deboer... Dan nog liever schone mid ipv de jong... En dan bojan vanaf rechts of kishna waar lees je dat dan? Telegraaf zegt namelijk iets anders....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem dus op de plek van Serrero Bojan op 9, en Duarte op LB.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 02:18 schreef nummer10 het volgende:[..] De jong komt te kort voor de top moisander ook uiteindelijk.. blind is er 1 in wording hoop ik.. maar de eu top ?? Volgens mij hebben we het over ervaring.. Je post heeft hier dus geen enkele betrekking op.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 22:00 schreef Eide het volgende:Kwetsbare Boilesen loopt zoveelste hamstringblessure op bij AjaxAjax dreigt het opnieuw even te moeten doen zonder Nicolai Boilesen. De linksback heeft afgelopen weekend tegen sc Heerenveen een blessure aan zijn hamstring opgelopen, meldt NUSport. Boilesen moest zich tegen Heerenveen direct na rust noodgedwongen laten vervangen door trainer Frank de Boer. Inmiddels heeft een mri-scan uitgewezen dat de Deense international voor de derde keer dit seizoen een hamstringblessure opgelopen heeft. Pluspunt is dat het om 'slechts' een verrekking gaat. Door de kwetsuur mist de blessuregevoelige Boilesen donderdag vrijwel zeker de Europa League-wedstrijd tegen Red Bull Salzburg. Jaïro Riedewald zal de Deen naar verwachting vervangen, al is ook Daley Blind een optie. Bij het kiezen voor die laatste optie zal routinier Christian Poulsen een basisplaats krijgen op het middenveld. BronDat wordt dan wel meteen de leeuwenkuil voor Riedewald. Ben benieuwd of FdB misschien toch een truckje uithaald en Denswil op LB opstelt. Kan je op die 2 aanvallers met Veltman en Denswil in de mandekking en Moisander in een vrije rol en Van Rhijn als een verkapte middenvelder. Het nieuws over boilessen verbaasd me niets meer. Maar hoorde en las vandaag dat Duarte linksachter gaat spelen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 18:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Daarom beukte Poulsen nog geen jaar geleden 3 man van pisv helemaal kapot, waardoor je uiteindelijk kampioen werd... Tnx Poulsen, maar nu ben je ineens slecht... Tyf toch op Helemaal eens, sommigen willen niet zien hoe belangrijk poulsen voor dit elftal. Misschien voetballend niet meer de beste, maar zeurt niet en doet zijn werk als het nodig is. En ook heel belangrijk voor de jeugdigen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, en niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
twijfels, twijfels, twijfels.....
Kom op nou mannen..
WZAWZDB
***+2 |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Volgens mij is er niks mis mee met deze opstelling. Als het goed uitpakt zullen velen zeggen wow das weer een fantastische zet van FdB en als het niks wordt zullen er velen zijn die zeggen tja..dat was te verwachten. Maar gaat dat eigenlijk niet altijd zo? Als het voorin niet draait na behoren zal Kishna wel zijn kans krijgen ook. Laten we hopen op een goed resultaat :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het middenveld blijft intact met Blind CVM, wat menigeen wel eens heeft geoppperd gebeurt dan waarschijnlijk vanavond:
De Jong en Bojan samen in het veld..... Die zullen zich regelmatig laten inzakken en met elkaar switchen..... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
....en meestal komt de opstelling pas vlak voor de wedstrijd naar buiten.... We shall see :-))) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het wordt moeilijk je moet scoren en die doelpuntenmakers zijn bij ons dun gezaaid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ook al zullen ze winnen... Dan nog... Dejong op middenveld.. die man houd in nl conpetitie in de spits nog nie eens uit.. laat staan et middenveld.. dus of je nu wint of verliest.. ik vind et bij voorbaad al niks waard |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
We winnen 3-1....3x deJong ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hahaha nee sorry wil echt niemand afvallen maar vind et een laffe keus van deboer... Dejong zou hoe dan ook spelen en kan niks fout doen.. duarte linksback... Dejong weer naar mid terwijk hij liever spits wil... Hoefr van mij ook nie overgens.. ik zou riedewald tijd geven.. bojan spits en dejong eruit laten maar goed.. we wachten af en hoop ernaast te zitte |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heel veel dynamiek als Ajax met Duarte, De Jong en Bojan speelt. Veel beweging in de ploeg, zeker omdat je met Bojan en De Jong 2 mannen hebt die makkelijk van positie kunnen en gaan wisselen. FdB dwingt zo RB Salzburg tot het maken van keuzes. Ik vind dit helemaal niet slecht verzonnen. En Blind op CVM gelukkig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
De Jong en Klaassen, hoopte al langer om die 2 samen te zien zeker met Bojan in de spits komen veel ruimtes voor die 2 9m in te lopen.
Ik denk 2-0. |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Als Salzburg al te moeilijk is......... Waar blijven we dan In Nederland lukt het met een beetje mazzel vaak net In Europa hebben we helaas weinig te zoeken |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 20:20 schreef willempie het volgende:Als Salzburg al te moeilijk is......... Waar blijven we dan In Nederland lukt het met een beetje mazzel vaak net In Europa hebben we helaas weinig te zoeken Als Salzburg al te moeilijk is?? Vaak mazzel in Nederland? ? Iets in mij zegt dat jij geen Ajacied bent:-D |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfoeh Schöne, dat ziet er niet goed uit! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schone geblesseerd in de opwarming...... das kut |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij is eindelijk belangrijk geworden voor ons cluppie |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Als dat maar niet heel lang gaat duren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Misschien kan hij zondag weer spelen, alleen nu niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jezus, dat meen je niet. GVD!!! Een van de weinige spelers bij ons die in vorm is... Wie is zijn vervanger? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Thanks. Nou, tel uit je winst... of beter je verlies. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Niet te depressief he ;)
Maar eerlijk gezegd, dit wordt niks denk ik. Tenminste, het moet niet van rechts komen vandaag. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laten we hopen dat de sfeer in De Arena daar niet minder door wordt. Zelf denk ik toch wel dat het 1-0 ruststand wordt. Dus wel positief blijven, iedereen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Misschien is die juist wel weer getergd nu, en geen Schone is toch iets waar Salzburg zich niet op ingesteld heeft. Dus misschien brengt dit juist wel iets extra's. Hoop dat Schone er snel weer bij is. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:06 schreef Eide het volgende:[..] Misschien is die juist wel weer getergd nu, en geen Schone is toch iets waar Salzburg zich niet op ingesteld heeft. Dus misschien brengt dit juist wel iets extra's. Hoop dat Schone er snel weer bij is. Je bent positief. Hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Altijd. Als ik kan kiezen tussen een half leeg of half vol glas is mijn glas altijd half vol. Het leven is te kort om te verneuken met somberen en doemdenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ook positief: De kans op minuten voor Kishna is nu enorm toegenomen :D |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:06 schreef Eide het volgende:[..] Misschien is die juist wel weer getergd nu, en geen Schone is toch iets waar Salzburg zich niet op ingesteld heeft. Dus misschien brengt dit juist wel iets extra's. Hoop dat Schone er snel weer bij is. Ik hoop dat je het goed ziet... Ik heb er geen goed gevoel bij. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:08 schreef Eide het volgende:[..] Altijd. Als ik kan kiezen tussen een half leeg of half vol glas is mijn glas altijd half vol. Het leven is te kort om te verneuken met somberen en doemdenken. Die van mij is altijd half leeg hoor.....burp |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo, over druk vooruit zetten gesproken. Volle bak inderdaad. |
|
|
|