BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Red Bull Salzburg (EL: donderdag 20 februari 2014, 21:05); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:30 schreef nummer10 het volgende:
Ach flikker op is gespeelt... Kut opstelling deboer.. te weinig snelheid... En dejong en sig doen geen fuck.. let maar gewoon keer op die hobbelpaardjes.. weg EL droom...
Heel Ajax speelt ruk, dat ligt echt niet aan Siem en Siggie. Als je kritisch wil zijn: de opbouw is zwaar klote. Er wordt helemaal niemand gevonden. Maar dan ook echt niemand. Ook niet Klaassen, Bojan of Fischer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Eide --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Over de scheidsrechter ben ik ook zeker niet tevreden, daar hij denkelijk te partijdig is. Zo komt hij wel over. Hij denkt dat ie goed is, maar dat is juist niet het geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door nieuwe ajax --
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Voorhoede spelers waar ze bij Ajax van dromen
pth
 pth - donderdag 20 februari 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:31 schreef Eide het volgende:
Ongelooflijk hoeveel energie Salzburg in deze pot legt. Elk duel winnen ze. Je wordt gewoon overklast op inzet en werklust.
Ze voetballen (helaas) ook gewoon een stuk beter.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Salzburg - Bayern Munchen: 3-0 had een waarschuwing moeten zijn
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 februari 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:32 schreef nieuwe ajax het volgende:
Over de scheidsrechter ben ik ook zeker niet tevreden, daar hij denkelijk te partijdig is. Zo kot hij wel over. Hij denkt dat ie goed is, maar dat is juist niet het geval.
Piep piep allo
hippy
 hippy - donderdag 20 februari 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Soms vraagt een wedstrijd om andere kwaliteiten en die heeft ajax jammer genoeg niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2014 - 21:35   quote  deeplink  
En is nog dom ook...
pth
 pth - donderdag 20 februari 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Lekker centjes blijven sparen, blijven ouwehoeren over de eigen jeugd die het moet gaan doen en vervolgens lekker weggespeeld worden door Red Bull Salzburg. Slaap lekker en fijn dromen met je kruideniersmentaliteit.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Doordat je overklast wordt op basis van inzet en fysieke kracht is deze wedstrijd misschien zelfs al gespeeld. Kans dat Ajax dit nu kan doorbreken is relatief klein. De Boer zal in de 2e helft het spel wel omgooien, alleen moet je dan 2 keer scoren, scoren gaat Ajax de laatste wedstrijden ook niet gemakkelijk af.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 februari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Hebben die gasten doping gebruikt ofzo? Elk sprintduel winnen ze...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Ik had eerder gezegd, dat Ajax minimaal twee goede spelers mist, spelers die wel ervaring hebben met Europees voetbal. Wat een klotewedstrijd, dit.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 februari 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:38 schreef Boudewijn het volgende:
Red Bull geeft je vleugels Boudje ;-)
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Goed zo jongens en maar blijven terugspelen. Hallo, jullie staan met 2-0 achter!!!
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Ja niet normaal he, ze vliegen overal in.
046afca
 046afca - donderdag 20 februari 2014 - 21:39   quote  deeplink  
het is toch ook zo sneu onze voorhoede, met een lompe Sigi en een middenveld zonder echte creativiteit. in de eredivisie heeft de boer er een aardig collectief van weten te maken alleen komt er op europees niveau tog wat anders kijken.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Ajax had gewoon een blik Red Bull moeten zuipen godverdomme
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Nee, Boudewijn, ze zijn alleen slimmer enb gemotiveerder
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Ajax doet er ook niks voor. De enige die nog geen balverlies heeft geleden is Fischer. Die heeft 3 ballen gehad
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Die zuinigheid van Ajax kun je je in de eigen competitie misschien veroorloven. Maar in Europees verband is dat onmogelijk. Ik vind het ook korte termijn politiek, je moet verder kunnen en ook vooral durven kijken. Ik vind het vooral voor de mensen die naar het stadion zijn gekomen jammer. Ik hoop dat het een wijze les gaat worden zo....
Oceanu
 Oceanu - donderdag 20 februari 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:36 schreef pth het volgende:
Lekker centjes blijven sparen, blijven ouwehoeren over de eigen jeugd die het moet gaan doen en vervolgens lekker weggespeeld worden door Red Bull Salzburg. Slaap lekker en fijn dromen met je kruideniersmentaliteit.
Precies !! In de tijd dat we smeten met geld ging het veel beter.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Normaal gesproken had Ajax zelf met 3-0 de rust in moeten gaan, daar het nu andersom is.

Ajax wordt nu zelf met de neus op de feiten gedrukt. Dus de Boer, je moet zeker wat doen om de selectie veel / sterker beter te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door nieuwe ajax --
willempie
 willempie - donderdag 20 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Ik denk dat we dikwandig verliezen
Dank je frank. Pannekoek
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Tering wat een goal
Oceanu
 Oceanu - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Wat een wereldgoal. Eerlijk is eerlijk.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Die zuinigheid van Ajax kun je je in de eigen competitie misschien veroorloven. Maar in Europees verband is dat onmogelijk. Ik vind het ook korte termijn politiek, je moet verder kunnen en ook vooral durven kijken. Ik vind het vooral voor de mensen die naar het stadion zijn gekomen jammer. Ik hoop dat het een wijze les gaat worden zo....
+ 1
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
FAACCK...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Ik denk dat Salzburg aan de Redbull hebben gezeten ( is dat geen doping?) en daarom zoveel drive hebben. Misschien moet Frank de spelers ook maar aan de RedBull zetten. Ik heb te doen met de supporters, want een wanprestatie. Uitwedstrijd hoef je niet eens meer te spelen......einde oefening!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Bobby1972 --
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:43 schreef Oceanu het volgende:
Absoluut met je eens. En de 0-3 stand is dik verdiend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Pietje --
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:42 schreef willempie het volgende:
Ik denk dat we dikwandig verliezen
Dank je frank. Pannekoek
Doe normaal man. Als Ajax aan iemand veel te danken heeft is het aan Frank de Boer. Schaam je diep pannekoek.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Vooral altijd denken dat we met 2e rangs spelers er komen. Tuurlijk doorgaans zijn we een team. Maar we missen veel kwaliteit
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:43 schreef Oceanu het volgende:
Eens
pth
 pth - donderdag 20 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:41 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Precies !! In de tijd dat we smeten met geld ging het veel beter.
Er hoeft echt niet met geld gesmeten te worden, maar iets meer kwaliteit zou toch wel mogen toch? Ik heb Ajax in ieder geval nog nooit zo belachelijk gemaakt zien worden als nu gaande is.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Nou ik ben gestopt met kijken. Ga geen tijd verspelen om langer naar ruim overbetaalde voetballers te kijken die voetballen alsof ze nog pupillen zijn.
Dit noem je nou zware onderschatting en overklast worden. Gewoon een zielige vertoning dit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Dat er zoveel kan misgaan ook, op het drukzetten van Salzburg na, doordat je 3 basisspelers mist..
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Sorry voor mijn negatieve reacties maar dit is toch een schande van jawelste.
nog geen een schot van Ajax
jariheld
 jariheld - donderdag 20 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Tjsa wel een wereldgoal...focussen op de beker en het kampioenschap dit Europese avontuur is een deceptie geworden
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
En die wereldgoal kan gemaakt worden door een flinke opstellingsfout dus ja...
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Whahahahahaha is vermeer nog nooit overkomen.... juist... Ik zeg niks meer.... Dejong siggy duarte nooit weeropstellen op deze possities
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Ben benieuwd of Feyenoord volgende week met dezelfde druk durft te voetballen
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Niemand van Ajax weet wat ie aan het doen is op het veld. Ze kunnen niet eens normaal een bal aannemen. Gewoon even 4 doelpunten maken zit er niet in, in de 2e helft. En De Arena wordt steeds stiller.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:46 schreef Loetje het volgende:
Ben benieuwd of Feyenoord volgende week met dezelfde druk durft te voetballen
Reken maar. Ronald Koeman weet wel hoe hij daarmee om moet gaan, maar ook a.s. zondag al: Dick Advocaat met z'n AZ
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Het erge is dat de wedstrijd al gespeeld is, en dat is wel heel zuur. Schone zal zich wel opvreten op de bank. Ik heb medelijden met alle mensen die een kaartje gekocht hebben van hun zuur verdiende geld. Zij zijn de grootste verliezers!
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:44 schreef Hasjkoph het volgende:
Dat er zoveel kan misgaan ook, op het drukzetten van Salzburg na, doordat je 3 basisspelers mist..
Dat mag geen excuus zijn. Ook het verhaal kwaliteit koop ik niet. Dit zijn dezelfde spelers die wonnen van Barca en die prima speelden tegen Milan bijvoorbeeld. Je wordt gewoon overklast door een tegenstander on een onvoorstelbare hoeveelheid energie in een pot legt en die gewoon een zeer goede wedstrijd speelt. En dat terwijl je zelf op z'n best matig in vorm bent. En dan krijg je een wanvertoning helaas, maar dat maakt een Kampl bijvoorbeel echt niet een wereldspeler terwijl er bij ons prutsers rondlopen...
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 21:48   quote  deeplink  
Als je te laf bent om een linksback op te stellen ipv een duidelijke middenvelder dan vraag je erom. Die mohawk loopt in zijn eentje 3 man kapot.
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Een paar oostenijkers die druk zetten en weg zijn te zetten met een simpele kapbeweging en ze zijn helemaal in paniek. Dit geeft ook de concurrentie in de competitie voer hoe ze ons moeten en gaan aanpakken. Wat een schande is dit.
Ik hou het voor gezien voor vandaag want kan dit niet meer aanzien
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
Benieuwd naar de dopingatest straks...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat mag geen excuus zijn. Ook het verhaal kwaliteit koop ik niet. Dit zijn dezelfde spelers die wonnen van Barca en die prima speelden tegen Milan bijvoorbeeld. Je wordt gewoon overklast door een tegenstander on een onvoorstelbare hoeveelheid energie in een pot legt en die gewoon een zeer goede wedstrijd speelt. En dat terwijl je zelf op z'n best matig in vorm bent. En dan krijg je een wanvertoning helaas, maar dat maakt een Kampl bijvoorbeel echt niet een wereldspeler terwijl er bij ons prutsers rondlopen...
Is ook geen excuus hoor. Verder helemaal mee eens.
Toch vraag je je af hoe lang ze dat kunnen volhouden. Als het 0-0 nog was, waren ze wss in de tweede helft te moe?
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Hoe kan Ajax in godsnaam nog voor de rust met 0-3 achterstaan tegen een Oostenrijkse clubje, terwijl ze daarvoor nog met 2-1 van Barcelona hebben gewonnen ????? Nee, die combinatie die klopt niet.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Er komt ook echt niet een bal aan bij Ajax. Wat een niveau.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Red Bull Salzburg (EL: donderdag 20 februari 2014, 21:05); 0 - 3

0.0131421