|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:30 schreef nummer10 het volgende:Ach flikker op is gespeelt... Kut opstelling deboer.. te weinig snelheid... En dejong en sig doen geen fuck.. let maar gewoon keer op die hobbelpaardjes.. weg EL droom... Heel Ajax speelt ruk, dat ligt echt niet aan Siem en Siggie. Als je kritisch wil zijn: de opbouw is zwaar klote. Er wordt helemaal niemand gevonden. Maar dan ook echt niemand. Ook niet Klaassen, Bojan of Fischer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Over de scheidsrechter ben ik ook zeker niet tevreden, daar hij denkelijk te partijdig is. Zo komt hij wel over. Hij denkt dat ie goed is, maar dat is juist niet het geval.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voorhoede spelers waar ze bij Ajax van dromen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:31 schreef Eide het volgende:Ongelooflijk hoeveel energie Salzburg in deze pot legt. Elk duel winnen ze. Je wordt gewoon overklast op inzet en werklust. Ze voetballen (helaas) ook gewoon een stuk beter. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Salzburg - Bayern Munchen: 3-0 had een waarschuwing moeten zijn |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:32 schreef nieuwe ajax het volgende:Over de scheidsrechter ben ik ook zeker niet tevreden, daar hij denkelijk te partijdig is. Zo kot hij wel over. Hij denkt dat ie goed is, maar dat is juist niet het geval. Piep piep allo |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Soms vraagt een wedstrijd om andere kwaliteiten en die heeft ajax jammer genoeg niet |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lekker centjes blijven sparen, blijven ouwehoeren over de eigen jeugd die het moet gaan doen en vervolgens lekker weggespeeld worden door Red Bull Salzburg. Slaap lekker en fijn dromen met je kruideniersmentaliteit. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Doordat je overklast wordt op basis van inzet en fysieke kracht is deze wedstrijd misschien zelfs al gespeeld. Kans dat Ajax dit nu kan doorbreken is relatief klein. De Boer zal in de 2e helft het spel wel omgooien, alleen moet je dan 2 keer scoren, scoren gaat Ajax de laatste wedstrijden ook niet gemakkelijk af. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hebben die gasten doping gebruikt ofzo? Elk sprintduel winnen ze... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik had eerder gezegd, dat Ajax minimaal twee goede spelers mist, spelers die wel ervaring hebben met Europees voetbal. Wat een klotewedstrijd, dit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Red Bull geeft je vleugels Boudje ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Goed zo jongens en maar blijven terugspelen. Hallo, jullie staan met 2-0 achter!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja niet normaal he, ze vliegen overal in. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
het is toch ook zo sneu onze voorhoede, met een lompe Sigi en een middenveld zonder echte creativiteit. in de eredivisie heeft de boer er een aardig collectief van weten te maken alleen komt er op europees niveau tog wat anders kijken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax had gewoon een blik Red Bull moeten zuipen godverdomme |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee, Boudewijn, ze zijn alleen slimmer enb gemotiveerder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax doet er ook niks voor. De enige die nog geen balverlies heeft geleden is Fischer. Die heeft 3 ballen gehad |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Die zuinigheid van Ajax kun je je in de eigen competitie misschien veroorloven. Maar in Europees verband is dat onmogelijk. Ik vind het ook korte termijn politiek, je moet verder kunnen en ook vooral durven kijken. Ik vind het vooral voor de mensen die naar het stadion zijn gekomen jammer. Ik hoop dat het een wijze les gaat worden zo.... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:36 schreef pth het volgende:Lekker centjes blijven sparen, blijven ouwehoeren over de eigen jeugd die het moet gaan doen en vervolgens lekker weggespeeld worden door Red Bull Salzburg. Slaap lekker en fijn dromen met je kruideniersmentaliteit. Precies !! In de tijd dat we smeten met geld ging het veel beter. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Normaal gesproken had Ajax zelf met 3-0 de rust in moeten gaan, daar het nu andersom is.
Ajax wordt nu zelf met de neus op de feiten gedrukt. Dus de Boer, je moet zeker wat doen om de selectie veel / sterker beter te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
Ik denk dat we dikwandig verliezen Dank je frank. Pannekoek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Wat een wereldgoal. Eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:41 schreef Bobby1972 het volgende:Die zuinigheid van Ajax kun je je in de eigen competitie misschien veroorloven. Maar in Europees verband is dat onmogelijk. Ik vind het ook korte termijn politiek, je moet verder kunnen en ook vooral durven kijken. Ik vind het vooral voor de mensen die naar het stadion zijn gekomen jammer. Ik hoop dat het een wijze les gaat worden zo.... + 1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat Salzburg aan de Redbull hebben gezeten ( is dat geen doping?) en daarom zoveel drive hebben. Misschien moet Frank de spelers ook maar aan de RedBull zetten. Ik heb te doen met de supporters, want een wanprestatie. Uitwedstrijd hoef je niet eens meer te spelen......einde oefening!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Absoluut met je eens. En de 0-3 stand is dik verdiend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Doe normaal man. Als Ajax aan iemand veel te danken heeft is het aan Frank de Boer. Schaam je diep pannekoek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral altijd denken dat we met 2e rangs spelers er komen. Tuurlijk doorgaans zijn we een team. Maar we missen veel kwaliteit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Er hoeft echt niet met geld gesmeten te worden, maar iets meer kwaliteit zou toch wel mogen toch? Ik heb Ajax in ieder geval nog nooit zo belachelijk gemaakt zien worden als nu gaande is. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou ik ben gestopt met kijken. Ga geen tijd verspelen om langer naar ruim overbetaalde voetballers te kijken die voetballen alsof ze nog pupillen zijn. Dit noem je nou zware onderschatting en overklast worden. Gewoon een zielige vertoning dit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat er zoveel kan misgaan ook, op het drukzetten van Salzburg na, doordat je 3 basisspelers mist.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sorry voor mijn negatieve reacties maar dit is toch een schande van jawelste. nog geen een schot van Ajax |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Tjsa wel een wereldgoal...focussen op de beker en het kampioenschap dit Europese avontuur is een deceptie geworden |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
En die wereldgoal kan gemaakt worden door een flinke opstellingsfout dus ja... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Whahahahahaha is vermeer nog nooit overkomen.... juist... Ik zeg niks meer.... Dejong siggy duarte nooit weeropstellen op deze possities |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben benieuwd of Feyenoord volgende week met dezelfde druk durft te voetballen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Niemand van Ajax weet wat ie aan het doen is op het veld. Ze kunnen niet eens normaal een bal aannemen. Gewoon even 4 doelpunten maken zit er niet in, in de 2e helft. En De Arena wordt steeds stiller. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Reken maar. Ronald Koeman weet wel hoe hij daarmee om moet gaan, maar ook a.s. zondag al: Dick Advocaat met z'n AZ |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het erge is dat de wedstrijd al gespeeld is, en dat is wel heel zuur. Schone zal zich wel opvreten op de bank. Ik heb medelijden met alle mensen die een kaartje gekocht hebben van hun zuur verdiende geld. Zij zijn de grootste verliezers! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat mag geen excuus zijn. Ook het verhaal kwaliteit koop ik niet. Dit zijn dezelfde spelers die wonnen van Barca en die prima speelden tegen Milan bijvoorbeeld. Je wordt gewoon overklast door een tegenstander on een onvoorstelbare hoeveelheid energie in een pot legt en die gewoon een zeer goede wedstrijd speelt. En dat terwijl je zelf op z'n best matig in vorm bent. En dan krijg je een wanvertoning helaas, maar dat maakt een Kampl bijvoorbeel echt niet een wereldspeler terwijl er bij ons prutsers rondlopen... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als je te laf bent om een linksback op te stellen ipv een duidelijke middenvelder dan vraag je erom. Die mohawk loopt in zijn eentje 3 man kapot. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Een paar oostenijkers die druk zetten en weg zijn te zetten met een simpele kapbeweging en ze zijn helemaal in paniek. Dit geeft ook de concurrentie in de competitie voer hoe ze ons moeten en gaan aanpakken. Wat een schande is dit. Ik hou het voor gezien voor vandaag want kan dit niet meer aanzien |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Benieuwd naar de dopingatest straks... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:48 schreef Eide het volgende:[..] Dat mag geen excuus zijn. Ook het verhaal kwaliteit koop ik niet. Dit zijn dezelfde spelers die wonnen van Barca en die prima speelden tegen Milan bijvoorbeeld. Je wordt gewoon overklast door een tegenstander on een onvoorstelbare hoeveelheid energie in een pot legt en die gewoon een zeer goede wedstrijd speelt. En dat terwijl je zelf op z'n best matig in vorm bent. En dan krijg je een wanvertoning helaas, maar dat maakt een Kampl bijvoorbeel echt niet een wereldspeler terwijl er bij ons prutsers rondlopen... Is ook geen excuus hoor. Verder helemaal mee eens. Toch vraag je je af hoe lang ze dat kunnen volhouden. Als het 0-0 nog was, waren ze wss in de tweede helft te moe? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Hoe kan Ajax in godsnaam nog voor de rust met 0-3 achterstaan tegen een Oostenrijkse clubje, terwijl ze daarvoor nog met 2-1 van Barcelona hebben gewonnen ????? Nee, die combinatie die klopt niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Er komt ook echt niet een bal aan bij Ajax. Wat een niveau. |
|
|
|