BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Red Bull Salzburg (EL: donderdag 20 februari 2014, 21:05); 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Het verschil is duidelijk.......REDBULL
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is ook geen excuus hoor. Verder helemaal mee eens.
Toch vraag je je af hoe lang ze dat kunnen volhouden. Als het 0-0 nog was, waren ze wss in de tweede helft te moe?
Geen idee, maar het is 0-3, die gasten hebben vleugels nu (no pun intended)
pth
 pth - donderdag 20 februari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Ze hebben werkelijk geen idee hoe ze dit moeten bespelen. Dus jammer om te constateren, hoe goed de technische staf zijn werk heeft gedaan ...
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:50 schreef nieuwe ajax het volgende:
Hoe kan Ajax in godsnaam nog voor de rust met 0-3 achterstaan tegen een Oostenrijkse clubje, terwijl ze daarvoor nog met 2-1 van Barcelona hebben gewonnen ????? Nee, die combinatie die klopt niet.
Misschien omdat ze een club onderschatten die 17 punten los staat in de competitie, die alles gewonnen heeft in de poulefase en in de voorbereiding Bayern oprolde met 3-0
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:49 schreef NatjosFC het volgende:
Benieuwd naar de dopingatest straks...
Kan wel zijn maar FdB altijd met zijn slappe gezeik over vroeg druk zetten. Wat die gasten doen dat is druk zetten. Welliswaar vrij blind maar wat een gebrek aan klasse bij ajax
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Is dit trouwens de Soriano vam Barcelona B?
Loetje
 Loetje - donderdag 20 februari 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Reken maar. Ronald Koeman weet wel hoe hij daarmee om moet gaan, maar ook a.s. zondag al: Dick Advocaat met z'n AZ
Hetzelfde denk ik ook. Geloof me... deze wedstrijd wordt analyse werk voor de tegenstander
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Verschil in klasse en kwaliteit.......dus einde oefening. Geen discussie meer mogelijk. Lang geleden dat Ajax in zo'n korte tijd een wedstrijd reeds verloren heeft in de 1ste helft.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Ik verwacht een dubbele wissel. Misschien Poulsen, en een extra spits erbij.
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de spelers niet om dit spel te kunnen spelen. Zie je Pelle zich al zo druk maken?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Verschil in klasse en kwaliteit.......dus einde oefening. Geen discussie meer mogelijk. Lang geleden dat Ajax in zo'n korte tijd een wedstrijd reeds verloren heeft in de 1ste helft.
Eerste helft? Ze hadden al verloren na 23 minuten.
Durf zelfs te zeggen dat ze voor ze begonnen al verloren hadden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 februari 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Kutsupporters ook... en maar fluiten.... ga is achter je team staan joh, natuurlijk is dit slecht, maar kom op zeg...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Ik kreeg de indruk, dat Salzburg wel 40% sterker was dan Ajax. Minimaal overigens. Dit is niet ons echte Ajax.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:55 schreef NatjosFC het volgende:
Kutsupporters ook... en maar fluiten.... ga is achter je team staan joh, natuurlijk is dit slecht, maar kom op zeg...
Flikker op man gek. Dit laten zien dan mag je blij zijn dat ze niet met zijn allen met de rug naar het veld gaan staan.
Als Ajax echt zo met het publiek gesteld is geven ze hun geld terug na deze wanvertoning.
JordyAjacied
 JordyAjacied - donderdag 20 februari 2014 - 21:57   quote  deeplink  
OMG IK WORD NIET GOED VAN MATCHFIXING OF KAN AJAX NOU ECHT NIET MEER KNAP EEN BAL PASSEN ONDER DRUK?!?
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:51 schreef pth het volgende:
Ze hebben werkelijk geen idee hoe ze dit moeten bespelen. Dus jammer om te constateren, hoe goed de technische staf zijn werk heeft gedaan ...
De enige manier om dit te bespelen is om zelf nog aanvallender te gaan spelen. Hulde voor die trainer van die gasten om in feite 4-2-4 te spelen. Hun backs staan op de helft van ajax die van ons staan halverwege de eerste eigen helft. Dus je roept het onder druk laten zetten over jezelf af.
JordyAjacied
 JordyAjacied - donderdag 20 februari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Ik verwacht Kishna erin 2e helft, een relatief langere spits om de lange ballen op te vangen.
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Joh, tot aan de 0-2 waren ze prima aanwezig maar na zo'n prestatie mag je fluiten en heel hard ook!!
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Joh, tot aan de 0-2 waren ze prima aanwezig maar na zo'n prestatie mag je fluiten en heel hard ook!!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Wanneer heeft Ajax voor het laatst 4 doelpunten binnen 45 minuten gemaakt ?????
Dat zal we erg ver zoeken zijn, denk ik.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:53 schreef Eide het volgende:
Feyenoord heeft de spelers niet om dit spel te kunnen spelen. Zie je Pelle zich al zo druk maken?
Dat niet, maar Koeman zal beslist zijn tactiek aanpassen. En naast Pellè zijn er nog andere spelers bij Feyenoord die dat wel kunnen,
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:58 schreef JordyAjacied het volgende:
Ik verwacht Kishna erin 2e helft, een relatief langere spits om de lange ballen op te vangen.
Ik verwacht echt geen wissels hoor. Frank kennende.
pth
 pth - donderdag 20 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Gelukkig flinke stappen gemaakt t.o.v. vorig seizoen ... toen 4x 45 min en strafschoppen eruit ... nu al na 1x 45 minuten.
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 20 februari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Gaat lekker joodjes:-(

serieus duarte is toch ajax onwaardig, van rijn mag et ajax shirt niet eens meer dragen, veltman maakt fout op fout..ect ect ect

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door verbrande harry --
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Denk dat een kritische houding na deze helft terecht is. Maar een echte fan ben je in voor- en tegenspoed. En dan mag je nu fluiten maar moet je bij de 2 helft gewoon weer vol achter je ploeg staan.

En een echte fan kijkt dus ook gewoon als Ajax slecht speelt.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij plempt eerst 15 post op het Feijenoord forum en daarna zie ik je hier....wat wil je nou ??
Dat viel mij ook al op.
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij plempt eerst 15 post op het Feijenoord forum en daarna zie ik je hier....wat wil je nou ??
Intrigantje is het.
pth
 pth - donderdag 20 februari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Hou je mond pannekoek. Jij hebt geen recht van spreken meer na die opmerking over De Boer.
Nee, de Boer met z'n slappe geouwehoer heeft zijn zaakjes lekker voor elkaar.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 21:59 schreef nieuwe ajax het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst 4 doelpunten binnen 45 minuten gemaakt ?????
Dat zal we erg ver zoeken zijn, denk ik.
Ze hebben er ooit 3 gemaakt in 5 minuten en wonnen met 3-2.
Zucht... Goede oude tijd.
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:01 schreef pth het volgende:

[..]

Nee, de Boer met z'n slappe geouwehoer heeft zijn zaakjes lekker voor elkaar.
Hou toch op man, ga je lekker die feyenoord intrigant even steunen. Frank de Boer verdient niets dan lof. Wat je ook kan en moet zeggen over deze avond, zo'n flauwekul opmerking verdient Frank niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Eide --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Nee, ik heb mijn weddenschap al verlopen daar ikzelf dacht aan 3-1 winst voor Ajax. Dat wordt een hele zware dobber, met de wedstrijden tegen Feyenoord en AZ.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Wat komen die kut kakkers hier weer doen? Als we 1 post daar posten tijdens een wedstrijd van hun worden we geband. Leer nou eens op te rotten en weg te blijven zielige mongolen.
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
Winnen wordt een kansloze opgave. 2e helft geen goals tegen meer en zelf tot scoren komen en dan in Salzburg er zelf opklappen tegen een opponent die denken dat ze er zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
Soms moet je je verlies nemen, en vandaag is dat het geval. Dan kun je beter stoppen om daar woorden aan vuil te gaan maken. Het is zoals het is. Zo simpel kan het leven soms zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 februari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Dat hele europese gedoe is al een versplinterende kutzooi voer voor de bobo's....mij boeit dat EL geen kut....doe maar de titel maar
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 februari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:
Winnen wordt een kansloze opgave. 2e helft geen goals tegen meer en zelf tot scoren komen en dan in Salzburg er zelf opklappen tegen een opponent die denken dat ze er zijn.
Kleine kans is er.. Maar daar geloof ik niet meer in.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Denk dat een kritische houding na deze helft terecht is. Maar een echte fan ben je in voor- en tegenspoed. En dan mag je nu fluiten maar moet je bij de 2 helft gewoon weer vol achter je ploeg staan.

En een echte fan kijkt dus ook gewoon als Ajax slecht speelt.
Klopt, je spelers uitfluiten maakt hen niet beter. Maar ja... emoties en sentimenten... Ik zit ook met de schurft in mijn lijf te kijken. Vol onbegrip over de instelling van de Ajax-spelers. Wat een drama. Al na twee minuten hadden zij in de gaten moeten hebben dat dit een andere tegenstander is dan FC Lutjebroek. Dat oeverloze rondspelen, breed, terug, tikkie breed, tikkie terug... Dat kan hier echt niet en dat hadden zij binnen enkele minuten moeten aanpassen, omschakelen dus. Nu is het te laat. De wedstrijd in Salzburg kunnen zij overslaan. Gewoon niet komen opdagen. Dan wordt het reglementair maar 5-0 voor die Oostenrijkers. Als zij wel daar gaan spelen wordt het minimaal 8-0 ;)
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Hou toch op man, ga je lekker die feyenoord intrigant even steunen. Frank de Boer verdient niets dan lof. Wat je ook kan en moet zeggen over deze avond, zo'n flauwekul opmerking verdient Frank niet.
Eens!!!
Eide
 Eide - donderdag 20 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Kleine kans is er.. Maar daar geloof ik niet meer in.
Het gaat niet om geloven of niet, je moet gewoon vechten voor elke kans, hoe klein dan ook. En als Ajax zich dat beseft... maar de tering, wat een slechte 1e helft en wat zijn de Oostenrijkers goed bezig zeg.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Nenam niet gaan bagatelliseren, het is gewoon niet goed genoeg. Hier moet je van leren. Negatieve energie omzetten in positieve.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 20 februari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Nou gelukkig zal ik bijna niets zien van de 2de helft. Normaal zet ik dan radio aan onderweg en thuis snel laatste minuten kijken, maar nu... nee denk het niet...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 20 februari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Spelers als Duarte zijn kwalitatief niet goed genoeg. En hij is niet de enige.....Ajax zal meer kwaliteit moeten gaan kopen in het nieuwe seizoen. En ja dat is niet goedkoop!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 20 februari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Nenam niet gaan bagatelliseren, het is gewoon niet goed genoeg. Hier moet je van leren. Negatieve energie omzetten in positieve.
Niks bagatelliseren EL levert niks op....ja blessures
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 februari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
En dan nog geen wissels doorvoeren...
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:
Mooie woorden echter heb ik "dat erop klappen" zelden gezien.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Nee, de Boer zit er ook lekker bij zag ik.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
De thee heeft niet geholpen. Tweede helft begint net zo als de eerste helft
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 23:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
1-3
Had ik iets teveel gezegd?
Brandje
 Brandje - donderdag 20 februari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 februari 2014 - 22:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Niks dan lof gaat weer veel te ver. Duarte daar opstellen kan gewoon niet. Gewoon stug met die houthakker in de spits blijven spelen.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 20 februari 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Die Duarte mag meteen gewisseld worden.
De eerste 5 minuten is ook van, lik me reet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Red Bull Salzburg (EL: donderdag 20 februari 2014, 21:05); 0 - 3

0.0114390