|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:02 schreef Eide het volgende:[..] Hou toch op man, ga je lekker die feyenoord intrigant even steunen. Frank de Boer verdient niets dan lof. Wat je ook kan en moet zeggen over deze avond, zo'n flauwekul opmerking verdient Frank niet. Die kakkerlak moeten ze verzuipen in die kut haven. En verder ieder zijn mening. Voor mij is Frank de Boer niet een of andere halfgod zoals voor velen (en dat mag, immers ieder zijn mening). Ik vindt dat hij te veel in zijn eigen onzin begint te geloven en nu simpelweg opgezadeld zit met een elftal dat de nodige kwaliteit ontbeert. En als er iemand is die dat erg vindt dan ben ik dat wel. Kan wel janken bij waar ik nu naar zit te kijken. Succes is a lousy teacher. It makes really smart people think they can not lose. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jazeker... de ene voor Ajax ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wie wil je brengen dan nu Boilesen, Serero en Schone geblesseerd zijn? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 21:59 schreef Pietje het volgende:[..] Dat niet, maar Koeman zal beslist zijn tactiek aanpassen. En naast Pellè zijn er nog andere spelers bij Feyenoord die dat wel kunnen, Feyenoord houdt zn tactiek meestal maar heel even vol maar Koeman verzint altijd wel iets. Die Soriano is wel echt goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:15 schreef pth het volgende:[..] Die kakkerlak moeten ze verzuipen in die kut haven. En verder ieder zijn mening. Voor mij is Frank de Boer niet een of andere halfgod zoals voor velen (en dat mag, immers ieder zijn mening). Ik vindt dat hij te veel in zijn eigen onzin begint te geloven en nu simpelweg opgezadeld zit met een elftal dat de nodige kwaliteit ontbeert. En als er iemand is die dat erg vindt dan ben ik dat wel. Kan wel janken bij waar ik nu naar zit te kijken. Succes is a lousy teacher. It makes really smart people think they can not lose. Ik vind hem ook geen halfgod. Ik vind wel dat Ajax onder zijn leiding enorme stappen heeft gezet. En daar veranderd deze avond helemaal niets aan.
Als die onderste uitspraak: als je dat echt geloofd, zou juist deze avond een reden voor jou moeten zijn minder negatief te zijn. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Misschien Kishna? In de woorden van de Boer een voetballer van de buitencategorie ... laat maar zien dan zou ik zeggen. Nee waarschijnlijk zo meteen Blind of iemand anders die nog iets kan met de bal eruit en Poulsen erin. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:18 schreef pth het volgende:[..] Misschien Kishna? In de woorden van de Boer een voetballer van de buitencategorie ... laat maar zien dan zou ik zeggen. Nee waarschijnlijk zo meteen Blind of iemand anders die nog iets kan met de bal eruit en Poulsen erin. 2 goede wedstrijden Jupiler League, zo'n wedstrijd kan je die jongen toch niet aan doen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:18 schreef pth het volgende:[..] Misschien Kishna? In de woorden van de Boer een voetballer van de buitencategorie ... laat maar zien dan zou ik zeggen. Nee waarschijnlijk zo meteen Blind of iemand anders die nog iets kan met de bal eruit en Poulsen erin. Ja, want een 19-jarige kan "zomaar" ff de hele verdediging omspelen? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax blijft gewoon paniekvoetbal spelen. Ze hebben totaal geen harde mentaliteit. Ik had meteen een dubbele wissel verwacht in de 2e helft. Ik zie bij Ajax meer overtredingen maken en balverlies, dan goed voetbal. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ben er echt helemaal klaar mee.. Maar wil de wedstrijd ook niet uitzetten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Juist wel...gooi hem maar in het diepe....tis toch al verloren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe dat is waar, maar onderschatting is het grootste probleem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Poulsen erin... Hahahah sorry wat faalt deboer hier.. kishna nu brengen in zoon wrdstrijd ??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Alsof die slechter zou spelen dan wat er nu staat? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Duarte eraf mag ik hopen. Wat een draak van een pot. Alles beter dan Duarte vanavond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Precies. Even iemand die onbevangen speelt en niet dezelfde schijtangst als de rest heeft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Poulsen erin hahahaha
Duarte was ook drama |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kijken of Poulsen met strijd iets kan brengen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Neuhh.. Maar het idee alleen al.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Had het wel verwacht, dat Poulsen zou komen. En die jonge Kishna, dus laten we hopen op een paar goede acties met hem. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach ja, blijf maar lachen over Poulsen. Is veel belangrijker voor Ajax dan jullie denken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:17 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind hem ook geen halfgod. Ik vind wel dat Ajax onder zijn leiding enorme stappen heeft gezet. En daar veranderd deze avond helemaal niets aan. Als die onderste uitspraak: als je dat echt geloofd, zou juist deze avond een reden voor jou moeten zijn minder negatief te zijn. Daarin verschillen we dan van mening, Ajax is t.o.v. vorig seizoen (helaas) geen stap verder gekomen. Is dat een negatieve benadering? dat mag je vinden, maar voor mij een constatering van wat ik zie. En daar ben ik dood en dood ziek van ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering wat zetten die gasten hoog druk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Salzburg deed wat veel clubs de afgelopen tijd niet deden. Namelijk de kansen die het krijgt in het begin van de wedstrijd wel benutten. Daarom heeft Ajax de afgelopen tijd veel punten weten te winnen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Gaat me meer om dat Blind dan niet meer CVM staat. Poulsen is goed voor dingen op slot zetten e.d. maar niet echt om voetballends iets in te brengen. Dat is het kutte. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Voorlopig blijft Ajax alsmaar sloom voetbal zien, en steeds weer terug naar de eigen verdediging. Ik had aan alles gedacht en gehoopt voor Ajax, behalve dit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:25 schreef pth het volgende:[..] Daarin verschillen we dan van mening, Ajax is t.o.v. vorig seizoen (helaas) geen stap verder gekomen. Is dat een negatieve benadering? dat mag je vinden, maar voor mij een constatering van wat ik zie. En daar ben ik dood en dood ziek van ... 3 kampioenschappen, herkenbaar voetbal, een ambitie waar serieus aan gewerkt wordt, een financieel gezonde organisatie die weer in staat is te gaan investeren, eigen jeugd die weer kansen krijgt. En dan beweren dat Ajax onder De Boer geen stappen heeft gemaakt? Dan vind ik dat je inderdaad negatief bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:27 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Gaat me meer om dat Blind dan niet meer CVM staat. Poulsen is goed voor dingen op slot zetten e.d. maar niet echt om voetballends iets in te brengen. Dat is het kutte. En Blind heeft er vandaag voor gezorgd dat we geen 0-3 achterstonden, maar gewoon voor? Blind vond ik in het begin van de wedstrijd ook erg onzeker, samen met het centrum van Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En Blind heeft er vandaag voor gezorgd dat we geen 0-3 achterstonden, maar gewoon voor? Blind vond ik in het begin van de wedstrijd ook erg onzeker, samen met het centrum van Ajax. Heel Ajax is kut op het moment. Maar ik denk niet dat een Poulsen dan werkt. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het lijkt wel of de Oostenrijkse voetbal veel beter is dan ons Nederlandse voetbal, als we dit zo bekijken. Dat kan toch niet waar zijn ??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kishna durft wel aan de bal, dat is mooi om te zien. Maar blijft onvoorstelbaar dat Salzburg 3 man op hem kan zetten en dat er toch geen Ajacied vrij staat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:30 schreef nieuwe ajax het volgende:Het lijkt wel of de Oostenrijkse voetbal veel beter is dan ons Nederlandse voetbal, als we dit zo bekijken. Dat kan toch niet waar zijn ??? Nu staat Salzburg in eigen land 17 punten voor, ze wonnen van de #2 met 6-0. Dus dat valt ook wel mee. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Werkelijk waar geen idee.. We missen dan ook 3 basisspelers. Maar het ligt steeds bij de linksback positie waarom Blind terugmoet. Als Boilesen fit blijft heb je dat probleem niet meer. Maar dat is nu nog een lastige. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Klaassen is ook dramatisch zeg.... Nog geen bal goed geraakt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het ergste is dat dat Salzburg echt niet zulk goed voetbal speelt. Goals vielen allemaal uit fouten van Ajax, een uitgespeelde kans hebben eigenlijk ook nauwelijks gehad. Het is echt volle bak op inzet en werklust en daarin wordt Ajax compleet en volledig overklast.
Je lopen op alles, zetten overal druk, gaan overal volle bak in. Dat doen ze echt heel goed.
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:31 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Werkelijk waar geen idee.. We missen dan ook 3 basisspelers. Maar het ligt steeds bij de linksback positie waarom Blind terugmoet. Als Boilesen fit blijft heb je dat probleem niet meer. Maar dat is nu nog een lastige. Hehehe Boilessen fit. Whahaha geloof jij in sprookjes? Die jongen voetbalt elke keer 3 wedstrijden en is er dan weer 4 geblesseerd. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:33 schreef Eide het volgende:Het ergste is dat dat Salzburg echt niet zulk goed voetbal speelt. Goals vielen allemaal uit fouten van Ajax, een uitgespeelde kans hebben eigenlijk ook nauwelijks gehad. Het is echt volle bak op inzet en werklust en daarin wordt Ajax compleet en volledig overklast. Volledig eens. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:33 schreef Eide het volgende:Het ergste is dat dat Salzburg echt niet zulk goed voetbal speelt. Goals vielen allemaal uit fouten van Ajax, een uitgespeelde kans hebben eigenlijk ook nauwelijks gehad. Het is echt volle bak op inzet en werklust en daarin wordt Ajax compleet en volledig overklast. Je lopen op alles, zetten overal druk, gaan overal volle bak in. Dat doen ze echt heel goed. Zoals wel vaker. Utrecht heeft daar ook een handje van! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We komen nog niet van de eigen helft af. Veltman weer een drama en van mij mag Denswil er in. Het oogt te laconiek. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehe Boilessen fit. Whahaha geloof jij in sprookjes? Die jongen voetbalt elke keer 3 wedstrijden en is er dan weer 4 geblesseerd. Vandaar mn laatste zin.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nu nog 18 minuten spelen. Leuk, om dan nog 4 doelpunten te maken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Realiteit is hard.... laatste drie jaar kampioen geworden en dat schept verwachtingen die blijkbaar niet haalbaar zijn....weer op de feiten gedrukt
Nu begrijp ik de frustraties van onze vrienden uit Rotterdam....wij mogen nog onze handen dichtknijpen. Zolang het fairplay gebeuren niet ingevoerd wordt en de sjeiks en olieboeren het voor het zeggen hebben en die Blatter en Platini het voor het zeggen hebben gaat het nooit meer gebeuren dat Ajax europees ooit verder komt.
Het hele voetbal gaat naar de klote... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Volgende week een B ploeg opstellen en alles op de competitie en beker gooien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....helemaal mee eens |
|
|
|