|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee man, eerherstel. Volle bak erin. Als je dat niet doet, als je je dit niet aantrekt verdien je niet beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wtf dit is de B ploeg hahaha. Kan alleen maar beter. Tegen Feyenoord hebben we onze krachten nodig |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Conditioneel zit Ajax ook niet lekker in de wedstrijd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En dan helemaal afgestraft worden? Nee.
Liever met 0-2 daar winnen en helemaal kapot en helaas niet door, dan lekker laten winnen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:39 schreef Eide het volgende:[..] Nee man, eerherstel. Volle bak erin. Als je dat niet doet, als je je dit niet aantrekt verdien je niet beter. Hoezo? Ik denk dat die gasten zich de ogen uit de kop schamen hoor. Maar ik vind het kampioenschap een stuk belangrijker en zoals Ajax vandaag speelt lijkt het dat hun er ook zo over denken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:40 schreef Hasjkoph het volgende:[..] En dan helemaal afgestraft worden? Nee. Liever met 0-2 daar winnen en helemaal kapot en helaas niet door, dan lekker laten winnen.. Eens. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe Ajax A1 mag ook! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:40 schreef Hasjkoph het volgende:[..] En dan helemaal afgestraft worden? Nee. Liever met 0-2 daar winnen en helemaal kapot en helaas niet door, dan lekker laten winnen.. Helemaal kapot? Ik denk dat je jezelf nu moet sparen, want het weekend wachten die kakkerlakken! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:39 schreef Eide het volgende:[..] Nee man, eerherstel. Volle bak erin. Als je dat niet doet, als je je dit niet aantrekt verdien je niet beter. Verdienen we ook niet. Gewoon een B ploeg. We liggen er gewoon uit. Niks negatiefs maar dat weet je zelf ook. Eerherstel, 1-0 winnen en naderhand kapot en 3 dagen later tegen een ploeg die voor de laatste kans strijd en een hele week kan voorbereiden. Gewoon focussen op Feyenoord |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:28 schreef Eide het volgende:[..] 3 kampioenschappen, herkenbaar voetbal, een ambitie waar serieus aan gewerkt wordt, een financieel gezonde organisatie die weer in staat is te gaan investeren, eigen jeugd die weer kansen krijgt. En dan beweren dat Ajax onder De Boer geen stappen heeft gemaakt? Dan vind ik dat je inderdaad negatief bent. Ieder zijn mening en ik de mijne. Tegen de top van het Oostenrijkse (niet het Spaanse, het Engelse of het Duitse ... nee het Oostenrijkse) voetbal niets in te brengen hebben, erger nog NUL doelkansen. Je kan een keer slecht ballen, maar geen enkele kans op een doelpunt tot nu toe ... nee echt stappen gezet. Het feit dat ze nu meer geld op de bank hebben dan op het veld is voor mij geen maatstaf voor succes. Herkenbaar voetbal dat nog maar erg weinig met de Ajax filosofie te maken heeft en als een hoop eredivisieploegen hun ogen vanavond goed de kost geven oh zo makkelijk te ontregelen. Ik geloof helemaal niets van die onzin en hoop dat het snel drie categorieën beter wordt. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Salzburg mag dan wel REDBULL heten, maar voorlopig werken ze als een echte PITBULL. Dat kunnen we van Ajax niet zeggen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon de Nederlandse dubbel denkt iedereen dat we goed zijn en hoeven we in europa niet voor schut te staan. Hebben er niks te zoeken. Kunnen niet eens de laatste 16 halen van een Europa League. Zijn gewoon de feiten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:42 schreef pth het volgende:[..] Ieder zijn mening en ik de mijne. Tegen de top van het Oostenrijkse (niet het Spaanse, het Engelse of het Duitse ... nee het Oostenrijkse) voetbal niets in te brengen hebben, erger nog NUL doelkansen. Je kan een keer slecht ballen, maar geen enkele kans op een doelpunt tot nu toe ... nee echt stappen gezet. Korte termijn denken dit, daar is Ajax 10 jaar geleden bijna mee kapot gemaakt. Wat jij voorstelt deed men 10 jaar gelden. En onder FdB is het absoluut beter dan toen. ZZowel statistisch, als financieel en qua prestaties. Dat zijn gewoon feiten.
Je hebt de pest over vanvond, ik ook, maar dat doet nogmaals niets af aan wat FdB tot nu toe bij Ajax heeft neergezet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ze zijn nog moe ook. Ze hebben niks gegeven en niet eens op goal geschoten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:43 schreef Loetje het volgende:Gewoon de Nederlandse dubbel denkt iedereen dat we goed zijn en hoeven we in europa niet voor schut te staan. Hebben er niks te zoeken. Kunnen niet eens de laatste 16 halen van een Europa League. Zijn gewoon de feiten *Tripple |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax moet per direct investeren in 3 hele goede spelers, als we deze wedstrijd analyseren. Op alle fronten komt Ajax niet aan de bak. Dus de Boer, er is werk aan de winkel voor je. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je zou bijna denken dat ze deze wedstrijd opzettelijk hebben laten lopen. Overigens doe ik daarmee wel de prestatie van RB Salzburg tekort! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerherstel bestaat volgende week ook niet. Al win je met 2-0... op basis van deze wedstrijd gaan ze dan gewoon zeggen dat Red Bull niet alles gaf. Gewoon B ploegje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Oja dat soepbord hebben we ook gewonnen. Toch sluit ik niet uit dat dat de enige prijs wordt. Normaal 2e seizoenshelft zijn we beter... nu niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je zou bijna denken dat ze deze wedstrijd opzettelijk hebben laten lopen. Overigens doe ik daarmee wel de prestatie van RB Salzburg tekort! Eens. Maar kom op, zo groot mag het verschil niet zijn toch?
Alhoewel ik dit zag aankomen gezien de huidige vorm |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe...zo ken ik je weer S. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:44 schreef Eide het volgende:[..] Korte termijn denken dit, daar is Ajax 10 jaar geleden bijna mee kapot gemaakt. Wat jij voorstelt deed men 10 jaar gelden. En onder FdB is het absoluut beter dan toen. ZZowel statistisch, als financieel en qua prestaties. Dat zijn gewoon feiten. Je hebt de pest over vanvond, ik ook, maar dat doet nogmaals niets af aan wat FdB tot nu toe bij Ajax heeft neergezet. Ik heb de pest in dat Ajax Europees erg weinig voorstelt en met dit beleid er ook niet gaat komen. Ben helemaal geen voorstander van kopen tot je een ons weegt, maar wel van iets meer kwaliteit dan wat er nu rond loopt te darren. Een paar gerichte aankopen die al die jonkies bij de hand kunnen nemen (en dan niet van het kaliber Poulsen, maar lui die kunnen voetballen). En anders gewoon maar uitspreken dat je in Europa weinig te zoeken hebt en de ambitie bijstellen naar het jaarlijks kampioen van Nederland worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:50 schreef Loetje het volgende:[..] Eens. Maar kom op, zo groot mag het verschil niet zijn toch? Alhoewel ik dit zag aankomen gezien de huidige vorm Ik ook, vandaar mijn voorspelling voor de wedstrijd. En ik zat er niet eens heel erg veel vandaan. Het enige wat mist is een doelpunt van Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Was ff geleden he ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Respect voor 410 en al die anderen die zingen. Grote klasse, echte fans. Kunnen velen, ook op dit forum, een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ook, vandaar mijn voorspelling voor de wedstrijd. En ik zat er niet eens heel erg veel vandaan. Het enige wat mist is een doelpunt van Ajax. Heb elke wedstrijd gezien van ze sinds de loting. Adembenemend af en toe. Zouden gewoon voor het kampioenschap meespelen hier |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Vanavond liet Ajax zien dat ze 2 grote stappen achteruit zijn gegaan in plaats van één grote stap vooruit.
Ajax moet vanaf nu 3 stappen vooruit gaan, willen ze echt goed voetballen. Zoals gezegd, eerst hele goede investeringen doen, en dan volgt de rest vanzelf. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:53 schreef Loetje het volgende:[..] Heb elke wedstrijd gezien van ze sinds de loting. Adembenemend af en toe. Zouden gewoon voor het kampioenschap meespelen hier Hebben een aantal prima spelers, maar werd door velen hier onderschat. Daarnaast hebben ze snelheid voorin en dat hebben jullie vandaag gezien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:53 schreef Loetje het volgende:[..] Heb elke wedstrijd gezien van ze sinds de loting. Adembenemend af en toe. Zouden gewoon voor het kampioenschap meespelen hier Dat geloof ik absoluut, hoewel ik erbij blijf dat ik ze voetballend eigenlijk niet zo heel goed vindt. Het is echt die vechtlust, ongekend, heb dat werkelijk in jaren niet gezien. Een ploeg die zoveel energie in een pot legt, 90 minuten lang en daarmee het Ajax volledig onmogelijk maakt. Dat is een klasse die je nauwelijks meer ziet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:53 schreef Eide het volgende:Respect voor 410 en al die anderen die zingen. Grote klasse, echte fans. Kunnen velen, ook op dit forum, een voorbeeld aan nemen. Vertel? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:54 schreef nieuwe ajax het volgende:Vanavond liet Ajax zien dat ze 2 grote stappen achteruit zijn gegaan in plaats van één grote stap vooruit. Ajax moet vanaf nu 3 stappen vooruit gaan, willen ze echt goed voetballen. Zoals gezegd, eerst hele goede investeringen doen, en dan volgt de rest vanzelf. In Nederland zijn we goed. Nederland wordt door elk land voorbij gelopen en anders is het niet. Nog ff en dan speelt de nummer twee geen eens VCL meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:55 schreef Eide het volgende:[..] Dat geloof ik absoluut, hoewel ik erbij blijf dat ik ze voetballend eigenlijk niet zo heel goed vindt. Het is echt die vechtlust, ongekend, heb dat werkelijk in jaren niet gezien. Een ploeg die zoveel energie in een pot legt, 90 minuten lang en daarmee het Ajax volledig onmogelijk maakt. Dat is een klasse die je nauwelijks meer ziet. Ze hebben verschillende wedstrijden goed geanalyseerd en weten dus dat Ajax op deze manier te kloppen is. Zeker de wedstrijd van Utrecht en het begin van de bekerwedstrijd van tegen die kakkerlakken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hebben een aantal prima spelers, maar werd door velen hier onderschat. Daarnaast hebben ze snelheid voorin en dat hebben jullie vandaag gezien. Heel die voorhoede is goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:55 schreef Eide het volgende:[..] Dat geloof ik absoluut, hoewel ik erbij blijf dat ik ze voetballend eigenlijk niet zo heel goed vindt. Het is echt die vechtlust, ongekend, heb dat werkelijk in jaren niet gezien. Een ploeg die zoveel energie in een pot legt, 90 minuten lang en daarmee het Ajax volledig onmogelijk maakt. Dat is een klasse die je nauwelijks meer ziet. Klopt maar door dat druk zetten maak je het jezelf makkelijker he |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, maar zoals ik eerder al zei lijkt het ook dat Ajax het gewoon moedwillig heeft laten lopen. Ze hebben volgens mij 60% gegeven en niet veel meer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:53 schreef Eide het volgende:Respect voor 410 en al die anderen die zingen. Grote klasse, echte fans. Kunnen velen, ook op dit forum, een voorbeeld aan nemen. Sommige zijn misschien negatief maar helemaal terrecht. Ajax en alle NL clubs komen tekort in europa. We hebben niks in te brengen. Soms hebben we geluk maar we zetten ons voortdurend voor schut |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, maar zoals ik eerder al zei lijkt het ook dat Ajax het gewoon moedwillig heeft laten lopen. Ze hebben volgens mij 60% gegeven en niet veel meer. Europa League he. Iedereen laat het lopen daar volgens mij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:56 schreef Loetje het volgende:[..] In Nederland zijn we goed. Nederland wordt door elk land voorbij gelopen en anders is het niet. Nog ff en dan speelt de nummer twee geen eens VCL meer AZ heeft wel gewonnen >.> |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:33 schreef Eide het volgende:Het ergste is dat dat Salzburg echt niet zulk goed voetbal speelt. Goals vielen allemaal uit fouten van Ajax, een uitgespeelde kans hebben eigenlijk ook nauwelijks gehad. Het is echt volle bak op inzet en werklust en daarin wordt Ajax compleet en volledig overklast. Je lopen op alles, zetten overal druk, gaan overal volle bak in. Dat doen ze echt heel goed. Nu geloof ik oprecht dat je Salzburg tekort doet. Ik vond het een zeer goede ploeg. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, dat komt nu wel in gevaal, de VCL. Dat is niks voor Ajax en het Nederlandse voetbal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 22:59 schreef Loetje het volgende:[..] Sommige zijn misschien negatief maar helemaal terrecht. Ajax en alle NL clubs komen tekort in europa. We hebben niks in te brengen. Soms hebben we geluk maar we zetten ons voortdurend voor schut Ik zeg niet dat de kritiek onterecht is, verre van zelfs. Maar je steunt je club in voor- en tegenspoed en niet alleen als je wint. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En zondag is de volgende wedstrijd van beiden en warempel tegen elkaar. Ik heb het idee dat Ajax van tevoren heeft geroepen dat ze de Europa League graag wilden winnen, maar er achter de schermen toch is besloten om voor het kampioenschap te gaan. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We lijken wel amateurs... Wat een verschil... Fischer niet gezien... De jong niet gezien... Middenveld totaal afgetroefd... Ik zeg dat we een stap terug hebben gezet.... Jammer maar helaas... Volgend seizoen beter... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zie Schöne niet meer meedoen dit seizoen. Zag er slecht uit |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:02 schreef Eide het volgende:[..] Ik zeg niet dat de kritiek onterecht is, verre van zelfs. Maar je steunt je club in voor- en tegenspoed en niet alleen als je wint. Hoe dan? In het stadion zou ik ze aanmoedigen, ik denk dat de buren niet blij zijn al ik de hele tijd schreeuw zodat ze me in Amsterdam horen! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jeej.... zaadpot. Lege tribunes en tegen een ploeg die niveau topklasse is. AZ was ook drama en komen ook niet ver |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Matchfixing.....minimaal 1,5 miljoen....ff mijn doppie rechtzetten, viel namenlijk in slaap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:02 schreef Eide het volgende:[..] Ik zeg niet dat de kritiek onterecht is, verre van zelfs. Maar je steunt je club in voor- en tegenspoed en niet alleen als je wint. Ik steun ze ook. Dit doet me ontzettend veel pijn. Maar vanavond was er niks positiefs want anders zeg ik het wel. Kun jij hier iets over zeggen dan wat positief is? Als je negatief bent kun je nog wel een echte supporter zijn |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 23:02 schreef Eide het volgende:[..] Ik zeg niet dat de kritiek onterecht is, verre van zelfs. Maar je steunt je club in voor- en tegenspoed en niet alleen als je wint. Steunen is ook positieve kritiek vriend... Je kan toch niet zeggen dat de jongens een pluim verdienen vandaag |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ook, maar voetballend waren ze niet zo heel erg goed. De klasse zit echt op het fysieke en de vechtlust. Je ziet dat nauwelijks meer tegenwoordig, ploegen die fysiek echt beter zijn dan de rest. Die verschillen zijn bijna weggewerkt maar Salzburg liet vanvond zien dat zij ruim boven die standaard zitten. |
|
|
|