BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nijhuis, we hebben een mening over je moeder topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 16 februari 2014 - 20:35   quote  deeplink  
we hebben de schaal niet vandaag verloren.
maar in zeker tien wanvertoningen hier voor.
vandaag was n niet slecht, en er was strijd.
t eerste onverdiende puntverlies.
TheMenace
 TheMenace - zondag 16 februari 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:35 schreef van geil het volgende:
we hebben de schaal niet vandaag verloren.
maar in zeker tien wanvertoningen hier voor.
vandaag was n niet slecht, en er was strijd.
t eerste onverdiende puntverlies.
eerste???????????? nog iemand die dronken???de tiende jah zal ik ze opneomen hoe slecht het ook was had je niet moeten verliezen van ado hercales ajaks twente rkc etcetetcetc
van geil
 van geil - zondag 16 februari 2014 - 20:38   quote  deeplink  
ieder z'n eigen beleving he.
ik miste in al die wedstrijden de wil om echt te winnen.
TheMenace
 TheMenace - zondag 16 februari 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:38 schreef van geil het volgende:
ieder z'n eigen beleving he.
ik miste in al die wedstrijden de wil om echt te winnen.
oh ja az ook nog
TheMenace
 TheMenace - zondag 16 februari 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:38 schreef van geil het volgende:
ieder z'n eigen beleving he.
ik miste in al die wedstrijden de wil om echt te winnen.
vandaag ook niet zeker????lul niet
van geil
 van geil - zondag 16 februari 2014 - 20:45   quote  deeplink  
ik ben nog aan t afbetalen voor de huisarts.
TheMenace
 TheMenace - zondag 16 februari 2014 - 20:45   quote  deeplink  
tegen Vitesse had je ook moeten winnen
TheMenace
 TheMenace - zondag 16 februari 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:45 schreef van geil het volgende:
ik ben nog aan t afbetalen voor de huisarts.
tjah oplichters in dit land he.ook geen centen makken maja gelukkig hebben we elkaar nog he? haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 februari 2014 door TheMenace --
MMM
 MMM - zondag 16 februari 2014 - 22:26   quote  deeplink  
1000% penalty voor Feyenoord in de blessuretijd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 16 februari 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 22:26 schreef MMM het volgende:
1000% penalty voor Feyenoord in de blessuretijd.
Eens.....Nijhuis verloochend zichzelf.....conseguent fluiten schijnt moeilijk te zijn.
Misschien Thijs van Leer en Berdien Stenberg maar aanstellen ....die kunnen fluiten
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 februari 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Zijn ook dwars hoor
de bluffer
 de bluffer - zondag 16 februari 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 22:26 schreef MMM het volgende:
1000% penalty voor Feyenoord in de blessuretijd.
Ja daar ben ik mee eens, maar deze Enschedese scheids geef hem niet aan
een Rotterdamse club.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 16 februari 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:35 schreef van geil het volgende:
we hebben de schaal niet vandaag verloren.
maar in zeker tien wanvertoningen hier voor.
vandaag was n niet slecht, en er was strijd.
t eerste onverdiende puntverlies.
Klopt. Dit soort wedstrijden heb je elk jaar wel een paar van. We zijn 75 minuten beter geweest met niet onaardig spel, zonder dat we nou briljant waren. AZ thuis was ook zo'n wedstrijd.
jariheld
 jariheld - zondag 16 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Feyenoord heeft misschien wel de sterkste selectie van de hele eredivisie maar de reden dat ze geen kampioen worden is simpelweg omdat ze thuis bijna onverslaanbaar zijn maar uit verspelen ze veel te veel punten.
Volgens mij is dat niet alleen dit jaar zo maar zo gaat het al jaren.
Feit dat de arbitrage zoals vandaag tegen zat is ook een feit maar vergeet niet dat Feyenoord ook de club is die de afgelopen tweejaar het meeste strafschoppen heeft meegekregen. Ajax daarentegen de minste maar daar wordt niet over gezeurd.Als je 6 tot 8 opgelegde kansen krijgt en ze niet benut dan kun je wel blijven zeuren over een pingel of over de moeder van een scheidsrechter maar je kunt ook zeggen we waren niet scherp genoeg in het afmaken van de kansen die we gehad hadden.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 februari 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 22:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Weer een middelmatige reactie. Pas bij een middelmatige supporter , die tevreden is met een middelmatige ploeg met iets teveel middelmatige spelers !
En jij bent als enige ontevreden? Ga lekker luchtfietsen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 februari 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 23:28 schreef jariheld het volgende:
Feyenoord heeft misschien wel de sterkste selectie van de hele eredivisie maar de reden dat ze geen kampioen worden is simpelweg omdat ze thuis bijna onverslaanbaar zijn maar uit verspelen ze veel te veel punten.
Volgens mij is dat niet alleen dit jaar zo maar zo gaat het al jaren.
Feit dat de arbitrage zoals vandaag tegen zat is ook een feit maar vergeet niet dat Feyenoord ook de club is die de afgelopen tweejaar het meeste strafschoppen heeft meegekregen. Ajax daarentegen de minste maar daar wordt niet over gezeurd.Als je 6 tot 8 opgelegde kansen krijgt en ze niet benut dan kun je wel blijven zeuren over een pingel of over de moeder van een scheidsrechter maar je kunt ook zeggen we waren niet scherp genoeg in het afmaken van de kansen die we gehad hadden.
Feyenoord kreeg de meeste strafschoppen mee omdat ze de meeste overtredingen overtredingen in het strafschopgebied tegen kregen. Dan moet je penalty krijgen. Die paar die jullie meekrijgen zijn meestal kadootjes (oa tegen Feyenoord) het is dan ook logisch dat jullie daar niet over zeuren.
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 00:54   quote  deeplink  
Heb verschillende overtredingen gezien waar de noppen van enkele NAC spelers er stevig ingingen, Bassie zag niks. Wij een penalty ontnomen, NAC 1 onterecht gehad. Nijhuis floot als een fokking schizofreen, maar dat neemt niet weg dat als de grote kansen niet verprutst waren er (nog bescheiden geschat) 1-4 op het scorebord had moeten staan !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 februari 2014 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En jij bent als enige ontevreden? Ga lekker luchtfietsen.
Nee, dat zeker niet. Maar ik had het wel voorspelt.
En ik kwam niet met uitslagen als 0-5 of 0-4 of 1-3

Elke uitwedstrijd is gewoon een hele zware opgave ... en ik heb al zo vaak verteld waar dat aan ligt!
jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 00:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Feyenoord kreeg de meeste strafschoppen mee omdat ze de meeste overtredingen overtredingen in het strafschopgebied tegen kregen. Dan moet je penalty krijgen. Die paar die jullie meekrijgen zijn meestal kadootjes (oa tegen Feyenoord) het is dan ook logisch dat jullie daar niet over zeuren.
Wat die overtredingen betreft heb je gelijk binnen de 16 is gewoon een pingel.
Overigens qua overtredingen staan ze bij mijn club al paar jaar bovenaan met de minste overtredingen ( in het fair play ) klassement maar dat terzijde. Ik heb absoluut niets tegen Feyenoord, sterker nog ik vind dat het eigenlijk ieder jaar tussen de traditionele top 3 zou moeten gaan. Een beetje gezonde rivaliteit is niks mis mee en een beetje stangen mits het niet grensoverschrijdend is ook;-)
Het punt wat ik eigenlijk wilde maken is dat je de schuld wel altijd bij een ander kan leggen maar de hand in eigen boezem steken is reëler.
Natuurlijk kan zo'n beslissing van Nijhuis de wedstrijd bepalen maar als Pelle gewoon die niet te missen kopbal maakt wat ie 99 vd 100 oook doet en Immers die 3 honderd % kansen gewoon benut dan is die beslissing van Nijhuis niet eens relevant.
Dus imo heeft Nijhuis jullie niet de das omgedaan maar uiteindelijk heeft het team zichzelf tekort gedaan.
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En jij bent als enige ontevreden? Ga lekker luchtfietsen.
hahahahaha precies
lijdensweg jij ouwe luchtfietsert!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 00:54 schreef tomson het volgende:
Heb verschillende overtredingen gezien waar de noppen van enkele NAC spelers er stevig ingingen, Bassie zag niks. Wij een penalty ontnomen, NAC 1 onterecht gehad. Nijhuis floot als een fokking schizofreen, maar dat neemt niet weg dat als de grote kansen niet verprutst waren er (nog bescheiden geschat) 1-4 op het scorebord had moeten staan !
Nijhuis Nijhuis schizofreen,kunnen we dat niet zingen de volgende keer,effe iets anders want schijnbaar doet dit hem niks....
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 08:54 schreef jariheld het volgende:

[..]

Wat die overtredingen betreft heb je gelijk binnen de 16 is gewoon een pingel.
Overigens qua overtredingen staan ze bij mijn club al paar jaar bovenaan met de minste overtredingen ( in het fair play ) klassement maar dat terzijde. Ik heb absoluut niets tegen Feyenoord, sterker nog ik vind dat het eigenlijk ieder jaar tussen de traditionele top 3 zou moeten gaan. Een beetje gezonde rivaliteit is niks mis mee en een beetje stangen mits het niet grensoverschrijdend is ook;-)
Het punt wat ik eigenlijk wilde maken is dat je de schuld wel altijd bij een ander kan leggen maar de hand in eigen boezem steken is reëler.
Natuurlijk kan zo'n beslissing van Nijhuis de wedstrijd bepalen maar als Pelle gewoon die niet te missen kopbal maakt wat ie 99 vd 100 oook doet en Immers die 3 honderd % kansen gewoon benut dan is die beslissing van Nijhuis niet eens relevant.
Dus imo heeft Nijhuis jullie niet de das omgedaan maar uiteindelijk heeft het team zichzelf tekort gedaan.
Nijhuis Nijhuis schizofreen!
van geil
 van geil - maandag 17 februari 2014 - 16:45   quote  deeplink  
t blijft n hoer.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 18 februari 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is dan ook uit de samenvatting geknipt...
wat?dat we zijn moeder een hoer vinden?knippen ze dat er ook al uit??sjeeus!
Alexi
 Alexi - dinsdag 18 februari 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Heeft ie een moeder dan?
van geil
 van geil - woensdag 19 februari 2014 - 05:16   quote  deeplink  
k3404779.jpg
ik twijfel niet meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nijhuis, we hebben een mening over je moeder topic









0.0062789