|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:33 schreef piet de paler het volgende:Maar eerlijk gezegd had ik niet verwacht hier te winnen of gelijk te spelen dus zo slecht zijn we niet en Twente is geen kampioenschap kandidaat Ja gaat het maar weer goed praten. Liggen we goed op koers , geeft Erwin Mulder weer eens niet thuis om zich te onderscheiden en te overtuigen ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T was wel weer opnieuw knulligheid bij de keeper de 10 en de rechtsbuiten en angsthaas Koeman. voor de zoveelste keer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk.. Hoe kan je dit nog weggeven?
En uiteraard weer genaaid: Twee penalty's ontnomen en als klap op de vuurpijl een buitenspelgoal. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:34 schreef VVout het volgende:[..] Niks aan toe te voegen, neem nog een glas whiskey. Ach ja toch noch, Lijdensweg zak in de stront! Natuurlijk het ligt altijd aan de scheidsrechter bij jou! Nooit eens aan een speler ... Ga maar weer klagen bij Boudewijn, daar zijn jij en je 'vrienden' toch zo goed in. |
|
|
|
|
Jenne
|
|
|
Fokking weer genaaid, geen penalty, geen rood met die elleboog, 5 minuten doorspelen, en een buitenspelgoal. Wanneer doet iemand nou eens iets tegen die schijt knvb |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Natuurlijk het ligt altijd aan de scheidsrechter bij jou! Nooit eens aan een speler ... Ga maar weer klagen bij Boudewijn, daar zijn jij en je 'vrienden' toch zo goed in. ja sgele neus het is toch zo 2 penaltys niet gehad en buitenspel doelpunt tegen en dit is niet de eerste keer klootviool!!@ben je blind ofsow |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:36 schreef van geil het volgende:T was wel weer opnieuw knulligheid bij de keeper de 10 en de rechtsbuiten en angsthaas Koeman. voor de zoveelste keer. En Mathijsen ... maar inderdaad vaak weer hetzelfde liedje ! Spelers die kwalitatief tekort komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Natuurlijk het ligt altijd aan de scheidsrechter bij jou! Nooit eens aan een speler ... Ga maar weer klagen bij Boudewijn, daar zijn jij en je 'vrienden' toch zo goed in. Keeper is kut. Arbitrage was erger. En ja als je weer zo irritant doet, naai ik je zo weer een ban aan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:38 schreef TheMenace het volgende:[..] ja sgele neus het is toch zo 2 penaltys niet gehad en buitenspel doelpunt tegen en dit is niet de eerste keer klootviool!!@ben je blind ofsow Ik heb liever dat de spelers eruit gaan die kwalitatief tekort komen en geef dan de jeugd de kans! Er valt het hele seizoen al niks te halen! Nee , het ligt alleen maar aan de scheids! Losers ...................................... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik ben t met jullie eens dat de arbitrage niet in ons nadeel was.Koeman ging de laatste 20 minuten verdedigend wisselen.Daardoor kon Twente druk zetten zonder angst voor de counter.Feijenoord had de wedstrijd in z,n handen.Koeman kreeg t loon van de angst.Feijenoord was beter.Koeman moet eens in de spiegel kijken,maar oke ik ben er wel blij mee.Ook al was een punt niet terecht. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
ach en eigenlijk is het toch zo dat het spelletje gespeeld moet worden zonder penalties .. anders kunnen we beter alleen strafschoppen nemen ,, duurt het spelletje minder lang ... en beter voor mijn Feyenoord hart.. maar zeg al heb echt de tyfus tering in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:43 schreef Aartus het volgende:Ik ben t met jullie eens dat de arbitrage niet in ons nadeel was.Koeman ging de laatste 20 minuten verdedigend wisselen.Daardoor kon Twente druk zetten zonder angst voor de counter.Feijenoord had de wedstrijd in z,n handen.Koeman kreeg t loon van de angst.Feijenoord was beter.Koeman moet eens in de spiegel kijken,maar oke ik ben er wel blij mee.Ook al was een punt niet terecht. Dank |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman: 'Sorry, als je dit als scheidsrechter en grensrechter niet ziet ben je niet capabel om dit te fluiten. Hier moeten wij de frustratie en teleurstelling weer mee slikken. Voor de frustratie heb ik begrip. Voetbal is emotie.' |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Omdat t in je straatje is Voor Koeman ging t een stuk beter natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: in m'n straatje?? krijg jij effe de choleratyfus! |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
wat een domper weer hoeveel wedstrijden gaat pelle krijgen?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Klopt...Wij hebben eigenlijk 2 punten gestolen van een goed Feijenoord.Koeman moet niet alleen de arbitrage de schuld gaan geven.Trouwens bij die 1-2.Oh..OH..wat zag Mathijssen er slecht uit zeg. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: Das goed Gelukkig heb je je emoties aardig in de hand Je grijpt alles aan om Koeman de schuld te geven dus zo raar is het niet |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
yep of Mulder en of Schaken. dat komt om dat dat in mijn ogen de zwakke schakels zijn. maar is absoluut niet in m'n straatje. ik win liever. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:55 schreef stray het volgende:[..] Das goed Gelukkig heb je je emoties aardig in de hand Je grijpt alles aan om Koeman de schuld te geven dus zo raar is het niet En ik grijp alles aan om Erwin Mulder de schuld te geven! So what? Dat zijn nu eenmaal de ZWAKSTE schakels ... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:07 schreef van geil het volgende:yep of Mulder en of Schaken. dat komt om dat dat in mijn ogen de zwakke schakels zijn. maar is absoluut niet in m'n straatje. ik win liever. Wie neemt jou nou serieus ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan mij niet boeien. ik uit wat ik denk. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Yep daar begint het al mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
beter als n schaap op heksenjacht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo is dat! De rotte appels eruit bij Feyenoord: Mulder, Immers, Mathijsen en Schaken ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan er zijn geen vervangers nu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
nou nou. over serieus nemen gesproken. ik ga maar weer n's wat anders doen. t niveau is weer dalende. de directie vertoont waarschijnlijk ook joden gedrag inzake van Gaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Let op Pelle gaat een schorsing krijgen ik zie al een aanklager met een grote neus lachen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:20 schreef van geil het volgende:nou nou. over serieus nemen gesproken. ik ga maar weer n's wat anders doen. t niveau is weer dalende. de directie vertoont waarschijnlijk ook joden gedrag inzake van Gaal. Dat is het goeie gedrag als van Gaal echt komt. Dat wordt de redding van Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:21 schreef piet de paler het volgende:Let op Pelle gaat een schorsing krijgen ik zie al een aanklager met een grote neus lachen Terecht , hij moet zich gedragen als aanvoerder! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:20 schreef van geil het volgende:nou nou. over serieus nemen gesproken. ik ga maar weer n's wat anders doen. t niveau is weer dalende. de directie vertoont waarschijnlijk ook joden gedrag inzake van Gaal. Vluchten is ook jodengedrag :-) Ik uit ook soms wat ik denk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pelle laat het team weer in de steek helaas. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Maar dit lulletje kost geen punten! Lulletje Erwin Mulder wel, dat is het verschil! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Een discussie met jou voeren bestaat niet. Het is alleen luisteren naar een monoloog. Je had Louis kunnen heten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wat ik niet begrijp is dat hij bakkal brengt ipv Clasie, doe dan van Beek er in en laat de vrij een linie opschuiven. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:28 schreef hotjumper het volgende:wat ik niet begrijp is dat hij bakkal brengt ipv Clasie, doe dan van Beek er in en laat de vrij een linie opschuiven. maakt niet uit wie je erin zet.tegen corrupte kun je niet voetballen.... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
mulder stond er weer bij en keek er weer na!maja |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:28 schreef hotjumper het volgende:wat ik niet begrijp is dat hij bakkal brengt ipv Clasie, doe dan van Beek er in en laat de vrij een linie opschuiven. Sowieso de Vrij een linie naar voren. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zag net dat in antalya bij een groenteboer de vlag uit ging |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
Mulder kon niks doen aan die eerste goal dat was een vette dikke fout van matijssen |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
2de goal buitenspel tyfus twente |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: precies, als hij verder was uitgekomen dan had die gozer kunnen stiften, was ie ook de lul geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als je emotie uit de sport wil halen moet je gaan dammen, het mag niet maar ik zou hetzelfde hebben gedaan maar dan tegen de scheidsrechter. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:38 schreef piet de paler het volgende:[..] Als je emotie uit de sport wil halen moet je gaan dammen, het mag niet maar ik zou hetzelfde hebben gedaan maar dan tegen de scheidsrechter. precies |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
We verliezen ook punten door dat na wisselspelers het altijd alleen minder wordt!!!!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nee dit keer kwam het door de knjbschijds (alweer) maakt echt niet uit wie je erin zet want als je buitenspeldoelpunten goedkeurt dan win je soweiso niet maar ja volgens mij is iedereen hier wel tevreden met een punt daarom word er zo laks gereageerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|