BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 23 februari 2014, 16:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 00:12   quote  deeplink  
Kutdag.
Komende zondag weer big smile.
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 00:15   quote  deeplink  
Als die paar spelers met een zandzak op hun rug die eens in de kleedkamer laten liggen hebben we volgende week een feestje.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee we kennen elkaar toch al?
lol
Ik niet....maar ff dit..

julliecalimero en Menace komen uit de zelfde wijk die allang niet meer bestaat....maar er wel hardnekkig aan vasthouden...de Bijlmer is samen met het El Al vliegtuig te gronde gegaan en heet tegenwoordig zuid oost....wat tegenwoordig loopt tot aan Driemond.
Dus tegen een ieder die er aan twijfelt....de Arena ligt volledig binnen de stads grenzen van Amsterdam....ruim zelfs.
Het AMC ligt zelfs meer naar buiten...tegen Abcoude aan maar is gemeente Amsterdam.

Dus Dennis opbokken met je flauwe klapper van bijlmervolk...raakt kant nog wal
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 00:22   quote  deeplink  
Komt die enge homo jariheld daar ook vandaan?
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 februari 2014 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:07 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

en jij bent echt niet lekker.
Nee door gaan met mafkezen uit ons land
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 februari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Tadic één van de slechte spelers bij de Tukkers
wordt tijd dat de staf hem een keer op de bank of tribune zet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:32 schreef de bluffer het volgende:
Tadic één van de slechte spelers bij de Tukkers
wordt tijd dat de staf hem een keer op de bank of tribune zet
Interesseert me geen reet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:32 schreef de bluffer het volgende:
Tadic één van de slechte spelers bij de Tukkers
wordt tijd dat de staf hem een keer op de bank of tribune zet
Open een topic op,het tukkerforum man..
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet....maar ff dit..

julliecalimero en Menace komen uit de zelfde wijk die allang niet meer bestaat....maar er wel hardnekkig aan vasthouden...de Bijlmer is samen met het El Al vliegtuig te gronde gegaan en heet tegenwoordig zuid oost....wat tegenwoordig loopt tot aan Driemond.
Dus tegen een ieder die er aan twijfelt....de Arena ligt volledig binnen de stads grenzen van Amsterdam....ruim zelfs.
Het AMC ligt zelfs meer naar buiten...tegen Abcoude aan maar is gemeente Amsterdam.

Dus Dennis opbokken met je flauwe klapper van bijlmervolk...raakt kant nog wal
je kop raakt kant nog wal!het interesseert me geen moer wat jij vindt klul.je bent en blijft kutbijlmer,daar verander je niks aan.dus BIJLMERBAJESajakkes gaat heen.trouwens ik kom uit west nerd!hehe
jullie horen nergens stuk kapitalistisch ongedierte.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Gaan wij wakker van liggen. . Maffert.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:47 schreef tomson het volgende:
Gaan wij wakker van liggen. . Maffert.
are you talking to me??
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 00:52   quote  deeplink  
Feeling Remy..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door RenatoBos --
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:49 schreef TheMenace het volgende:

[..]

are you talking to me??
Nee jij sloeg je neus er net weer tussen. Maar nu je er toch bent, de stelling is toevallig ook op jouw persoon van toepassing.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:52 schreef tomson het volgende:

[..]

Nee jij sloeg je neus er net weer tussen. Maar nu je er toch bent, de stelling is toevallig ook op jouw persoon van toepassing.
welke stelling?dat feyenoord alweer verloren heeft door de njbscheidsrechter (gelijk is ook verlies)
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

welke stelling?dat feyenoord alweer verloren heeft door de njbscheidsrechter (gelijk is ook verlies)
Moet ik je toch gelijk in geven. Knjb vind ik een beetje aluhoedjesachtig maar dat we genaaid zijn staat vast.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:56 schreef tomson het volgende:

[..]

Moet ik je toch gelijk in geven. Knjb vind ik een beetje aluhoedjesachtig maar dat we genaaid zijn staat vast.
en dit is echt niet de eerste keer godverdomme!
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 00:58   quote  deeplink  
die niemand (neman) denkt dat hij me kent moewhahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:58 schreef TheMenace het volgende:
die niemand (neman) denkt dat hij me kent moewhahahahaha
moewhahahahaha..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:58 schreef TheMenace het volgende:
die niemand (neman) denkt dat hij me kent moewhahahahaha
Goedenavond!
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 01:03   quote  deeplink  
Tja :)
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 01:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Goedenavond!
goedennacht zal ik maar zeggen althans slechte nacht dag week tyfustering knjbturk sterf aan je eigen corruptie ataturk hoerenzoon!hehe sow dat was er effe uit
oh ja ik ben woonachtig in amsterdam-west oftewel de baarsjes die is nog net zo echt als 36 jaar geleden net als dat hoerige kutstadion wat in de BIJLMERBAJES staat.dat bijlmergedrochten waar neman er 1 van is die scheinheilige hypocriet lelijke stinktrol dat je er rondloopt lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 01:06   quote  deeplink  
*facepalm* -_-
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 01:07   quote  deeplink  
Pilletje zit in zijn rechter borstzakje, je hoeft het alleen maar onder zijn tong te leggen
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 01:07 schreef RenatoBos het volgende:
Pilletje zit in zijn rechter borstzakje, je hoeft het alleen maar onder zijn tong te leggen
tjah ik zou rustig bijven mwah ik ben nog vrij beheerst moet ik zeggen na wat ik vandaag allemaal weer heb gezien......of juist niet gezien....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 01:14   quote  deeplink  
Ik ben er ook ziek van..
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 01:14 schreef RenatoBos het volgende:
Ik ben er ook ziek van..
pfffff ben gelukkig vrij morgen heb wel een dag nodig om weer bij te komen na dit gelul weer haha pleurisbende
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:52 schreef RenatoBos het volgende:
Feeling Remy..
ik voel me altijd remy heerlijk!ze kunnen allemaal aan het gassssssssssssssssss!hehe
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 02:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 01:17 schreef TheMenace het volgende:

[..]

pfffff ben gelukkig vrij morgen heb wel een dag nodig om weer bij te komen na dit gelul weer haha pleurisbende
Mijn chef morgen is een snavel, afgelopen vrijdag had ik hem ook en kreeg kutkarweitjes..zijn manier om mij te pakken als ajaks verliest..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 05:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 02:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mijn chef morgen is een snavel, afgelopen vrijdag had ik hem ook en kreeg kutkarweitjes..zijn manier om mij te pakken als ajaks verliest..
Lullig ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 05:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:12 schreef FR-Henk het volgende:
Kutdag.
Komende zondag weer big smile.
Hahaha, wat een lachertjes reactie. Het lijkt fantasialand wel!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 05:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zekers een optie..
Kunnen wij dat ziekenhuis nog aanklagen..?
Het EMC in R'dam , niet vergeten om het te doen hé!
MMM
 MMM - maandag 24 februari 2014 - 08:21   quote  deeplink  
Ballen tonen Feyenoord, niet over je heen laten lopen! Mocht er een schorsing komen, sowieso in beroep gaan en Pellè erbij zondag!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 05:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahaha, wat een lachertjes reactie. Het lijkt fantasialand wel!
Uur goed voetbal vergeten, gisteren?
020 opsluiten, in de nek zitten, dan kan dat.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 februari 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Wij winnen zondag met 3-0. De neusjes kenne het schudde!
Niets is sterker dan dat ene woord!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 24 februari 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 02:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mijn chef morgen is een snavel, afgelopen vrijdag had ik hem ook en kreeg kutkarweitjes..zijn manier om mij te pakken als ajaks verliest..
Moe je hem op zen muil stompe!!
daan limbos
 daan limbos - maandag 24 februari 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Maar hoe kom je er achter welke instructies de KNJB zijn loopjongen meegeeft die zondag in de Kuip moet fluiten?
sander struycken
 sander struycken - maandag 24 februari 2014 - 10:55   quote  deeplink  
nou moet het ook niet gekker worden nou lees ik op wikipedia dat guzobuyuk een verfijnd fcbtwente fan ismogen deze scheids rechters het dn als nog fluiten beetje raar lijkt mij
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 februari 2014 - 11:12   quote  deeplink  
Hoax.
JanM
 JanM - maandag 24 februari 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Boëtius verwoordde het goed: we hadden het gewoon beter en slimmer moeten uitspelen! En dat is niet voor het eerst dit seizoen!

Uiteraard blijft die scheids onverminderd een WAARDELOZE ZAK HOOI!

Voor de moraal nu zondag 020 a la Red Bull maar helemaal aan gort spelen: 7-0!
MMM
 MMM - maandag 24 februari 2014 - 11:55   quote  deeplink  
BhOyUgkIIAAi2W_.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 17:54   quote  deeplink  
(column Wim van Hanegem, 24 feb. in het Algemeen Dagblad)

Feyenoord heeft vooral zichzelf heel wat kwalijk te nemen na die late 2-2 in Enschede. Ik begrijp daarom niet de manier waarop Graziano Pellè na afloop de show wilde stelen. Deze jongen weet dat de camera's op hem gericht zijn. Wat wilde hij bereiken met het trappen naar van alles en nog wat? Ik vind het je reinste aanstellerij en wangedrag.

Joop Munsterman moest uitkijken of hij had een klap geïncasseerd. Dat kan toch niet? Nu krijgt Pellè misschien wel een schorsing en mist hij zondag daardoor Ajax - Feyenoord. Dan ben je lekker professioneel bezig geweest.

Ik vond ook dat Serdar (Gözübüyük) slecht floot en vooral in het nadeel van Feyenoord. Jammer, want ik vind het een aardige knul die zijn werk serieus neemt. Voor rust had hij al een penalty moeten geven toen keeper Marsman Immers bij zijn bovenbeen greep. De scheids had daarbij Marsman ook nog rood kunnen geven. Maar er gebeurde niets.

En bij de 2-2, bijvoorbeeld, stond Castaignos buitenspel én doelman Mulder in de weg. Dat is niet de reden dat Feyenoord punten heeft verspeeld. Je moet de oorzaak altijd bij jezelf zoeken, dat geeft een reëler beeld en je leert hopelijk van je fouten.

Laat ik vaststellen dat Feyenoord erg aardig begon. Kongolo viel een heleboel mensen positief op. Da's leuk, maar wij weten al heel lang dat dit een heel beste speler is. Ook Clasie was erg nuttig en van Boëtius genoot ik ook. Hoe jammer is het dan om het toch weer mis te zien gaan.

Mathijsen ging zelf in de fout bij de 1-2 door Castaignos uit zijn rug te laten lopen, vervolgens ging hij staan schelden op Mulder. Ook dat vond ik verkeerd, want De Vrij maakte de meest essentiële fout. Die hief buitenspel op. Bij Feyenoord staat er kennelijk een straf op het op buitenspel spelen, maar dat is toch een handig defensief wapen hoor.

Voorafgaand aan de gelijkmaker ging er van alles mis. Immers had de bal weg moeten rossen op de achterlijn, waardoor er nog een fatale hoekschop kwam. Maar wat te denken van Armenteros en Bakkal, twee invallers, die samen en gelijktijdig een duel verloren van één Twente-speler. Pal voor tijd, bij 1-2, dat is toch niet te geloven?

Ik hoop dat de KNVB vandaag wel een aantal van zijn scheidsrechters eens onder handen neemt. Vooral Nijhuis. Ik erger me elk weekeinde aan die man. De manier waarop hij Roda JC aan twee rode kaarten hielp uit bij Cambuur is schandalig. Hij heeft een degradatiewedstrijd voor Roda nadelig beïnvloed, dat mag niet getolereerd worden.

Ik eindig zo meteen positief, maar er moet me nog één irritatie van het hart. Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond.

Dat is compleet ongeloofwaardig. De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club. Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden.

Al deze ergernis is niet in staat om de vreugde over mijn verjaardag te doen verdwijnen. Ik heb donderdag in de Kuip een fantastische dag gehad dankzij Feyenoord, het AD, Kick uitgevers, de gemeente Rotterdam en vele echte Feyenoorders als Jan de Knecht. Guus Hiddink op krukken, Jean-Paul van Gastel, Giovanni van Bronckhorst, Ove Kindvall, Piet Keizer en Riemer van der Velde.

Als Louis van Gaal niet op reis was geweest was hij er ook geweest en van Dick Advocaat kreeg ik een afmelding terwijl ik ook wel wist dat hij Europees moest voetballen met AZ. Ik ga al die honderden leuke mensen niet noemen, heb ik geen ruimte voor. Het was in één woord schitterend, nooit gedacht dat ik zoiets zo leuk zou vinden.

Ik hoorde en las dat mensen het lullig vonden dat Ronald Koeman zonder opgaaf van redenen was weggebleven. Hij moest naar Ajax - Salzburg met mijn Ajax-vriend Sjaak Swart. Ik heb daar zelf geen enkel probleem mee. Nu heeft hij zelf kunnen zien waar we staan met ons clubvoetbal.

Thuis dik verliezen van Salzburg en drie dagen later is Ajax ruim de baas over AZ en geeft Feyenoord de winst uit handen in de 95ste minuut van een cruciale wedstrijd. Dat zijn de dingen waar het om gaat voor een trainer. Ik hoop dat Ronald dat beseft, de ellende niet goed praat en er verder wat van opsteekt. Dan begrijp ik zijn afwezigheid op mijn feestje nog beter dan ik al deed.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Helemaal eens met Willem: over de wedstrijd én OVER DAT HOERIGE 020-FOX!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 09:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Uur goed voetbal vergeten, gisteren?
020 opsluiten, in de nek zitten, dan kan dat.
Een uurtje ja , toen was het weer zo ver!!! Mulder, Mathijsen en de Vrij time ...
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 18:36   quote  deeplink  
Kongolo opmrechtsachter geen slechte keuze
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Correctie linksback
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:37 schreef piet de paler het volgende:
Correctie linksback
Zeker niet , maar als linker centrale verdediger is ie beter vind ik.
Hij was gisteren zeker een van de betere tegen Fc Twente ...
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Dus die posities zijn volgend seizoen afgedekt
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 februari 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:55 schreef FR-Henk het volgende:
Helemaal eens met Willem: over de wedstrijd én OVER DAT HOERIGE 020-FOX!
gelukkig trok Willem nooit de beslissing van een scheidsrechter in twijfel als speler of als trainer.
Milo
 Milo - dinsdag 25 februari 2014 - 14:28   quote  deeplink  
We kunnen nu wel praten over twente dit, twente dat, of scheids je moeder is een hoer.....Maar we hebben het ergens anders laten liggen dit jaar......ado, nac, twente thuis, Heracles, zwolle etc......
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 februari 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Ga jij ff lekker rationeel lopen doen, mafkees!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 23 februari 2014, 16:30): 2 - 2









0.0130250