BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 23 februari 2014, 16:30): 2 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:07 schreef jariheld het volgende:

[..]

Best knap van jezelf je kijkt niet naar ons maar je bent wel in staat om te beoordelen dat de pingels die wij niet kregen er ook geen waren.
Jij beschikt wel over een hele bijzondere gave zeg, daar zou je eigenlijk wat mee moeten doen.
Maar goed jij heb gelijk Feyenoord heeft geen twee punten verloren doordat ze zichzelf tekort gedaan hebben mede door het niet benutten van alle kansen. Het lag allemaal aan de scheids en aan de jodenbond en de hele wereld is tegen ons en toevallig is Nijhuis zijn moeder ook nog een h....Goh het is allemaal wat zeg..Maar ik hoop niet dat een volwassen vent dit echt allemaal meent want lijkt me dat jezelf ook wel snapt dat dit kant nog wal raakt;-) Als je nu alvast jezelf indekt voor over twee weken dan scheelt het een hoop.
Ik zal ff helpen..We hebben van die k.t joduh verloren want dat wilde de knjb en die scheids was ook een jood en zijn moeder een h... en wij waren 90 minuten heer en meester maar die joden zwijnen altijd en ze verdienden de winst totaal niet.
Maar het heeft geen moment aan Feyenoord zelf gelegen hoor!:-)
blablablablabla blablblblaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lablablablablaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alleen maar jodengebrabbel

nou doei!ik heb het niet alleen over de scheids domme nerd!moeilijk he begrijpend lezen!nou ja doei!
heer en meester hahahahahahahahaha
LEZEN!LEZEN!ach ja dat kunnen ze in finland niet he of waar kwam die vandaan die echte amsterdammert en eigen jeugd!haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door TheMenace --
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 17 februari 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Een voorstel aan de K.N.V.B : Zonder Scheidsrechter zou het veel beter gaan!!
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:22 schreef Jan Tol het volgende:
Een voorstel aan de K.N.V.B : Zonder Scheidsrechter zou het veel beter gaan!!
precies!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:07 schreef jariheld het volgende:

[..]

Best knap van jezelf je kijkt niet naar ons maar je bent wel in staat om te beoordelen dat de pingels die wij niet kregen er ook geen waren.
Jij beschikt wel over een hele bijzondere gave zeg, daar zou je eigenlijk wat mee moeten doen.
Maar goed jij heb gelijk Feyenoord heeft geen twee punten verloren doordat ze zichzelf tekort gedaan hebben mede door het niet benutten van alle kansen. Het lag allemaal aan de scheids en aan de jodenbond en de hele wereld is tegen ons en toevallig is Nijhuis zijn moeder ook nog een h....Goh het is allemaal wat zeg..Maar ik hoop niet dat een volwassen vent dit echt allemaal meent want lijkt me dat jezelf ook wel snapt dat dit kant nog wal raakt;-) Als je nu alvast jezelf indekt voor over twee weken dan scheelt het een hoop.
Ik zal ff helpen..We hebben van die k.t joduh verloren want dat wilde de knjb en die scheids was ook een jood en zijn moeder een h... en wij waren 90 minuten heer en meester maar die joden zwijnen altijd en ze verdienden de winst totaal niet.
Maar het heeft geen moment aan Feyenoord zelf gelegen hoor!:-)
Wat is je doel eigenlijk?
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

hahaha doel???joden zijn doelloos!(wij) zijn kansloos!althans ons ploeg haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 14:32   quote  deeplink  
effe tussendoor weer zo een kuttijd half 5 dan zitten normale mensen bijna te eten behalve die uit de Bijlmer dan......
MMM
 MMM - maandag 17 februari 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Klote tijd inderdaad.
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:37 schreef MMM het volgende:
Klote tijd inderdaad.
maja we gaan met zijn allen vol goede hoop weer kijken.....naja gelukkig hebben we nog hoop he want zonder hoop kan een gelukkig mens niet varen zullen we maar zeggen P:

jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 14:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Proberen om gewoon fatsoenlijk over voetbal te praten.
Kijken of het mogelijk is om inhoudelijk een discussie te voeren zonder dat je een ander allerlei ziektes verwenst of de schuld altijd bij andere te leggen ipv de hand in eigen boezem steken.
Het is gewoon mogelijk maar blijkbaar niet als je iemand treft die niet voor rede vatbaar is.
Aanleiding was omdat mijn neef (die rasechte Feyenoorder is) zei jullie kk joduh hebben altijd geluk. Toen vroeg ik me af wat wij te maken hebben met het feit dat jullie punten morsen. Ik dacht ik ga ff peilen hoe men er hier over denkt maar er zijn geen mensen die inhoudelijk en objectief hier gewoon een mening hebben of onderbouwen.Verder als jood , afmaken en Nijhuis zijn moeder is een h...r kom je niet.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de gemidelde intelligentie is van een Feyenoord supporter. Bij ons zitten ook zat gasten die onzin uit kramen maar dit slaat alles.
jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Zit trouwens gewoon op me werk hoor maar het is rustig dus kan het gewoon ff tussendoor:-D
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:35 schreef jariheld het volgende:
Zit trouwens gewoon op me werk hoor maar het is rustig dus kan het gewoon ff tussendoor:-D
kan deze man niet ontslagen worden??hij zit onder zijn werk te computeren/internetten.ik eis direct ontslag.dit is toch niet normaal!haha
het komt ze ook allemaal toewaaien he op alle fronten.....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:34 schreef jariheld het volgende:

[..]

Kijken of het mogelijk is om inhoudelijk een discussie te voeren zonder dat je een ander allerlei ziektes verwenst of de schuld altijd bij andere te leggen ipv de hand in eigen boezem steken.
Het is gewoon mogelijk maar blijkbaar niet als je iemand treft die niet voor rede vatbaar is.
Aanleiding was omdat mijn neef (die rasechte Feyenoorder is) zei jullie kk joduh hebben altijd geluk. Toen vroeg ik me af wat wij te maken hebben met het feit dat jullie punten morsen. Ik dacht ik ga ff peilen hoe men er hier over denkt maar er zijn geen mensen die inhoudelijk en objectief hier gewoon een mening hebben of onderbouwen.Verder als jood , afmaken en Nijhuis zijn moeder is een h...r kom je niet.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de gemidelde intelligentie is van een Feyenoord supporter. Bij ons zitten ook zat gasten die onzin uit kramen maar dit slaat alles.
Hier erger dan op jouw forum?
Heb je last van gekleurde brilleglazen?
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

haha

tjah en zijn neef heeft niks gezegd wat niet waar is.ze hebben toch ook altijd geluk.je kan het toch geen kunde noemen of wel?tjah bij feyenoord is het een vorm van ongeluk.

en trouwens tuurlijk kan onze vriend normaal over voetbal praten maar ik had hem weleens willen horen als het zo slecht gaat als met onze club al 15 jaar kijken of hij dan ook zo netjes lult...

jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat er nergens anders gekken rondlopen.
Zeg alleen dat het mij verbaasd dat niemand inhoudelijk ergens op in gaat en verder als vingertje wijzen gaat het niet.
Bovendien hou ik me verder alleen bezig met inhoudelijk op iets te reageren hoor. Mij betrap je niet op iemand anders allerlei ziektes te verwensen nadat ik me beide ouders heb verloren aan k.
Ben ook niet op ruzie uit ofzo maar was ff benieuwd naar een mening. Als blijkt dat daar niet volwassen of inhoudelijk op kan worden gereageerd dan vind ik het best en laat ik het erbij. Fijne dag verder
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:53 schreef jariheld het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat er nergens anders gekken rondlopen.
Zeg alleen dat het mij verbaasd dat niemand inhoudelijk ergens op in gaat en verder als vingertje wijzen gaat het niet.
Bovendien hou ik me verder alleen bezig met inhoudelijk op iets te reageren hoor. Mij betrap je niet op iemand anders allerlei ziektes te verwensen nadat ik me beide ouders heb verloren aan k.
Ben ook niet op ruzie uit ofzo maar was ff benieuwd naar een mening. Als blijkt dat daar niet volwassen of inhoudelijk op kan worden gereageerd dan vind ik het best en laat ik het erbij. Fijne dag verder
dat gun ik je niet toe hoor en niemand van ons van je ouders.dat is al erg genoeg maar daar heeft het schelden echt geen invloed op hoor en het is al een drama dat ze na al die jaren niks hebben kunnen vinden om dat te behelpen....
maja die Nijhuis is gewoon een narcistisch/waarschijnlijk is zijn moeder een hoer maja daar zijn we nog steeds niet over uit helemaal) over het paard getilde mannetje dat thuis niks te vertellen heeft met zijn gladgestreken smoel en een valsspelert!hij geeft de een wel een pingel en de ander niet oh nee das niet eerlijk,jullie spelen vals en wij verliezen daardoor en dit is niet de eerste keer.

Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2014 - 16:14   quote  deeplink  
1 - 3
Ongelovelijk dat je de week ervoor 1 - 1 tegen NAC speelde..
TheMenace
 TheMenace - maandag 17 februari 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
1 - 3
hahaha tjah ik teken ervoor maja........altijd de moed erin houden he....
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
1 - 3
:)) TIJGERT !!!
van geil
 van geil - maandag 17 februari 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Leon is niet jarig.
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 15:34 schreef jariheld het volgende:

[..]

Lekker generaliserend. Alsof iedereen hier als neanderthalers lopen te brallen. Altijd aparte typetjes die zo graag als ajacied hier de discussie aan willen gaan om vervolgens na wat primitievere reacties van een enkeling met een belerend vingertje menen te gaan moeten zwaaien. Je bent de zoveelste in een lamge rij van betweters die "respectvol komen discussiëren" maar in de praktijk in nette bewoordingen gewoon een beetje irritant lopen te doen. Kijk hier kun je ook je ei kwijt over hoe onbeschaafd die feyenoorders wel niet zijn, en voel je jezelf vast beter thuis ook : http://forum.headliner.nl/topic-27458/ veel plezier !
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2014 - 16:50   quote  deeplink  
The Menace is een echte Neanderthaler. Hahahahaha!
kampertje
 kampertje - maandag 17 februari 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Aankomende twee weken gaan we winnen wat zal ik juichen as we winne van die rozebrillebende uit 020
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:50 schreef FR-Henk het volgende:
The Menace is een echte Neanderthaler. Hahahahaha!
Hij treft wel precies de juiste idd. Heeft Boudewijn hem precies op tijd weer losgelaten ^^

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door tomson --
van geil
 van geil - maandag 17 februari 2014 - 16:53   quote  deeplink  
3-3 of 2-3 of 3-2
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:53 schreef van geil het volgende:
3-3 of 2-3 of 3-2
Jij hoeft me dus ook niet te adviseren voor mijn poolert -_-
plannetje
 plannetje - maandag 17 februari 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Feyenoord zal hier minimaal een punt weghalen. ik gok op 1-2.

jammer dat we gisteren niet kregen wat we verdienden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 17 februari 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Kweenie
jariheld
 jariheld - maandag 17 februari 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:48 schreef tomson het volgende:

[..]

Lekker generaliserend. Alsof iedereen hier als neanderthalers lopen te brallen. Altijd aparte typetjes die zo graag als ajacied hier de discussie aan willen gaan om vervolgens na wat primitievere reacties van een enkeling met een belerend vingertje menen te gaan moeten zwaaien. Je bent de zoveelste in een lamge rij van betweters die "respectvol komen discussiëren" maar in de praktijk in nette bewoordingen gewoon een beetje irritant lopen te doen. Kijk hier kun je ook je ei kwijt over hoe onbeschaafd die feyenoorders wel niet zijn, en voel je jezelf vast beter thuis ook : http://forum.headliner.nl/topic-27458/ veel plezier !
We zijn het overduidelijk niet eens maar dat kan. Als jij dit irritant vind is dat meer jou probleem dan het mijne. Tevens heb je me boodschap niet goed begrepen want ik wilde niet zeiken maar gewoon normaal praten over voetbal.
Ik pretendeer ook absoluut niet de wijsheid in pacht te hebben. En als ik met respect praat omdat ik netjes ben opgevoed is dat geen schande lijkt mij. Dat jij dat anders opvat, dat kan. Maar ik ben 40 jaar oud en twee kinderen van 14 dus zou beetje raar zijn als ik mee zou gaan in het stramien van alle scheldpartijen en andere verwensingen. Overigens gun ik jullie gewoon die tweede plek hoor en heb gewoon respect voor hetgene Feyenoord de afgelopen jaren bereikt heb gezien de financiën maar dat terzijde. Het ga je goed en succes aankomende wedstrijden
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Deja vu.. joejitsoe ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 februari 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 09:35 schreef Stylzz het volgende:
5-0
We spelen uit Stylzz dus 0-5..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 februari 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:51 schreef kampertje het volgende:
Aankomende twee weken gaan we winnen wat zal ik juichen as we winne van die rozebrillebende uit 020
Daar heb je wat aan als je komende weekend verliest van Fc Twente!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 februari 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 12:04 schreef kampertje het volgende:
Deze gaan we winnen de week erop tege ajjakes winnen we ook..
Zoals gewoonlyk..
Mannentaal, eens!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 februari 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 17:43 schreef jariheld het volgende:

[..]

We zijn het overduidelijk niet eens maar dat kan. Als jij dit irritant vind is dat meer jou probleem dan het mijne. Tevens heb je me boodschap niet goed begrepen want ik wilde niet zeiken maar gewoon normaal praten over voetbal.
Ik pretendeer ook absoluut niet de wijsheid in pacht te hebben. En als ik met respect praat omdat ik netjes ben opgevoed is dat geen schande lijkt mij. Dat jij dat anders opvat, dat kan. Maar ik ben 40 jaar oud en twee kinderen van 14 dus zou beetje raar zijn als ik mee zou gaan in het stramien van alle scheldpartijen en andere verwensingen. Overigens gun ik jullie gewoon die tweede plek hoor en heb gewoon respect voor hetgene Feyenoord de afgelopen jaren bereikt heb gezien de financiën maar dat terzijde. Het ga je goed en succes aankomende wedstrijden
Stop dit is in je achterste..

uh60967,1293651743,1CKDVK_107423_anal-intruder.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door RenatoBos --
Fart
 Fart - maandag 17 februari 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 17:43 schreef jariheld het volgende:

[..]

Tevens heb je me boodschap niet goed begrepen want ik wilde niet zeiken
Nou bek open dan, krijg je mijn boodschap er voor niks bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door Fart --
tomson
 tomson - maandag 17 februari 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 18:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goed gereedschap... het halve werk !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 februari 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Joh, dat je dat thuis heb staan!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 februari 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 17:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mannentaal, eens!!
Dat is geen mannentaal, meer een wanhoopskreet
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Ze zijn niet goed genoeg.
Dat is mannentaal.
de bluffer
 de bluffer - maandag 17 februari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Wie zondag de meeste inzet heeft wint de wedstrijd
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Dan zet ik 25 euri in.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 17 februari 2014 - 22:21   quote  deeplink  
ik denk dat we tegen twente winnen 1-2
ajakkes moeten we in de kuip slopen 2-0
ik weet dat het moeilijk is maar kein geluloel fusballen
sevillana
 sevillana - maandag 17 februari 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 16:53 schreef van geil het volgende:
3-3 of 2-3 of 3-2
ik loop niet echt over van vertrouwen momenteel, .. maar 't zou zo maar weer een stiekeme overwinning voor Feyenoord kunnen worden
jonass
 jonass - maandag 17 februari 2014 - 23:28   quote  deeplink  
Van twente verliezen jullie zondag want ik sta in het doel,maar hoop wel dat jullie van ajaxs winnen .
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 februari 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 12:35 schreef jariheld het volgende:

[..]

Waren ook gewoon twee zuivere pingels hoor en dan was er nog een derde keer waar ie ook op de stip had gekund en van Roon was gespaard voor een rode kaart tot tweemaal aan toe en een loepzuivere treffer van Fischer afgekeurd.
Het is echt moeilijk om objectief te blijven. Ik heb daar minder moeite mee als Feyenoord Utrecht totaal van de mat speelt kan ik als voetbslliefhebber daar ook van genieten. Maar ja waarom zou ik eigenlijk het gaan uitleggen. Het feit dat je over neuzen of knjb praat zegt eigenlijk al genoeg
Fischer? Speelt die bij Twente?
sevillana
 sevillana - maandag 17 februari 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 23:28 schreef jonass het volgende:
Van twente verliezen jullie zondag want ik sta in het doel,maar hoop wel dat jullie van ajaxs winnen .
weer eens verdwaald?
dr love
 dr love - dinsdag 18 februari 2014 - 03:30   quote  deeplink  
Soms vraag ik mij wel es af wat zijn de functies van g.v.Bronckhorst en j.p.v.gastel, want die r.koeman kan er werkelijk niks van als hij comentaar geeft na een wedstrijd lukt hij zich zelf uit en geeft alleen de af dat deze selectie niet meer uit te halen is, dan is de talents onder het niveau dat begint in varkenoord, en de scouts van Feyenoord deugen niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 februari 2014 - 06:14   quote  deeplink  
Okay duidelijk..
jariheld
 jariheld - dinsdag 18 februari 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt voor het aanbod maar dit is niet iets waar mijn interesse ligt.
Maar niet getreurd, ik weet haast zeker dat er zat mensen zijn in jou omgeving die jij hier een groot plezier mee zal doen. Succes ermee
JanM
 JanM - dinsdag 18 februari 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 03:30 schreef dr love het volgende:
Soms vraag ik mij wel es af wat zijn de functies van g.v.Bronckhorst en j.p.v.gastel, want die r.koeman kan er werkelijk niks van als hij comentaar geeft na een wedstrijd lukt hij zich zelf uit en geeft alleen de af dat deze selectie niet meer uit te halen is, dan is de talents onder het niveau dat begint in varkenoord, en de scouts van Feyenoord deugen niet.
Heb begrijp goed niet helemaal jij wat bedoelen ...
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 18 februari 2014 - 12:20   quote  deeplink  
De KNVB heeft scheidsrechter Serdar Gözübüyük aangesteld als scheidsrechter voor de topper tussen FC Twente en Feyenoord van aankomende zondag. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Steegstra en Jansen. Vierde official is de heer Van Sichem. FC Twente Feyenoord wordt zondag 23 februari om 16.30 uur gespeeld in de Grolsch Veste.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente - Feyenoord (zondag 23 februari 2014, 16:30): 2 - 2

0.0105040