|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je weet wat een hoolie is neem ik aan? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ons geweldige scheidsrechterskorps kennende, zal minstens 1 speler er volgende week niet bij zijn, Vilhena, Immers of Pellè, wie zal/mag het zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is je vriend er niet? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 12:42 schreef Gerard49 het volgende:Ons geweldige scheidsrechterskorps kennende, zal minstens 1 speler er volgende week niet bij zijn, Vilhena, Immers of Pellè, wie zal/mag het zijn? ik verwacht dat ze alle drie een kaart krijgen,daar zullen ze in twente het wel op aan laten komen. Maar die grote meneer pelle en zijn vriend immers hadden hier van te voren om moeten denken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Come on Feyenoord!!
1-2, niet zeiken! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 13:18 schreef flipje tiel het volgende:[..] ik verwacht dat ze alle drie een kaart krijgen,daar zullen ze in twente het wel op aan laten komen. Maar die grote meneer pelle en zijn vriend immers hadden hier van te voren om moeten denken Pellè had natuurlijk een strafschop mee moeten krijgen en kreeg een gele kaart toen hij dat kenbaar maakte, dat is de wereld op zijn kop. We zijn aan de goden overgeleverd met al die kromme beslissingen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 12:42 schreef Gerard49 het volgende:Ons geweldige scheidsrechterskorps kennende, zal minstens 1 speler er volgende week niet bij zijn, Vilhena, Immers of Pellè, wie zal/mag het zijn? Minstens 2 zo niet 3, Guzubuyuk zie ik dat wel voor elkaar krijgen. Pèlle net nog eentje in de laatste minuten en Immers en Vilhena voor een onnodig domme overtreding op het middenveld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee, maar ik zie het Guzubuyuk gewoon doen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dik verdiende overwinning voor Feyenoord vanmiddag.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: net als jullie europees gezien he!hahahahahahaha waarschijnlijk winnen niet van ajakkes maar dat zal wel weer zoals gewoonlijk door de knjbschijdsrechter komen zoals gewoonlijk!maja wees maar trots op jullie gekochte kampioenschappen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Heb je weer een zwamverhaal waar je een topic over gaat starten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als we daar verliezen dan met strijd dan heb k daar vrede mee |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Net wakker... PDMS ken beginnen, iemand een biertje?? Al die negatievelingen hiero, word er soms echt niet goed van. Nee, Feyenoord speelt niet op zijn beste kunnen en ja er lopen soms spelers bij te zwalken.. Maar ik, als ras Feyenoordert, heb vertrouwen in me cluppie bij ELKE wedstrijd. En dat vertrouwen is echt ver te zoeken bij sommige hier. En ja dat vertrouwen word soms beschaamd maar ik vind je echt een lamlul als je bij elke wedstrijd van te voren gaat lopen verkondigen dat het niks word. Get a life ofzo. It aint over till the fat lady sings. Period.. Zo me zegje gedaan, nu terug naar de orde van de dag. BIER! Oja en die kut tukkers oprollen zometeen grrrr! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Ik weet t Stylz maar je ken me niet wijs maken dat jij een echte pessimist bent.. Daarvoor heb ik al te veel posts van je gelezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 15:03 schreef Sensi het volgende:Ik weet t Stylz maar je ken me niet wijs maken dat jij een echte pessimist bent.. Daarvoor heb ik al te veel posts van je gelezen. Klopt wel. Ik ga voor winst. Baal ook als t niet loopt. Je speelt maar een paar wedstrijden Europees, dus zo'n wedstrijdje in Duitsland moet je als speler toch voor op kunnen laden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitgaan van grote nederlaag. Valt alles nog mee. Snap ut wel. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Tuurlijk snap ik het ook wel, zeker met de wisselvalligheid waarmee Feyenoord speelt de afgelopen tijd.. Ik hou mijn hart ook vast af en toe voor de wedstrijd maar ik ga dus niet pessimistisch lopen doen en van te voren al lopen mokken want, o wee als we verliezen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die ouwe lul weer achterin en Kongolo linksback, Koeman je faalt weer lul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen pessimisme, geen optimisme. Team is onvoorspelbaar. Competitie idem.
Voelt net als gokken. Heb er geen zware emotie bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom? Nelom is zwakker dan Kongolo. En Mathijsen deed t prima. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ik denk dat dat voor deze wedstrijd het beste is.... sowieso de nul proberen te houden......gaat met mathijssen beter als met nelom...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als het aan sommige forumleden ligt kunnen we beter niet voetballen maar direct een verlies incalculeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 16:10 schreef piet de paler het volgende:Als het aan sommige forumleden ligt kunnen we beter niet voetballen maar direct een verlies incalculeren scheelt je een schorsing of twee. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Kut neuzen lopen aardig uit... nu wij nog ff winnen mannen.. mijn Feyenoord.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Game time.. Kom op boys!! |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voetbal is gelijkspelen winnen of verliezen thans live, alleen de manier waarop kan ik me aan ergeren |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
Stylzz