|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
feyenoord had alweer 100 procent strafschop verdient en krijgt het weer niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tja, was 100% penalty, maar daar hebben we niks aan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Scheids gewoon bang om die keeper ook al direct rood te geven, doorgebroken speler. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
gvd Feyenoord zet es druk, Twente weet niet wat te doen met de bal |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
fantastisch balletje van Boetius |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Renato zo zien we de wedstrijd niet |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Weer hetzelfde als vorige week Renato |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
ff iets nieuws verzinnen hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nu een keer vast houden graag |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gözübüyük weet de uitslag al ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Moet ie hem klemvast hebben voor ie een penalty geeft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
gozubuyuk je moeder is een |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
alweer een strafschop moeten hebben |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
overtreding gozubuyuk neus |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer dat je de aanname niet kan zien.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken doet weer niet mee |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
MMM Wat een kut speler is die Schaken al het hele seizoen.. Ik snap niet jij hem verkiest boven die andere prutser.. Vind ze allebij vrijwel ruk dit seizoen...met een klein pluspuntje voor Armenteros ,voetballend gezien. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Jonge baas hoor die Kongolo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap niets van de fluitist |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:08 schreef Leon FR1908 het volgende:MMM Wat een kut speler is die Schaken al het hele seizoen.. Ik snap niet jij hem verkiest boven die andere prutser.. Vind ze allebij vrijwel ruk dit seizoen...met een klein pluspuntje voor Armenteros ,voetballend gezien. We hebben alleen geen betere, ze hebben allebei hun sterktes en zwaktes, volgend seizoen maar met Boetius en Manu proberen op de zijkanten. Hupperts en van Duinen als schaduw. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Misschien, als we al z'n fluitjes achter elkaar plakken, speelt ie het Turkse volkslied |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Van duinen doe me een lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Schaken eruit tweede helft hoop ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede eerste helft, geweldige goal! Wel twee 100% penalty's onthouden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heel slecht gedaan, ongelooflijk. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
meer dan verdiend.feyenoord had duidelijk alweer 2 strafschoppen MOETEN hebben en ALWEER niet gekregen.Feyenoord alweer een knjber tegen.gozubuyuk je weet wat je moeder is he en niet alleen je moeder.knjbhuftert!immers had die ene bal zelf moeten schieten eigenlijk.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindpass van Schaken. .. moet zich gaan schamen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Schaken en Armenteros, waardeloos! Feyenoord kan beter de buitenspelers van de A1 de kans geven, die kunnen tenminste nog een voorzet geven. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Heerlijke eerste helft! Doorzetten naar de 2de, en hopelijk snel nummer 2 erin prikken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:19 schreef TheMenace het volgende:meer dan verdiend.feyenoord had duidelijk alweer 2 strafschoppen MOETEN hebben en ALWEER niet gekregen.Feyenoord alweer een knjber tegen.gozubuyuk je weet wat je moeder is he en niet alleen je moeder.knjbhuftert!immers had die ene bal zelf moeten schieten eigenlijk.. 1 strafschop zeker, die handsbal kan ie weigeren omdat ie zijn arm naast zijn lichaam heeft. |
|
|
|