|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:13 schreef moa het volgende:[..] We hebben alleen geen betere, ze hebben allebei hun sterktes en zwaktes, volgend seizoen maar met Boetius en Manu proberen op de zijkanten. Hupperts en van Duinen als schaduw. van Duinen? AUB niet zeg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Schaken en Armenteros, waardeloos! Feyenoord kan beter de buitenspelers van de A1 de kans geven, die kunnen tenminste nog een voorzet geven. Kán |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:23 schreef lijdensweg het volgende:[..] 1 strafschop zeker, die handsbal kan ie weigeren omdat ie zijn arm naast zijn lichaam heeft. Nijhuis had m gegeven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, zou wel ff wat lekkerder zitten.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
hahaha de eerste wel de tweede niet?wrom kreeg feyenoord dan wel zo tegenpenalty tegen nac vorige week??????vieze neuzerij!2 maten meten hea!gozubuyuk en de knjb hoerige varkenskoppen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet voor Feyenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Schaken en Armenteros, waardeloos! Feyenoord kan beter de buitenspelers van de A1 de kans geven, die kunnen tenminste nog een voorzet geven. Vind de passes over algemeen toch matig, op het niveau van Feyenoord mag je toch meer verwachten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:25 schreef hotjumper het volgende:[..] Vind de passes over algemeen toch matig, op het niveau van Feyenoord mag je toch meer verwachten Daarom moet juist een van Gaal of Adriaanse de nieuwe trainer worden. Dan wordt dat zeker beter. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Wat een scheids weer , wij hebben altijd een thuisfluiter behalve in De Kuip. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geniet ga weer snel terug |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: zo doorzichtig dit he?ze proberen feyenoord ALWEER een oor aan te naaien.kom op feyenoord!prik er nog 2 bij! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daarom moet juist een van Gaal of Adriaanse de nieuwe trainer worden. Dan wordt dat zeker beter. Ik denk dat de spelers dat zelf moeten doen, als ik al kon leren om met rechts te schieten dan moet iemand die wel kan voetballen toch ook wel leren om een goede trap te geven |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ze zakken alweer te ver terug |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vroege voorsprong altijd gelazer. . |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mathijssen valt me tot nu toe ook niet tegen |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
JPEEEEEEEEEE..
YEAH..
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
evh112
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Wat een leuk filmpje renato |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
mijn feyenoord!!niks is sterker dan dat ene woord!@@come on feyenoord |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik dacht trouwens dat Tadic weer mee zou doen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Speelt die castanjos eigenlijk nog bij twente |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Staat daar nog wel onder contract geloof ik. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jammer voor zo'n jongen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hahahaha fuck die moffen!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Castaignos heeft zichzelf het zwijgen opgelegd. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote: Ik heb het even gecheckt, hij staat daar nog onder contract ja. Maar ja, heeft teveel naar de zak met geld geluisterd. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
goed verdedigd! goed op de bal gelet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
let nou op hem tegengoal voor niks |
|
|
|