|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste helft van boekjaar (VoetbalZone)
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste
Het gaat Ajax niet alleen op sportief gebied, maar ook op financieel gebied voor de wind. De landskampioen heeft de zaakjes uitstekend op orde en maakt maandag bekend dat er in het eerste halfjaar van het boekjaar 2013/14 een nettowinst is geboekt van liefst 23,9 miljoen euro. Dit komt mede door de transfersommen die Ajax ontving voor Christian Eriksen en Toby Alderweireld.
De middenvelder en verdediger vertrokken in de zomer naar respectievelijk Tottenham Hotspur en Atlético Madrid, terwijl Derk Boerrigter nog werd verkocht aan Celtic. Ajax gaf zelf wat geld uit aan de komst van Lerin Duarte en Mike van der Hoorn, maar haalde veel meer binnen dan dat het uitgaf. Het saldo vergoedingssommen bedraagt 14,3 miljoen euro positief, zo laat Ajax weten.
De netto omzet is gestegen met twee ton, naar 65,8 miljoen euro. Daarmee heeft Ajax de hoogste omzet van alle clubs in Nederland. Het totaal eigen vermogen stijgt met 23,7 miljoen euro naar 95,5 miljoen euro.
Dus zonder transfersommen zo'n 9 miljoen winst over het afgelopen half jaar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax presenteert halfjaarcijfers 17 februari 2014
Ajax heeft maandag de halfjaarcijfers bekendgemaakt. De club heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2013/2014 een netto winst van € 23,9 miljoen geboekt. HALFJAARCIJFERS AFC AJAX NV PER 31 DECEMBER 2013
Kerncijfers
Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2013/2014 een netto winst van € 23,9 miljoen geboekt.
Het operationele resultaat bedraagt € 17,1 miljoen positief.
Het saldo vergoedingssommen bedraagt € 14,3 miljoen positief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van € 4,5 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van € 18,8 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfers van Christian Eriksen, Toby Alderweireld en Derk Boerrigter.
De netto omzet is gestegen met € 0,2 miljoen naar € 65,8 miljoen.
De totale bedrijfslasten bedragen € 48,7 miljoen, een stijging van € 2,1 miljoen.
Het totaal eigen vermogen stijgt met € 23,7 miljoen naar € 95,5 miljoen, 64,1% van het balanstotaal.
De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 8 spelers verhuurd en hebben 34 spelers een jeugdcontract.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2013 tot en met 31 december 2013 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2012 tot en met 31 december 2012. Ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Ziet er allemaal goed uit voor Ajax idd. Als Kishna nu volgend jaar niet doorbreekt mogen we misschien we misschien wel hopen op een topspits die aangetrokken wordt. Eentje van het kaliber Suarez of Zlatan die destijds gehaald werden. Of zal Ajax zich blijven vasthouden aan de weg die ze nu ingeslagen zijn om niet teveel geld meer uit te geven voor een speler? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 08:57 schreef Eide het volgende:Ajax presenteert halfjaarcijfers17 februari 2014 Ajax heeft maandag de halfjaarcijfers bekendgemaakt. De club heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2013/2014 een netto winst van € 23,9 miljoen geboekt. HALFJAARCIJFERS AFC AJAX NV PER 31 DECEMBER 2013 Kerncijfers Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2013/2014 een netto winst van € 23,9 miljoen geboekt. Het operationele resultaat bedraagt € 17,1 miljoen positief. Het saldo vergoedingssommen bedraagt € 14,3 miljoen positief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van € 4,5 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van € 18,8 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfers van Christian Eriksen, Toby Alderweireld en Derk Boerrigter. De netto omzet is gestegen met € 0,2 miljoen naar € 65,8 miljoen. De totale bedrijfslasten bedragen € 48,7 miljoen, een stijging van € 2,1 miljoen. Het totaal eigen vermogen stijgt met € 23,7 miljoen naar € 95,5 miljoen, 64,1% van het balanstotaal. De selectie van het eerste elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 8 spelers verhuurd en hebben 34 spelers een jeugdcontract. De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2013 tot en met 31 december 2013 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2012 tot en met 31 december 2012. Ajax.nl Is hiermee ook het verlies van het Ajax experience project in verwerkt eigenlijk? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het kunnen goede tijden worden voor Ajax. Maar Ajax moet nog lang wachten op de nettowinst van clubs als Bayern München, Barcelona en Real Madrid. Dat gaat nog wel jaren duren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 09:08 schreef jariheld het volgende:Ziet er allemaal goed uit voor Ajax idd. Als Kishna nu volgend jaar niet doorbreekt mogen we misschien we misschien wel hopen op een topspits die aangetrokken wordt. Eentje van het kaliber Suarez of Zlatan die destijds gehaald werden. Of zal Ajax zich blijven vasthouden aan de weg die ze nu ingeslagen zijn om niet teveel geld meer uit te geven voor een speler? Kun jij 1 reden aangeven waarom ajax niet zou vasthouden aan die gedachte? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 13:03 schreef nieuwe ajax het volgende:Het kunnen goede tijden worden voor Ajax. Maar Ajax moet nog lang wachten op de nettowinst van clubs als Bayern München, Barcelona en Real Madrid. Dat gaat nog wel jaren duren. Dat valt toch echt heel erg mee hoor. Real 37 miljoen winst over 2013. Barca 32 miljoen en bayern had slechts 14 miljoen winst. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De nettowinst is gewoon prima. Kanttekening, als ik heel kritisch ben, is dat de halfjaarlijkse CL inkomsten + transferinkomsten 26.2 miljoen zijn en dat de nettowinst 23.9 miljoen is. Ajax draait dus zonder incidentele inkomsten dus nog altijd een negatief resultaat. Maar 2.4 miljoen is altijd goed te maken door de club dus financieel is Ajax absoluut uit het dal.
Ajax wil in plaats van die tent een vaste hal neer gaan zetten. Die centen zijn er alvast. Geld voor versterkingen is er ook wel. Dan ben ik benieuwd waar Ajax nog meer naar toe wil. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Ik vind het een uitstekende gedachte en de enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je met een speler als Suarez of Zlatan destijds je wel meer kans heb om verder te komen in Europa en dat soort jongens verdienen zichzelf in veelvoud terug bij Ajax doordat ze op een gegeven moment ook weer vertrekken tegen een recordbedrag. Je neemt dan weliswaar een risico en wijkt af van de filosofie die Ajax nu voor ogen heeft maar uitzondering bevestigd de regel toch mits het in het belang is van het team en de club. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 14:47 schreef jariheld het volgende:[..] Ik vind het een uitstekende gedachte en de enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je met een speler als Suarez of Zlatan destijds je wel meer kans heb om verder te komen in Europa en dat soort jongens verdienen zichzelf in veelvoud terug bij Ajax doordat ze op een gegeven moment ook weer vertrekken tegen een recordbedrag. Je neemt dan weliswaar een risico en wijkt af van de filosofie die Ajax nu voor ogen heeft maar uitzondering bevestigd de regel toch mits het in het belang is van het team en de club. Bepaalde spelers kan je op een gegeven moment niet meer houden. Je kan een speler niet tegen z'n wil vast houden. Daar kan op een gegeven moment ook geen salaris tegenop. Denk aan het Ajax van '95. Won alles wat er te winnen viel en toch vertrokken ze allemaal.
Het gaat erom om de juiste spelers lang genoeg vast te houden dat ze onze club op een hoger plan kunnen tillen. Daarbij roepen we voor het gemak 24, maar dat kan ook 22 of 26 zijn bij wijze van. Het gaat erom dat Ajax voldoende kwaliteit binnen haalt en die voldoende lang vast kan houden om er ook daadwerkelijk van te profiteren. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 16:03 schreef Eide het volgende:[..] Bepaalde spelers kan je op een gegeven moment niet meer houden. Je kan een speler niet tegen z'n wil vast houden. Daar kan op een gegeven moment ook geen salaris tegenop. Denk aan het Ajax van '95. Won alles wat er te winnen viel en toch vertrokken ze allemaal. Het gaat erom om de juiste spelers lang genoeg vast te houden dat ze onze club op een hoger plan kunnen tillen. Daarbij roepen we voor het gemak 24, maar dat kan ook 22 of 26 zijn bij wijze van. Het gaat erom dat Ajax voldoende kwaliteit binnen haalt en die voldoende lang vast kan houden om er ook daadwerkelijk van te profiteren. Okay ik snap wat je bedoeld. Hopelijk komt er dan idd een hele sterke lichting aan die het niveau ook aan kunnen en ook vast kunnen houden. De naam Kishna valt regelmatig maar is het niet te vroeg om hem volgend seizoen meteen voor de leeuwen te gooien? Vaak zie je dat zulke spelers vaak pieken en daarna toch te wisselvallig zijn. Toen ik Sana ( Ik weet geen eigen jeugd:-))de eerste paar wedstrijden zag spelen dacht ik top die gaat ons heel veel plezier opleveren maar toch is er uiteindelijk niet uitgekomen wat er gedacht of gehoopt werd. Lesley de Sa heb ik hetzelfde gevoel absoluut een Ajax voetballer maar kan ie het vasthouden? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
"Ajax zou best weleens twee topaankopen kunnen doen"
Auteur: Rick van de Lustgraaf 17 Februari 2014 om 16:59 Ajax maakte maandag de halfjaarcijfers bekend en er bleek een forse nettowinst te zijn. Dat de Amsterdammers het financieel goed voor elkaar hebben, blijkt ook uit een analyse van financieel analist Tom Muller van Theodoor Filissen Bankiers in het Financieel Dagblad.
De hoofdstedelingen maakten bekend dat het eigen vermogen de afgelopen zes maanden met 23,7 miljoen is gestegen naar 95,5 miljoen euro. "Ajax heeft een ijzersterke, solide financiële positie. De vraag is wat ze met het geld gaan doen", liet Muller weten in de krant. De analist wijst -naast het gestegen eigen vermogen van de club- ook op de liquiditeit van 69 miljoen euro.
De regerend landskampioen probeert al enkele jaren de tweede ronde van de Champions League te halen, maar het faalde steeds. Omdat het behalen van de tweede ronde zo belangrijk is voor de Amsterdammers denkt Muller dat er weleens twee topaankopen gedaan kunnen worden. Ook zou het logisch zijn dat Ajax zelf nog geen uitspraken doet over de te verwachten nettowinst. Veel zal namelijk afhangen van de prestaties van Ajax in de Europa League. Bronneke
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu denk ik niet dat Ajax topaankopen gaat doen, maar is wel de vraag wat er wel mee gebeurt. Van de beurs af of iets anders? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wat bedoel je hiermee? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 13:03 schreef nieuwe ajax het volgende:Het kunnen goede tijden worden voor Ajax. Maar Ajax moet nog lang wachten op de nettowinst van clubs als Bayern München, Barcelona en Real Madrid. Dat gaat nog wel jaren duren. Het gaat niet in verschil van winst, want Ajax draaid meer winst als bijvoorbeeld Chelsea. Het gaat om de omzet die ze kunnen draaien. Wat dat betreft loopt Ajax nog ver achter. 500 miljoen of 100 miljoen en dat gat wordt alleen maar groter. Maar het is een unieke prestatie in de voetballerij en dat was ook wel nodig. Een paar jaar geleden stond Ajax op het punt om extra geld te lenen om aan hun verplichtingen te kunnen voldoen, nu hebben ze 69 miljoen op de bank en een eigen vermogen van bijna 100 miljoen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 14:33 schreef Eide het volgende:De nettowinst is gewoon prima. Kanttekening, als ik heel kritisch ben, is dat de halfjaarlijkse CL inkomsten + transferinkomsten 26.2 miljoen zijn en dat de nettowinst 23.9 miljoen is. Ajax draait dus zonder incidentele inkomsten dus nog altijd een negatief resultaat. Maar 2.4 miljoen is altijd goed te maken door de club dus financieel is Ajax absoluut uit het dal. Ajax wil in plaats van die tent een vaste hal neer gaan zetten. Die centen zijn er alvast. Geld voor versterkingen is er ook wel. Dan ben ik benieuwd waar Ajax nog meer naar toe wil. Vergeet niet dat Ajax daardoor meer belasting moet afdragen, dat bedrag gaat dan ook weer naar beneden ;-) en dan hebben ze gewoon een operationale winst zonder CL. Neemt niet weg dat de echte winst komt door de CL en verkopen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik houd hoe dan ook nog altijd niet van Ajax het bedrijf... Alleen de voetbalclub boeit mij. Nog steeds hoop ik dat Ajax ooit eens de beslissing neemt om van de beurs te vertrekken en zich enkel en alleen gaat richten op het sportieve succes. Bij mindere cijfers kan ik mij goed voorstellen, dat Ajax gedwongen is een speler of spelers te verkopen, die zij liever niet kwijt willen. Denk daarbij aan Gronkjaer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 februari 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft inmiddels een eigen vermogen van meer dan 95 miljoen euro. Dat is in ons land ongekend. Contrast met de rest wordt steeds groter. Kan me voorstellen dat je als supporter van een andere club steeds meer een hekel aan Ajax gaat krijgen. Wanneer je naar Duitsland kijkt steekt Bayern München er met kop en schouders bovenuit. Ook de voorsprong op de nummer 2 is zo groot dat er geen spanning meer is. Misschien moeten we wel dankbaar zijn dat Ajax nog niet op grote voorsprong staat van de rest. Anders wordt alles maar zo gewoon. Los hiervan hoop ik echt in het nieuwe seizoen op een Ajax waardige spits en op beter aanvoer van de flanken. Zodat we ook in de CL verder zullen komen. Financieel moet dit toch haalbaar zijn? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 18:19 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax heeft inmiddels een eigen vermogen van meer dan 95 miljoen euro. Dat is in ons land ongekend. Contrast met de rest wordt steeds groter. Kan me voorstellen dat je als supporter van een andere club steeds meer een hekel aan Ajax gaat krijgen. Wanneer je naar Duitsland kijkt steekt Bayern München er met kop en schouders bovenuit. Ook de voorsprong op de nummer 2 is zo groot dat er geen spanning meer is. Misschien moeten we wel dankbaar zijn dat Ajax nog niet op grote voorsprong staat van de rest. Anders wordt alles maar zo gewoon. Los hiervan hoop ik echt in het nieuwe seizoen op een Ajax waardige spits en op beter aanvoer van de flanken. Zodat we ook in de CL verder zullen komen. Financieel moet dit toch haalbaar zijn? Halen om jezelf te verbeteren is niet de filosofie, ik snap je wel maar Frank de Boer wil alleen spelers die zeker passen in het systeem. Nu is Ajax, begrijp ik, belangstelling aan het tonen voor Zivkovic. Het mooie van dat is dat Zivkovic ook niet direct hoeft te passen in het systeem en gewoon rustig gebracht van worden.
Spelers als Maher, Matavs en Narsingh, die geweldige spelers waren/zijn, zijn nu al 2/3 jaar bezig met een moeilijk seizoen. Je moet spelers rustig brengen met positieve concurrentie. Haal je Finbogasson heb je een speler die er MOET staan en het ook gelijk moet doen.
Dit zou ook een normale aankoop zijn want Ajax zit niet goed in de vleugelspelers, in de spitsen zit Ajax eigenlijk wel goed, zou ajax Siggie en de Jong kwijt raken hebben ze volgend jaar Bojan nog als optie om te houden en Kishna en eventueel ook nog Hoesen, die ik niet zo goed vind eigenlijk. Je kan altijd zeggen, ze doen het allemaal niet goed dus moet je volgend jaar wat aankopen maar een nieuwe speler doet het ook niet zomaar ineens helemaal geweldig of je moet Ibrahimovic terug halen... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Alles wat jullie schrijven, zal wel goed zijn denk ik. Maar toch blijft ons Ajax financieel de mindere club. Dit is een feit die we onder ogen moeten zien. Ik ben benieuwd hoe het over 2 of 3 jaar is met Ajax, als het om een nettowinst gaat. Zal wel goed komen denk ik. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 21:19 schreef nieuwe ajax het volgende:Alles wat jullie schrijven, zal wel goed zijn denk ik. Maar toch blijft ons Ajax financieel de mindere club. Dit is een feit die we onder ogen moeten zien. Ik ben benieuwd hoe het over 2 of 3 jaar is met Ajax, als het om een nettowinst gaat. Zal wel goed komen denk ik. Financieel de minderen? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 21:19 schreef nieuwe ajax het volgende:Alles wat jullie schrijven, zal wel goed zijn denk ik. Maar toch blijft ons Ajax financieel de mindere club. Dit is een feit die we onder ogen moeten zien. Ik ben benieuwd hoe het over 2 of 3 jaar is met Ajax, als het om een nettowinst gaat. Zal wel goed komen denk ik. In internationaal opzicht doet Ajax het anders niet slecht. Afgelopen zomer #27 in de rangschikking van clubs met de grootste omzet. Dan zit je nog wel een straatlengte achter de toppers uit de grote competities maar voor de rest van Europa hoef je je toch niet te schamen, uitzonderingen als PSG, Monaco en Galatasaray daargelaten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft dat eigen vermogen nog niet. Het lijkt erop dat dit aan het einde van dit seizoen zo is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Daarnaast is er voor de buitenwereld iig nog niets bekend over een nieuwe hoofdsponsor en wat die eventueel gaat betalen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
waarom zou ajax geen 1 top aankoop doen met ervaring ?? geld is er.. en rijkaard is toen ook niet voor niks terug gekomen ;) 1 ervaren speler zou echt meer dan welkom zijn |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ajax moet leren om voor zulke speler gewoon minimaal 40 mil uit te halen... let maar op voor die weggaat bij liverpool.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:waarom zou ajax geen 1 top aankoop doen met ervaring ?? geld is er.. en rijkaard is toen ook niet voor niks terug gekomen ;) 1 ervaren speler zou echt meer dan welkom zijn Ajax heeft destijds niets betaald aan Milaan voor Rijkaard, die was transfervrij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 23:14 schreef nummer10 het volgende:ajax moet leren om voor zulke speler gewoon minimaal 40 mil uit te halen... let maar op voor die weggaat bij liverpool.. Als je denkt dat dit vanuit Nederland serieus mogelijk is, dan ben je niet helemaal bij... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
We moeten iig ten allen tijde af van die minimum transfer regelingen. Dan hoeven ze ook niet bij minste of geringste akkoord te gaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zal ik hem maar even voor je beantwoorden.
Tijdens de storm is de ADIDAS-tent kapot gescheurd en vervolgens ingestort. Ajax wil nu in plaats van zo'n tent een hal neerzetten. Gewoon 1 met steentjes. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 18:08 schreef Pietje het volgende:Ik houd hoe dan ook nog altijd niet van Ajax het bedrijf... Alleen de voetbalclub boeit mij. Nog steeds hoop ik dat Ajax ooit eens de beslissing neemt om van de beurs te vertrekken en zich enkel en alleen gaat richten op het sportieve succes. Bij mindere cijfers kan ik mij goed voorstellen, dat Ajax gedwongen is een speler of spelers te verkopen, die zij liever niet kwijt willen. Denk daarbij aan Gronkjaer. Helemaal eens Pietje, maar dat wist je al natuurlijk!
Opzouten met die teringbeurs! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ajax zit na mijn mening internationaal gezien in de Champions League op 70% van zijn kunnen, omdat Ajax niet draagkrachtig genoeg is om bij de laatste 8 te eindigen. En met je eigen jeugdspellers alleen, red je het dat niet.
Als Ajax zijn geld eens goed doet besteden aan goede aankopen, dan komen we wel een stuk verder. Dus Ajax...........................investeren die handel. Geld is er wel op de bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 21:11 schreef nieuwe ajax het volgende:Ajax zit na mijn mening internationaal gezien in de Champions League op 70% van zijn kunnen, omdat Ajax niet draagkrachtig genoeg is om bij de laatste 8 te eindigen. En met je eigen jeugdspellers alleen, red je het dat niet. Als Ajax zijn geld eens goed doet besteden aan goede aankopen, dan komen we wel een stuk verder. Dus Ajax...........................investeren die handel. Geld is er wel op de bank. Onzin. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 21:11 schreef nieuwe ajax het volgende:Ajax zit na mijn mening internationaal gezien in de Champions League op 70% van zijn kunnen, omdat Ajax niet draagkrachtig genoeg is om bij de laatste 8 te eindigen. En met je eigen jeugdspellers alleen, red je het dat niet. Als Ajax zijn geld eens goed doet besteden aan goede aankopen, dan komen we wel een stuk verder. Dus Ajax...........................investeren die handel. Geld is er wel op de bank. Waarom heb ik steeds het idee dat ik een stuk tekst lees van een debiel als ik jouw shit lees? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Weet ik niet. Heb je wel verstand van voetballen ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: We stellen het anders Waarom zou dat niet mogelijk zijn ? Als een club zoon speler ziet en hem wil moeten ze maar betalen toch.. Vooral als het contract nog doorloopt.... Zo niet gewoon niet verkopen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Klopt... Maar kwam wel trug om ajax te helpen... En Doelde op zijn loon...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2014 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Voor de zoveelste keer: Ajax is nooit beter geworden van veel investeringen/grote aankopen. Sommigen hier willen ook een spits die er per jaar 30 in schiet. Kijk de historie even na wanneer Ajax daar kampioen mee is geworden. Ik lees t antwoord graag. De weg die men is ingeslagen, moet men voortzetten. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ik doelde overigens niet op jou, nr 10 |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik ook niet, mede omdat er meerdere personen er zo over denken, namelijk het betere voetbalbeeld. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 21:52 schreef Oceanu het volgende:Voor de zoveelste keer: Ajax is nooit beter geworden van veel investeringen/grote aankopen. Sommigen hier willen ook een spits die er per jaar 30 in schiet. Kijk de historie even na wanneer Ajax daar kampioen mee is geworden. Ik lees t antwoord graag. De weg die men is ingeslagen, moet men voortzetten. +1. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens is dit de winst halverwege. Voor de 2e helft van het seizoen lopen de inkomsten terug (geen CL bijvoorbeeld). De uiteindelijke winst over het gehele seizoen zal lager uitvallen dan die kleine 24 miljoen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, nu op naar de 2e. Dat zal wel gaan gebeuren, denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 21:47 schreef nummer10 het volgende:[..] We stellen het anders Waarom zou dat niet mogelijk zijn ? Als een club zoon speler ziet en hem wil moeten ze maar betalen toch.. Vooral als het contract nog doorloopt.... Zo niet gewoon niet verkopen... Dan worden ze niet verkocht en gaan ze transfervrij de deur uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat inderdaad. Maar is wel een uitzondering. Het was een van de beste leiders ter wereld op het veld. En een van de beste middenvelders ter wereld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dan doe je iets niet goed... Meerjarig contract is de hoofdprijs (2+ jaar) zogauw ze jaar over hebben minder... Om ze nog te verkopen...mof zoals grunn heeft met hun speler dat ze hem zelf kunnen verlengen met een jaar als die afloopt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] Dat inderdaad. Maar is wel een uitzondering. Het was een van de beste leiders ter wereld op het veld. En een van de beste middenvelders ter wereld. Klopt had altijd de stille hoop dat Seedorf nog jaartje kwam ballen maar helaas |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:[..] Dan doe je iets niet goed... Meerjarig contract is de hoofdprijs (2+ jaar) zogauw ze jaar over hebben minder... Om ze nog te verkopen...mof zoals grunn heeft met hun speler dat ze hem zelf kunnen verlengen met een jaar als die afloopt Tering gebruik jij de google translator.....ik begrijp er geen hol van |
|
|
|