|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste helft van boekjaar (VoetbalZone)
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ik ga ook weer even vloeken in de heilige Ajax kerk.. Ben nog steeds van mening topspelers van de subtop die en potentie hebben en je team kunnen versterken voor de goede prijs gehaald mogen worden.. Als Zivcovic, Kostic en eventueel Ziyech(bij vertrek Sorerro) gehaald worden vind ik het prima gezien je ze gewoon erg goed kunt gebruiken.. Voor mij is je versterken door gerichte aankopen met potentie echt geen schande al lijkt het er hier wel op. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 11:01 schreef Hummel10 het volgende:Ik ga ook weer even vloeken in de heilige Ajax kerk.. Ben nog steeds van mening topspelers van de subtop die en potentie hebben en je team kunnen versterken voor de goede prijs gehaald mogen worden.. Als Zivcovic, Kostic en eventueel Ziyech(bij vertrek Sorerro) gehaald worden vind ik het prima gezien je ze gewoon erg goed kunt gebruiken.. Voor mij is je versterken door gerichte aankopen met potentie echt geen schande al lijkt het er hier wel op. Zou top zijn als Zivkovic, Kostic en Zyech komen. Dan ben je zo goed als klaar met de selectie voor volgend seizoen. En met deze jongens ga je er denk ik niet op achteruit. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Dat zou zo maar kunnen. Alles is mogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:[..] Dan doe je iets niet goed... Meerjarig contract is de hoofdprijs (2+ jaar) zogauw ze jaar over hebben minder... Om ze nog te verkopen...mof zoals grunn heeft met hun speler dat ze hem zelf kunnen verlengen met een jaar als die afloopt Ajax doet dat juist heel goed, die opties heeft Ajax ook bij veel spelers, alleen op een gegeven moment is het contract voorbij.. Simple as that.. En dan lopen ze gratis de deur uit, geen club in Europa gaat ff 40 miljoen naar Nederland overmaken voor een speler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 12:55 schreef jariheld het volgende:[..] Zou top zijn als Zivkovic, Kostic en Zyech komen. Dan ben je zo goed als klaar met de selectie voor volgend seizoen. En met deze jongens ga je er denk ik niet op achteruit. En wat ga je dan doen, Wie ga je opstellen, en wie gaat er naar de tribune.. Genoeg talent wat er aan komt namelijk.. MOeten die dan maar op de tribune== |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het is heel juist dat we veel goede jeugd hebben. Alleen ontbreekt er tot heden nog 2 zeer ervaren spelers extra. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 18:44 schreef nieuwe ajax het volgende:Het is heel juist dat we veel goede jeugd hebben. Alleen ontbreekt er tot heden nog 2 zeer ervaren spelers extra. Gelul. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Niks gelul. Veel meer een feit. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Je weet wat er te wachten staat, alleen met goede aankopen kan in ons land weer goed voetbal gezien worden.
We hebben nu eenmaal geen 18 goede voetbalclubs in de eredivisie. Hooguit 12 goede clubs. De andere 6 clubs moet de KNVB maar naar de eerste divisie doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 februari 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Persoonlijk denk dat ervaring binnen het veld niet voor iedereen gelijk is. De ene wil aantoonbaar jaren ervaring op zelfde of hoger niveau zien als ervaring. De andere ziet ervaring al als een paar seizoenen in het veld van de club met Europees voetbal erbij. Het is denk ik per team verschillend, wat er nodig is. En laten we eerlijk zijn. Zo lang het goed gaat met de resultaten zullen er weinig om zeuren, of het nu weinig of geen ervaring is. Zodra het fout gaat komen de heftige discussies hierover weer op gang. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] En wat ga je dan doen, Wie ga je opstellen, en wie gaat er naar de tribune.. Genoeg talent wat er aan komt namelijk.. MOeten die dan maar op de tribune== Concurrentie kan niet hoog genoeg zijn bij een topclub als ajax.. En ja nu je het zegt jong Ajax speelt de pannen van het dak. En daar hebben ze een overschot aan goede spitsen/ rechtsbuitens ala Kostic |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 19:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Concurrentie kan niet hoog genoeg zijn bij een topclub als ajax.. En ja nu je het zegt jong Ajax speelt de pannen van het dak. En daar hebben ze een overschot aan goede spitsen/ rechtsbuitens ala Kostic Ze spelen bijna geen week met dezelfde spelers. Totaal al zo'n 50 verschillende spelers moeten gebruiken. Hoe kan je dan verwachten dat ze wekelijks gaan stunten? Ik had er ook meer van verwacht en gehoopt, maar als je elke week moet roeien met de riemen die je hebt word het een stuk lastiger om resultaat te behalen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
En wat krijg je dan daarna ???????????????????????? Dat Ajax dan weer wordt leeggekocht door de bobo's in het buitenland. Dus komt het erop neer dat Ajax steeds met spelers onder de 22 jaar blijft spelen en niet meer een echte topclub kan worden, bij de beste 8 van Europa. Iedereen weet, dat Ajax ook in het jaar 2018 niet de wereldbeker zal winnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 19:43 schreef nieuwe ajax het volgende:Dat Ajax dan weer wordt leeggekocht door de bobo's in het buitenland. Dus komt het erop neer dat Ajax steeds met spelers onder de 22 jaar blijft spelen en niet meer een echte topclub kan worden, bij de beste 8 van Europa. De gemiddelde leeftijd van het huidige Ajax is niet lager dan dat van de ploeg van '95. Ook toen werden de toppers steeds weggekocht. Er is niets veranderd anders dan dat Ajax minder en minder echt toptalent heeft kunnen laten doorstromen. Daar heeft het buitenland geen debet aan. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 16:57 schreef remco k het volgende:[..] En wat ga je dan doen, Wie ga je opstellen, en wie gaat er naar de tribune.. Genoeg talent wat er aan komt namelijk.. MOeten die dan maar op de tribune== Volgens mij streeft Ajax erna om iedere positie dubbel te bezetten zodat in geval van blessure of vormverlies van een bepaalde speler dit moeiteloos kan worden opgevangen. Dan is het toch eerder een luxeprobleem. En de jongens die exceptioneel goed zijn in jong Ajax krijgen echt wel hun kans gezien de Ajax filosofie. Ik denk heel simpel hoe sterker de bank hoe sterker het elftal in de breedte en dat heb je wel nodig als je op alle fronten actief wil blijven en Europees iets meer wil bereiken. Misschien werkt dit voor iedereen anders maar ik geloof dat Ajax prima weet waar het mee bezig is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 19:31 schreef nieuwe ajax het volgende:Je weet wat er te wachten staat, alleen met goede aankopen kan in ons land weer goed voetbal gezien worden. We hebben nu eenmaal geen 18 goede voetbalclubs in de eredivisie. Hooguit 12 goede clubs. De andere 6 clubs moet de KNVB maar naar de eerste divisie doen. Met veel "goede" aankopen heeft Ajax aan de rand van de afgrond gestaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 19:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Concurrentie kan niet hoog genoeg zijn bij een topclub als ajax.. En ja nu je het zegt jong Ajax speelt de pannen van het dak. En daar hebben ze een overschot aan goede spitsen/ rechtsbuitens ala Kostic Het gaat er niet zozeer om wat Ajax wil. Spelers willen toezeggingen als ze naar ons komen.. En aangezien wij een Fischer hebben lopen zal er bijvoorbeeld geen enkele linksbuiten geloven dat ie in potentie basisspeler wordt.. En dus zullen de goede spelers niet komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 21:53 schreef jariheld het volgende:[..] Volgens mij streeft Ajax erna om iedere positie dubbel te bezetten zodat in geval van blessure of vormverlies van een bepaalde speler dit moeiteloos kan worden opgevangen. Dan is het toch eerder een luxeprobleem. En de jongens die exceptioneel goed zijn in jong Ajax krijgen echt wel hun kans gezien de Ajax filosofie. Ik denk heel simpel hoe sterker de bank hoe sterker het elftal in de breedte en dat heb je wel nodig als je op alle fronten actief wil blijven en Europees iets meer wil bereiken. Misschien werkt dit voor iedereen anders maar ik geloof dat Ajax prima weet waar het mee bezig is. Ajax heeft iedere positie dubbel bezet, en op heel veel posities zelfs al een "groot" talent wat daarachter zit.
Die laatste zin ben ik het helemaal mee eens, maar in jou geval staaft dat totaal niet met de rest van je post.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 22:41 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft iedere positie dubbel bezet, en op heel veel posities zelfs al een "groot" talent wat daarachter zit. Die laatste zin ben ik het helemaal mee eens, maar in jou geval staaft dat totaal niet met de rest van je post.. Zijn we het niet helemaal met elkaar eens misschien maar dat geeft niks.:-) Ik denk dat er sommige posities nog niet optimaal bezet zijn maar ok. En de grote talenten krijgen toch ook de kans uiteindelijk. Maar goed laten we het er maar idd op houden dat Ajax het prima weet en daar gaat het om. Onze meningen zijn leuk voor op het forum maar zijn voor Ajax zelf idd niet relevant. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat er niet zozeer om wat Ajax wil. Spelers willen toezeggingen als ze naar ons komen.. En aangezien wij een Fischer hebben lopen zal er bijvoorbeeld geen enkele linksbuiten geloven dat ie in potentie basisspeler wordt.. En dus zullen de goede spelers niet komen.. Dan zijn die "goede" spelers op voorhand al niet geschikt want iemand met de goede mentaliteit die wil beter worden dan Fischer en zich ontwikkelen bij de kampioen van Nederland.. En we hebben het over gericht aankopen en niet gewoon wat willekeurig over de balk smijten. Ik denk een Kostic bv. Nu echt wel durft te komen hoor.. Al zit Kishna er wel aan te komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die moet dan Schone uit de basis spelen. Succes. En het risico van een lastige aangekochte speler die op de bank zit dan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik heb steeds meer het gevoel dat Ajax allang weet wat het met kosten om van de beurs af te gaan, maar dat ze eerst nog zorgen voor een extra financiële buffer om te overleven. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 11:23 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik heb steeds meer het gevoel dat Ajax allang weet wat het met kosten om van de beurs af te gaan, maar dat ze eerst nog zorgen voor een extra financiële buffer om te overleven. Tuurlijk zal dat het doel zijn om van de beurs af te gaan. Je kan het doen als het geld er is, maar je moet idd wel iets hebben om tegenslagen op te kunnen vangen, dus willen ze eerst meer. Ik deel dus volledig die gedachte. Kan niet wachten tot het zover is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 09:54 schreef remco k het volgende:Die moet dan Schone uit de basis spelen. Succes. En het risico van een lastige aangekochte speler die op de bank zit dan? Schone was er gisteren ook niet bij toch? Een Kostic kan links en rechts kan je Fischer(speelt wekelijks de pannen van het dak) en Schone af en toe rust geven(Seizoen op 3 fronten is lang) Zet je Schone op de bank die is niet lastig! ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 15:04 schreef Peterhs het volgende:[..] Tuurlijk zal dat het doel zijn om van de beurs af te gaan. Je kan het doen als het geld er is, maar je moet idd wel iets hebben om tegenslagen op te kunnen vangen, dus willen ze eerst meer. Ik deel dus volledig die gedachte. Kan niet wachten tot het zover is. Denken jullie nou echt dat ze van de beurs gaan? Zie het echt niet gebeuren hoor! Ajax is een bedrijf en een bedrijf denkt alleen maar aan de centjes en dat gaat ze goed af en gaat echt niet snel veranderen hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax laat zien dat de selectie in de breedte duidelijk niet evenwichtig is. Diverse spelers halen niet het verwachte resultaat. Daarom zei ik reeds in de zomer als in de winter dat Ajax een paar aankopen nodig heeft om de kwaliteit in de breedte te versterken. Nu opnieuw een aantal goede en belangrijke spelers ontbreken kom je sneller in de problemen. Dit risico heeft Ajax zelf genomen. Waarom? Persoonlijk had ik nooit dit risico genomen om uiteindelijk ook de landstitel eventueel te verspelen. Mocht Ajax de landstitel verspelen hoop ik van ganse harte dat Overmars eruit wordt geschopt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 februari 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 16:47 schreef Hummel10 het volgende:[..] Denken jullie nou echt dat ze van de beurs gaan? Zie het echt niet gebeuren hoor! Ajax is een bedrijf en een bedrijf denkt alleen maar aan de centjes en dat gaat ze goed af en gaat echt niet snel veranderen hoor.. Ajax begint steeds meer in te zien dat er negatieve zaken aan de beursgang zitten en zijn allang niet meer zo positief als in de beginfase. Er is ook steeds meer een roep om de beurs te verlaten, echter heb je daarvoor een zak geld nodig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ajax begint steeds meer in te zien dat er negatieve zaken aan de beursgang zitten en zijn allang niet meer zo positief als in de beginfase. Er is ook steeds meer een roep om de beurs te verlaten, echter heb je daarvoor een zak geld nodig. Moet het nog maar eens zien.. Heb meer het idee dat dat een sprookje is en een rede om lekker geld op de bank te houden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 16:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Schone was er gisteren ook niet bij toch? Een Kostic kan links en rechts kan je Fischer(speelt wekelijks de pannen van het dak) en Schone af en toe rust geven(Seizoen op 3 fronten is lang) Zet je Schone op de bank die is niet lastig! ;-) Waarom was Schone er niet bij?? Niet omdat ie het wel lekker vond een ander te laten spelen.. Als Bojan vertrekt is het logisch dat er iemand bij zal komen, aangezien ook de Jong en Siggie misschien wel vertrekken..
Daarom zei ik laatst ook al dat er door geselecteerd zal worden in de voorhoede. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Drie weken gebleseerd, daarna weer terug, wat wil je daar mee zeggen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 09:54 schreef remco k het volgende:Die moet dan Schone uit de basis spelen. Succes. En het risico van een lastige aangekochte speler die op de bank zit dan? Denk dat elke goede aankoop Schone uit de basis kan spelen. want Schone is geen vleugelspeler die speeld daar door gebrek aan beter. hij voert het natuurlijk aardig uit maar een echte vleugelspeler kan daar veel meer gevaar creëren. we scoren niet alleen veel teweinig maar creëren ook veel teweinig. ook in de beste jaren zoals 94 werden veel kansen gemist maar toen kregen ze wel wat meer kansen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik vindt zelf dat er per direct 2 hele goede aankopen gedaan moet worden. Dat is nu heel erg belangrijk voor Ajax, nog belangrijker dan de jeugd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 20:54 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik vindt zelf dat er per direct 2 hele goede aankopen gedaan moet worden. Dat is nu heel erg belangrijk voor Ajax, nog belangrijker dan de jeugd. Per direct ja?? En er bestaat niet zoiets als een transferperiode..
En belangrijker dan de jeugd?? de Jeugd is onze levensader, zonder hebben we geen bestaansrecht.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, dat de jeugd ons leverancier is, is bekend. Daarom haalt Ajax dan ook nooit de beste acht van Europa, omdat jeugdspelers altijd worden weggekocht, na 3 of 4 jaar spelen bij Ajax. Is logisch. Dus blijft Ajax altijd opnieuw beginnen. Nee, 2 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede aankopen is nu de allerhoogste prioriteit geworden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nu 2 heeeeeeeeeeeeeeeeeele goede aankopen..... Nuuuuuuuuuuuuu!!!!
Zoals Remco al zegt: TRANSFERPERIODE...... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, dus meteen reageren zodra de transferperiode er is. Is logisch. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik denk dat jij een andere naam aangemaakt heb.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nou dat je aankoop nu niet 3 weken op de bank had zitten mokken.. Kishna mag van mij nu in het diepe gegooid worden.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: en wie zou jij dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag zien komen...?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 20:18 schreef bully het volgende:[..] Denk dat elke goede aankoop Schone uit de basis kan spelen. want Schone is geen vleugelspeler die speeld daar door gebrek aan beter. hij voert het natuurlijk aardig uit maar een echte vleugelspeler kan daar veel meer gevaar creëren. we scoren niet alleen veel teweinig maar creëren ook veel teweinig. ook in de beste jaren zoals 94 werden veel kansen gemist maar toen kregen ze wel wat meer kansen. Tja en als het bv Kostic was en Fischer en Bojan blijven ruk spelen dan kreeg hij zijn kans op links dus had het luxe geweest in plaats van armoede.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Puyol, Messi en Ronaldo;-) ;-) ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 20:54 schreef nieuwe ajax het volgende:Ik vindt zelf dat er per direct 2 hele goede aankopen gedaan moet worden. Dat is nu heel erg belangrijk voor Ajax, nog belangrijker dan de jeugd. Je lult slap, maar dat wist je zeker al? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Hij heeft ergens wel een punt.. de jeugd van Ajax is natuurlijk het belangrijkste in de Ajax filosofie en das ook fantastisch. Maar soms heeft dat wel een paar jaar nodig voordat er weer een lichting op het veld staat waar je ook europees gezien een rol van betekenis kan gaan spelen. Het feit dat we nu bovenaan in de ED staan ondanks een aantal zeer matige optredens zegt meer over het nivo van de andere clubs.Dus we moeten accepteren dat we de komende jaren nog niet sterk genoeg zullen zijn om europees te overwinteren tenzij er een aantal spelers worden aangetrokken die net ff het verschil kunnen maken. Dat wordt dan de afweging. Finidi George, Jari Litmanen, Maxwell, Suarez en Zlatan om maar paar namen te noemen waren allemaal geen eigen jeugd maar aangekochte spelers die wel het verschil konden maken. Mijn inziens missen we nu dat soort spelers. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 06:23 schreef jariheld het volgende:[..] Hij heeft ergens wel een punt.. de jeugd van Ajax is natuurlijk het belangrijkste in de Ajax filosofie en das ook fantastisch. Maar soms heeft dat wel een paar jaar nodig voordat er weer een lichting op het veld staat waar je ook europees gezien een rol van betekenis kan gaan spelen. Het feit dat we nu bovenaan in de ED staan ondanks een aantal zeer matige optredens zegt meer over het nivo van de andere clubs.Dus we moeten accepteren dat we de komende jaren nog niet sterk genoeg zullen zijn om europees te overwinteren tenzij er een aantal spelers worden aangetrokken die net ff het verschil kunnen maken. Dat wordt dan de afweging. Finidi George, Jari Litmanen, Maxwell, Suarez en Zlatan om maar paar namen te noemen waren allemaal geen eigen jeugd maar aangekochte spelers die wel het verschil konden maken. Mijn inziens missen we nu dat soort spelers. Huntelaar mag ook nog wel in dat rijtje, helaas ook Sulejmani die achterlijke transfer heeft Ajax terug in de tijd geworpen. Ik was net als velen blij dat hij kwam alleen de prijs was veel te hoog.. Dat ie dan ook nog eens flopt heeft Ajax laten inzien dat je beter eigen jeugd en goedkope spelers kunt halen daar pluk je nu de vruchten van. vd Hoorn 4 miljoen en niet gelijk inzetbaar is ook niet erg handig en Duarte stond ook niet bovenaan het lijstje. Ajax heeft heus wel een lijstje pak de twee aanvallers die je bovenaan hebt staan trek die aan.. Kijk wat er gebeurd een buitenspeler ala Kostic en Tadic had nu gewoon gespeeld, een spits ala Finbogasson ook. Fischer--Finbogasson----Tadic Tadic---Finbogasson---Kostic ik weet het het kost je wat maar als je een aantal spelers verkoopt zoals de Jong, Sigthorsson, Vermeer, Moisander eventueel Schone, van Rhijn eventueel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 06:23 schreef jariheld het volgende:[..] Hij heeft ergens wel een punt.. de jeugd van Ajax is natuurlijk het belangrijkste in de Ajax filosofie en das ook fantastisch. Maar soms heeft dat wel een paar jaar nodig voordat er weer een lichting op het veld staat waar je ook europees gezien een rol van betekenis kan gaan spelen. Het feit dat we nu bovenaan in de ED staan ondanks een aantal zeer matige optredens zegt meer over het nivo van de andere clubs.Dus we moeten accepteren dat we de komende jaren nog niet sterk genoeg zullen zijn om europees te overwinteren tenzij er een aantal spelers worden aangetrokken die net ff het verschil kunnen maken. Dat wordt dan de afweging. Finidi George, Jari Litmanen, Maxwell, Suarez en Zlatan om maar paar namen te noemen waren allemaal geen eigen jeugd maar aangekochte spelers die wel het verschil konden maken. Mijn inziens missen we nu dat soort spelers. Dan nog lult hij slap, want je kan niet PER DIRECT 2 spelers aantrekken! Dat kan namelijk pas in de zomer- en wintertransferperiode. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 07:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dan nog lult hij slap, want je kan niet PER DIRECT 2 spelers aantrekken! Dat kan namelijk pas in de zomer- en wintertransferperiode. Daar heb jij dan weer een punt;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 - 21:27 schreef nieuwe ajax het volgende:Ja, dat de jeugd ons leverancier is, is bekend. Daarom haalt Ajax dan ook nooit de beste acht van Europa, omdat jeugdspelers altijd worden weggekocht, na 3 of 4 jaar spelen bij Ajax. Is logisch. Dus blijft Ajax altijd opnieuw beginnen. Nee, 2 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede aankopen is nu de allerhoogste prioriteit geworden. Echt gewoon dom genuil van de bovenste plank.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet het wel zeker. |
|
|
|