BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste helft van boekjaar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 17 februari 2014 - 08:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste helft van boekjaar (VoetbalZone)

remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 februari 2014 - 22:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou dat je aankoop nu niet 3 weken op de bank had zitten mokken.. Kishna mag van mij nu in het diepe gegooid worden..
o dus 3 weken op een heel jaar, had ie dan dus nu de kans gehad, denk je dat ie dan gepresteerd had na een driekwart seizoen op de bank zitten te mokken??

Ik zeg trouwens niet dat die jongen niet gehaald moet worden hoor echt niet want hij kan wel wat. en een of twee gerichte aankopen heb ik ook nooit gezegd dat daar iets mis mee is..

Maar als je hier goed leest, dan is alleen Blind een redelijk goede speler voor Ajax, komen Veltman en Klaassen er wel, maar moet de rest gewoon allemaal oprotten.. Dat gaat mije cht veel te ver...

Iedereen vergeet even gemakshalve dat er tegen Salszburg ineens 3 mensen niet konden worden opgesteld die normaal gewoon basis zijn.. En natuurlijk kun je dan meningsverschillen hebben over wei wat hoe en waar.. Maar met zoveel verschuivingen wordt het er niet ineens makkelijker..
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Huntelaar mag ook nog wel in dat rijtje, helaas ook Sulejmani die achterlijke transfer heeft Ajax terug in de tijd geworpen.
Ik was net als velen blij dat hij kwam alleen de prijs was veel te hoog.. Dat ie dan ook nog eens flopt heeft Ajax
laten inzien dat je beter eigen jeugd en goedkope spelers kunt halen daar pluk je nu de vruchten van.
vd Hoorn 4 miljoen en niet gelijk inzetbaar is ook niet erg handig en Duarte stond ook niet bovenaan het lijstje.
Ajax heeft heus wel een lijstje pak de twee aanvallers die je bovenaan hebt staan trek die aan..
Kijk wat er gebeurd een buitenspeler ala Kostic en Tadic had nu gewoon gespeeld, een spits ala Finbogasson ook.
Fischer--Finbogasson----Tadic Tadic---Finbogasson---Kostic ik weet het het kost je wat maar als je een aantal spelers verkoopt
zoals de Jong, Sigthorsson, Vermeer, Moisander eventueel Schone, van Rhijn eventueel
Maar wat ga je dan doen met jongens als Fischer en ook Kishna waar je eigenlijk maar twee jaar profijt van zal gaan hebben?? Even uitgaande van je tweede opstelling..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wat ga je dan doen met jongens als Fischer en ook Kishna waar je eigenlijk maar twee jaar profijt van zal gaan hebben?? Even uitgaande van je tweede opstelling..
Die tweede opstelling gaat er zo ie zo toch nooit komen..
Maar dan nog kun je rouleren toch? Je speelt zat wedstrijden per jaar..
Kishna is toch nog geen basisspeler zal hij er volgend jaar een heel seizoen staan?
Fischer tja ook daar kun je mee rouleren. Misschien linker aanvallende middenvelder van maken?
Kishna en Fischer achter de hand lijkt me ook prima uitgaande van de tweede opstelling en een lang seizoen.
Zoveel meer zit er op dit moment ook niet aan te komen hoor
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

o dus 3 weken op een heel jaar, had ie dan dus nu de kans gehad, denk je dat ie dan gepresteerd had na een driekwart seizoen op de bank zitten te mokken??

Ik zeg trouwens niet dat die jongen niet gehaald moet worden hoor echt niet want hij kan wel wat. en een of twee gerichte aankopen heb ik ook nooit gezegd dat daar iets mis mee is..

Maar als je hier goed leest, dan is alleen Blind een redelijk goede speler voor Ajax, komen Veltman en Klaassen er wel, maar moet de rest gewoon allemaal oprotten.. Dat gaat mije cht veel te ver...

Iedereen vergeet even gemakshalve dat er tegen Salszburg ineens 3 mensen niet konden worden opgesteld die normaal gewoon basis zijn.. En natuurlijk kun je dan meningsverschillen hebben over wei wat hoe en waar.. Maar met zoveel verschuivingen wordt het er niet ineens makkelijker..
Je had hem dan toch pas deze winter aangetrokken? Als we het even voor het gemak over kostic hebben..
Schone moet hij toch wel uit de basis kunnen spelen? En anders vanaf links Bojan en Fischer draaien ook niet echt geweldig. .
Red bull legde het perfect bloot wat er al langer gezegd wordt en als je wekelijks uit armoede spelers op moet stellen op of andere posities of die totaal uit vorm zijn tja dan klopt er iets niet. Sigthorsson, De Jong, Fischer, Bojan Duarte Frankie kan niet kiezen ze spelen toch allemaal ruk..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 00:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die tweede opstelling gaat er zo ie zo toch nooit komen..
Maar dan nog kun je rouleren toch? Je speelt zat wedstrijden per jaar..
Kishna is toch nog geen basisspeler zal hij er volgend jaar een heel seizoen staan?
Fischer tja ook daar kun je mee rouleren. Misschien linker aanvallende middenvelder van maken?
Kishna en Fischer achter de hand lijkt me ook prima uitgaande van de tweede opstelling en een lang seizoen.
Zoveel meer zit er op dit moment ook niet aan te komen hoor
Ik houd niet zo van rouleren. Gaat altijd ten koste van vastigheden.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 00:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je had hem dan toch pas deze winter aangetrokken? Als we het even voor het gemak over kostic hebben..
Schone moet hij toch wel uit de basis kunnen spelen? En anders vanaf links Bojan en Fischer draaien ook niet echt geweldig. .
Red bull legde het perfect bloot wat er al langer gezegd wordt en als je wekelijks uit armoede spelers op moet stellen op of andere posities of die totaal uit vorm zijn tja dan klopt er iets niet. Sigthorsson, De Jong, Fischer, Bojan Duarte Frankie kan niet kiezen ze spelen toch allemaal ruk..
Volgens mij legde Salzburg een deel van het elftal bloot dat door velen als goed bestempeld wordt. Namelijk de opbouw en verdediging.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom ben je zeker ontslagen bij dirk v/d broek???
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 11:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daarom ben je zeker ontslagen bij dirk v/d broek???
??
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 12:06   quote  deeplink  
quote:

[..]

Overigens, de "grote" ploegen in Europa doen niet veel anders dan rouleren
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 12:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Overigens, de "grote" ploegen in Europa doen niet veel anders dan rouleren
Dat klopt, alleen zie je dat de ploeg die de CL de laatste jaren heeft gewonnen toch altijd een vaste basis heeft van een man of 10, zeker in de grotere wedstrijden speelden ploegen als Barca en Bayern juist met 11 vaste namen.. Uiteraard heb ook ik er geen problemen mee dat als het eenmaal goed loopt, dat je tegen de kleinere goden best eens een speler rust kan geven.

Ik ben trouwens een groter voorstander van spelers rust geven tijdens een wedstrijd, dus wekelijks iemand wisselen na 60 minuten..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

??
Je zegt dat je niet van ROULEREN houdt toch?
Dat vond dirk vast niet leuk...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

In je voorhoede kan dat echt geen kwaad hoor een vaste spits en
de vleugels afwisselen. Een plan B bijvoorbeeld omdat niet iedere tegenstander hetzelfde is.
Voordeel is ook bij schorsing of blessures is er meer gewenning en ritme
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen zie je dat de ploeg die de CL de laatste jaren heeft gewonnen toch altijd een vaste basis heeft van een man of 10, zeker in de grotere wedstrijden speelden ploegen als Barca en Bayern juist met 11 vaste namen.. Uiteraard heb ook ik er geen problemen mee dat als het eenmaal goed loopt, dat je tegen de kleinere goden best eens een speler rust kan geven.

Ik ben trouwens een groter voorstander van spelers rust geven tijdens een wedstrijd, dus wekelijks iemand wisselen na 60 minuten..
Is dat niet gewoon rouleren dan?
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 13:13   quote  deeplink  
We staan er financieel prima voor. Maar ons aankoop beleid is dramatisch slecht, we zijn hier zelf door az, groningen, etc voorbij gestreefd.
Neem als voorbeeld Mike van Hoorn wordt een totale mislukking. Voor hetzelfde geld en waarschijnlijk voor minder had je ook Igor Lichnovsky Chileense 19 jarige centrale verdediger kunnen kopen. En ik weet zeker die had allang wekelijkse in de basis gestaan en kan alles wat Ajax van en centrale verdediger verwacht. Wij met onze kruideniersmentaliteit moeten eens verder kijken dan onze neus lang is.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is dat niet gewoon rouleren dan?
Niet als je ziet wat er bij sommige ploegen gebeurt nee.. Neem Barca op dit moment, iedere wedstrijd speelt daar een ander middenveld verdediging en vleugelspelers.. Vrijwel niemand speelt daar twee wedstrijden op rij..
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet als je ziet wat er bij sommige ploegen gebeurt nee.. Neem Barca op dit moment, iedere wedstrijd speelt daar een ander middenveld verdediging en vleugelspelers.. Vrijwel niemand speelt daar twee wedstrijden op rij..
Wij kunnen niet eens een representatief Ajax-elftal op de been brengen en hier discussieert men over roulatie systemen.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wij kunnen niet eens een representatief Ajax-elftal op de been brengen en hier discussieert men over roulatie systemen.
Wij kunnen een heel prima elftal neerzetten, en we hebben ook prima invallers.. Alleen rouleren hou ik niet van persoonlijk..
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij kunnen een heel prima elftal neerzetten, en we hebben ook prima invallers.. Alleen rouleren hou ik niet van persoonlijk..
Wanneer hebben onze aanvallers voor het laatst gescoord?
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Wanneer hebben onze aanvallers voor het laatst gescoord?
Ze zijn uit vorm, ja dat weten we nu wel.. Maar dat zegt toch niks over de kwaliteiten waarvan ze bewezen hebben ze te bezitten of wel??
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Zijn Siem en Victor nu aanvallers of middenvelders? Ik vind Siem een model-ajaxied, maar voor beide niet voldoende kwaliteit. En ik weet dat hij in afgelopen jaren belangrijk is geweest , maar dat had meer te maken met de spelers die hij toen om zich een had staan. Helaas, wordt mijn gelijk dit jaar bevestigd.
Viktor is vreselijk uit vorm, alleen is het zeer moeilijk voor een jeugdspeler om in vorm te komen in een elftal dat niet draait. Ditzelfde geldt ook voor Bojan, alleen is hij ook net nog terug aan het komen van een blessure.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 14:09 schreef Ztjes het volgende:
Zijn Siem en Victor nu aanvallers of middenvelders? Ik vind Siem een model-ajaxied, maar voor beide niet voldoende kwaliteit. En ik weet dat hij in afgelopen jaren belangrijk is geweest , maar dat had meer te maken met de spelers die hij toen om zich een had staan. Helaas, wordt mijn gelijk dit jaar bevestigd.
Viktor is vreselijk uit vorm, alleen is het zeer moeilijk voor een jeugdspeler om in vorm te komen in een elftal dat niet draait. Ditzelfde geldt ook voor Bojan, alleen is hij ook net nog terug aan het komen van een blessure.
je gelijk wordt helemaal niet bevestigd, die jongen is veel geblesseerd geweest en speelt daarom nu nog niet goed..

Fischer vind ik overigens ook geen middenvelder.. Is daar ooit wel voor gehaald maar hoort er niet thuis denk ik, gewoon een echte aanvaller..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Potentie zat, alleen de vorm mist..
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 14:11 schreef remco k het volgende:
Potentie zat, alleen de vorm mist..
Potentie zit op de bank of speelt in de onderliggende elftallen.
Spelers uit vorm moeten de vorm terug krijgen ook in de onderliggende elftallen.
Zo niet, dan hebben we onvoldoende kwaliteit en dat roep ik continue.
En nu een fijne wedstrijd met hopende op een overwinning.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 14:27 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Potentie zit op de bank of speelt in de onderliggende elftallen.
Spelers uit vorm moeten de vorm terug krijgen ook in de onderliggende elftallen.
Zo niet, dan hebben we onvoldoende kwaliteit en dat roep ik continue.
En nu een fijne wedstrijd met hopende op een overwinning.
Dat is gelul.. Dus als Messi uit vorm is en 5 wedstrijden niet scoort, dan mist ie kwaliteit??
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 15:28   quote  deeplink  
Weet je wat gelul is, als jij een vergelijk moet maken met de beste speler ter wereld. Die als hij uit vorm is, nog steeds beter is als de rest van de wereld op een enkeling naar.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 15:28 schreef Ztjes het volgende:
Weet je wat gelul is, als jij een vergelijk moet maken met de beste speler ter wereld. Die als hij uit vorm is, nog steeds beter is als de rest van de wereld op een enkeling naar.
Daar gaat het toch helemaal niet om kerel.. Bepaalde spelers hebben het vertrouwen van een trainer en dat is ook terecht, zeker bij de Jong.. Dat betaald ie vandaag ook gewoon terug..
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik volledig met je eens, vooral ook om zoveel mogelijk blessures te voorkomen.
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om kerel.. Bepaalde spelers hebben het vertrouwen van een trainer en dat is ook terecht, zeker bij de Jong.. Dat betaald ie vandaag ook gewoon terug..
Over Siem worden we het toch niet eens. Als middenvelder komt hij tekort en als aanvaller is hij goed bruikbaar, maar niet mijn type Ajax-spits. Alleen we hebben niet beter en zullen het er mee moeten doen. En een zwaluw maakt nog geen zomer.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:35 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Over Siem worden we het toch niet eens. Als middenvelder komt hij tekort en als aanvaller is hij goed bruikbaar, maar niet mijn type Ajax-spits. Alleen we hebben niet beter en zullen het er mee moeten doen. En een zwaluw maakt nog geen zomer.
Inderdaad, maar gelukkig heeft ie al wel meer hele goede potten gespeeld voor Ajax..
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, maar gelukkig heeft ie al wel meer hele goede potten gespeeld voor Ajax..
Klopt, maar dat zijn eigenlijk altijd wedstrijden geweest als spits of schaduwspits.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zijn eigenlijk altijd wedstrijden geweest als spits of schaduwspits.
Nee hoor. Als middenvelder heeft ie ook wedstrijden heel erg goed gespeeld..
nora
 nora - zondag 23 februari 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Dat is lang geleden dat Siem een goede pot speelde ook vandaag was het niet beste met onze vriend Siem.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 17:31   quote  deeplink  
Speelde vandaag gewoon een goede wedstrijd, veel kansen gecreƫerd, een goal en een assist.. Prima dus..
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Als middenvelder heeft ie ook wedstrijden heel erg goed gespeeld..
Je mag best het laatste woord hebben. Maar ook alle bondcoaches hebben Siem nog nooit als middelvelder geselecteerd. En die keren als aanvaller zijn ook op een hand te tellen. En jij hebt natuurlijk veel meer inzicht dan zij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:31 schreef remco k het volgende:
Speelde vandaag gewoon een goede wedstrijd, veel kansen gecreƫerd, een goal en een assist.. Prima dus..
Helemaal mee eens Remco....alleen de aanvoerdersband moet naar blind
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Je mag best het laatste woord hebben. Maar ook alle bondcoaches hebben Siem nog nooit als middelvelder geselecteerd. En die keren als aanvaller zijn ook op een hand te tellen. En jij hebt natuurlijk veel meer inzicht dan zij.
Yep die heeft hij
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ja wat aanvallend op het middenveld hebben we niks anders dan Siem.. Overigens ook helemaal niet juist wat je zegt.. Zijn eerste wedstrijden helemaal niet als spits namelijk.. Ik meen uit mijn hoofd 2010 dat ie voor het eerst speelde.

Maar goed, als je het dus oneens bent met een coach heb je per definitie ongelijk??

Wat doe je hier dan???
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Remco....alleen de aanvoerdersband moet naar blind
Denk dat hij inderdaad een aanvoerder is met meer uitstraling.. Denk ook dat Blind volgend seizoen de band draagt...
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja wat aanvallend op het middenveld hebben we niks anders dan Siem.. Overigens ook helemaal niet juist wat je zegt.. Zijn eerste wedstrijden helemaal niet als spits namelijk.. Ik meen uit mijn hoofd 2010 dat ie voor het eerst speelde.

Maar goed, als je het dus oneens bent met een coach heb je per definitie ongelijk??

Wat doe je hier dan???
Nogmaals, ik geef aan, dat ik vind dat Siem niet voldoet als middenvelder bij Ajax. Ik zeg niet dat hij er niet heeft gespeeld. En de interesse in het buitenland is er ook niet echt onze Siem. En je mag het allemaal bagatelliseren, maar de feiten spreken voor zich.
En ik vind Siem een model-Ajaxied, maar niet op het middenveld.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan???
Siem heeft altijd als aanvallende middenvelder gespeeld. Zijn verhuizing naar de spits positie werd puur ingegeven door de blessureproblemen van Sightorsson. Sinds dien heeft hij denk ik het merendeel van zijn wedstrijden wel als spits gespeeld tot en met wedstrijden bij Oranje als spits. Maar van huis uit is hij echt een 10 en geen 9.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Misschien moet je eens terug lezen waar een discussie over gaat??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

We hadden het over een voorhoede met Kishna, Finbogasson, Tadic, Fischer, Kostic volgens mij
daar kun je prima mee rouleren meneer haalt er rouleren met een heel team bij waarbij
niemand twee wedstrijden speelt tja..... En daarbij heeft Barcelona een breede selectie die al jaren met elkaar speelt
die barst van de kwaliteit. .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Siem heeft altijd als aanvallende middenvelder gespeeld. Zijn verhuizing naar de spits positie werd puur ingegeven door de blessureproblemen van Sightorsson. Sinds dien heeft hij denk ik het merendeel van zijn wedstrijden wel als spits gespeeld tot en met wedstrijden bij Oranje als spits. Maar van huis uit is hij echt een 10 en geen 9.
Ja Eide, dat hoef je mij niet uit te leggen.. Quote je wel de juiste??
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hadden het over een voorhoede met Kishna, Finbogasson, Tadic, Fischer, Kostic volgens mij
daar kun je prima mee rouleren meneer haalt er rouleren met een heel team bij waarbij
niemand twee wedstrijden speelt tja..... En daarbij heeft Barcelona een breede selectie die al jaren met elkaar speelt
Ik had het over rouleren in het algemeen..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En daarbij breekt dat rouleren Barca ook op...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 februari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had het over rouleren in het algemeen..
Daar hadden we het niet over.. Weet je wel wat je allemaal neer plempt hier?
Het ging over wat ik in mijn 2de opstelling met Kishna en Fischer ging doen?
Dat was: Kostic--Finbogasson---Tadic ik zeg rouleren want je speelt toch heel veel
wedstrijden per seizoen. Vervolgens haal je rouleren van een heel team erbij, Barcelona enz enz.
Het zal allemaal wel ouwe draaikont
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar hadden we het niet over.. Weet je wel wat je allemaal neer plempt hier?
Het ging over wat ik in mijn 2de opstelling met Kishna en Fischer ging doen?
Dat was: Kostic--Finbogasson---Tadic ik zeg rouleren want je speelt toch heel veel
wedstrijden per seizoen. Vervolgens haal je rouleren van een heel team erbij, Barcelona enz enz.
Het zal allemaal wel ouwe draaikont
Ja inderdaad, en toen waren er ook nog andere mensen die zich ermee bemoeiden..

Maar goed, terug dan naar die drie als je dat zo graag wil ouwe drammert..

Ik zie er helemaal niets in, prima spelers, maar Finnbogason is compleet ongeschikt als spts voor Ajax, namelijk alleen maar een afmaker en verder niets.. Die andere twee zijn prima spelers, Fischer, Kishna Bojan en Schone denk ik dat je er dan veel te veel hebt, en op die manier heeft de jeugd ook gewoon geen kans door te komen.. Er komen jongens aan als El Ghazi die niet aan spelen toe zou kunnen komen..

En wil je rouleren met deze spelers, dan zullen ze daar echt niet mee akkoord gaan, allemaal mannetjes die willen spelen, dat gaat ellende opleveren in de ploeg, en dat is wel het laatste wat je wilt..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Overigens ben ik altijd zo klaar als een klontje en misschien ben jij het er vaak niet mee eens, dat zou kunnen, maar een draaikont ben ik zeker niet.. Een uitgesproken mening is namelijk echt het tegenovergestelde..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 22:22   quote  deeplink  
Bojan gaat het niet worden Remco....heb echt op hem gelet vandaag, gaat het echt niet worden.
Draven draven draven niet op of om kijken, te zelfzuchtig, geen oog voor medespelers en te klein....vindt het een ADHD'er word er nerveus van als hij aan de bal is
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bojan gaat het niet worden Remco....heb echt op hem gelet vandaag, gaat het echt niet worden.
Draven draven draven niet op of om kijken, te zelfzuchtig, geen oog voor medespelers en te klein....vindt het een ADHD'er word er nerveus van als hij aan de bal is
Speelde vandaag slecht, andere wedstrijden weer beter.. Wordt ook van alle posities voorin overal heen gegooid.. Ken hem echt vanaf dag 1 bij Barca, heb hem er zien debuteren en veel zien scoren.. Hij kan echt veel meer dan dit.. Die jongen heeft het vertrouwen op 1 positie nodig, daar laten staan en hij gaat ons in positieve zin verassem..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste helft van boekjaar

0.0082709