|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax presenteert winst van 23,9 miljoen euro in eerste helft van boekjaar (VoetbalZone)
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Speelde vandaag slecht, andere wedstrijden weer beter.. Wordt ook van alle posities voorin overal heen gegooid.. Ken hem echt vanaf dag 1 bij Barca, heb hem er zien debuteren en veel zien scoren.. Hij kan echt veel meer dan dit.. Die jongen heeft het vertrouwen op 1 positie nodig, daar laten staan en hij gaat ons in positieve zin verassem.. nou die kans krijgt hij dus niet zolang hij nergens wat laat zien. een positie moet je ook afdwingen net als een basisplaats. en denk ook niet dat Ajax de huuroptie nog een jaar verlengt. en hoop het ook niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:26 schreef remco k het volgende:[..] Speelde vandaag slecht, andere wedstrijden weer beter.. Wordt ook van alle posities voorin overal heen gegooid.. Ken hem echt vanaf dag 1 bij Barca, heb hem er zien debuteren en veel zien scoren.. Hij kan echt veel meer dan dit.. Die jongen heeft het vertrouwen op 1 positie nodig, daar laten staan en hij gaat ons in positieve zin verassem.. Wacht het wel af, maar heb er een hard hoofd in....vond de Sa ook wel goed vandaag, voor zo'n klein dik proppie was hij aardig balvast...Siem heeft een bandje zag ik (buik)....en Klaassen liep zich een slag in de rondte zowel aanvallend als verdedigend. Blind...pffff need i say more geweldige speler. Cillesen iets wat rare voortzettingen.....en nerveus de Jong duidelijk op de weg terug Van Rhijn....als hij dit vast kan houden dan houd ik mijn bek over hem...een 8 Duarte een duveltje uit een doosje....ook een 8 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:31 schreef bully het volgende:[..] nou die kans krijgt hij dus niet zolang hij nergens wat laat zien. een positie moet je ook afdwingen net als een basisplaats. en denk ook niet dat Ajax de huuroptie nog een jaar verlengt. en hoop het ook niet. Ik ook niet bully |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Ja inderdaad, en toen waren er ook nog andere mensen die zich ermee bemoeiden.. Maar goed, terug dan naar die drie als je dat zo graag wil ouwe drammert.. Ik zie er helemaal niets in, prima spelers, maar Finnbogason is compleet ongeschikt als spts voor Ajax, namelijk alleen maar een afmaker en verder niets.. Die andere twee zijn prima spelers, Fischer, Kishna Bojan en Schone denk ik dat je er dan veel te veel hebt, en op die manier heeft de jeugd ook gewoon geen kans door te komen.. Er komen jongens aan als El Ghazi die niet aan spelen toe zou kunnen komen.. En wil je rouleren met deze spelers, dan zullen ze daar echt niet mee akkoord gaan, allemaal mannetjes die willen spelen, dat gaat ellende opleveren in de ploeg, en dat is wel het laatste wat je wilt.. over Finnbogason ben ik het eens ook over Kostic heb ik twijfels. Tadic is nu gewoon niet meer haalbaar. je zal wel moeten rouleren in het tegenwoordige drukke schema. plus dat je jonge spelers langzaam moet brengen en niet geforceert zoals nu gebeurd. dat zie je aan Fischer en van Rhijn die beide nu de kans niet meer krijgen uit hun dip tekomen. en als een speler zoals El ghazi klaar is om intevallen zal hij heus zijn speelminuten wel krijgen. je heb in een Seisoen altijd last van blessures schorsingen enz. en ook moet je basisspelers eens een keer rust gunnen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:17 schreef remco k het volgende:Overigens ben ik altijd zo klaar als een klontje en misschien ben jij het er vaak niet mee eens, dat zou kunnen, maar een draaikont ben ik zeker niet.. Een uitgesproken mening is namelijk echt het tegenovergestelde.. Volgens mij loop je aardige sprongen te maken die volgens mij niets aan het gesprek toevoegen zoals een heel team rouleren en Barcelona wordt ook minder bla bla. Nu ook Finbogasson is niks want alleen een afmaker tja meer kan hij niet (Johansson van Az mag ook op die plek) Je noemt ook schone en Bojan nou Bojan hoeft van mij niet te blijven en Schone zal weggaan of 12e man worden.. Tadic is duur en zal waarschijnlijk lastig gaan doen dat ben ik wel met je eens.. Maar gezien het seizoen lang is kun je best aan de gang met deze vijf.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 07:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Volgens mij loop je aardige sprongen te maken die volgens mij niets aan het gesprek toevoegen zoals een heel team rouleren en Barcelona wordt ook minder bla bla. Nu ook Finbogasson is niks want alleen een afmaker tja meer kan hij niet (Johansson van Az mag ook op die plek) Je noemt ook schone en Bojan nou Bojan hoeft van mij niet te blijven en Schone zal weggaan of 12e man worden.. Tadic is duur en zal waarschijnlijk lastig gaan doen dat ben ik wel met je eens.. Maar gezien het seizoen lang is kun je best aan de gang met deze vijf.. Er waren andere mensen die zich ook roerden in de rouleren discussie, wat is er dan erg aan dat het even niet gaat over waar jij het over hebt als ik vragen mag?? Ik reageer nu toch ook gewoon volop inhoudelijk op wat je post, draai dus helemaal nergens naartoe.
De spelers die je noemt zijn trouwens stuk voor stuk spelers die zonder vertrouwen niet presteren.. Tadic wou zelfs niet naar Ajax omdat het zo lekker rustig is in Twente. Daat zet ik dan toch wel wat vraagtekens bij in hoe verre zo'n speler mentaal klaar is voor de top. Maar rouleren werkt niet als je spelers op de bank hebt zitten die vinden dat ze basis zouden moeten zijn.. Dat levert gezeik op.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 10:13 schreef remco k het volgende:[..] Er waren andere mensen die zich ook roerden in de rouleren discussie, wat is er dan erg aan dat het even niet gaat over waar jij het over hebt als ik vragen mag?? Ik reageer nu toch ook gewoon volop inhoudelijk op wat je post, draai dus helemaal nergens naartoe. De spelers die je noemt zijn trouwens stuk voor stuk spelers die zonder vertrouwen niet presteren.. Tadic wou zelfs niet naar Ajax omdat het zo lekker rustig is in Twente. Daat zet ik dan toch wel wat vraagtekens bij in hoe verre zo'n speler mentaal klaar is voor de top. Maar rouleren werkt niet als je spelers op de bank hebt zitten die vinden dat ze basis zouden moeten zijn.. Dat levert gezeik op.. Ik vind wel dat je dat niveau moet hebben als Ajax zijnde in elke linie 1of ohaalbaar maar nog liever 2 van zulke spelers achter de hand.. Denk dat dat wel is waar je naar toe moet. Of je vervangt alle net niet spelers voor kwalitatief betere en die het niveau niet hebben maar nu basis zijn lekker op de bank. Kan er wekelijks wel een aantal noemen. . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 - 17:31 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik vind wel dat je dat niveau moet hebben als Ajax zijnde in elke linie 1of ohaalbaar maar nog liever 2 van zulke spelers achter de hand.. Denk dat dat wel is waar je naar toe moet. Of je vervangt alle net niet spelers voor kwalitatief betere en die het niveau niet hebben maar nu basis zijn lekker op de bank. Kan er wekelijks wel een aantal noemen. . Ajax en de Nederlandse competitie gaan grote talenten enkel heen omdat ze vrijwel zeker zijn dat ze spelen, zich kunnen ontwikkelen om vervolgens een stap te maken naar de top..
Ik denk dat rouleren met spelers gewoon niet werkt..
Het enige dat kan werken is er een talent achter hebben of types als Schone.. Die mopperen niet als ze niet zo veel spelen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Beursexit totaal niet aan de orde'
In een groot interview met Voetbal International heeft financieel directeur Jeroen Slop aangegeven dat er op dit moment geen enkele sprake is van een beursexit. 'Het zou tientallen miljoenen kosten om van de beurs te gaan.'
'Dankzij de beursgang hebben we vijftig miljoen euro aan ons eigen vermogen kunnen toevoegen', geeft Slop aan in het weekblad. 'Daar moeten we dankbaar voor zijn, het heeft ons mede geholpen te staan waar we nu staan.'
Een aantal maanden geleden onderzocht Ajax Showtime de voor- en nadelen van een mogelijke beursexit, een lang gekoesterde wens van de Ajax-supporters. Slop laat in het interview eveneens weten dat er op dit moment geen concrete plannen van Ajax bestaan om het stadion, de Amsterdam ArenA, in eigen beheer te krijgen. 'Ajax investeert flink in de nieuwe manier van opleiden', geeft Slop aan waar de vele miljoenen van Ajax met name in geïnvesteerd worden.
Lees het volledige interview met de financieel directeur in de nieuwe Voetbal International. Bron |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zijn nog altijd praatjes, maar hij hoeft niet de perse de waarheid te spreken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 13:51 schreef Eide het volgende:'Beursexit totaal niet aan de orde'In een groot interview met Voetbal International heeft financieel directeur Jeroen Slop aangegeven dat er op dit moment geen enkele sprake is van een beursexit. 'Het zou tientallen miljoenen kosten om van de beurs te gaan.' 'Dankzij de beursgang hebben we vijftig miljoen euro aan ons eigen vermogen kunnen toevoegen', geeft Slop aan in het weekblad. 'Daar moeten we dankbaar voor zijn, het heeft ons mede geholpen te staan waar we nu staan.' Een aantal maanden geleden onderzocht Ajax Showtime de voor- en nadelen van een mogelijke beursexit, een lang gekoesterde wens van de Ajax-supporters. Slop laat in het interview eveneens weten dat er op dit moment geen concrete plannen van Ajax bestaan om het stadion, de Amsterdam ArenA, in eigen beheer te krijgen. 'Ajax investeert flink in de nieuwe manier van opleiden', geeft Slop aan waar de vele miljoenen van Ajax met name in geïnvesteerd worden. Lees het volledige interview met de financieel directeur in de nieuwe Voetbal International. Bron Vooral blijven dromen over het ideale Ajax want die beurs exit gaat er niet komen. En aangezien het een bedrijf is zal voorlopig het geld gewoon op de bank staan en niet op het veld.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 16:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vooral blijven dromen over het ideale Ajax want die beurs exit gaat er niet komen. En aangezien het een bedrijf is zal voorlopig het geld gewoon op de bank staan en niet op het veld.. Is niet helemaal waar. Hij gaat wat verder in op bepaalde zaken. Zo geeft hij aan dat de investering voornamelijk in de jeugd en de begeleiding van de jeugd zitten. Zo is het aantal fulltimers met 15 man gestegen, vrijwel allemaal in de begeleiding en wil Ajax een vaste hal gaan bouwen op de Toekomst.
Maar eens dat er wat meer in het eerste geïnvesteerd zou mogen worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Slop kan ook niet anders dan ontkennen dat een beursexit 1 van de concrete plannen is. Doet hij dat namelijk wel dan wordt hij door de toezichthouder van de beurs op de vingers getikt. Hij kan wel achter de schermen met aandeelhouders praten en biedingen doen op hun aandelenpakket. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 17:47 schreef Ajax Warrior het volgende:Slop kan ook niet anders dan ontkennen dat een beursexit 1 van de concrete plannen is. Doet hij dat namelijk wel dan wordt hij door de toezichthouder van de beurs op de vingers getikt. Hij kan wel achter de schermen met aandeelhouders praten en biedingen doen op hun aandelenpakket. Ik hoop dat ik er naast zit maar blijf toch van mening dat het voorlopig echt niet gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 maart 2014 - 16:26 schreef Eide het volgende:[..] Is niet helemaal waar. Hij gaat wat verder in op bepaalde zaken. Zo geeft hij aan dat de investering voornamelijk in de jeugd en de begeleiding van de jeugd zitten. Zo is het aantal fulltimers met 15 man gestegen, vrijwel allemaal in de begeleiding en wil Ajax een vaste hal gaan bouwen op de Toekomst. Maar eens dat er wat meer in het eerste geïnvesteerd zou mogen worden. Mochten we dit jaar kampioen worden dan mag er van de zomer toch echt wel een iets sterkere selectie staan.. Maar ja daar droom ik van een goedspelend kwalitatief sterk en vermakelijk Ajax. Dromen mag andere dromen van een beurs exit en weer anderen vinden het best zo.. Tja iedereen beleefd het op zijn eigen manier. . |
|
|
|