BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Gaal nieuwe trainer volgend seizoen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 februari 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Nou eh volgens mij hang jij ook niet echt op deze wereld peentje..
JanM
 JanM - vrijdag 28 februari 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 14:33 schreef dr love het volgende:
Oh Jan m heeft al een paal in z,n reet gestopt, vandaar is hij nog aan het dromen.
Je weet het hè, NU die pilletjes want anders gaat je dwangbuis weer aan!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 28 februari 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:34 schreef Bosifyable het volgende:
Raymond Verheijen zou de club al hebben gewaarschuwd dat er te hard getraind werd. Soms twee keer per dag en te zwaar. Verklaart volgens hem ook waarom veel spelers al na tweederde wedstrijd op zijn.


Vanaf 2:10 geeft Koeman commentaar op de berichten van Verheijen. Heb nog niet gezien of Verheijen er weer op gereageerd heeft, maar dat zal anders niet lang duren :')
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 februari 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Verheijen zegt dat er veel blessures zijn (zei ie vanochtend al), maar dat valt juist toch enorm mee?? We spelen al bijna het hele seizoen praktisch met dezelfde 11.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 februari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Verheijen zegt dat er veel blessures zijn (zei ie vanochtend al), maar dat valt juist toch enorm mee?? We spelen al bijna het hele seizoen praktisch met dezelfde 11.
Waren er maar wat meer blessures dan zouden de wissels ook wat vaker spelen, heb je niet zo'n verschil als je wel een keer moet wisselen.
van geil
 van geil - vrijdag 28 februari 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 19:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Waren er maar wat meer blessures dan zouden de wissels ook wat vaker spelen, heb je niet zo'n verschil als je wel een keer moet wisselen.
Eens!
van geil
 van geil - vrijdag 28 februari 2014 - 23:35   quote  deeplink  
t valt wel op dat Feyenoord er vaak doorheen zit in de laatste 20 minuten.
zelfs regelmatig kramp bij spelers.
is volgens mij n gevolg van verkeerd trainen en de speluitvoering.(tactiek)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 maart 2014 - 00:27   quote  deeplink  
Ze hadden beter op afmaken getraind
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:35 schreef van geil het volgende:
t valt wel op dat Feyenoord er vaak doorheen zit in de laatste 20 minuten.
zelfs regelmatig kramp bij spelers.
is volgens mij n gevolg van verkeerd trainen en de speluitvoering.(tactiek)
mwa, het zijn meestal dezelfde spelers. Vilhena en Boëtius zakken vaak wat weg. Kunnen niet altijd 90 minuten goed zijn. Clasie en Schaken lijken wat inhoud te missen. Voor de rest valt het wel mee toch?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Zag Kongolo en Janmaat ook laatst liggen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:48 schreef hoogvliet010 het volgende:
Zag Kongolo en Janmaat ook laatst liggen.
Kan me niet herinneren.. hadden die een tikkie gehad?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 00:59   quote  deeplink  
Als een tikkie kramp is, Jah.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:59 schreef hoogvliet010 het volgende:
Als een tikkie kramp is, Jah.
Je LULT!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:13   quote  deeplink  
Ja dan ben ik uitgeLULT!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:20   quote  deeplink  
eens
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:21   quote  deeplink  
Hebben we het nergens meer over.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:25   quote  deeplink  
IMG_5425.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 01:25 schreef hoogvliet010 het volgende:
[ afbeelding ]
Last van z'n knie! ;)

Vooruit. Kongolo ook dan.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:27   quote  deeplink  
media_xll_2131281.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 01:27 schreef hoogvliet010 het volgende:
[ afbeelding ]
Buikspieroefening man! Zie je toch??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:33   quote  deeplink  
Maar je zegt dus eigenlijk dat ik een volkomen onzin verhaal loop op te hangen? Bedankt hoogie! Jij en je bewijzen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door T-FeYeN00rD --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:42   quote  deeplink  
Ik heb me totaal niet bewezen, wil ik ook niet!
Zag er alleen maar nog twee leggen met kramp, meer niet!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 01:42 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik heb me totaal niet bewezen, wil ik ook niet!
Zag er alleen maar nog twee leggen met kramp, meer niet!
Tis goed met je! ;)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:46   quote  deeplink  
hahahaa, ga morgen ff naar de opticien! :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 maart 2014 - 01:48   quote  deeplink  
hahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:52   quote  deeplink  
Had ff me bril niet op T, solly!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 maart 2014 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:48 schreef hoogvliet010 het volgende:
Zag Kongolo en Janmaat ook laatst liggen.
Zal die paal van Kongolo in Jan M zijn achterste gezeten hebben dan, dat verklaard dr love zijn post..
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:35 schreef van geil het volgende:
t valt wel op dat Feyenoord er vaak doorheen zit in de laatste 20 minuten.
zelfs regelmatig kramp bij spelers.
is volgens mij n gevolg van verkeerd trainen en de speluitvoering.(tactiek)
Heeft met doseren te maken, als Feyenoord inzakt is dat gelijk defenitief. Een taktisch sterke ploeg zie je dit de hele wedstrijd doen, lekker inzakken en de bal rondspelen in je eigen zone en er een aantal malen lekker offensief uitkomen, verdeeld over de wedstrijd en niet alleen vanaf het begin tot je er bij neer valt.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 07:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Heeft met doseren te maken, als Feyenoord inzakt is dat gelijk defenitief. Een taktisch sterke ploeg zie je dit de hele wedstrijd doen, lekker inzakken en de bal rondspelen in je eigen zone en er een aantal malen lekker offensief uitkomen, verdeeld over de wedstrijd en niet alleen vanaf het begin tot je er bij neer valt.
Is ook het onvermogen van Ronald Koeman! Dit zou bij Louis van Gaal of Co Adriaanse nooit gebeurt zijn ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 maart 2014 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 08:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is ook het onvermogen van Ronald Koeman! Dit zou bij Louis van Gaal of Co Adriaanse nooit gebeurt zijn ...
Of welke trainer misschien ook..t gekke is dat als Feyenoord in bijvoorbeeld de 30e minuut gas terug neemt de tegenstander meteen kansen krijgt en Feyenoord dat niet meer om kan draaien.

Is ook gebrek aan kwaliteit en mentale weerbaarheid
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 08:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is ook het onvermogen van Ronald Koeman! Dit zou bij Louis van Gaal of Co Adriaanse nooit gebeurt zijn ...
Misschien, maar we hebben geen mensen als van Gaal of Adriaans in de Kuip nodig om dit op te lossen.
van geil
 van geil - zaterdag 01 maart 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, het zijn meestal dezelfde spelers. Vilhena en Boëtius zakken vaak wat weg. Kunnen niet altijd 90 minuten goed zijn. Clasie en Schaken lijken wat inhoud te missen. Voor de rest valt het wel mee toch?
met Kongolo en Janmaat.
heb al vaak kramp gezien bij spelers en kramp is energie tekort.
onze buitenspelers moeten veel terug verdedigen(is overigens slecht voor de spieren!)
buitenspelers zijn sprinters met lange spieren. van duurloop krijg je korte spieren dat gaat ten koste van snelheid .
Clasie zit er elke wedstrijd door, simpelweg omdat hij te veel moet doen.
etc etc.
het systeem is niet goed. Koeman zet t niet goed neer vind ik.
en een speler die er door zit is al te veel. laat staan drie of 4.
van geil
 van geil - zaterdag 01 maart 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 07:27 schreef VVout het volgende:

[..]

Heeft met doseren te maken, als Feyenoord inzakt is dat gelijk defenitief. Een taktisch sterke ploeg zie je dit de hele wedstrijd doen, lekker inzakken en de bal rondspelen in je eigen zone en er een aantal malen lekker offensief uitkomen, verdeeld over de wedstrijd en niet alleen vanaf het begin tot je er bij neer valt.
Yep.
zelfmoord. tenzij de marge enorm is.
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Daarom moet je ook lekker de tijd nemen om aan die tegenstander te zuigen, en als ie denkt dat ie kans gaat maken en met meer man naar voren komt, dit afstraffen met jouw offensief.

Persoonlijk denk ik alleen dat het niveau van de verdedigende kwaliteiten te kort schiet en dan doel ik vooral op de intelligentie dit uit te voeren.

Voordat je hier op antwoord moet je gewoon eens één voor één de spelers nagaan, alleen de manier dat er kaarten worden gehaald.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 10:09 schreef VVout het volgende:

[..]

Misschien, maar we hebben geen mensen als van Gaal of Adriaans in de Kuip nodig om dit op te lossen.
Nee, dat is U mening met een anti amsterdams tintje ...

Het is voor U niet belangrijk dat Feyenoord beter wordt en beter gaat spelen , zoals het nu gaat is voor U het ultieme geluk?
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 10:56   quote  deeplink  
L. we zijn nu weer op een punt aangeland waar al genoeg over is gezegd en ieder zijn mening heeft.
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 maart 2014 - 12:09   quote  deeplink  
btw, UW
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 10:56 schreef VVout het volgende:
L. we zijn nu weer op een punt aangeland waar al genoeg over is gezegd en ieder zijn mening heeft.
Ja, ik sta open voor iedereen en jij heb wat tegen Amsterdammers?

Ik wil dat het beter wordt en jij ben tevreden zoals het nu gaat?

Ik wil een goeie keeper en jij ben tevreden met Erwin Mulder?

Ik wil kampioen worden en jij ben tevreden met een overwinning op Ajax?

Ik wil vooruit met Feyenoord in een nieuw/ander stadion en jij ben tevreden met de kuip?

Zo zie jij het?

Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde mening heeft, in ieder geval veel succes komende zondag en hopelijk een mooie overwinning voor Feyenoord.
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 12:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, ik sta open voor iedereen en jij heb wat tegen Amsterdammers?

Ik wil dat het beter wordt en jij ben tevreden zoals het nu gaat?

Ik wil een goeie keeper en jij ben tevreden met Erwin Mulder?

Ik wil kampioen worden en jij ben tevreden met een overwinning op Ajax?

Ik wil vooruit met Feyenoord in een nieuw/ander stadion en jij ben tevreden met de kuip?

Zo zie jij het?

Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde mening heeft, in ieder geval veel succes komende zondag en hopelijk een mooie overwinning voor Feyenoord.
Nee ik zie het zo,

de kans is groot dat v. Gaal of Adriaanse met hun kennis en kostbare eisenpakket grote kans maken een titel te halen, Europees gaan we op zekers niet ver komen want dat is financieel op zekers nog te hoog gegrepen.

Door deze riskante dadendrang van bovengenoemde heren lopen we het risico in grote financiële problemen te raken wederom, omdat de kans van falen ook zeker zo reëel is en dat het dan op zekers veel gekost gaat hebben.

Dan zie ik liever een iets conservatieve methode die meer onderbouwd is dan de deze, of durf jij zo'n risico aan waar de kans groot is dat je weer terug bij af bent.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 maart 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Het gat tussen de buitenspelers en de backs is te groot.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 12:51 schreef VVout het volgende:

[..]

Nee ik zie het zo,

de kans is groot dat v. Gaal of Adriaanse met hun kennis en kostbare eisenpakket grote kans maken een titel te halen, Europees gaan we op zekers niet ver komen want dat is financieel op zekers nog te hoog gegrepen.

Door deze riskante dadendrang van bovengenoemde heren lopen we het risico in grote financiële problemen te raken wederom, omdat de kans van falen ook zeker zo reëel is en dat het dan op zekers veel gekost gaat hebben.

Dan zie ik liever een iets conservatieve methode die meer onderbouwd is dan de deze, of durf jij zo'n risico aan waar de kans groot is dat je weer terug bij af bent.
Jij gaat er maar vanuit dat Feyenoord weer terug naar af gaat als men een Louis van Gaal of Co Adriaanse aan trekt! Ik mag hopen dat Feyenoord heeft geleerd van het verleden en het grote deel van die financiële malaise kwam op conto van Jorien van de Herik. Die geen tegenspraak dulde en als een dictator de club runde. Ik heb het NOOIT over de financiën gehad , ik heb alleen maar verkondigd dat voor 'jonge' en jeugd spelers bij de hoofd selectie men dan een trainer als Louis van Gaal of Co Adriaanse het beste voor de groep kan zetten. Ik hoop ook niet dat RvC zo de positie van Feyenoord op het spel zet zodat de club op een financiele afgrond komt. Daarom zie ik zo'n Peter Bosz al helemaal niet graag komen.
En een Huub Stevens die heeft nog nooit spelers beter laten spelen en al helemaal geen bepaalde speelstijl. Huub is een 'harde' trainer zonder een visie.

Ik geloof NOOIT dat een trainer een club naar een financiele malaise kan leiden. Daar heb je een bestuur en de RvC voor! Op een manier zoals Jorien van de Herik het leidde kan dat weer wel omdat de RvC nooit controleerde. Ik geloof dat dat in het huidige systeem bij Feyenoord wel goed verankerd zit.

Dus inderdaad had ik wel het risico willen nemen om met Louis van Gaal als trainer als Feyenoord te beginnen. Maar dat is helaas niet meer van toepassing. Hij heeft zichzelf afgemeld bij Dhr. van Geel
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 maart 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 13:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij gaat er maar vanuit dat Feyenoord weer terug naar af gaat als men een Louis van Gaal of Co Adriaanse aan trekt! Ik mag hopen dat Feyenoord heeft geleerd van het verleden en het grote deel van die financiële malaise kwam op conto van Jorien van de Herik. Die geen tegenspraak dulde en als een dictator de club runde. Ik heb het NOOIT over de financiën gehad , ik heb alleen maar verkondigd dat voor 'jonge' en jeugd spelers bij de hoofd selectie men dan een trainer als Louis van Gaal of Co Adriaanse het beste voor de groep kan zetten. Ik hoop ook niet dat RvC zo de positie van Feyenoord op het spel zet zodat de club op een financiele afgrond komt. Daarom zie ik zo'n Peter Bosz al helemaal niet graag komen.
En een Huub Stevens die heeft nog nooit spelers beter laten spelen en al helemaal geen bepaalde speelstijl. Huub is een 'harde' trainer zonder een visie.

Ik geloof NOOIT dat een trainer een club naar een financiele malaise kan leiden. Daar heb je een bestuur en de RvC voor! Op een manier zoals Jorien van de Herik het leidde kan dat weer wel omdat de RvC nooit controleerde. Ik geloof dat dat in het huidige systeem bij Feyenoord wel goed verankerd zit.

Dus inderdaad had ik wel het risico willen nemen om met Louis van Gaal als trainer als Feyenoord te beginnen. Maar dat is helaas niet meer van toepassing. Hij heeft zichzelf afgemeld bij Dhr. van Geel
Snap jij dat jouw mening net zo'n aannamme is?
Gaat er dan om: wie heeft er verstand van.
Dat zijn diegenen die een andere mening hebben dan jij hebt.

Groeten, de kennert.
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 13:19   quote  deeplink  
Dus ben ik happy en hoop ik dat we met verstand zonder gewelddadige ideeën, ons weer onderbouwd naar de top toe werken. Ik ben ook niet echt gelukkig met dit seizoen, maar laten we niet vergeten vanwaar we komen en de ingeslagen weg pakt daarom lijkt het me beter niet weer te ontsporen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door VVout --
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 01 maart 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Dit topic is gesloten en gaat verder> HIER <
VVout
 VVout - zaterdag 01 maart 2014 - 13:41   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 13:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Snap jij dat jouw mening net zo'n aannamme is?
Gaat er dan om: wie heeft er verstand van.
Dat zijn diegenen die een andere mening hebben dan jij hebt.

Groeten, de kennert.
Wat is een aannamme?

En jou aanname dan? Dus wie heeft er dan verstand van?
Dat zijn diegene die een andere mening hebben dan jij hebt.

Groeten, de kennert.

We zullen zien wat het Feyenoord gaat opleveren. Of jij of ik nu gelijk krijg , het gaat erom dat Feyenoord weer constant gaat presteren. En dan maakt het mij geen ene moer uit WIE er de nieuwe trainer wordt! Al zal iedereen zijn voorkeur hebben ... Ik heb in ieder geval geen 'haat' jegens Amsterdammers. Ik kan met iedere trainer leven die Feyenoord beter laat spelen en presteren.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 maart 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat is een aannamme?

En jou aanname dan? Dus wie heeft er dan verstand van?
Dat zijn diegene die een andere mening hebben dan jij hebt.

Groeten, de kennert.

We zullen zien wat het Feyenoord gaat opleveren. Of jij of ik nu gelijk krijg , het gaat erom dat Feyenoord weer constant gaat presteren. En dan maakt het mij geen ene moer uit WIE er de nieuwe trainer wordt! Al zal iedereen zijn voorkeur hebben ... Ik heb in ieder geval geen 'haat' jegens Amsterdammers. Ik kan met iedere trainer leven die Feyenoord beter laat spelen en presteren.
Ouwe taalpurist, aannamme was een drukfout...Het moet annaamme zijn.

Tuurlijk is van Gaal de beste garantie voor succes.
En tuurlijk is van Gaal de beste garantie van afbraak.
Kan beide kanten op.

Die 020-afdruk interesseert me ook niet, dan had Beenhakker hier 3 jaar terug ook niet rond mogen lopen.
Het gaat er meer om dat een trainer de club respecteert en de club tot sterker ontwikkeling leidt.
Daarvan zijn er maar weinig. Helaas.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ouwe taalpurist, aannamme was een drukfout...Het moet annaamme zijn.

Tuurlijk is van Gaal de beste garantie voor succes.
En tuurlijk is van Gaal de beste garantie van afbraak.
Kan beide kanten op.

Die 020-afdruk interesseert me ook niet, dan had Beenhakker hier 3 jaar terug ook niet rond mogen lopen.
Het gaat er meer om dat een trainer de club respecteert en de club tot sterker ontwikkeling leidt.
Daarvan zijn er maar weinig. Helaas.
Jij was toen ook fel tegen Leo Beenhakker ...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jij was toen ook fel tegen Leo Beenhakker ...
Hoho, niet omdat ie 020 getraind had.
Leo ging bij Feyenoord als td op den duur teveel over het 0 euro budget zeuren. Dan snap je niet wat er aan de hand is.
Jammer, Beenhakker had toen voor mij voordeel van de twijfel.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 maart 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoho, niet omdat ie 020 getraind had.
Leo ging bij Feyenoord als td op den duur teveel over het 0 euro budget zeuren. Dan snap je niet wat er aan de hand is.
Jammer, Beenhakker had toen voor mij voordeel van de twijfel.
Ja joh, probeer het maar weer recht te praten. We weten wel beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Gaal nieuwe trainer volgend seizoen?









0.0067069