|
|
RenatoBos
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: 14-04-2013 14:30 Locatie:De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Kuipers
Zo maar ff een samenvattingje uit het verleden..
Was toch heerlijk he met die Guidetti..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahaha....we gaan het zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We? Ik ja... Jij zet je tv bij de 3-0 al uit schat ik in.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die snavel is er toch verdomd rap bij zeg.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....en jij denkt dat ik daar de kans voor krijg ??......zit hier met 2 Feijenoorders. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 17:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] .....en jij denkt dat ik daar de kans voor krijg ??......zit hier met 2 Feijenoorders. Dat wordt uithuilen in het schuurtje neeman.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Typisch RenatoBos, die vervalt in herhalingen ... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat is dan ook een zuipschuur...dat scheelt weer ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)))))
Je kon het niet laten he L..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij ook niet :-)))))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fischer lijkt kraker in Rotterdam niet te halen, Serero op de weg terug
Foktor Vieser
Ajaks won zondag eenvoudig met 4-0 van AZ, maar helemaal zorgenvrij gaat Frons de Hoer de nieuwe week niet in. In navolging van Lasse Schöne, afgelopen donderdag, haakte dit keer Viktor Fischer af bij de Amsterdommers. Hij moest zich al vroeg in de wedstrijd met een hamstringblessure laten vervangen door Lesly de Sa.
Hoe ernstig de blessure van de linksbuiten precies is kon De Hoer nog niet zeggen, maar het staat wel zo goed als vast dat de jonge Deen volgende week ontbreekt in De Klassieker tegen Feyenoord. Verder medisch onderzoek zal moeten uitwijzen hoe ernstig de blessure daadwerkelijk is.
De Hoer liet tevens weten dat ook Schöne en Nicolai Boilesen komende week zondag niet van de partij zullen zijn in de Kuip. Thulani Serero is daarentegen wel dicht bij zijn rentree in de hoofdmacht. "Hij kan de uitwedstrijd van donderdag tegen Red Bull Salzburg misschien wel halen", besloot de coach. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Forfait geven: 0-3 , hoeven we het lijden niet te zijn dat Erwin Mulder heet! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zou me ook niet aangesproken voelen. Of ben je ziek? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gefeliciteerd met het kampioenschap voor die homo's ... pfff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet dat ik weet....die scheids heeft jullie wel ernstig benadeeld, wat Koeman zegt het is gewoon een schande.....2 pingels en het stond de eerste helft al 0-3 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
pfff geen pelle waarschijnlijk met deze klap tegen twente er bij gaat het heel zwaar worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zouden ze Pelle nog kunnen schorsen voor zijn frustraties na de wedstrijd? |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ja denk het wel heb dat wel vaker zien gebeuren je kan ook rood krijgen als er is af gefloten |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 18:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Niet dat ik weet....die scheids heeft jullie wel ernstig benadeeld, wat Koeman zegt het is gewoon een schande.....2 pingels en het stond de eerste helft al 0-3 Ben je bang voor een ban liefie ;-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hoe ging dat met Pieters? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad ja, ff Googlen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 3 wedstrijden geschorst ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jezelf aangesproken voelen terwijl er iemand anders gequote wordt. Aandachtsgeil :') |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Voor zn rode kaart was dat simpele.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: laat mij er buiten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee...de KNVB niet...de club wel |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nee, jij geilt op jezelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pieters is destijds ook voor drie wedstrijden geschorst.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Die had toch rood gekregen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja maar door die ruit inslaan werd hij ook geschorst door PSV |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De straf was voor beide akkefietjes.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die aanklager gaf hem 3wedstrijden voor rood en PSV ging daar in mee Pelle heeft niet eens geel dus de aanklager kan niks doen....wat Pelle deed is niet voetbal gerelateerd..... de club kan hem wel schorsen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dat verwacht ik niet natuurlijk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee vriend....dan had hij wel 8 wedstrijden gehad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hoop het niet voor jullie....Psv deed het met Pieters en Suarez kreeg van Ajax een schorsing |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: komt eerst een vooronderzoek daarna meteen in beroep gaan en als je mazzel hebt gaat de schorsing pas na volgende zondag in. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Denk wel dat geval Pieters anders was door de rode kaart (hoop ik) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:33 schreef hotjumper het volgende:[..] komt eerst een vooronderzoek daarna meteen in beroep gaan en als je mazzel hebt gaat de schorsing pas na volgende zondag in. Juistem.. We wachten het af.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja 3 wedstrijden voor een directe rode kaart is vrijwel standaard....ik hoop voor jullie dat ik er naast zit, maar volgens mij kan de aanklager weinig doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|