|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Laat de herhaling het maar uitwijzen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
We mogen blij zijn met 1 puntje ben ik bang ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Mooi precies tegen de paal gestuurd door Mulder, wat een tovenaar is het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat een calimero publiek vandaag zeg.. jammer niet gewend. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar heb ik geen herhaling voor nodig! Dat zag ik zo ook wel. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee Schaken stond zeker geen buitenspel !! Was WEER verkeerd gezien door de grensrechter |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Verslag van Goal.com geeft wat anders aan.
48′ KLAASSEN! Paal! De middenvelder lijkt voor een voorzet te gaan vanaf de rechterflank, maar de bal gaat richting het doel en gaat via de hand van Mulder tegen de paal. Daar ontsnapt Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nou dit wordt een 1-3 als iedereen zo blijft janken, stelletje droeftoeters op de tribune, spelers nemen het al over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:43 schreef moa het volgende:Nou dit wordt een 1-3 als iedereen zo blijft janken, stelletje droeftoeters op de tribune, spelers nemen het al over. Ga dr ff heen om t ze te vertellen dan. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Tegen de tijd dat ik er ben is het al avond =D |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat Mulder er geen handje tegen kreeg |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:42 schreef PieterBos het volgende:Verslag van Goal.com geeft wat anders aan. 48′ KLAASSEN! Paal! De middenvelder lijkt voor een voorzet te gaan vanaf de rechterflank, maar de bal gaat richting het doel en gaat via de hand van Mulder tegen de paal. Daar ontsnapt Feyenoord. Die moet dan nodig naar een opticïen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pissig van die tyfus schaken |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Schaken maar snel wisselen, wat een drama zeg! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Altijd met die pestklauwen van m voetballen die Schaken, die krijgt echt superveel vrije trappen tegen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Immers toch! Hoeveel kansen heb jij nodig? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Speelt ie ook niet zijn beste wedstrijd nee |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Veel te veel balverlies, kan de bal gewoon steeds op 1-2 plaatsen makkelijk afspelen, desnoods even terug.. Maar elke keer balverlies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: speelt met risico. soms sterk soms zwak, zeker niet bij de minste. dat zijn Mulder Schaken Immers en Janmaat |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:51 schreef van geil het volgende:[..] speelt met risico. soms sterk soms zwak, zeker niet bij de minste. dat zijn Mulder Schaken Immers en Janmaat Je kan ook onnodig risico nemen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heeft mazzel dat er nu een vrije trap is anders weer counter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Janmaat had de hele vleugel voor em open/ |
|
|
|
|
NickyTee
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Janmaat is echt de kluts kwijt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een LUL is Erwin Mulder toch!
Wat een paspop ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat doet die verdediging daar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dag 2de 3de 4de en 5de plaats ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de verslaggever juicht bijna |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Wat een tyfusmongool die Mulder |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ziet Koeman dat zelf niet dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker hoor. Keeper hoor. Eerst Janmaat niet coachen en dan sta je daar als een paspop. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ben ik blij dat ik niet in de kuip ben . Met die lul van een Erwin Mulder, dat doe pijn aan mijn ogen ! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ik heb altijd wel sympathie voor m gehad, na dat met zijn vader en zo. maar nu kan ie echt in de stront zakken wat mij betreft. Wat een zielige lul |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eindelijk Schaken eruit, alleen veel te laat!!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
sjonge jonge 2 kansen 2 goals Wanneer leren wij dat nou eens |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:01 schreef evh112 het volgende:Ik heb altijd wel sympathie voor m gehad, na dat met zijn vader en zo. maar nu kan ie echt in de stront zakken wat mij betreft. Wat een zielige lul Sympathie daar win je niks mee ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja door Erwin Mulder , alweer ... |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Hou het voor gezien ga naar de kroeg.. ff mijn mulder verdriet verzuipen ... laterssss |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh? Are you an virgin? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:05 schreef jan366 het volgende:Hou het voor gezien ga naar de kroeg.. ff mijn mulder verdriet verzuipen ... laterssss Ja ik heb ook een fles wodka tevoorschijn getoverd |
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
Elke tegengoal hier is mulder zijn fout. Shei toch uit. Met zulke verdedigers krijg je altijd goals tegen.
Wat staat die idioot van een Janmaat te doen. Zelfs als Mulder niet coacht, kop die bal ergens anders naar toe.
Staan daar weer verdedigers te klunzen, een speler kan hem weer tussen twee spelers in erin schieten. Maar tuurlijk Mulder is alleen verantwoordelijk. Zeg niet dat hij niet fout zit, maar ik lees hier alleen Mulder. Ik zie slechte verdediging, misschien andere wedstrijd. Dat die Janmaat die verdedigend werkelijk een ramp is, in het Nederlands elftal staat is lachwekkend.
En ik heb misschien geen recht van spreken omdat ik thuis zit. Maar zitten er wel mensen in het stadion? Zeggen ze dat de Kuip gaat kolken. Vanaf de rust hoor je ze niet meer. Krijg het bijna niet uit mijn strot, maar als ik een 020 speler was zou ik het geweldig vinden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door T.Montana -- |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Tis wel opvallend stil in de 2de helft terwijl je richting t legioen speelt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
feyenoord komt gewoon te kort. zo overzorgd spel |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:07 schreef T.Montana het volgende:Elke tegengoal hier is mulder zijn fout. Shei toch uit. Met zulke verdedigers krijg je altijd goals tegen. Wat staat die idioot van een Janmaat te doen. Zelfs als Mulder niet coacht, kop die bal ergens anders naar toe. Staan daar weer verdedigers te klunzen, een speler kan hem weer tussen twee spelers in erin schieten. Maar tuurlijk Mulder is alleen verantwoordelijk. Zeg niet dat hij niet fout zit, maar ik lees hier alleen Mulder. Ik zie slechte verdediging, misschien andere wedstrijd. Dat die Janmaat die verdedigend werkelijk een ramp is, in het Nederlands elftal staat is lachwekkend. En ik heb misschien geen recht van spreken omdat ik thuis zit. Maar zitten er wel mensen in het stadion? Zeggen ze dat de Kuip gaat kolken, ha. Vanaf de rust hoor je ze niet meer. Krijg het bijna niet uit mijn strot, maar als ik een 020 speler was zou ik het geweldig vinden. Omdat Erwin Mulder een lulletje rozebottel is hebben tegenstanders helemaal geen angst. Juist daardoor krijgen we veel tegendoelpunten ... en als je dan Mulder niet de schuld mag geven. Door dat lulletje rozebottel zijn de verdedigers ook zo labiel. Alle oorzaak van alle elende is in mijn ogen inderdaad Erwin Mulder |
|
|
|