BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aanvoerder en topscorer of niet. Dit is onacceptabel. Maar je kan hem er niet naastzetten. Op die wijze principieel zijn kan je 10 miljoen euro kosten. Pellè een tik geven en van de zomer laten gaan voor een zo mooi mogelijk bedrag.
Verkopen in de zomer. En Guidetti terug halen voor 2,5 milioen. En dan maar hopen dat hij na zijn blessure zijn oude niveau haalt. Maar je weet in ieder geval dat als Guidetti zijn niveau haalt hij er meer dan 20 inschiet.
King Rene
 King Rene - zondag 02 maart 2014 - 16:43   quote  deeplink  
we hadden meer kunnen bidden...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 maart 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Laatste 8 wedstrijden maar eens met Te Vrede aan de gang.
Vooruitkijken naar nieuwe seizoen..........
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 maart 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:43 schreef King Rene het volgende:
we hadden meer kunnen bidden...
Doe dat het komende jaar maar, en als het helpt kom je terug.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 02 maart 2014 - 16:45   quote  deeplink  
Dat alle camera's op Pellè gericht zouden staan was te verwachten,
heeft ie ook aan zichzelf te wijten.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 16:46   quote  deeplink  
wat een drama dat je verliest in eigen huis van dit ajaks, haha ik bedoel dat je nou verliest van marco van basten ofsow ok,maar dat je hier van verliest lijkt op dezelfde nederaag als tegen Heracles thuis mijn god wat een drama verdediging en keepe (de knjbschijds zalik het maar niet over hebben want ja das toch normaal elke week)
volgens mij wonnen we wel va ajaks toen ze een beter lftal hadden maar nu is het echt bagger en winnen we er niet eens van.alles verkopen volgend jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 02 maart 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Moet eerlijk zeggen dat ik het nog terecht vind ook als hij een paar wedstrijden geschorst wordt. Wat hij de laatste tijd allemaal doet, kan echt niet. Waarom leert hij niet eens zich te gedragen? Kom op zeg, hij weet toch dat tegenwoordig overal camera's staan? Tijd dat hij eens volwassen wordt en zich inhoud op dat soort momenten. Voetballend absoluut de beste speler van de competitie. Qua gedrag de laatste tijd bepaald niet aanvoerder waardig. Misschien tijd om zijn band af te pakken?
Joeyyy
 Joeyyy - zondag 02 maart 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Voor mij is de enige voldoende voor Kongolo. Schaken al hele seizoen enorm zwak.
Mulder mist uitstraling en onoverwinnelijkheid. Volgend jaar tweede keeper, geen Hahn die er meer naar kraait.

Ik ben al langer van mening dat er - naast individuele kwaliteit - ook duidelijk een probleem is met de balans op het middenveld.
Immers werkt hard maar mist techiek, rust en overzicht. Ik denk wanneer je daar Clasie met bv Vormer en Zijech zou hebben staan, het hele elftal veel beter rendeert...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Joeyyy --
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Pellè niet meer opstellen. Zet Mitta er maar neer.
Pellè in gesprek met van Gangelen ook weer schandalig
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:45 schreef Gerard49 het volgende:
Dat alle camera's op Pellè gericht zouden staan was te verwachten,
heeft ie ook aan zichzelf te wijten.
Juist daarom is het zo dom. Je hebt al een voorwaardelijke straf staan die de KNVB al niet heeft gebruikt. En nu ben je een paar dagen geleden weer ontsnapt met een voorwaardelijke straf. Dan weet je dat ze extra op je letten en dan moet je dit niet doen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 02 maart 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:48 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Juist daarom is het zo dom. Je hebt al een voorwaardelijke straf staan die de KNVB al niet heeft gebruikt. En nu ben je een paar dagen geleden weer ontsnapt met een voorwaardelijke straf. Dan weet je dat ze extra op je letten en dan moet je dit niet doen.
Zal wel een wedstrijd of 4 worden. Plus die voorwaardelijke straf is 5. Tsja, kunnen we wel mooi uitproberen met te Vrede. Maar van zijn waarde gaat zo wel een miljoentje af. Aan de andere kant: Suarez ging ook voor veel weg ondanks zijn gedrag. Dus wat dat betreft is er nog hoop dat hij toch voor 10 miljoen weggaat.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 maart 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:44 schreef FR-Henk het volgende:
Laatste 8 wedstrijden maar eens met Te Vrede aan de gang.
Vooruitkijken naar nieuwe seizoen..........
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:47 schreef Joeyyy het volgende:
Voor mij is de enige voldoende voor Kongolo. Schaken al hele seizoen enorm zwak.
Mulder mist uitstraling en onoverwinnelijkheid. Volgend jaar tweede keeper, geen Hahn die er meer naar kraait.

Ik ben al langer van mening dat er - naast individuele kwaliteit - ook duidelijk een probleem is met de balans op het middenveld.
Immers werkt hard maar mist techiek, rust en overzicht. Ik denk wanneer je daar Clasie met bv Vormer en Zijech zou hebben staan, het hele elftal veel beter rendeert...
Ik had al vaak de wissel Immers Vilhena willen zien. Immers als stofzuiger centraal naast de voetballer Clasie en dan Vilhena als technische nummer 10. Maar een ding als Adriaanse trainer word dan zal Immers denk ik niet meer op 10 staan. Adriaanse heeft al vaak gezegd bij Studio Voetbal dat hij vind dat een technische voetballer op nummer 10 moet staan.
sevillana
 sevillana - zondag 02 maart 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Flinke kater, .. en (nog) niet eens van de drank
MMM
 MMM - zondag 02 maart 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Waardeloos kk elftal, gingen er totaal niet voor. Wat een vies goor tyfus zooitje, alleen Immers wilde winnen en de rest vond het allemaal weer best. Trutje Mulder zal Janmaat wel weer niet gecoacht hebben waarbij de 1-2 viel.

Het erge nog, denk je dat die joden écht moe zijn? Welnee, die waren ook helemaal niet goed.

Feyenoord, SCHAAM JE DOOD!!
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:49 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zal wel een wedstrijd of 4 worden. Plus die voorwaardelijke straf is 5. Tsja, kunnen we wel mooi uitproberen met te Vrede. Maar van zijn waarde gaat zo wel een miljoentje af. Aan de andere kant: Suarez ging ook voor veel weg ondanks zijn gedrag. Dus wat dat betreft is er nog hoop dat hij toch voor 10 miljoen weggaat.
lekker boeiend als je met zo een spits niet eens dit soort wedstrijden thuis kan winnen ongeachter de schijdsrechter en zelf 2 keer klungelen dan maakt het echt niet uit dat welke andere spits je neerzet.....volgende week groningen uit en je staat vijfde maar goed dat is toch wat feyenoord iedere keer opperde dus nu hebben ze hun seizoen.wel een voordeel straks straks spelen we toch nog meer wedstrijden voor een Europa league plaats dan spelen we toch nog zeker 2 wedstrijden extra hahaha genieten!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 16:55   quote  deeplink  
http://instagram.com/p/lC52NiS-Wm/
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:53 schreef MMM het volgende:
Waardeloos kk elftal, gingen er totaal niet voor. Wat een vies goor tyfus zooitje, alleen Immers wilde winnen en de rest vond het allemaal weer best. Trutje Mulder zal Janmaat wel weer niet gecoacht hebben waarbij de 1-2 viel.

Het erge nog, denk je dat die joden écht moe zijn? Welnee, die waren ook helemaal niet goed.

Feyenoord, SCHAAM JE DOOD!!
hij coachte hem wel bij de bal die hij corner kopte.
stak zelfs z'n duim omhoog! kijk maar naar de herhaling.
dat maakt t nog triester.
de bluffer
 de bluffer - zondag 02 maart 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met die schorsing flikkert z'n waarde omlaag.
Kunnen we niet hebben. In de zomer weg ermee.
Dan maar toch voor Guidetti gaan
MMM
 MMM - zondag 02 maart 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:56 schreef van geil het volgende:

[..]

hij coachte hem wel bij de bal die hij corner kopte.
stak zelfs z'n duim omhoog! kijk maar naar de herhaling.
dat maakt t nog triester.
Net terug uit de Kuip, zou ik terug moeten zien.
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:56 schreef van geil het volgende:

[..]

hij coachte hem wel bij de bal die hij corner kopte.
stak zelfs z'n duim omhoog! kijk maar naar de herhaling.
dat maakt t nog triester.
Dat had ik niet gezien, dat is inderdaad erg. Coach gewoon dat hij hem in je handen kan koppen.
de bluffer
 de bluffer - zondag 02 maart 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Wij moeten nog oppassen voor rechts streek Europees voetbal
De lampen zitten ons in de rug, nog maar 1 PUNT voor
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:02   quote  deeplink  
En het feit dat spelers als Nelom, Bakkal en Armenteros niet alle kansen aanpakken om in het eerste van Feyenoord te voetballen slaat nergens op. Kan me niet voorstellen dat Koeman ze zonder reden op de tribune zet. Bakkal valt erg tegen en niemand kan Van Geel aanrekenen dat hij hem haalde want iedereen schreeuwde erom. Ik ben altijd fel tegen die rare dingen die Adriaanse wel eens gedaan heeft, maar je zou bijna willen dat hij een keer wegrijd met de bus als ze slecht presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door T.Montana --
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Wij moeten gewoon voor plek 3 en 4 gaan en hopen dat we dat halen. Alsjeblieft geen plek 2, daar heb je helemaal niks aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door T.Montana --
Joeyyy
 Joeyyy - zondag 02 maart 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:53 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Ik had al vaak de wissel Immers Vilhena willen zien. Immers als stofzuiger centraal naast de voetballer Clasie en dan Vilhena als technische nummer 10. Maar een ding als Adriaanse trainer word dan zal Immers denk ik niet meer op 10 staan. Adriaanse heeft al vaak gezegd bij Studio Voetbal dat hij vind dat een technische voetballer op nummer 10 moet staan.
Eens. Al zou ik Fred Rutten nog boven Co kiezen. Oké, geen uitstraling maar wel een enorme vakman, zeer geliefd bij spelers ook om zijn aanpak en laat al zijn teams goed voetballen...
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:02 schreef Joeyyy het volgende:

[..]

Eens. Al zou ik Fred Rutten nog boven Co kiezen. Oké, geen uitstraling maar wel een enorme vakman, zeer geliefd bij spelers ook om zijn aanpak en laat al zijn teams goed voetballen...
Maar denk ik geen trainer die zijn spelers een op hun flikker geeft als ze slecht presteren. En dat hebben onze spelers de laatste jaren wel nodig gehad.

Ik denk toch dat je een persoonlijkheid moet hebben die uitstraalt dat je kampioen kan worden. Het is niet voor niks dat de laatste twee trainers die kampioen werden, persoonlijkheden als Van Hanegem en Beenhakker waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door T.Montana --
sevillana
 sevillana - zondag 02 maart 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:00 schreef de bluffer het volgende:
Wij moeten nog oppassen voor rechts streek Europees voetbal
De lampen zitten ons in de rug, nog maar 1 PUNT voor
dan kunnen we altijd nog voor links europees kiesen.. ;)
koekie
 koekie - zondag 02 maart 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Dat is het verstandigste wat hij de laatste tijd gezegd heeft. Tja, hij heeft nog gelijk ook maar genat is het wel.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Ben rechstreeks naar mijn hotel gegaan, ben hier ziek van,net getracht naar RTV Rijnmond te luisteren het lijkt wel of ze kicken als feyenoord verliest, dit jaar heb ik het effe gezien volgend jaar zie ik wel weer, jammer jammer,
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Dat ding dat Pelle deed bij Twente, na zijn goal naar Koeman lopen sloeg alles. Ik ben het bijna nooit eens met die Van der Gijp maar dit ondermijnt je gezag. Pelle lijkt gewoon de baas. Van Hanegem had hem toch een schop gegeven.
koekie
 koekie - zondag 02 maart 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:02 schreef T.Montana het volgende:
Wij moeten gewoon voor plek 3 en 4 gaan en hopen dat we dat halen. Alsjeblieft geen plek 2, daar heb je helemaal niks aan.
Neee joh! NR.6. Lekker playoffs....... extra recette inkomsten. hahaha wat en stelltje klootzakken
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:08 schreef T.Montana het volgende:
Dat ding dat Pelle deed bij Twente, na zijn goal naar Koeman lopen sloeg alles. Ik ben het bijna nooit eens met die Van der Gijp maar dit ondermijnt je gezag. Pelle lijkt gewoon de baas. Van Hanegem had hem toch een schop gegeven.
Pelle is de enige met ballen en passie ga maar naar dammen kijken, of naar 020
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:13 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Pelle is de enige met ballen en passie ga maar naar dammen kijken, of naar 020
Lekkere passie. Als hij een schorsing krijgt voor die elleboog heeft hij niks te zeggen en benadeelt hij de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door T.Montana --
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 02 maart 2014 - 17:16   quote  deeplink  
sja... voor de derde keer ten onder tegen een ajax wat maar nauwelijks zen best doet... Zegt toch veel we overschatten duidelijk de kwaliteit van onze spelers anders gebeurd dit niet zo geregeld ik vond kongolo wel erg lekker spelen is echt een blijverje maar voor de rest... pelle mag van mij 6 wedstrijden aan zijn broek krijgen wat een lul zeg die dacht na vorige week zeker dat hij alles kan maken voor de rest moet je je nou af gaan vragen wat je wilt. Ik zou zeggen begin nu maar alvast met doorselecteren want dit seizoen word niks meer. zelfs psv staat nog maar 1 punt achter ons dat is totale waanzin en had nooit maar dan ook nooit mogen gebeuren... scheids vond ik trouwens prima die heeft niks fout gedaan dus mensen die daarover gaan zeuren (lees menace) moeten lekker ophouden met voetbal kijken want dan snap je er echt helemaal niks van. Nou nu maar gaan zuipen en studio sport maar mijden vanavond...
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:16 schreef Voetbalgek het volgende:
sja... voor de derde keer ten onder tegen een ajax wat maar nauwelijks zen best doet... Zegt toch veel we overschatten duidelijk de kwaliteit van onze spelers anders gebeurd dit niet zo geregeld ik vond kongolo wel erg lekker spelen is echt een blijverje maar voor de rest... pelle mag van mij 6 wedstrijden aan zijn broek krijgen wat een lul zeg die dacht na vorige week zeker dat hij alles kan maken voor de rest moet je je nou af gaan vragen wat je wilt. Ik zou zeggen begin nu maar alvast met doorselecteren want dit seizoen word niks meer. zelfs psv staat nog maar 1 punt achter ons dat is totale waanzin en had nooit maar dan ook nooit mogen gebeuren... scheids vond ik trouwens prima die heeft niks fout gedaan dus mensen die daarover gaan zeuren (lees menace) moeten lekker ophouden met voetbal kijken want dan snap je er echt helemaal niks van. Nou nu maar gaan zuipen en studio sport maar mijden vanavond...
Inderdaad, nu over de scheidsrechter klagen is gewoon zielig. Wat Jan Boskamp op Fox zei klopt, het doet gewoon pijn dat 020 ons de bal geeft en zegt doe maar wat omdat ze weten dat we het niet kunnen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:14 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Lekkere passie. Als hij een schorsing krijgt voor die elleboog heeft hij niks te zeggen en benadeelt hij de club.
Passie is willen winnen hoe dan ook, kijk je wel eens buitenlandse competities? Dus speel met wit en haal maar een dam in ons goedkope kleine stadion het dam stadion waar 100 bezoekers in kunnen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 maart 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:13 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Pelle is de enige met ballen en passie ga maar naar dammen kijken, of naar 020
Een elleboog is passie en ultieme domheid.
Is niet goed te praten.
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:19 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Passie is willen winnen hoe dan ook, kijk je wel eens buitenlandse competities? Dus speel met wit en haal maar een dam in ons goedkope kleine stadion het dam stadion waar 100 bezoekers in kunnen
Ik trek me even terug hoor, lig werkelijk over de grond van het lachen. Grappig joh. Als iemand zonder reden een elleboog geven passie is, schei toch uit, Hij is gewoon gek geworden. Zoals Van Hanegem zei, en Van Hanegem dat zijn mensen die vroeger passie toonden die goed was voor het voetbal. Een catacomben in elkaar schoppen is geen passie.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Maar als de Wolf dit deed of Fraser ooooooo dat was goed ? Heet dat niet meten met 2 maten ?
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:25 schreef piet de paler het volgende:
Maar als de Wolf dit deed of Fraser ooooooo dat was goed ? Heet dat niet meten met 2 maten ?
die waren lelijk dan mag het.
;)
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:25 schreef piet de paler het volgende:
Maar als de Wolf dit deed of Fraser ooooooo dat was goed ? Heet dat niet meten met 2 maten ?
Nee want waar heb ik gezegd dat dat goed was. Het waren fantastische verdedigers die we nu niet meer hebben. Maar ik heb laatst dat programma Helden van de Velden gezien waar een paar beelden van Fraser voorbij kwamen. Waarin hij gewoon express iemand een schop geeft voor zijn flikker, ik vind dat inderdaad nergens op slaan bij hun niet en nu bij Pelle niet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 maart 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Ook niet goed.
En met tegenwoordig 10 camera's op je, nog stommer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:27 schreef van geil het volgende:

[..]

die waren lelijk dan mag het.
;)
Ja je hebt gelijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:25 schreef piet de paler het volgende:
Maar als de Wolf dit deed of Fraser ooooooo dat was goed ? Heet dat niet meten met 2 maten ?
Zij zochten de rand op. Pellè gaat erover heen. Graziano is niet hard in zijn spel, maar uit zijn frustratie. Dat is een andere instelling dan De Wolf en Fraser. Bovendien mocht er toen ook meer van de scheidsrechters.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Extremen zijn trouwens ook voor die 2 verdedigers niet goed te praten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:27 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Nee want waar heb ik gezegd dat dat goed was. Het waren fantastische verdedigers die we nu niet meer hebben. Maar ik heb laatst dat programma Helden van de Velden gezien waar een paar beelden van Fraser voorbij kwamen. Waarin hij gewoon express iemand een schop geeft voor zijn flikker, ik vind dat inderdaad nergens op slaan bij hun niet en nu bij Pelle niet.
Dam fan dus
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dam fan dus
Deze is nog leuker. Jij moet optredens doen man.
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zij zochten de rand op. Pellè gaat erover heen. Graziano is niet hard in zijn spel, maar uit zijn frustratie. Dat is een andere instelling dan De Wolf en Fraser. Bovendien mocht er toen ook meer van de scheidsrechters.
Couto neerslaan in de spelerstunnel thuis tegen Porto lijkt me toch iets scherper.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:30 schreef van geil het volgende:

[..]

Couto neerslaan in de spelerstunnel thuis tegen Porto lijkt me toch iets scherper.
Extremen zijn niet goed te praten! ;)

Maar je snapt wat ik bedoel. De Wolf en Fraser waren keihard in hun spel. Pellè is alleen hard als hij gefrustreerd is. Niet in zijn gewone spel.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 17:33   quote  deeplink  
GRAZIANO PELLE!!!!JALALALLAAAAAAAAAAAAAAAAA GRAZIANO PELLE!

JE HEBT GEWOON EEN AJAKSKOP TEGEN JAN JOOST VAN BENGELEN!HAHAHAHA GEWEDLIG!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2









0.0133230