BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 17:34   quote  deeplink  
3x 1-0 voor.
Drie keer verliezen.
Drie keer de 1-1 vlak voor rust.
3x onnodig
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:30 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Deze is nog leuker. Jij moet optredens doen man.
En jij je seizoenkaart inleveren als je er een hebt ? En ga lekker meepraten met RTV Rijnmond lekker zeiken over alles tegen Feyenoord. Ik had graag meerdere overtredingen gezien nu is een elleboog extreem, maar meer geweld in het veld. Doe je misschien internationaal ook weer mee. En tip kijk eens naar andere competities. En heb ik je zieltje beschadigd dan mijn excuses hiervoor, maar niet komen met huilie huilie oordelen
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 02 maart 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:33 schreef TheMenace het volgende:
GRAZIANO PELLE!!!!JALALALLAAAAAAAAAAAAAAAAA GRAZIANO PELLE!

JE HEBT GEWOON EEN AJAKSKOP TEGEN JAN JOOST VAN BENGELEN!HAHAHAHA GEWEDLIG!
zullen ze meenemen in zijn schorsing ik voorspel een lange schorsing voor de elleboog ook meer dan terecht... v/d Gijp zegt een hoop onzin maar hij heeft gelijk wanneer hij zegt dat pelle denkt dat hij god is... echt wat een lul nou mis je hem de komende wedstrijden... Nou niet bepaald de makkelijkste potjes gaan we gvd play-offs spelen...
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:35 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En jij je seizoenkaart inleveren als je er een hebt ? En ga lekker meepraten met RTV Rijnmond lekker zeiken over alles tegen Feyenoord. Ik had graag meerdere overtredingen gezien nu is een elleboog extreem, maar meer geweld in het veld. Doe je misschien internationaal ook weer mee. En tip kijk eens naar andere competities. En heb ik je zieltje beschadigd dan mijn excuses hiervoor, maar niet komen met huilie huilie oordelen
Nee ik geef gewoon normaal mijn mening, volgens mij ben jij begonnen met dat hele dam gedoe dat blijkbaar grappig was bedoeld.

Overtredingen die Israel en Van Hanegem vroeger maakten waren functioneel. Een zware tackel maken over het randje om er voor te zorgen dat de tegenstander geen goal maakt, is geweldig. Maar voor mij blijft dat iets heel anders dan iemand een elleboog geven die niet eens de bal meer heeft. Ik zie het nut niet. Dat is mijn mening. Jij bent het daar niet mee eens, oke.

Maar omdat jij gewoon een andere mening hebt, wat heel normaal is. Dan beginnen over huilie huilie ipv gewoon normaal te reageren laat wel zien wie de zieligerd hier is.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Stoere praat maar ach ik zit ook nog vol met adrenaline en heb 199 euro neergelegd om mijn team zonder strijd ten onder zien gaan,sorry maar hoe nu verder ? Dit kan niet met slappe spelers die fysiek geen vuist kunnen maken
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:
Stoere praat maar ach ik zit ook nog vol met adrenaline en heb 199 euro neergelegd om mijn team zonder strijd ten onder zien gaan,sorry maar hoe nu verder ? Dit kan niet met slappe spelers die fysiek geen vuist kunnen maken
Ho dat is weer wat anders, want dat ben ik met je eens. Maar het moet functioneel hard zijn en slim. Mag best eens over het randje maar doe dat gewoon niet als je weet dat iedereen extra op je let dat vind ik. Plus is het zo dat de Engelse competitie ons uitlacht als je ziet waar hiervoor word gefloten, maar dat is nou eenmaal zo.

Ik ben geen fan van Immers zijn technische kwaliteiten, maar is een van de enige spelers die er voor werkt. Ik heb laatst het interview van Van Hanegem gezien en die zei: "Ik speelde voor al die mensen die op de tribunen zaten, niet voor mezelf. Want ik weet dat die mensen mijn salaris betalen". Maar die spelers van nu snappen dat niet. Als je sommige spelers als Schaken en Vilhena ziet spelen, dan heb je het idee dat het ze geen reet kan schelen wat Feyenoord doet. Echte clubliefde en alles geven voor je club is niet meer en dat is klote.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door T.Montana --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:24 schreef T.Montana het volgende:

[..]

geen verstand van voetbal dan, dus alle verdedigende fouten van het HELE seizoen zijn de schuld van Mulder. Oke dan. Stel volgend seizoen staat Hahn in de goal, dan zullen we zien of het aan de keeper of de verdedigers ligt. Ik durf mijn geld te zetten op het laatste. Vorige week had het in de 85ste minuut al 2-2 gestaan als Mulder die bal niet redt.

Ik zeg niet dat het Casillas is. Ik ben ook geen fan. En heb ook liever dat Hahn volgend seizoen in de goal staat. Maar om te zeggen dat alles aan Mulder ligt, is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Ik durf te beweren dat we met Hahn zeker 10 punten meer hadden gehad in dit seizoen ...
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:38 schreef Voetbalgek het volgende:

[..]

zullen ze meenemen in zijn schorsing ik voorspel een lange schorsing voor de elleboog ook meer dan terecht... v/d Gijp zegt een hoop onzin maar hij heeft gelijk wanneer hij zegt dat pelle denkt dat hij god is... echt wat een lul nou mis je hem de komende wedstrijden... Nou niet bepaald de makkelijkste potjes gaan we gvd play-offs spelen...
lekker boeiend seizoen toch al verkloot hier voor al...dus jah het kan alleen nog maar meevallen straks haha
feyenoord heeft dit seizoen toch alpunten geneog weggegeven onterecht dus jah dit kan er oo nog wel bij.ik hoop dat we zesde worden wnt dan kunnen we in ieder geval nog 2 wedstrijden extra kijken in die pleeoffs.heb je toch een beetje waar voor je geld toch?
maja 3 keer achter elkaar al de schijdsrechter tegen zelfs thuis.nu kunnen ze in ieder geval niet meer zeggen dat feyenoord altijd de schijds mee hebt thuis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Minstens
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:24 schreef T.Montana het volgende:

[..]

geen verstand van voetbal dan, dus alle verdedigende fouten van het HELE seizoen zijn de schuld van Mulder. Oke dan. Stel volgend seizoen staat Hahn in de goal, dan zullen we zien of het aan de keeper of de verdedigers ligt. Ik durf mijn geld te zetten op het laatste. Vorige week had het in de 85ste minuut al 2-2 gestaan als Mulder die bal niet redt.

Ik zeg niet dat het Casillas is. Ik ben ook geen fan. En heb ook liever dat Hahn volgend seizoen in de goal staat. Maar om te zeggen dat alles aan Mulder ligt, is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.
Dat mag je vinden maar alles begint met een doelverdediger met uitstraling , zonder uitstraling gaat de rest van het elftal vanzelf minder presteren in mijn optiek!

Dus met een lulletje rozebottel zoals Mulder kom je helaas niet verder ...
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat mag je vinden maar alles begint met een doelverdediger met uitstraling , zonder uitstraling gaat de rest van het elftal vanzelf minder presteren in mijn optiek!

Dus met een lulletje rozebottel zoals Mulder kom je helaas niet verder ...
mulder is een lulletje 2 goals in zijn gebied en hij is nergns te bekennen wat is dat voor keeper?kongolo die de eerste helft de bal geoon terug moet koppen dan omt die goal nooit en janmaat staat ook weer te klunsen bij die tegen goal. dus ja comedycapers is er weer.dit wordt nooit wat.maja FEYENOORD TILL I DIE!E PELLE TILL I DIE!HAHA die maakt deze mislukte dag weer een beetje goed!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Ik hoorde dat Hahn ook niet best speelt de laatste weken
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:52 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoorde dat Hahn ook niet best speelt de laatste weken
pfff die is vast aan het oefenen voor volgend seizoen dan hebben we 2 klunsen haha
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:52 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoorde dat Hahn ook niet best speelt de laatste weken
Het is al jaren zo. Spelers spelen goed bij hun club en bij ons niet. Toen wij Babos kochten werd hij gezien als de beste keeper in de Eredivise. Ja dat hebben we gezien.
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Erwin%20Mulder6.jpg
Herhaling.
Mulder bij de paal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:54 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Het is al jaren zo. Spelers spelen goed bij hun club en bij ons niet. Toen wij Babos kochten werd hij gezien als de beste keeper in de Eredivise. Ja dat hebben we gezien.
En zelfs die was beter dan Muldertje
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:54 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Het is al jaren zo. Spelers spelen goed bij hun club en bij ons niet. Toen wij Babos kochten werd hij gezien als de beste keeper in de Eredivise. Ja dat hebben we gezien.
babos vond ik in ieder geval beter als mulder/mulder heb zijn goede dingen maar juist tegen clubs als twente en tegen de bijlmer maakt hij domme fouten zelfs nu 2 want hij is nergens te bekennen in zijn eigen gebied!
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:58 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Herhaling.
Mulder bij de paal.
hij houdt van palen haha hey homo jij kan beter in roze rondlopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Ik zou nu al gaan bouwen aan wederom een nieuw feyenoord, lichtpuntjes Boetius, Kongolo, en vul aan met spelers die wel willen zet Ruud Vormer op de 10 positie, en vul maar aan
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:58 schreef TheMenace het volgende:

[..]

babos vond ik in ieder geval beter als mulder/mulder heb zijn goede dingen maar juist tegen clubs als twente en tegen de bijlmer maakt hij domme fouten zelfs nu 2 want hij is nergens te bekennen in zijn eigen gebied!
Wij hebben de laatste jaren geen keeper meer gehad die echt punten pakte. Timmer schopte alle uittrappen in de voeten van de tegenstander. Dan hadden wie die lul van een Aerts nog. Wij krijgen het ook voor elkaar een keeper te vinden die 1.70 is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Onbedoeld stond Janmaat in de tweede helft aan de basis van de winnende Ajax-treffer van Joel Veltman. De rechtsback verwerkte een onschuldige voorzet tot hoekschop, waaruit de 1-2 viel. "Ik wilde geen risico nemen, want ik had het idee dat er iemand in mijn rug stond. Ik werd ook niet gecoacht."
sevillana
 sevillana - zondag 02 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:
3x 1-0 voor.
Drie keer verliezen.
Drie keer de 1-1 vlak voor rust.
3x onnodig
slaapmomentjes (of overconcentratie?) in de verdediging doen ons de das weer om, vind het te makkelijk om steeds maar weer naar Mulder te wijzen zoals een aantal anderen hier op het forum regelmatig doen. ik bedoel, ik weet ook wel dat het geen wereldkeeper is, maar ik zie te weinig gebeuren dat een bal voor de goal weg gerost wordt door een verdediger (of vanmiddag een Clasie).
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:52 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoorde dat Hahn ook niet best speelt de laatste weken
Heel Dordrecht speelt ruk de laatste weken ... maar dan nog is ie beter dan Erwin Mulder
T.Montana
 T.Montana - zondag 02 maart 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou nu al gaan bouwen aan wederom een nieuw feyenoord, lichtpuntjes Boetius, Kongolo, en vul aan met spelers die wel willen zet Ruud Vormer op de 10 positie, en vul maar aan
Ik ben ook wel een fan van Van Beek. Is een simpele verdediger en geen goede voetballer. Maar hij weet wat er moet gebeuren hij pakt gewoon de ballen af. En dan heb je met Kongolo de technisch voetballende verdediger en Van Beek moet de ballen afpakken en snel inleveren.
sevillana
 sevillana - zondag 02 maart 2014 - 18:03   quote  deeplink  
I rest my case..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

slaapmomentjes (of overconcentratie?) in de verdediging doen ons de das weer om, vind het te makkelijk om steeds maar weer naar Mulder te wijzen zoals een aantal anderen hier op het forum regelmatig doen. ik bedoel, ik weet ook wel dat het geen wereldkeeper is, maar ik zie te weinig gebeuren dat een bal voor de goal weg gerost wordt door een verdediger (of vanmiddag een Clasie).
Mulder heeft ALTIJD slaap momenten ...
sevillana
 sevillana - zondag 02 maart 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mulder heeft ALTIJD slaap momenten ...
don't need to say more
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:02 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Wij hebben de laatste jaren geen keeper meer gehad die echt punten pakte. Timmer schopte alle uittrappen in de voeten van de tegenstander. Dan hadden wie die lul van een Aerts nog. Wij krijgen het ook voor elkaar een keeper te vinden die 1.70 is.
oh ja kan nog erger aerts jah hahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik zou nu al gaan bouwen aan wederom een nieuw feyenoord, lichtpuntjes Boetius, Kongolo, en vul aan met spelers die wel willen zet Ruud Vormer op de 10 positie, en vul maar aan
Dammers, Slabbekoorn erbij halen. Die poolse keeper van de A1 , Mazijek ook.

Mulder, Immers en Schaken eruit en laat van Gastel de rest van het seizoen het roer overnemen

Kan hij meer jeugd erbij halen en kijken of het hem bevalt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door lijdensweg --
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:
Onbedoeld stond Janmaat in de tweede helft aan de basis van de winnende Ajax-treffer van Joel Veltman. De rechtsback verwerkte een onschuldige voorzet tot hoekschop, waaruit de 1-2 viel. "Ik wilde geen risico nemen, want ik had het idee dat er iemand in mijn rug stond. Ik werd ook niet gecoacht."
het zijn gewoon allemaal een stel homo's.waren het maar homo's dan hadden we deze wedstrijd in ieder geval niet verloren haha
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
Jongens jullie moeten echt kappen met de schuld geven aan Mulder,de vrij,Janmaat,vilhena,boei'tuis,schaken, heb het al meerdere keer gezegd de problem zit bij Clasie zwaar overschatte talentje,en koeman deugd voor geen meter, wat hebben ze dan geoefend tijdens beloten training, nu opeens bakkal, armenteros opstellen die jongens heb je bijna hele seizoen gepaseerd, zij zijn ook geen iniesta en Raúl, bakkal had z,n vorm allang terug als hij meedraaide met de a selectie en armenteros is van origine geen flank speler, Janmaat had op de vleugel moeten spelen, en immers had je als vleugel speler moeten gebruiken, nee de wedstrijd is verloren door r.koeman.
sevillana
 sevillana - zondag 02 maart 2014 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dammers, Slabbekoorn erbij halen. Die poolse keeper van de A1 , Mazijek ook.

Mulder, Immers en Schaken eruit en laat van Gastel de rest van het seizoen het roer overnemen

Kan ik meer jeugd erbij halen en kijken of het hem bevalt!
Kan ik meer jeugd erbij halen en kijken of het hem bevalt!

Ik? Je gaat me toch niet wijsmaken dat jij de opvolger van Koeman gaat worden hè?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

Kan ik meer jeugd erbij halen en kijken of het hem bevalt!

Ik? Je gaat me toch niet wijsmaken dat jij de opvolger van Koeman gaat worden hè?
Sorry, foutje
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:07 schreef dr love het volgende:
Jongens jullie moeten echt kappen met de schuld geven aan Mulder,de vrij,Janmaat,vilhena,boei'tuis,schaken, heb het al meerdere keer gezegd de problem zit bij Clasie zwaar overschatte talentje,en koeman deugd voor geen meter, wat hebben ze dan geoefend tijdens beloten training, nu opeens bakkal, armenteros opstellen die jongens heb je bijna hele seizoen gepaseerd, zij zijn ook geen iniesta en Raúl, bakkal had z,n vorm allang terug als hij meedraaide met de a selectie en armenteros is van origine geen flank speler, Janmaat had op de vleugel moeten spelen, en immers had je als vleugel speler moeten gebruiken, nee de wedstrijd is verloren door r.koeman.
hahahahaha koeman?neee echt niet!koeman kan er niks aan doen.de verdediging is voor nederlandse begrippen een top verdediging maar jah janmaat en indi hebben steeds hun momementen zelfs kongolo kan de rust niet hebben ineens om een bal terug te koppen?wrom omdat je tegen ajax speelt kom op zeg.ze moeten nou maar eens kappen met dat ophitsen iedere keer met die supporters voor zo een wedstrijd wat een gelul steeds net of het iets speciaals is het is gewoon 1 van de 34 die je gewoon weer weggegeven hebt als sinterklaas zo onnodig weer maja ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 18:22   quote  deeplink  
Sterker nog Feyenoord moet nog uitkijken dat ze niet belanden op de 6,7 plaats, koeman intereseerd hem toch geen meter mischien, heeft z,n vette salaris, bonus, en imago toch al verdient door meeste aanhangers gedragen als de held/ redder van sportieve prestaties de rek is eruit met deze selectie, nu gouw wegwezen naar Spanje lekker leven, effe voor de camera's zielig doen voor de Feyenoord supporters zijn gevoelige havenwerkers veel liefde voor de club, ik baal ook als een stekker dat Feyenoord geen topclub meer is oh wat mis ik toch j.v.d. herik, die had koeman allang de laan uitgestuurd, of andere echte topclubs,
koekie
 koekie - zondag 02 maart 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:58 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Herhaling.
Mulder bij de paal.
NEED I SAY MORE................Slappe lul heeft ons zeker 12 punten gekost!
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:22 schreef dr love het volgende:
Sterker nog Feyenoord moet nog uitkijken dat ze niet belanden op de 6,7 plaats, koeman intereseerd hem toch geen meter mischien, heeft z,n vette salaris, bonus, en imago toch al verdient door meeste aanhangers gedragen als de held/ redder van sportieve prestaties de rek is eruit met deze selectie, nu gouw wegwezen naar Spanje lekker leven, effe voor de camera's zielig doen voor de Feyenoord supporters zijn gevoelige havenwerkers veel liefde voor de club, ik baal ook als een stekker dat Feyenoord geen topclub meer is oh wat mis ik toch j.v.d. herik, die had koeman allang de laan uitgestuurd, of andere echte topclubs,
ik kan van deze nederlaag niet eens wakker liggen eigenlijk als de ze de volgende acht winnen maja hahahahaha groningen uit Heracles az en psv uit nog tjah allemaal directe concurrenten voor het linkerijtje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:25 schreef koekie het volgende:

[..]

NEED I SAY MORE................Slappe lul heeft ons zeker 12 punten gekost!
hadden we wel gelijk met ajax gestaan.haha mulder eruit!
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 18:45   quote  deeplink  
The menace je begrijp er geen flikker van, Ajax heeft gewonnen op basis door f.d. boer Ajax heeft echt geen betere voetballers dan feyenoord, de boer weet meer de kwaliteiten van z,n spelers en welke systeem het beste past. sterker nog Feyenoord heeft in in feite beter kwaliteit helaas is daar weinig van gebruik van gemaakt, daarom denk ik ook dat pelle vol met frustraties zit zo ook Janmaat,bakkal,armenteros, boeituis,vilhena, noem maar op of ik sla de plank helemáál mis en is r.koeman de ware winnaar deze selectie kan gewoon niet meer en hoort op een subtop niveau, en moeten we hem dan toch dankbaar zijn dat hij Feyenoord heeft gechoacht.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:45 schreef dr love het volgende:
The menace je begrijp er geen flikker van, Ajax heeft gewonnen op basis door f.d. boer Ajax heeft echt geen betere voetballers dan feyenoord, de boer weet meer de kwaliteiten van z,n spelers en welke systeem het beste past. sterker nog Feyenoord heeft in in feite beter kwaliteit helaas is daar weinig van gebruik van gemaakt, daarom denk ik ook dat pelle vol met frustraties zit zo ook Janmaat,bakkal,armenteros, boeituis,vilhena, noem maar op of ik sla de plank helemáál mis en is r.koeman de ware winnaar deze selectie kan gewoon niet meer en hoort op een subtop niveau, en moeten we hem dan toch dankbaar zijn dat hij Feyenoord heeft gechoacht.
pffff jongen ik ben de laatste die zegt dat feyenoord minder is dan de rest.tuurlijk ik vind dat feyenoord ook beter elftal heeft als ajax maar als je zoveel onnodige punten weggeeft (ook door toedoen van de scheids)niet altijd de beste wint en niet altijd word de beste kampioen dat is nu weer het geval.maja wat was het slecht zeg goddetering!haha en pelle wat was hij goed zeker in zijn interview dat geeft me weer een goed gevoel!haha pelle moet echt blijven maja hij zal wel weggaan......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:22 schreef dr love het volgende:
Sterker nog Feyenoord moet nog uitkijken dat ze niet belanden op de 6,7 plaats, koeman intereseerd hem toch geen meter mischien, heeft z,n vette salaris, bonus, en imago toch al verdient door meeste aanhangers gedragen als de held/ redder van sportieve prestaties de rek is eruit met deze selectie, nu gouw wegwezen naar Spanje lekker leven, effe voor de camera's zielig doen voor de Feyenoord supporters zijn gevoelige havenwerkers veel liefde voor de club, ik baal ook als een stekker dat Feyenoord geen topclub meer is oh wat mis ik toch j.v.d. herik, die had koeman allang de laan uitgestuurd, of andere echte topclubs,
maja bang zijn voor zesde zevende tjah als je zo loopt te kutten onnodig dan hoef je nergens meer bang voor te zijn.....
Voetbalgek
 Voetbalgek - zondag 02 maart 2014 - 18:57   quote  deeplink  
pffff objectiviteit is wel heel ver te zoeken op het moment...
daan limbos
 daan limbos - zondag 02 maart 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Ik benzo moe, zo triest, zo depri, een complete ineenstorting nabij. Koeman en een groot deel van de spelers niet, die rekenen er op volgend seizoen bij een "grote club" te zitten, inderdaad te zitten, op de reservebank. Maar wel voor een gigantisch salaris, een bedrag zo groot, wat de meeste supporters dat nog niet in 25 jaar zullen verdienen. En wij die hap maar spekken met onze peperdure seizoenkaarten.slappe
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Deze competitie stelt ook niks meer voor Feyenoord kan zich beter gaan richten voor het nieuwe seizoen als eerste de trainer wie gaat dat worden welke visie heeft hij, grote transfer moet Feyenoord ook niet meer rekenen wie gaat van deze spelersgroep echt geld binnenhalen, v.v.f is ook niet gek dat ze min 30 miljoen gaan steunen om spelers te kopen/ huren en een topchoache zal dat wel eisen.

Wie mischien nog geld opbrengt is :

Pelle, Janmaat,boeituis,vilhena deze spelers zijn nog van grote waarde maar de rest pfff.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Moraal van het verloren verhaal: zolang wij geen grote sponsor strikken, geen nieuw stadion bouwen ( met of zonder steun va die maroc) en niet echt willen ingrijpen bij een falende Guddes en hem niet vervangen door een zwaargewicht zakenman met centjes die dus niet zijn zakken nog moet vullen, en we niet focussen op een toptrainers en niet in staat zijn echte kwaliteit binnen te halen bij onze goede jeugd blijven we de nummer 4 à 5. Dus actie nu al inzetten met de bezem,desnoods met wimpie Jansen aan het roer om vanuit de verdediging te gaan werken? Of is dit een visie die niet klopt
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:59 schreef daan limbos het volgende:
Ik benzo moe, zo triest, zo depri, een complete ineenstorting nabij. Koeman en een groot deel van de spelers niet, die rekenen er op volgend seizoen bij een "grote club" te zitten, inderdaad te zitten, op de reservebank. Maar wel voor een gigantisch salaris, een bedrag zo groot, wat de meeste supporters dat nog niet in 25 jaar zullen verdienen. En wij die hap maar spekken met onze peperdure seizoenkaarten.slappe
whehehehehe je hebt helemaal gelijk vind ik alleen toch wel knap dat feyenoord als ze vierde worden of vijfde of zesde dat ze dan toch nog spelers kwijt kunnen raken aan topclubs in het buitenland jah alleen dan wel op de bank jah hahahaha

je wilt toch niets hebben van dit trieste zooitje als je in nederland vijfde zesde of zevende word.terwijl de rest ook niks voor stelt alleen meer punten hebben gekregen maar wel goed als feyenoord deze spelers kwijtraakt das toch een kwaliteit en een goed beleid!haha@

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 19:01 schreef piet de paler het volgende:
Moraal van het verloren verhaal: zolang wij geen grote sponsor strikken, geen nieuw stadion bouwen ( met of zonder steun va die maroc) en niet echt willen ingrijpen bij een falende Guddes en hem niet vervangen door een zwaargewicht zakenman met centjes die dus niet zijn zakken nog moet vullen, en we niet focussen op een toptrainers en niet in staat zijn echte kwaliteit binnen te halen bij onze goede jeugd blijven we de nummer 4 à 5. Dus actie nu al inzetten met de bezem,desnoods met wimpie Jansen aan het roer om vanuit de verdediging te gaan werken? Of is dit een visie die niet klopt
hahaha pater jouw visie is in ieder geval beter dan de zgn visie die er nu is vind ik!
tomson
 tomson - zondag 02 maart 2014 - 19:08   quote  deeplink  
T Montana en Pierre de P al weer terug vriendjes ?
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:
3x 1-0 voor.
Drie keer verliezen.
Drie keer de 1-1 vlak voor rust.
3x onnodig
ehhhmmm zo heb ik er niet eens naar gekeken.maar das wel weer opvallend maja we hebben tegen meer ploegen onnodig punten laten liggen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Ik ben een gespioneerd persoon en groot fan van 2 belangrijke dingen in mijn leven een daarvan is Feyenoord,,En als iemand in mijn ogen iets doet om de 2 belangrijkste zaken in mijn leven te beschadigen ben ik fel, echter het is niet goed om direct te reageren door de adrenaline in je lichaam, en ik heb niets tegen Montana

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2









0.0136799