BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 19:21 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben een gespioneerd persoon en groot fan van 2 belangrijke dingen in mijn leven een daarvan is Feyenoord,,En als iemand in mijn ogen iets doet om de 2 belangrijkste zaken in mijn leven te beschadigen ben ik fel, echter het is niet goed om direct te reageren door de adrenaline in je lichaam, en ik heb niets tegen Montana
ik begrijp je HELEMAAL en ik heb hetzelfde ben ook fan van 2 dingen.mijn ouders en me broer en ja feyenoord maja in dat tweede heb ik berusting op dit moment haha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 maart 2014 - 19:22   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3606115/2014/03/02/Twee-mensen-onder-trein-bij-stadion-De-Kuip.dhtml

Gekkenhuis.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
tjah ze zijn allebei overleden ook dat nog......ongelooflijk als je dit mag geloven.bij voorbaat al diep respect voor deze 2 personen hoe dan ook.terwij ik er zelf niks vanaf weet.wat erg!you'll never walk alone!.....
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 maart 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Sterven na zo'n kutwedstrijd, voor je 'tweede thuis'. Is me toch een partij hoerig zeg.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Riv..

Had er een topic over gemaakt..
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 19:30 schreef Bosifyable het volgende:
Sterven na zo'n kutwedstrijd, voor je 'tweede thuis'. Is me toch een partij hoerig zeg.
tjah ik kan het niet beter verwoorden maar het is niet zeker of het voetbalsupporters zijn.....maar dan bijft het toch net zo erg
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 maart 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Nou rond de Kuip op dat tijdstip mag je er van uit gaan.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 19:36 schreef Stylzz het volgende:
Nou rond de Kuip op dat tijdstip mag je er van uit gaan.
denk ut ook,wil niet zielig doen ofsow maar ik ken ze niet eens maar kan best erom janken die soort nutteloze overledenen pffff dus als feyenoord gewonnen had hadden ze waarschijnlijk nooit onder de trein gekomen maja das gissen he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 02 maart 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Zoals al aangegeven in het topic, hier ook de correctie; is niet op Rotterdam Stadion gebeurd, maar op Rotterdam Zuid. Maakt het niet minder triest.
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 maart 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Trieste zondag, zet die hele kutwedstrijd wel weer in het juiste perspectief.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Kan 020 weer grapjes over maken
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 maart 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Mmmm weet ik niet , in de trein ging het verhaal dat het joden waren die opgejaagd werden... Maar ff afwachten wat er nu werkelijk gebeurt is. Links of rechtsom, is een trieste gebeurtenis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Mario van der Endeþ@MariovanderEnde ·
Zie net 'elleboog' #Pelle op #Veltman terug. Wordt werk voor aanklager, die deze keer hoogstwaarschijnlijk niet zo coulant zal zijn #feyaja
dr love
 dr love - zondag 02 maart 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Zat net effe fc Rijnmond te kijken die rijswijk wat een gore flikker zeker de kont van koeman gelikt alles wat Koeman doet en zegt is waar en alles ligt aan pelle en selectie en bestuur, dan hebdan kan ik meer de kritiek van hanegem begrijpen, alleen moet hij wel durven direct kritiek te uiten naar koeman.
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 maart 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:52 schreef dr love het volgende:
Zat net effe fc Rijnmond te kijken die rijswijk wat een gore flikker zeker de kont van koeman gelikt alles wat Koeman doet en zegt is waar en alles ligt aan pelle en selectie en bestuur, dan hebdan kan ik meer de kritiek van hanegem begrijpen, alleen moet hij wel durven direct kritiek te uiten naar koeman.
Doet is een zinnige volgorde aan te brengen in de woorden die je typt
ras
 ras - zondag 02 maart 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Het is voor de zoveelste keer weer een drama tegen ajax wat helemaal niets maar ook niets voorstelt. Is het nu zo moeilijk om de mouwen eens een keer op te stropen en ze finaal van de mat te spelen.Je hoeft voor de nationale beker en europees al niet te spelen, maar dat je het al niet kunt opbrengen vanmiddag vind ik een grof schandaal. Zowel als team, maar nog erger voor ons als supporters gewoon. Je hebt oranje internationals in het team, maar dat je nog niet kunt winnen tegen ajax vandaag wat geen moer voorstelt, daar heb ik geen woorden voor. Waar is de motivatie van na 2x verlies in Amsterdam we pakken ze vandaag terug en maak ze met een nulletje of 4 in. ook vroeger na 8-2 verlies in de kuip, wel nadien een keer met 4-1 winnen, maar nooit echt revanche na de 8-2. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Ik hoop dat als de zaak financieel weer op de rit is er weer geïnvesteerd kan worden in kwaliteit en er spelers kunnen komen die voor de nationale competitie, maar ook europees en voor de nationale beker het op kunnen brengen er 100 % voor te gaan.
TheMenace
 TheMenace - zondag 02 maart 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:55 schreef ras het volgende:
Het is voor de zoveelste keer weer een drama tegen ajax wat helemaal niets maar ook niets voorstelt. Is het nu zo moeilijk om de mouwen eens een keer op te stropen en ze finaal van de mat te spelen.Je hoeft voor de nationale beker en europees al niet te spelen, maar dat je het al niet kunt opbrengen vanmiddag vind ik een grof schandaal. Zowel als team, maar nog erger voor ons als supporters gewoon. Je hebt oranje internationals in het team, maar dat je nog niet kunt winnen tegen ajax vandaag wat geen moer voorstelt, daar heb ik geen woorden voor. Waar is de motivatie van na 2x verlies in Amsterdam we pakken ze vandaag terug en maak ze met een nulletje of 4 in. ook vroeger na 8-2 verlies in de kuip, wel nadien een keer met 4-1 winnen, maar nooit echt revanche na de 8-2. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Ik hoop dat als de zaak financieel weer op de rit is er weer geïnvesteerd kan worden in kwaliteit en er spelers kunnen komen die voor de nationale competitie, maar ook europees en voor de nationale beker het op kunnen brengen er 100 % voor te gaan.
je hebt helemaal gelijk
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 02 maart 2014 - 21:01   quote  deeplink  
eh 8-2 in De Kuip?
ras
 ras - zondag 02 maart 2014 - 21:05   quote  deeplink  
2-8 toen voor ajax. Zo duidelijk dan !!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 maart 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:05 schreef ras het volgende:
2-8 toen voor ajax. Zo duidelijk dan !!!
Was in het olympisch stadion en noem die uitslag nog een keer, dan hoop ik dat je de volgende 50 jaar een koortslip krijgt
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 21:31   quote  deeplink  
die revanche was er wel, we werden namelijk kampioen
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:55 schreef ras het volgende:
Het is voor de zoveelste keer weer een drama tegen ajax wat helemaal niets maar ook niets voorstelt. Is het nu zo moeilijk om de mouwen eens een keer op te stropen en ze finaal van de mat te spelen.Je hoeft voor de nationale beker en europees al niet te spelen, maar dat je het al niet kunt opbrengen vanmiddag vind ik een grof schandaal. Zowel als team, maar nog erger voor ons als supporters gewoon. Je hebt oranje internationals in het team, maar dat je nog niet kunt winnen tegen ajax vandaag wat geen moer voorstelt, daar heb ik geen woorden voor. Waar is de motivatie van na 2x verlies in Amsterdam we pakken ze vandaag terug en maak ze met een nulletje of 4 in. ook vroeger na 8-2 verlies in de kuip, wel nadien een keer met 4-1 winnen, maar nooit echt revanche na de 8-2. Ik begrijp hier werkelijk niets van. Ik hoop dat als de zaak financieel weer op de rit is er weer geïnvesteerd kan worden in kwaliteit en er spelers kunnen komen die voor de nationale competitie, maar ook europees en voor de nationale beker het op kunnen brengen er 100 % voor te gaan.
Dan moet Feyenoord snel een arabier of rus binnen gaan hengelen , anders gaat het heel lang duren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door lijdensweg --
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 11:59   quote  deeplink  
overigens de volgende wedstrijd tegen die Kishna he.. Ja, . ok!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 maart 2014 - 12:01   quote  deeplink  
Slopen dat kutventje als die voor de voeten loopt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Dat soort spelers, DAAROM hebben wij een hekel aan dat kut ajax.
craven
 craven - maandag 03 maart 2014 - 12:08   quote  deeplink  
dat dan weer wel
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 03 maart 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Hier is King-010 het ook met je eens hoor. In dit topic, in het andere topic..

Evangelie verspreiden.
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Selfie van lijdensweg?

gremdaatbanner_184555a.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Hahahaha!
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Ik hou alleen van zure pruimen als er alcohol in het spel is
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Nee beetje onzin.
Schelden met kanker is ook ongeoorloofd.
Losers zijn we op dit moment allemaal
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 maart 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Als Feyenoord verstandig is moeten ze gaan kijken of het zonder Pellè
ook kan winnen de laatste wedstrijden want het seizoen zit er op
voor een plaats voor rechts streek Europees voetbal, zeer jammer
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 03 maart 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Als L het nodig vind om mensen losers te noemen, moet 'ie toch zeker zelf weten? Ik ben het niet met hem eens, en noem hem zelf ook een kansloze, of idioot, weet ik veel wat. Als hij hier een waarschuwing voor krijgt, dan is Boudewijn zelf een loser :')
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 18:43 schreef Bosifyable het volgende:
Als L het nodig vind om mensen losers te noemen, moet 'ie toch zeker zelf weten? Ik ben het niet met hem eens, en noem hem zelf ook een kansloze, of idioot, weet ik veel wat. Als hij hier een waarschuwing voor krijgt, dan is Boudewijn zelf een loser :')
Dank je, als je dat al niet meer mag zeggen ?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 03 maart 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Geen dank, loser.
JanM
 JanM - maandag 03 maart 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 17:43 schreef lijdensweg het volgende:
Misschien volgt er wel snel een ban ... dus allemaal een berichtje sturen naar onze dictator genaamd: Boudewijn !!!

Veel succes verder en tot het volgende seizoen
Misschien moet je eens ophouden met provoceren en minder denigrerend zijn in je posts en dingen niet 100 keer herhalen? Volgens mij kun je het hier dan - net als de rest - prima naar je zin hebben, toch?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 19:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Misschien moet je eens ophouden met provoceren en minder denigrerend zijn in je posts en dingen niet 100 keer herhalen? Volgens mij kun je het hier dan - net als de rest - prima naar je zin hebben, toch?
En jij dringt je mening niet op? Hahaha ... laat me niet lachen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 maart 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 21:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jij dringt je mening niet op? Hahaha ... laat me niet lachen!
Te laat
ras
 ras - maandag 03 maart 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Was in het olympisch stadion en noem die uitslag nog een keer, dan hoop ik dat je de volgende 50 jaar een koortslip krijgt
Dat was niet in het olympisch stadion, hazelip
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 22:17 schreef ras het volgende:

[..]

Dat was niet in het olympisch stadion, hazelip
Dan was het de meer, was in ieder geval niet in de kuip
King Rene
 King Rene - maandag 03 maart 2014 - 22:22   quote  deeplink  
laten we gewoon bidden!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 maart 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Wim2 of King Rene.
Op zulke narren kun je je lekker afreageren.

Ik bid je een te nauwe voorhuid toe.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 maart 2014 - 23:04   quote  deeplink  
Hahaha
jonass
 jonass - maandag 03 maart 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 17:32 schreef tomson het volgende:
Ik hou alleen van zure pruimen als er alcohol in het spel is
Nou snap ik waarom jij elke dag zoveel zure pruimen weg kouwd (of was het nou met t)
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 04:53   quote  deeplink  
K(au)w(t)
JanM
 JanM - dinsdag 04 maart 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Ik realiseer me dat het een beetje een Calimero-post is, maar ik begrijp werkelijk niet waarom er nu verhalen opduiken over scouts van Barcelona en Real Madrid die voor Kishna op de tribune zouden hebben gezeten in De Kuip en wel even de afkoopsom van 16 miljoen zouden betalen voor dat pikkie met volgens Janmaat Ronaldo-gedrag.

Toegegeven: hij liet BMI wel kinderlijk staan, maar kom op zeg ...
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Je zegt het zelf al Jan : verhalen die opduiken. Zegt mi al genoeg.
King - 010
 King - 010 - dinsdag 04 maart 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:32 schreef Bosifyable het volgende:
Hier is King-010 het ook met je eens hoor. In dit topic, in het andere topic..

Evangelie verspreiden.
13.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door King - 010 --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 maart 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:40 schreef JanM het volgende:
Ik realiseer me dat het een beetje een Calimero-post is, maar ik begrijp werkelijk niet waarom er nu verhalen opduiken over scouts van Barcelona en Real Madrid die voor Kishna op de tribune zouden hebben gezeten in De Kuip en wel even de afkoopsom van 16 miljoen zouden betalen voor dat pikkie met volgens Janmaat Ronaldo-gedrag.

Toegegeven: hij liet BMI wel kinderlijk staan, maar kom op zeg ...
Spelers uit Amsterdam en/of Eindhoven zijn nu eenmaal eerder gewild dan een speler van Feyenoord , vanwege het UIT-syndroom dat heerst onder de Feyenoord selectie ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door lijdensweg --
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 13:40 schreef JanM het volgende:
Ik realiseer me dat het een beetje een Calimero-post is, maar ik begrijp werkelijk niet waarom er nu verhalen opduiken over scouts van Barcelona en Real Madrid die voor Kishna op de tribune zouden hebben gezeten in De Kuip en wel even de afkoopsom van 16 miljoen zouden betalen voor dat pikkie met volgens Janmaat Ronaldo-gedrag.

Toegegeven: hij liet BMI wel kinderlijk staan, maar kom op zeg ...
Als dat al waar (waar ik me niets bij voor kan stellen) is heet de reden daarvoor Mino Raiola. Helaas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2









0.0174410