|
|
tomson
|
|
|
quote: Was ook anders omdat z'n hand nog aan 2 pezen hing :p |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gewoon een keer vol dr in kleunen, ze fluiten toch wel tegen je dus dan kan het maar beter terecht zijn |
|
|
|
|
alleballenop
|
|
|
Calimero's vs Ajax altijd wedstrijd opzich, hoe de uitslag ook word kampioen worden de vliegende Calimero's niet meer, 9 punten achter zelfs Psv staat weer dichtbij Feyenoord Dat zegt alles alles |
|
|
|
|
julliecalimero
|
|
|
Twente - Feyenoord herhaling NU
ff genieten van de samenvatting
Heerlijk weekend heb ik ECHT WEL! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:39 schreef julliecalimero het volgende:Twente - Feyenoord herhaling NU ff genieten van de samenvatting Heerlijk weekend heb ik ECHT WEL! Pak je wel even elke keer een nieuwe tissue? En niet in je sokken afvegen, dan word je mama boos. |
|
|
|
|
julliecalimero
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:41 schreef Stylzz het volgende:[..] Pak je wel even elke keer een nieuwe tissue? En niet in je sokken afvegen, dan word je mama boos. als mama boos word neuk ik haar in haar kont van papa geleerd geen condoom aanwezig dan idd maar met de sok eromheen |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
laten we me zijn allen de moet erin houden! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
A.s. Zondag maar een Engelse scheidsrechter laten komen want hier in Nederland lopen geen besten hebben we vandaag wel gezien |
|
|
|
|
julliecalimero
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:46 schreef de bluffer het volgende:A.s. Zondag maar een Engelse scheidsrechter laten komen want hier in Nederland lopen geen besten hebben we vandaag wel gezien Nee geen Engelsman anders veranderen jullie na een fout van hem de naam Engeland in Jodenland... haha
Calimero's |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
alleen U kan dit doen geschieden, o Heer.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:42 schreef julliecalimero het volgende:[..] als mama boos word neuk ik haar in haar kont van papa geleerd geen condoom aanwezig dan idd maar met de sok eromheen En zo onstaat dat achterlijke zeedijkkroost mensen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:16 schreef alleballenop het volgende:Calimero's vs Ajax altijd wedstrijd opzich, hoe de uitslag ook word kampioen worden de vliegende Calimero's niet meer, 9 punten achter zelfs Psv staat weer dichtbij Feyenoord Dat zegt alles alles Kun jij ook dansen..? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:16 schreef alleballenop het volgende:Calimero's vs Ajax altijd wedstrijd opzich, hoe de uitslag ook word kampioen worden de vliegende Calimero's niet meer, 9 punten achter zelfs Psv staat weer dichtbij Feyenoord Dat zegt alles alles Vind je dit nu echt nodig? Diss elkaar inhoudelijk en ga nou niet zo provoceren man! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Haha dit is zelfs voor de zeedijk een bedenkelijk niveau hoor;-p |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal Blom of Kuipers wel worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Zeedijk wordt door juppen overgenomen....net als de Jordaan, is niet meer authentiek Amsterdam.....Amsterdam wordt verkwanselt triest maar waar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Beide oudjes zijn duidelijk moe hierboven wha ha wha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:50 schreef julliecalimero het volgende:[..] Nee geen Engelsman anders veranderen jullie na een fout van hem de naam Engeland in Jodenland... haha Calimero's De stront spuit er echt langs werkelijk alle gaten uit vandaag he ? Boudewijn al een loodgieter langsgestuurd ? Tijd om dat riool te repareren. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: The wolf of coolsingel;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:56 schreef tomson het volgende:[..] De stront spuit er echt langs werkelijk alle gaten uit vandaag he ? Boudewijn al een loodgieter langsgestuurd ? Tijd om dat riool te repareren. Nenam is al onderweg.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Bedoel je deze nenam |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waar moet ik naar toe ??
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kuttukker....had jou nooit plaatjes moeten leren plakken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jammer dat dit allemaal maar internet is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 22:56 schreef tomson het volgende:[..] De stront spuit er echt langs werkelijk alle gaten uit vandaag he ? Boudewijn al een loodgieter langsgestuurd ? Tijd om dat riool te repareren. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:42 schreef julliecalimero het volgende:[..] als mama boos word neuk ik haar in haar kont van papa geleerd geen condoom aanwezig dan idd maar met de sok eromheen Moet je daar nou voor betalen? Of mag de familie gratis? Jammer dat je moeder nooit begrepen heeft dat het knaapjes voor het leven tekent als je ze tot hun 18de in een jurkje laat lopen, maar ze had waarschijnlijk ook liever een dood geboren kindje gehad ipv jou. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 23:13 schreef hotjumper het volgende:[..] Moet je daar nou voor betalen? Of mag de familie gratis? Jammer dat je moeder nooit begrepen heeft dat het knaapjes voor het leven tekent als je ze tot hun 18de in een jurkje laat lopen, maar ze had waarschijnlijk ook liever een dood geboren kindje gehad ipv jou. BAM !!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:42 schreef julliecalimero het volgende:[..] als mama boos word neuk ik haar in haar kont van papa geleerd geen condoom aanwezig dan idd maar met de sok eromheen Een 88-jarige neuken, die al 3 jaar dood is. Je bent levensmoe man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja van pappa geleerd blijkbaar.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zoals wij als Feyenoord uit vaak benadeeld worden zullen we in de kuip wel weer bevoordeeld worden door de scheidsrechter, daar hoor ik nooit iemand hier over ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sowieso in beroep gaan als Pellè een schorsing krijgt, de ..... voor de KNJB! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 06:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zoals wij als Feyenoord uit vaak benadeeld worden zullen we in de kuip wel weer bevoordeeld worden door de scheidsrechter, daar hoor ik nooit iemand hier over ! Wat doe je hier dan nog? Herkenning? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wedstrijd van gisteren zal tegen die neuzen werken als doping.
3 punten voor Feyenoord, met Pellè gewoon in de basis. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
Er schoppen wel meer spelers ergens tege aan .nu het pelle is Laten ze het meerdere keren zien by fox. Hoe vaak schoppen ze ergens tege aan als ze gewisseld worde of rode kaart krygen. Pelle zondag er gewoon by |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op maandag 24 februari 2014 - 12:25 schreef kampertje het volgende:Er schoppen wel meer spelers ergens tege aan .nu het pelle is Laten ze het meerdere keren zien by fox. Hoe vaak schoppen ze ergens tege aan als ze gewisseld worde of rode kaart krygen. Pelle zondag er gewoon by ff een flessie wegtrappen of 1 trap tegen de duck out is wat anders dan meerdere dinge kapot trappen... ben bang dat hij gewoon een wedstrijd of 3 krijgt... :s |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, hij liet Munsterman toch heel? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
De knjb zal hem wel één wedstrijdje schorsen. In dat geval zijn ze kampioen... ipv dat ze er enigszins begrip voor hebben en hem met een waarschuwing vanaf laten komen, gaan ze hem dubbel straffen. Guzubuyuk bedankt voor het galemiezen van het ons seizoen! |
|
|
|