BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 24 februari 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Een boete van de club en de schade zélf laten betalen, Feyenoord is in de wedstrijd al genoeg gestraft!! (Dat heeft de waarnemer toch ook waargenomen...)
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 24 februari 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 14:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
De knjb zal hem wel één wedstrijdje schorsen. In dat geval zijn ze kampioen... ipv dat ze er enigszins begrip voor hebben en hem met een waarschuwing vanaf laten komen, gaan ze hem dubbel straffen. Guzubuyuk bedankt voor het galemiezen van het ons seizoen!
Ajax is al kampioen ook als we winnen, want hoe je het ook went of keert ze staan er als het echt moet daar kunnen we nog wel het een en ander van leren. Maar pelle... hoe erg we ook genaaid zijn als je je als aanvoerder zo laat kennen ben je niet goed bij je kop vorig jaar spraken we schande van lens en pieters toen die raar deden en nu dit... een beetje proffesional houd zich gewoon in 2-3 wedstrijden schorsing en een fikse boete zijn zeer terecht
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 februari 2014 - 15:08   quote  deeplink  
Klein verschilletje: Pieters naaide zichzelf. Die baalde omdat hij net terug was van een langdurige blessure plus dat hij rood pakte, enigszins knullig. Pellè baalde natuurlijk omdat hij (dus Feyenoord) genaaid werd. Ik praat het niet goed wat hij deed, maar voor zijn situatie kan ik nog wel begrip hebben. Ik denk dat ze het netjes oplossen als Pellè de schade vergoedt (dat moet hij sowieso), plus dat hij een grote doos gebak brengt naar de gedupeerden, en dat hij een boete krijgt plus een symbolische straf. Ze moeten hem bijvoorbeeld het bandje waarop RESPECT staat laten overhandigen aan Güzübüyük... pof ze moeten hem wat voor een goede doel laten doen.
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 24 februari 2014 - 15:14   quote  deeplink  
ja het is niet dat ik pelle niet begrijp heus wel wou zelf ook alles kort en klein slaan toen die 2-2 erin vloog. Maar hij is proffesioneel voetballer en je weet dat scheidsrechters fouten maken hoe frustrerend dat ook is... maar je ziet het iedere week bij iedere club ook bij ajax ook al wijzen we vaak die kant op dus ja... als uithangbord en aanvoerder mag dit gewoon niet gebeuren al is je gevoel terecht.
legrande
 legrande - maandag 24 februari 2014 - 15:22   quote  deeplink  
Ze weten weer niet hoe snel ze erbij moeten zijn om pelle te straffen. De klassieker komt er aan en die neuzen moeten weer geholpen worden. Wordt tijd dat ze die k.. scheidsrechters eens aanpakken.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 15:27   quote  deeplink  
boycotten die wedstrijd!gewoon niet spelen!ze kunnen die 3 punten in hun Jiddische Bijlmer aars douwen!
impreza
 impreza - maandag 24 februari 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Als de KNJB ajaks kan helpen dan word hij geschorst,vanavond zal derksen en die walgelijke vd gijp er nog wel een schepje opdoen
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:30 schreef impreza het volgende:
Als de KNJB ajaks kan helpen dan word hij geschorst,vanavond zal derksen en die walgelijke vd gijp er nog wel een schepje opdoen
gewoon continue tegen in beroep gaan.maar buiten dat gewoon de wedstrijd zondag met Zijn allen niet spelen.kijken of ze dan eens onderzoek gaan doen die zgn objectieve njb bond!
wie pakt die bond eens aan met hun zgn objectieve schijdsrechters????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat Salzburg wat schopjes uitdeelt , erop en erover met of zonder Pelle
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:37 schreef TheMenace het volgende:

[..]

gewoon continue tegen in beroep gaan.maar buiten dat gewoon de wedstrijd zondag met Zijn allen niet spelen.kijken of ze dan eens onderzoek gaan doen die zgn objectieve njb bond!
wie pakt die bond eens aan met hun zgn objectieve schijdsrechters????
Overdrijf het niet Dennis.
Twee keer achtereen genaaid. Laten we het op toeval houden.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of Turkje respect volgende week fluit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door piet de paler --
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 24 februari 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:37 schreef TheMenace het volgende:

[..]

gewoon continue tegen in beroep gaan.maar buiten dat gewoon de wedstrijd zondag met Zijn allen niet spelen.kijken of ze dan eens onderzoek gaan doen die zgn objectieve njb bond!
wie pakt die bond eens aan met hun zgn objectieve schijdsrechters????
ja nou dan heb je hem misschien wel tegen ajax (wat geen garantie is op winst) maar ben je hem daarna tegen groningen kwijt daar kun je hem ook prima gebruiken lijkt me..
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Overdrijf het niet Dennis.
Twee keer achtereen genaaid. Laten we het op toeval houden.
ik kan je nog veel meer wedstrijden opnoemen hoor!
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben benieuwd of Turkje respect volgende week fluit?
hhahahahaha die gore kutturk met zijn kutrespect.waar wil hij nou overlullen die omgekochte njbneus!
ze hadden die mamma van die guzobuyuk wat harder in de reet moeten rammen misschien kwam er dan nog meer stront uit zijn bek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 februari 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 17:59 schreef piet de paler het volgende:
Ik ben benieuwd of Turkje respect volgende week fluit?
Volgens de baas van de schijtsrechters, Dhr. van Egmond heeft Gozubuyuk het goed gedaan !!!

Al blijf ik erbij met een 'goeie keeper' hadden we gewoon gewonnen, daar zal jij het niet mee eens zijn.

Maar ik ben echt van mening dat Erwin Mulder ons veel te veel punten heeft gekost! Inclusief de wedstrijd van gisteren tegen Fc Twente ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 februari 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Als het onderzoek naar Pellè net zo lang duurt als naar het spandoek van Rooie Marck hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volgens de baas van de schijtsrechters, Dhr. van Egmond heeft Gozubuyuk het goed gedaan !!!

Al blijf ik erbij met een 'goeie keeper' hadden we gewoon gewonnen, daar zal jij het niet mee eens zijn.

Maar ik ben echt van mening dat Erwin Mulder ons veel te veel punten heeft gekost! Inclusief de wedstrijd van gisteren tegen Fc Twente ...
van egmond je moeder is h..r!en jij bent een leugenaar!
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volgens de baas van de schijtsrechters, Dhr. van Egmond heeft Gozubuyuk het goed gedaan !!!

Al blijf ik erbij met een 'goeie keeper' hadden we gewoon gewonnen, daar zal jij het niet mee eens zijn.

Maar ik ben echt van mening dat Erwin Mulder ons veel te veel punten heeft gekost! Inclusief de wedstrijd van gisteren tegen Fc Twente ...
Volgend seizoen Hahn komt goed is meer kerel
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:
Als het onderzoek naar Pellè net zo lang duurt als naar het spandoek van Rooie Marck hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken
hahaha
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:29 schreef Stylzz het volgende:
Als het onderzoek naar Pellè net zo lang duurt als naar het spandoek van Rooie Marck hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken
hahaha
dr love
 dr love - maandag 24 februari 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Feyenoord wordt in eigenhuis vernederd of anders gezegd we krijgen pak rammel, vindt het erg voor se selectie maar koeman z,n rol is gespeeld hij kan niet beter en dat kost deze selectie een zéér slechte sportieve imago dat betekent ook geen intresse van andere clubs om een speler te nemen van Feyenoord alleen

Pelle,Janmaat,boeituis,vilhena,kongolo.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:46 schreef dr love het volgende:
Feyenoord wordt in eigenhuis vernederd of anders gezegd we krijgen pak rammel, vindt het erg voor se selectie maar koeman z,n rol is gespeeld hij kan niet beter en dat kost deze selectie een zéér slechte sportieve imago dat betekent ook geen intresse van andere clubs om een speler te nemen van Feyenoord alleen

Pelle,Janmaat,boeituis,vilhena,kongolo.
je bent niet goed bij je hoofd lamlendige debiel!
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Kijk professor van lijpum zit ook weer in de draaimolen, met meerdere nicknames moet jezelf eens bij een docter langsgaan, met een lange witte jas en 2 hulpjes die je een jas met dichtgenaaide mouwen aangeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door piet de paler --
dr love
 dr love - maandag 24 februari 2014 - 19:12   quote  deeplink  
Oh jee de flikkers reageert ook dat is namelijk ook de re reden dat Feyenoord al jaren blijft hangen als subtop en mischien wel es veel geluk op de tweede plaats halen nu moet een toptrainer van amsterdam Feyenoord uit de slop halen de Amsterdammers lachen zich rot en tja laat de rest maar zitten dat kunnen Julie niet aan de realiteit.
dr love
 dr love - maandag 24 februari 2014 - 19:19   quote  deeplink  
En trouwens we mogen dankbaar zijn op m.v.geel dat hij pelle heeft gehaald en toch een aardige gemiddelde doelpunten heeft gemaakt voor Feyenoord want anders had het nog beroerder geweest voor deze selectie er zat totaal geen voetbalvisie.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Heb je je spuitje al gehad of zit je te wachten dat de verpleging je uit je stoeltje komt halen?
dr love
 dr love - maandag 24 februari 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Zo Waren jullie ook ondankbaar voor P.v.hooydonk die grotendeels Feyenoord een grote prys heeft gegeven, en Marwijk ging er mee pronken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 20:00   quote  deeplink  
Ga door, ga door.
Fantastische cabaret!
kakkerlakkenjager
 kakkerlakkenjager - maandag 24 februari 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Alles wat gebeurt tot een half uur na de wedstrijd, kan door de aanklager beoordeeld worden. In beroep gaan kan natuurlijk, maar als dan na het weekend het beroep behandelt wordt, moet je niet verbaasd opkijken als van bijv. 3 wedstrijden de straf verhoogd wordt naar 5. Persoonlijk heb ik daar als Ajacied helemaal geen moeite mee. Maar van mij mag Pelle gewoon zondag tegen Ajax meedoen hoor, veel verschil zal het niet gaan maken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 februari 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 20:18 schreef kakkerlakkenjager het volgende:
Alles wat gebeurt tot een half uur na de wedstrijd, kan door de aanklager beoordeeld worden. In beroep gaan kan natuurlijk, maar als dan na het weekend het beroep behandelt wordt, moet je niet verbaasd opkijken als van bijv. 3 wedstrijden de straf verhoogd wordt naar 5. Persoonlijk heb ik daar als Ajacied helemaal geen moeite mee. Maar van mij mag Pelle gewoon zondag tegen Ajax meedoen hoor, veel verschil zal het niet gaan maken.
Hoiii pannenkoek.
Ken de feiten, Pieters kreeg 1 wedstrijdje extra.
Dus dat kan het maximaal zijn.
piet de paler
 piet de paler - maandag 24 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
1/2 wedstrijdje dus kan die net 3 punten maken voor feyenoord
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 20:29   quote  deeplink  
Pomtidomtidom...
img_products.jpg
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 20:18 schreef kakkerlakkenjager het volgende:
Alles wat gebeurt tot een half uur na de wedstrijd, kan door de aanklager beoordeeld worden. In beroep gaan kan natuurlijk, maar als dan na het weekend het beroep behandelt wordt, moet je niet verbaasd opkijken als van bijv. 3 wedstrijden de straf verhoogd wordt naar 5. Persoonlijk heb ik daar als Ajacied helemaal geen moeite mee. Maar van mij mag Pelle gewoon zondag tegen Ajax meedoen hoor, veel verschil zal het niet gaan maken.
nee feyenoord wint gewoon kutjood!WE GAAN OP JODENJACHT!!
Feyenoord heeft een veel beter elftal als jullie!alleen jullie hebben meer punten gekocht!das jodengeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 20:29 schreef tomson het volgende:
Pomtidomtidom...
[ afbeelding ]
haha ze laten hier wel weer veel joden toe he.goh het was hier redelijk stil!WE GAAN OP JODENJACHT!!WE GAAN OP JODENJACHT!WE GAAN OP JODENJACHT!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 februari 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 20:18 schreef kakkerlakkenjager het volgende:
Alles wat gebeurt tot een half uur na de wedstrijd, kan door de aanklager beoordeeld worden. In beroep gaan kan natuurlijk, maar als dan na het weekend het beroep behandelt wordt, moet je niet verbaasd opkijken als van bijv. 3 wedstrijden de straf verhoogd wordt naar 5. Persoonlijk heb ik daar als Ajacied helemaal geen moeite mee. Maar van mij mag Pelle gewoon zondag tegen Ajax meedoen hoor, veel verschil zal het niet gaan maken.
Als ze er net zolang overdoen als hiemee, maakt ie het seizoen vol

http://www.soccernews.nl/news/236885/Onderzoek_naar_spandoek_tijdens_bekerklassieker_loopt_nog?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
kakkerlakkenjager
 kakkerlakkenjager - maandag 24 februari 2014 - 21:29   quote  deeplink  
dat de beste maar moge winnen..............
mwah niet te hopen voor jullie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door kakkerlakkenjager --
kakkerlakkenjager
 kakkerlakkenjager - maandag 24 februari 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:27 schreef TheMenace het volgende:
boycotten die wedstrijd!gewoon niet spelen!ze kunnen die 3 punten in hun Jiddische Bijlmer aars douwen!
Jij bent vast en zeker de meest intelligente op dit forum
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:36 schreef kakkerlakkenjager het volgende:

[..]

Jij bent vast en zeker de meest intelligente op dit forum
jij moet kk bek houden JODEN LOPEN ALTIJD WEG!weten jullie nou nog niet je plaats jullie worden altijd al de kanker ingetrapt das al wel bewezen of niet???nog een te grote bek hebben.het moet maar weer een keer he.opdonderen hiero kNEUS!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 24 februari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Vlak je eigen niet uit hè. Jezelf kakkerlakkenjager noemen, er voor uit durven komen dat je Ajacied bent, maar sinds je registratie alleen nog maar in het Feyenoord gedeelte gepost. Held.
tomson
 tomson - maandag 24 februari 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:38 schreef Bosifyable het volgende:
Vlak je eigen niet uit hè. Jezelf kakkerlakkenjager noemen, er voor uit durven komen dat je Ajacied bent, maar sinds je registratie alleen nog maar in het Feyenoord gedeelte gepost. Held.
Dat zijn de ekte ekte
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:29 schreef kakkerlakkenjager het volgende:
dat de beste maar moge winnen..............
mwah niet te hopen voor jullie
jullie zijn een makkie twente en Vitesse waren we ook 2 keer beter maja de schijds he en uit in datkutstadionnejte van jullie in de Bijlmer hebben julie de schijds ook meegehad,tjah jullie winnen alleen als de schijds weer met jullie is maja jullie hebben nu 1 probleem dat kk elftalletje zal zeker helemaal de grond in geboort worden hahaha winnen of verliezen dat stinkjodenelftalletje van jullie gaat jankend naar huis hoe dan ook!haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 februari 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:36 schreef kakkerlakkenjager het volgende:

[..]

Jij bent vast en zeker de meest intelligente op dit forum
Sterf
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:36 schreef kakkerlakkenjager het volgende:

[..]

Jij bent vast en zeker de meest intelligente op dit forum
Weer zo'n homo die na 5 posts met staartje tussen pootjes verdwijnt.
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Sterf
hahaha das makkelijk want hij is geen kakkerlak!kakkerlakken zijn niet uit te roeien joden wel kijk maar naar naar picornie en die held in dat stadion met zijn grote bek die is ook lekker heengegaan he,WE GAAN OP JODENJACHT!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat zijn de ekte ekte
Zo vlak voor de klassieker heb je altijd van die eendagsvliegen....waarschijnlijk dubbel accounts... sowieso mafketels, moet je niet serieus nemen....wel leuk om af te fakkelen ;-)
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Weer zo'n homo die na 5 posts met staartje tussen pootjes verdwijnt.
hehehe joden lopen altijd weg!jhk!
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo vlak voor de klassieker heb je altijd van die eendagsvliegen....waarschijnlijk dubbel accounts... sowieso mafketels, moet je niet serieus nemen....wel leuk om af te fakkelen ;-)
leuk dat jij er ook weer bent......haha
klassieker klassieker we hebben 17 klassiekers per jaar vind er niks bijzonders aan alleen dat feyenoord moet winnen maja wanneer niet.ik krijg er echt geen gevoel bij ben nog steeds ziek van twente en heel veel van die verloren nutteloze kutwedstrijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - maandag 24 februari 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 20:29 schreef tomson het volgende:
Pomtidomtidom...
[ afbeelding ]
oh nee sry neman is erbij normaal doen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:50 schreef TheMenace het volgende:

[..]

leuk dat jij er ook weer bent......haha
klassieker klassieker we hebben 17 klassiekers per jaar vind er niks bijzonders aan alleen dat feyenoord moet winnen maja wanneer niet.ik krijg er echt geen gevoel bij ben nog steeds ziek van twente en heel veel van die verloren nutteloze kutwedstrijden
Dat mag jij vinden....Ajax Feijenoord...Feijenoord Ajax dat zijn voor mij de klassiekers
kakkerlakkenjager
 kakkerlakkenjager - maandag 24 februari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:49 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hehehe joden lopen altijd weg!jhk!
Nee, ik loop niet weg, maar ga nu even naar die serie over Johan Cruyff kijken. Is toch logisch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2









0.0090441