|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:47 schreef freakie het volgende:[..] Je ik snap je wel maar je kan niet na 1 wedstrijd waar je overklast bent gelijk paniek zaaien.. Het is belachelijk want als je wint van Barca ook in mindere staat, dan doe je het goed. Celtic is een prima club en je wint ook van ze.. Makkelijke wedstrijden in de CL zijn alleen(soms) voor de clubs die ik net zei.. Soms winnen PSG, Real, Barca of Bayern een wedstrijd makkelijk.. ook tegen Celtic was het niet overtuigend. en dit is niet alleen van deze wedstrijd denk dat je mijn vroegere berichten maar eens moet terug lezen. en gaat er om hoe je verliest en van wie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jup weet wat je gezegd hebt.. Soms heb je wel eens wedstrijden die je verliest.. Hoe boeit niks, verliezen doe je eigenlijk altijd omdat je net slechter bent dan je tegenstander.. Soms gebeurt dat... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:05 schreef freakie het volgende:Jup weet wat je gezegd hebt.. Soms heb je wel eens wedstrijden die je verliest.. Hoe boeit niks, verliezen doe je eigenlijk altijd omdat je net slechter bent dan je tegenstander.. Soms gebeurt dat... dit ging niet over net iets slechter. klasse verschil was toch wel heel erg groot. gaat mij er om dat je europees steeds verder achterop raakt. en dat verdoezel je niet met kampioen worden in een Micky mouse competitie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind dat je het veel erger laat klinken dan het werkelijk is.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dat mag. daarom verschillen we ook van mening. als je al ziet dat Utrech er uit word gegooit door een luxenburgs clubje. zeg natuurlijk al genoeg over het niveau van onze competitie. wat ik al keertje eerder zei de verschillen bij ons worden kleiner in de competitie. waardoor je een spannende competitie krijgt. maar beter zeker niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:23 schreef bully het volgende:[..] dat mag. daarom verschillen we ook van mening. als je al ziet dat Utrech er uit word gegooit door een luxenburgs clubje. zeg natuurlijk al genoeg over het niveau van onze competitie. wat ik al keertje eerder zei de verschillen bij ons worden kleiner in de competitie. waardoor je een spannende competitie krijgt. maar beter zeker niet. Ja of het is een incident?? Doeee normaal man.. Dat we nu veel punten voor staan, bijna overwintert hebben in de CL met een moeilijke poule is echt heel goed.. Niks kan jij goed noemen en je bent alleen maar aan het zeiken.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:26 schreef freakie het volgende:[..] Ja of het is een incident?? Doeee normaal man.. Dat we nu veel punten voor staan, bijna overwintert hebben in de CL met een moeilijke poule is echt heel goed.. Niks kan jij goed noemen en je bent alleen maar aan het zeiken.. normaal discuseren kan je dus niet want je zeikt als je een andere mening heb. zegt genoeg over jou niveau dus. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:33 schreef bully het volgende:[..] normaal discuseren kan je dus niet want je zeikt als je een andere mening heb. zegt genoeg over jou niveau dus. Top jongen blijf lekker negatief doen.. Zoek een beetje positiviteit. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: denk niet dat ik nog op jou moet reageren. als iemand je niet gelijk geeft is hij negatief en een zeikert. volgens mij is dit forum om je mening tegeven. maar daar kan jij blijkbaar niet tegen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:43 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat ik nog op jou moet reageren. als iemand je niet gelijk geeft is hij negatief en een zeikert. volgens mij is dit forum om je mening tegeven. maar daar kan jij blijkbaar niet tegen. Nee las terug dat 2 andere je ook een negatief mannetje vinden.. Alles is negatief en niks is goed. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:33 schreef bully het volgende:[..] denk dat je even goed moet lezen. een fisher en van rhijn zijn voorbeelden. je bent nu afhankelijk van jeugd die een terugslag krijgt wat normaal is. en op de bank zit dan weinig waar je dat mee kan opvangen. Maar laten we nu zeggen dat als we bijvoorbeeld een Tadic of een Narsingh hadden gekocht. Dan is het de vraag of die er gelijk kunnen staan of niet. Dat weet je namelijk niet, want bijvoorbeeld ook Maher heeft tot nog toe gefaald. Voor hen geldt hetzelfde. Het zou zomaar niks kunnen worden en daarvoor heb je nou miljoenen voor uitgegeven. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar laten we nu zeggen dat als we bijvoorbeeld een Tadic of een Narsingh hadden gekocht. Dan is het de vraag of die er gelijk kunnen staan of niet. Dat weet je namelijk niet, want bijvoorbeeld ook Maher heeft tot nog toe gefaald. Voor hen geldt hetzelfde. Het zou zomaar niks kunnen worden en daarvoor heb je nou miljoenen voor uitgegeven. zeg ook niet dat als je die had gehaald ze er gelijk hadden gestaan. dat is altijd afwachten. maar hetgeen ze nu hebben gekocht is gewoon telicht. en zeg ook niet dat ze nu deze genoemde spelers hadden moeten halen. al had ik Narsingh graag gezien. is wel de vleugelspeler die we missen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 23:48 schreef freakie het volgende:[..] Nee las terug dat 2 andere je ook een negatief mannetje vinden.. Alles is negatief en niks is goed. mijn laatste reactie op jou. als die twee in de sloot springen doe jij dat dan ook? jou reactie zegt denk genoeg over jou niveau. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 00:03 schreef bully het volgende:[..] mijn laatste reactie op jou. als die twee in de sloot springen doe jij dat dan ook? jou reactie zegt denk genoeg over jou niveau. Oo ja natuurlijk-_- er is er een die over niveau gaat praten, en nee dat doe ik niet maar misschien moet je je eigen teksten eens terug lezen? Alles is negatief, echt alles! Ik hoop dat je, je niet verlaagd tot mijn niveau man;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 00:02 schreef bully het volgende:[..] zeg ook niet dat als je die had gehaald ze er gelijk hadden gestaan. dat is altijd afwachten. maar hetgeen ze nu hebben gekocht is gewoon telicht. en zeg ook niet dat ze nu deze genoemde spelers hadden moeten halen. al had ik Narsingh graag gezien. is wel de vleugelspeler die we missen. Maar we hebben vaak genoeg van dat soort aankopen gedaan en dat dat uiteindelijk niks werd. Maar een paar hebben het echt gehaald. Hetgeen wat we hebben gehaald is op zich niet verkeerd. Van der Hoorn had van mij niet hoeven komen, maar dat zei ik vanaf het begin al. Duarte heeft tot nog toe aardig gedaan, alleen had pech met blessure. Bojan is het ene keer wel, andere keer niet. Als we die niet willen behouden, gaat die in de zomer weg. Toch houd ik hem er liever bij, het zit wel degelijk in hem namelijk, dat voetbaltalent. Verder was Sana een gokje van 4 ton. Tsja, had zomaar goed kunnen uitpakken en dan had iedereen het supergeweldig gevonden. Dit gokje was daarom niet erg imho. Moisander verder ook gewoon goed. Schöne op middenveld niet goed genoeg, maar rechtsbuiten doetie het heel goed.
Ik vind niet dat we het zo slecht doen. 't Kan beter, maar miljoenenaankopen is gewoon not done. Te veel risico op veel geldverspilling plus dat als je voor de echt goed gaat, die nooit naar Ajax zou willen.
Nee, houd het bij de jeugd en kleine aankopen en we komen er wel. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 00:26 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar we hebben vaak genoeg van dat soort aankopen gedaan en dat dat uiteindelijk niks werd. Maar een paar hebben het echt gehaald. Hetgeen wat we hebben gehaald is op zich niet verkeerd. Van der Hoorn had van mij niet hoeven komen, maar dat zei ik vanaf het begin al. Duarte heeft tot nog toe aardig gedaan, alleen had pech met blessure. Bojan is het ene keer wel, andere keer niet. Als we die niet willen behouden, gaat die in de zomer weg. Toch houd ik hem er liever bij, het zit wel degelijk in hem namelijk, dat voetbaltalent. Verder was Sana een gokje van 4 ton. Tsja, had zomaar goed kunnen uitpakken en dan had iedereen het supergeweldig gevonden. Dit gokje was daarom niet erg imho. Moisander verder ook gewoon goed. Schöne op middenveld niet goed genoeg, maar rechtsbuiten doetie het heel goed. Ik vind niet dat we het zo slecht doen. 't Kan beter, maar miljoenenaankopen is gewoon not done. Te veel risico op veel geldverspilling plus dat als je voor de echt goed gaat, die nooit naar Ajax zou willen. Nee, houd het bij de jeugd en kleine aankopen en we komen er wel. we hebben natuurlijk ook het Sulejmani syndroom. waarvan ik ook dacht dat die het bij ons zou maken. maar vergeet niet dat spelers zoals Suares Huntelaar enz die het wel waarmaakte. ook in de goede jaren waren er aankopen met alleen jeugd red je het niet. net als bij van de Hoorn had ik bij Duarte ook mijn twijfels. denk persoonlijk dat hij gewoon telicht is. Over Sana had ik geen mening omdat ik hem daarvoor niet kon. maar of het nou 4 ton is of 3 miljoen het blijft weg gegooit geld. ik zeg ook niet dat ze super bedragen moeten betalen. maar bijvoorbeeld voor dat bedrag van die drie spelers had je een duurdere kunnen halen. en was risico net zo groot. met gerichte aankopen had je naar mijn mening jeugd spelers wat rustiger kunnen brengen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door bully -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:29 schreef bully het volgende:[..] dat was vorig seisoen toen deden ze het in de Italiaanse competitie ook nog wat beter. Dit seizoen ook overwinterd, en eigenlijk beter tegen Atletico ondanks het verlies..
Milan komt er wel weer, een wat minder seizoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:33 schreef bully het volgende:[..] denk dat je even goed moet lezen. een fisher en van rhijn zijn voorbeelden. je bent nu afhankelijk van jeugd die een terugslag krijgt wat normaal is. en op de bank zit dan weinig waar je dat mee kan opvangen. Fischer en van Rhijn zijn niet geforceerd gebracht.. Hebben ook gewoon een prima eerste seizoen gespeeld..
Je kan toch onmogelijk op de bank iemand hebben zitten die beter is dan de positie i het veld?? |
|
|
|