BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Red Bull Salzburg - Ajax (donderdag 27 februari, 19:00); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 19:48   quote  deeplink  
De Sa de beste inderdaad, niet op kwaliteit, maar op inzet, de rest lijkt het wel te geloven, Ajax twee tot 3 mogelijkheden op een goede kans. Maar had al met 8-0 achter kunnen staan als Salszburg echt zou aanzetten, en dat doet het simpelweg niet omdat er voorin een paar niet heel scherp zijn.. Het druk zetten is dan ook wat minder en het afronden laat zeker te wensen over gelukkig voor Ajax... Zoveel kansen en niet 1 redding van Cilissen..
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 19:46 schreef nieuwe ajax het volgende:
We hadden nu al met 2 doelpunten de rust in kunnen gaan.
En buiten die kansen was Red Bull veel beter. Had 4-1 kunnen staan
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 februari 2014 - 19:55   quote  deeplink  
We weten met z'n allen dat Ajax kwalitatief erg ver onder de maat speelt.
Nu moet Ajax ( theoretisch gezien ) binnen 20 minuten eerst 2 doelpunten maken.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 18:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen, iedereen staat op voor hun logische plekken.. Zelfs Duarte heeft veel als buitenspeler gevoetbald..
Duarte heeft bij heracles alleen mid Gestaan.. vd hoorn is een miskoop... Denswil kan beter.. poulsen dejong ge traag.. sihlg kan geen bal vasthouden.. nee jongens als we verder willen moeten dir soort jongens nooit meer in de basis staan
Brandje
 Brandje - donderdag 27 februari 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 19:36 schreef nieuwe ajax het volgende:
Nee, het blijft voor mij een B-elftal wat hier staat te spelen. Is gewoon slecht
Het lijkt mij wel, dat Ajax eerder bang is. Een dubbele wissel zou zeker een goede keuze zijn.
B-elftal of niet je mag van een club die bekend staat om zijn techniek toch best verwachten dat spelers een bal normaal kunnen aannemen?! Ik zie niemand dat doen. De enige die de bal direct klaar heeft liggen na zijn aanname is Blind. Ook onze, door sommige geroemde aanvoerder, blijkt een hele gebrekkige techniek te hebben. Als de Sa al de beste van ajax is dan is dat echt om te schamen.
Je had beter met de A-1 kunnen spelers want om naar deze houthakkers te krijgen doet echt pijn.
RBS geeft inderdaad veel druk maar kijk eens wat een ruimte er verder naar voren ligt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Maar goed maakt nie uit dan de titel maar... Maar dan aub zonder deze spelers anders gaan we het niet redden en worden die kutrooien of kakkies kampioen... Az waren wij echt niet super hoor.. az was ZWAK
Eide
 Eide - donderdag 27 februari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
De Sa speelt een behoorlijke wedstrijd... en verder. Tja. Snel vergeten dit EL avontuur.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 19:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

B-elftal of niet je mag van een club die bekend staat om zijn techniek toch best verwachten dat spelers een bal normaal kunnen aannemen?! Ik zie niemand dat doen. De enige die de bal direct klaar heeft liggen na zijn aanname is Blind. Ook onze, door sommige geroemde aanvoerder, blijkt een hele gebrekkige techniek te hebben. Als de Sa al de beste van ajax is dan is dat echt om te schamen.
Je had beter met de A-1 kunnen spelers want om naar deze houthakkers te krijgen doet echt pijn.
RBS geeft inderdaad veel druk maar kijk eens wat een ruimte er verder naar voren ligt.
Van de jong zkr mee eens
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Nou, beetje geluk erbij en 0 - 3 moet best mogelijk zijn ;)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 27 februari 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 19:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 februari 2014 - 20:01   quote  deeplink  
En wij maar blijven zeggen dat het Nederlandse voetbal heel erg goed is. Laat me niet lachen. In het buitenlandse voetbal haalt Ajax de eerste 4 niet eens.
Salzburg is fysiek minimaal 50% sterker dan Ajax.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 februari 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:01 schreef nieuwe ajax het volgende:
En wij maar blijven zeggen dat het Nederlandse voetbal heel erg goed is. Laat me niet lachen. In het buitenlandse voetbal haalt Ajax de eerste 4 niet eens.
Salzburg rolt ook bayern met 3-0 op dus het is gewoon een heel goed team met een unieke spelopvatting in Europa waarbij niemand verzaakt en dat verdiend echt alle lof.
Er is geen team wat zo speelt en ik weet zeker dat ze het ook Madrid of Barca heel moeilijk kunnen maken.
De gebrek aan techniek bij ajax wordt alleen wel heel erg duidelijk door RBS
Peterhs
 Peterhs - donderdag 27 februari 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:01 schreef nieuwe ajax het volgende:
Jij bent diegene die zegt dat Ajax wel ff de wereldbeker wint.
Je bent nog wispelturiger dan de gemiddelde vrouw idioot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door Peterhs --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 27 februari 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Salzburg rolt ook bayern met 3-0 op dus het is gewoon een heel goed team met een unieke spelopvatting in Europa waarbij niemand verzaakt en dat verdiend echt alle lof.
Er is geen team wat zo speelt en ik weet zeker dat ze het ook Madrid of Barca heel moeilijk kunnen maken.
De gebrek aan techniek bij ajax wordt alleen wel heel erg duidelijk door RBS
Puur het drukzetten waar Ajax niet tegen kan. In de Eredivisie hebben we daar ook moeite mee, alleen komen we er daar nog mee weg.

Vind toch wel dat daar op getraind mag worden door de verdediging.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Man man man, de bal kan niet eens een minuut in de ploeg gehouden worden of Salzburg zit er al weer tussen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 19:46 schreef nieuwe ajax het volgende:
We hadden nu al met 2 doelpunten de rust in kunnen gaan.
Ken jij überhaupt wel iets zinnigs posten?
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 februari 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Nee, ook deze eerste 10 minuten liet Ajax alleen maar heel matig voetbal zien. En die 2 doelpunten hebben ze dan ook niet gered. Ben heel erg benieuwd welke spelers er gewisseld gaan worden. Kan Kishna 2 doelpunten maken ????????? Die Klaassen is ook erg slecht. Daarom is het terecht dat het 1-0 is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door nieuwe ajax --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 20:12   quote  deeplink  
Dat kan er ook nog wel bij... een eigen goal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:12   quote  deeplink  
Ongeloveloos, het is dat de wedstrijd al gespeeld was anders had het huisraad er nu aangegaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:11 schreef nieuwe ajax het volgende:
Nee, ook deze eerste 10 minuten liet Ajax alleen maar heel matig voetbal zien. En die 2 doelpunten hebben ze dan ook niet gered. Ben heel erg benieuwd welke spelers er gewisseld gaan worden. Kan Kishna 2 doelpunten maken ????????? Die Klaassen is ook erg slecht. Daarom is het terecht dat het 1-0 is.
Goh, je meent het???
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 20:14   quote  deeplink  
Oh oh oh oh... Is de retour bon nog geldig bij vd hoorn ? Een advertentie op marktplaats voor de jong met gratis af tehalen.. poulsen idem dito.. gaat toch helemaal niks vanuit van de lamzak.. een aanvoerder moet in zoon wedstrijd vanaf de eerste seconde er boven op klappen !!! Maar et is een viezen miet die een team niet kan motiveren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:14 schreef nummer10 het volgende:
Oh oh oh oh... Is de retour bon nog geldig bij vd hoorn ? Een advertentie op marktplaats voor de jong met gratis af tehalen.. poulsen idem dito.. gaat toch helemaal niks vanuit van de lamzak.. een aanvoerder moet in zoon wedstrijd vanaf de eerste seconde er boven op klappen !!! Maar et is een viezen miet die een team niet kan motiveren
Flikker nou eens op met je De Jong man, we weten nu wel dat je niet zijn grootste fan bent!
jariheld
 jariheld - donderdag 27 februari 2014 - 20:16   quote  deeplink  
Lekker vergeten deze pot. Zondag veel belangrijker:-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:16 schreef jariheld het volgende:
Lekker vergeten deze pot. Zondag veel belangrijker:-)
Inderdaad!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 februari 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Wel goed om Blind terug naar het middenveld te halen en Riedewald minuten laten maken.
Ook zou ik Kishna nog wel een half uur willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Bij elk duel liggen we plat... pffff
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Ajax warrior.. maak zelf wel uit hoevaak ik et zeg... Misschien dat jij die schele ogen van je is gaat gebruiken...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Ajax vraagt er zelf om, om nu uitgeschakeld te zijn. Dat wordt zondag nog een lekkere wedstrijd.......................................tegen Feyenoord.

Op de Europese ranglijst staat Ajax rond de 26e plaats, wat normaal veel te laag is voor ze, daar dit nu wel te zien is van waarom. Bij de beste 12 blijven horen zit er niet in voor Ajax. Ajax moet eerst fysiek minimaal 40% sterker worden.
Die Bojan kan het ook vergeten. Is onmogelijk, gezien het beeld van het voetballen.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
on-ge-loof-lijk!
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:12 schreef Boudewijn het volgende:
Dat kan er ook nog wel bij... een eigen goal
Waarom kom jij alleen als er bij Ajax van alles misgaat?
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Is terecht, die 2-0.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahahahahaha het is gewoon lachwekkend!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 27 februari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
en de ajax-supporters blijven zingen. Klasse!!!

En nu dan wel 2-0....
Loetje
 Loetje - donderdag 27 februari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Gaat steeds beter jongens...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 27 februari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Omdat Ajax niet goed speelt. Is logisch.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 19:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Duarte heeft bij heracles alleen mid Gestaan.. vd hoorn is een miskoop... Denswil kan beter.. poulsen dejong ge traag.. sihlg kan geen bal vasthouden.. nee jongens als we verder willen moeten dir soort jongens nooit meer in de basis staan
Duarte speelde bij den Haag als buitenspeler. Vd Hoorn doet het nu prima. De rest speelt slecht..
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Ff zonder dollen.. Ajax speelt slecht en eigenlijk is iedereen daar debet aan.. Maar een keeper die zo af en toe eens wat tegen houd behalve de makkelijke ballen is ook weleens lekker..
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Het merendeel van de 1 op 1 situaties gaan in.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 27 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
Jammer. Had ik het toch verkeerd.
Hoop doet leven, maar het mocht niet baten jammergenoeg.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom kom jij alleen als er bij Ajax van alles misgaat?
Frustratie uiten lucht op
(ik zie liefst elke NL club overal doorgaan)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:
Ajax warrior.. maak zelf wel uit hoevaak ik et zeg... Misschien dat jij die schele ogen van je is gaat gebruiken...
Misschien moet jij even uit die kleine cel van je komen, want je valt in herhaling.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahaha het is gewoon lachwekkend!
Dat is het... Tis toch te zot voor woorden dit... Wegspoelen tegen die kut kakkerlakken
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Ik heb Ajax zelfs tegen Madrid niet zo van de mat gespeeld zien worden.. Bah wat erg..
Eide
 Eide - donderdag 27 februari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:21 schreef nummer10 het volgende:
Over jouw vooroordeel over de Jong heeft hij anders wel gelijk. Zelfs een prima actie van Siem weet jij af te kraken.

Overigens vandaag een dikke onvoldoende voor Siem en terecht eraf want het was meer dan beroerd wat hij liet zien. Maar goed, dat geldt voor meer Ajacieden. Eigenlijk haalt alleen De Sa een voldoende.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Frustratie uiten lucht op
(ik zie liefst elke NL club overal doorgaan)
Hey teringlijer, vieze vuile droplul. Glasmongool eerste klas!

Inderdaad, frustratie uiten lucht op! ;-)
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien moet jij even uit die kleine cel van je komen, want je valt in herhaling.
Heeft de politie me daar nu ook al getagt via facebook ?? Longlijers 😜
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Over jouw vooroordeel over de Jong heeft hij anders wel gelijk. Zelfs een prima actie van Siem weet jij af te kraken.

Overigens vandaag een dikke onvoldoende voor Siem en terecht eraf want het was meer dan beroerd wat hij liet zien. Maar goed, dat geldt voor meer Ajacieden. Eigenlijk haalt alleen De Sa een voldoende.
Siem in combinatie met Sigi. Daar ligt gewoon het euvel, want afgelopen zondag deed hij het een stuk beter!
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 februari 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Vooroordeel ? Feiten.. en wat remco zegt.. cil houd makkelijke ballen.. heb hem nog geen 1x onmogelijke ballen zien tegenhouden integenstelling tot vermeer
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Siem in combinatie met Sigi. Daar ligt gewoon het euvel, want afgelopen zondag deed hij het een stuk beter!
Gewoon weer in de punt.. De jongens hadden helemaal geen zin in deze wedstrijd.. Zien als een mislukte oefenpot en op naar Feyenoord..
jariheld
 jariheld - donderdag 27 februari 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Ajax had zich afgelopen donderdag al neergelegd na de 0-3. En als Frank dan voor eerherstel had willen gaan had ie wel een ander elftal het veld in gestuurd. Ik maak me er niet druk om. Als ze zondag winnen van die kakkerlakken heb ik 1 week lang een glimlach op me smoel:-D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Red Bull Salzburg - Ajax (donderdag 27 februari, 19:00); 3 - 1

0.0070929