|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Siem in combinatie met Sigi. Daar ligt gewoon het euvel, want afgelopen zondag deed hij het een stuk beter! Appart al nie wat... Laat staan samen... En ja als ik kon kiezen had ik indd voor siem gekozen 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon weer in de punt.. De jongens hadden helemaal geen zin in deze wedstrijd.. Zien als een mislukte oefenpot en op naar Feyenoord.. Dat idee heb ik ook Remco. Sowieso Frank nam deze wedstrijd al niet serieus. Dat zie je maar aan de opstelling, want als je echt had gewild dan had je je beste 11 opgesteld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:[..] Vooroordeel ? Feiten.. en wat remco zegt.. cil houd makkelijke ballen.. heb hem nog geen 1x onmogelijke ballen zien tegenhouden integenstelling tot vermeer Ik vind trouwens niet dat Vermeer er weer in moet.. Die heeft echt te veel fouten gemaakt die ons punten hebben gekost..
Cilissen kost ons geen punten, maar wint ze ook niet voor Ajax tot nu toe, ik had daar echt iets meer van verwacht... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat idee heb ik ook Remco. Sowieso Frank nam deze wedstrijd al niet serieus. Dat zie je maar aan de opstelling, want als je echt had gewild dan had je je beste 11 opgesteld. Helemaal eens, kijk ook naar de wissels.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:[..] Vooroordeel ? Feiten.. en wat remco zegt.. cil houd makkelijke ballen.. heb hem nog geen 1x onmogelijke ballen zien tegenhouden integenstelling tot vermeer Feiten over Siem? De werkelijke feiten reageerde je afgelopen zondag niet op hoor, want toen die geplaatst werden was je ineens stil! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat idee heb ik ook Remco. Sowieso Frank nam deze wedstrijd al niet serieus. Dat zie je maar aan de opstelling, want als je echt had gewild dan had je je beste 11 opgesteld. Overigens ook volledig terecht na het verlies in eigen huis... Dan kun je wel eigenwijs heel veel energie in deze wedstrijd steken met de beste 11, maar er zijn na zo'n verlies nu eenmaal belangrijkere zaken..
Overigens valt me de Sa echt positief op.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Feiten over Siem? De werkelijke feiten reageerde je afgelopen zondag niet op hoor, want toen die geplaatst werden was je ineens stil! En de afgelopen jaren op de momenten dat ie er voor Ajax was.. Zowel in Europa als de ED>. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Trouwens vind ik dat De Sa wel stappen heeft gemaakt ten opzichte van begin dit seizoen. Je kan dus zien dat die jongens in Jong Ajax wel degelijk bepaalde dingen leren die ze bij het grote Ajax niet vaak meemaken, zoals het leveren van strijd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik had het meer over de ruimtes die Siem maakte voor andere spelers. Het gaat niet alleen om wat een speler met de bal doet, maar zeker ook wat hij zonder bal doet!
En hoppa, ook nog 3-0! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, Ajax heeft het er zelf om gevraagd tegen Salzburg, om geen goed voetbal te laten zien. Zoals ik al eerder zei in de afgelopen maanden, moet Ajax echt eerst 3 goede aankopen doen, om Europees te mogen meetellen. Spelers van minimaal 24 jaar, en zeker niet jonger.
De jeugd liet het weer afweten, daar De Boer dat zelf ook wel weet. Alleen onderneemt Ajax daarin niets. Zolang Ajax geen goede spelers blijft aankopen van minimaal 24 jaar, zal Ajax altijd Europees grote problemen houden, en niet de halve finale halen. Nu 3-0 is terecht. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Maar mensen ff serieus..er is toch niemand die deze pot na de 0-3 zeker belangrijker vind dan as zondag.Ik wil alleen maar een doodzieke kuip zien met een jankende hagenees een piepende kabouter en een italiaan die alle reclameborden stuk schopt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat wordt er ongelooflijk slecht verdedigd!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal weggespeeld. van a tot z. Van 1 tot 100.. geen enkele positie op het veld die het beter doet dan zijn tegenstander... Spelopvatting, tactisch technisch...
Gewoon beschamend van de mat gespeeld, en dat voor de tweede keer in een week door dezelfde ploeg die er de tweede keer helemaal niet vol voor gaat.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Er zijn gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is.
Ik hoop dat Cruijff dit keer de wedstrijd wel heeft kunnen zien! Kijken wat zijn professionele mening is as. maandag... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:32 schreef jariheld het volgende:Maar mensen ff serieus..er is toch niemand die deze pot na de 0-3 zeker belangrijker vind dan as zondag.Ik wil alleen maar een doodzieke kuip zien met een jankende hagenees een piepende kabouter en een italiaan die alle reclameborden stuk schopt Me too, en gelukkig halen ze nu op tijd het vliegtuig naar huis! ;-) |
|
|
|
|
sjarrel
|
|
|
Simpel.Ze zijn op alle vlakken beter.Hoe pijn het me ook doet te zeggen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:34 schreef remco k het volgende:Helemaal weggespeeld. van a tot z. Van 1 tot 100.. geen enkele positie op het veld die het beter doet dan zijn tegenstander... Spelopvatting, tactisch technisch... Gewoon beschamend van de mat gespeeld, en dat voor de tweede keer in een week door dezelfde ploeg die er de tweede keer helemaal niet vol voor gaat.. Iemand die nu Salzburg nog onderschat? Had gewoon naar me geluisterd voor de wedstrijd! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] Er zijn gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is. Ik hoop dat Cruijff dit keer de wedstrijd wel heeft kunnen zien! Kijken wat zijn professionele mening is as. maandag... Een B elftal. wedstrijd was vooraf al opgegeven..
Maar waarom ben jij hier eigenlijk alleen maar inhoudelijk over voetbal als het slecht gaat of als je wat te bashen hebt over Cruijff?? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Met jou kan ik praten haha;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je was niet de enige hoor.. Maar goed, de meesten willen niet geloven dat die ploeg zo verschrikkelijk goed is.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Echt alles op de titel en dus niet op een mogelijke volgende ronde in de EL.....
Qua opstelling was dit al te zien in de 1e wedstrijd natuurlijk en vandaag werd dit dus gewoon bevestigd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:35 schreef remco k het volgende:[..] Een B elftal. wedstrijd was vooraf al opgegeven.. Maar waarom ben jij hier eigenlijk alleen maar inhoudelijk over voetbal als het slecht gaat of als je wat te bashen hebt over Cruijff?? Nee, om zogenaamd zijn frustraties te uiten! Hij bedoelt dan waarschijnlijk zijn frustraties richting Cruijff. ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hey teringlijer, vieze vuile droplul. Glasmongool eerste klas! Inderdaad, frustratie uiten lucht op! ;-) Hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige assist van Bojan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat een inzet van die oostenrijker die echt vol z''n lichaam voor de bal gooit werkelijk!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het kan nog jongens, het kan nog!! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja Peter, hij vraagt er zelf om toch??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nog maar 5 te gaan................ |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, een rapportcijfer van Ajax is zeker niet boven een 5 met Europees voetbal. Ajax mag dan wel ( weer ) kampioen worden dit jaar, maar wat stelt dat voor als je in de Champions League niet de halve finale kan halen ?
Laten we met z'n allen maar hopen dat Ajax nu zondag tegen Feyenoord met 1-2 wint. Daarna pas, gaat Ajax goed de boel evalueren voor het nieuwe seizoen. Wat goed, die doelpunt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is wat je af en toe mist, en dat heeft niet zoveel te maken met fysiek sterker zijn of fysiek de strijd aangaan.. Gewoon koste wat het kost willen winnen en daar alles voor doen.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:37 schreef Ronald 1960 het volgende:Echt alles op de titel en dus niet op een mogelijke volgende ronde in de EL..... Qua opstelling was dit al te zien in de 1e wedstrijd natuurlijk en vandaag werd dit dus gewoon bevestigd! Alleen met Benzema Ronaldo Bale Messi Puyol en Alex had je deze 0-3 van vorige week goed kunnen maken. Is natuurlijk flauwekul ik weet het maar kan me niet voorstellen dat jij er nog wel in geloofde Ronald;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:37 schreef Ronald 1960 het volgende:Echt alles op de titel en dus niet op een mogelijke volgende ronde in de EL..... Qua opstelling was dit al te zien in de 1e wedstrijd natuurlijk en vandaag werd dit dus gewoon bevestigd! Had je anders verwacht Ronald? En ik vind het nog niet vreemd ook, als je de winstbonussen bekijkt.
Winst in de EL levert je 8 miljoen euro op, winst in de Eredivisie 20 miljoen en CL! Dan is de keus snel gemaakt toch? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:34 schreef remco k het volgende:Helemaal weggespeeld. van a tot z. Van 1 tot 100.. geen enkele positie op het veld die het beter doet dan zijn tegenstander... Spelopvatting, tactisch technisch... Gewoon beschamend van de mat gespeeld, en dat voor de tweede keer in een week door dezelfde ploeg die er de tweede keer helemaal niet vol voor gaat.. Zijn we het toch een keer eens.. Pff die gasten geven niet eens gas en je verliest bijna elk duel.. Bijna iedereen kijkt ook eerst veilig achteruit toon eens ballen en kijk vooruit. Geef het al veel langer aan maar het is vooral nu ook weer zichtbaar dat we geen stappen maken alleen op de bank. We hadden na drie kampioenschappen verder kunnen zijn maar zijn te laks geweest en hebben alleen maar flut spelers gekocht. Voor Nederlandse begrippen zijn zulke spelers net goed genoeg maar wil je heersen in Nederland moet je toch betere aankopen doen om je selectie op peil te houden!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:40 schreef nieuwe ajax het volgende:Nee, een rapportcijfer van Ajax is zeker niet boven een 5 met Europees voetbal. Ajax mag dan wel ( weer ) kampioen worden dit jaar, maar wat stelt dat voor als je in de Champions League niet de halve finale kan halen ? Laten we met z'n allen maar hopen dat Ajax nu zondag tegen Feyenoord met 1-2 wint. Daarna pas, gaat Ajax goed de boel evalueren voor het nieuwe seizoen. Wat goed, die doelpunt. Dat stelt heel erg veel voor.. Want zoals jij het zegt stellen 27 van de 32 landskampioenschappen niks voor.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:40 schreef nieuwe ajax het volgende:Nee, een rapportcijfer van Ajax is zeker niet boven een 5 met Europees voetbal. Ajax mag dan wel ( weer ) kampioen worden dit jaar, maar wat stelt dat voor als je in de Champions League niet de halve finale kan halen ? Laten we met z'n allen maar hopen dat Ajax nu zondag tegen Feyenoord met 1-2 wint. Daarna pas, gaat Ajax goed de boel evalueren voor het nieuwe seizoen. Wat goed, die doelpunt. Kan jij niet mee gaan naar die badkuip en daar gelijk blijven als supporter van die kakkerlakken? Niemand, maar dan ook werkelijk geen enkele Ajacied roept dat je op dit moment halve finale van de CL kan halen met deze ploeg. Daarvoor is er teveel geld in de omloop bij de buitenlandse clubs! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:41 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zijn we het toch een keer eens.. Pff die gasten geven niet eens gas en je verliest bijna elk duel.. Bijna iedereen kijkt ook eerst veilig achteruit toon eens ballen en kijk vooruit. Geef het al veel langer aan maar het is vooral nu ook weer zichtbaar dat we geen stappen maken alleen op de bank. We hadden na drie kampioenschappen verder kunnen zijn maar zijn te laks geweest en hebben alleen maar flut spelers gekocht. Voor Nederlandse begrippen zijn zulke spelers net goed genoeg maar wil je heersen in Nederland moet je toch betere aankopen doen om je selectie op peil te houden!! Je gehele post over alles behalve deze wedstrijd ben ik het oneens, wat je over deze pot zegt ben ik het mee eens..
Al speel je wel met een B elftal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar is alles mee gezegd...:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wilde van alles schrijven maar het is me de moeite niet. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:41 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Had je anders verwacht Ronald? En ik vind het nog niet vreemd ook, als je de winstbonussen bekijkt. Winst in de EL levert je 8 miljoen euro op, winst in de Eredivisie 20 miljoen en CL! Dan is de keus snel gemaakt toch? Nee, eigenlijk niet! Als je zegt dat Riedewald je 2e keus als LB is en je zet hem daar niet neer als Boilesen geblesseerd is, dan klopt er iets niet natuurlijk. Blind moet je sowieso gewoon cvm laten staan en nooit meer op LB zetten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:[..] Dat is wat je af en toe mist, en dat heeft niet zoveel te maken met fysiek sterker zijn of fysiek de strijd aangaan.. Gewoon koste wat het kost willen winnen en daar alles voor doen.. Karakter loos team heb je en zodra het op vechtvoetbal aankomt geven de mietjes niet thuis. Snel vergeten |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ongelofelijk slecht, ons Ajax. Europees gezien helemaal niets te zoeken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:35 schreef remco k het volgende:Maar waarom ben jij hier eigenlijk alleen maar inhoudelijk over voetbal als het slecht gaat of als je wat te bashen hebt over Cruijff?? Ik weet zeker dat dit met van Gaal niet was gebeurd! Die had zelfs als technisch directeur na afgelopen keer iedereen persoonlijk zo uitgefoeterd dat er vandaag een elftal had gestaan met een heel andere mentaliteit.
Wie kan nu nog ontkennen dat in de afgelopen 3 jaar Ajax er Europees gezien niets op vooruit is gegaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:32 schreef nieuwe ajax het volgende:Nee, Ajax heeft het er zelf om gevraagd tegen Salzburg, om geen goed voetbal te laten zien. Zoals ik al eerder zei in de afgelopen maanden, moet Ajax echt eerst 3 goede aankopen doen, om Europees te mogen meetellen. Spelers van minimaal 24 jaar, en zeker niet jonger. Of je voelt je al erg op je gemak hier.....of je hebt eerder al een ander account gehad, ik denk het laatste |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:45 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, eigenlijk niet! Als je zegt dat Riedewald je 2e keus als LB is en je zet hem daar niet neer als Boilesen geblesseerd is, dan klopt er iets niet natuurlijk. Blind moet je sowieso gewoon cvm laten staan en nooit meer op LB zetten. Dat ben ik met je eens en heb ik al zo vaak gezegd. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:34 schreef Boudewijn het volgende:[..] Er zijn gewoon geen woorden voor hoe slecht dit is. Ik hoop dat Cruijff dit keer de wedstrijd wel heeft kunnen zien! Kijken wat zijn professionele mening is as. maandag... Gelukkig, daar ben je weer met iets cynisch of op voorhand negatiefs over Cruijff. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:45 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, eigenlijk niet! Als je zegt dat Riedewald je 2e keus als LB is en je zet hem daar niet neer als Boilesen geblesseerd is, dan klopt er iets niet natuurlijk. Blind moet je sowieso gewoon cvm laten staan en nooit meer op LB zetten. De uitspraak is natuurlijk op basis van het feit dat Boilesen fit blijft en Riedewald als tweede man daarachter, Riedewald is natuurlijk niet nu de eerste man nu Boilesen lang weg is.. |
|
|
|