|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik weet zeker dat dit met van Gaal niet was gebeurd! Die had zelfs als technisch directeur na afgelopen keer iedereen persoonlijk zo uitgefoeterd dat er vandaag een elftal had gestaan met een heel andere mentaliteit. Wie kan nu nog ontkennen dat in de afgelopen 3 jaar Ajax er Europees gezien niets op vooruit is gegaan. Rot toch op met je Van Gaal man! Je gaat je kapot lachen tijdens het WK. Die man is na 3 wedstrijden uitgevoetbald in Brazilië. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Beste mede ajacieden...goeie tip voor iedereen straks lekker slapen en lekker dromen over zondag hoe we de kuip stil krijgen en dat gaat heus gebeuren;-);-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Of je voelt je al erg op je gemak hier.....of je hebt eerder al een ander account gehad, ik denk het laatste Hehehehe hij kan in ieder geval slap lullen hoor. ;-) |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kan jij niet mee gaan naar die badkuip en daar gelijk blijven als supporter van die kakkerlakken? Niemand, maar dan ook werkelijk geen enkele Ajacied roept dat je op dit moment halve finale van de CL kan halen met deze ploeg. Daarvoor is er teveel geld in de omloop bij de buitenlandse clubs! Nee, kan niet naar de badkuip, omdat ik dacht dat jij daar al in zat. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
Ajax ONWAARDIG sorry hoor |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef remco k het volgende:[..] De uitspraak is natuurlijk op basis van het feit dat Boilesen fit blijft en Riedewald als tweede man daarachter, Riedewald is natuurlijk niet nu de eerste man nu Boilesen lang weg is.. dus ook geen tweede man.Dat slaat echt nergens op wat je zegt. Wie is dan de 2e LB als hij wel geblesseerd is???
En ga nu niet zeggen dat Blind dat is, want die moet geen LB meer staan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik weet zeker dat dit met van Gaal niet was gebeurd! Die had zelfs als technisch directeur na afgelopen keer iedereen persoonlijk zo uitgefoeterd dat er vandaag een elftal had gestaan met een heel andere mentaliteit. Wie kan nu nog ontkennen dat in de afgelopen 3 jaar Ajax er Europees gezien niets op vooruit is gegaan. Ach flikker toch op droplul... Met je kutgeprovoceer en weet ik wat allemaal nog meer. Je bent een minachtend mannetje dat hier zoals ik al zei enkel komt als er wat te zeiken valt..
Alleen om jou al zal ik hopen dat het NL elftal met een week weer thuis is... Gadverdamme wat een domme zak hooi ben je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Of je voelt je al erg op je gemak hier.....of je hebt eerder al een ander account gehad, ik denk het laatste Denk?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Knap van je. Ik ontwijk Rotjeknor het liefst mijn hele leven. Het enige moment dat ik daar kom als Ajax daar moet voetballen in de bekerfinale. En geloof mij maar, er zijn er hier een aantal die dat kunnen bevestigen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Daarom heeft Ajax een hele goede linksback nodig, die alleen in het buitenland te vinden is, overal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 februari 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik weet zeker dat dit met van Gaal niet was gebeurd! Die had zelfs als technisch directeur na afgelopen keer iedereen persoonlijk zo uitgefoeterd dat er vandaag een elftal had gestaan met een heel andere mentaliteit. Wie kan nu nog ontkennen dat in de afgelopen 3 jaar Ajax er Europees gezien niets op vooruit is gegaan. Je bent de grootste kwijlkever die ik ken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Rot toch op met je Van Gaal man! Je gaat je kapot lachen tijdens het WK. Die man is na 3 wedstrijden uitgevoetbald in Brazilië. ja, met de spelers die we nu hebben is dat niet vreemd nee. Dat je na kansloos verliezen van Real, een echte Europese topclub, een revolutie wilt beginnen kan, maar als je dan na al die jaren dit laat zien tegen een club als Salzburg.......... tijd voor een keiharde revolutie! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:49 schreef remco k het volgende:[..] Ach flikker toch op droplul... Met je kutgeprovoceer en weet ik wat allemaal nog meer. Je bent een minachtend mannetje dat hier zoals ik al zei enkel komt als er wat te zeiken valt.. Alleen om jou al zal ik hopen dat het NL elftal met een week weer thuis is... Gadverdamme wat een domme zak hooi ben je.. Dat gebeurd sowieso wel hoor Remco, maak je daar maar niet druk om. Maar dan ligt het niet aan die fantastische van gaal, maar aan al het andere. Spelers, persmanager, grasprieten, warmte en weet ik wat nog meer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Knap van je. Ik ontwijk Rotjeknor het liefst mijn hele leven. Het enige moment dat ik daar kom als Ajax daar moet voetballen in de bekerfinale. En geloof mij maar, er zijn er hier een aantal die dat kunnen bevestigen. Yep...met de hand op mijn hart |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:49 schreef remco k het volgende:[..] Ach flikker toch op droplul... Met je kutgeprovoceer en weet ik wat allemaal nog meer. Je bent een minachtend mannetje dat hier zoals ik al zei enkel komt als er wat te zeiken valt.. Alleen om jou al zal ik hopen dat het NL elftal met een week weer thuis is... Gadverdamme wat een domme zak hooi ben je.. Ik snap je frustratie wel na vandaag... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja, met de spelers die we nu hebben is dat niet vreemd nee. Dat je na kansloos verliezen van Real, een echte Europese topclub, een revolutie wilt beginnen kan, maar als je dan na al die jaren dit laat zien tegen een club als Salzburg.......... tijd voor een keiharde revolutie! Volg het beter man pannekoek! Die revolutie is wel degelijk bezig. Bovendien heeft dit niet alleen met kwaliteit te maken. Heel die Kut Europa League neemt amper iemand serieus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:49 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] dus ook geen tweede man.Dat slaat echt nergens op wat je zegt. Wie is dan de 2e LB als hij wel geblesseerd is??? En ga nu niet zeggen dat Blind dat is, want die moet geen LB meer staan! Je kan wel zeggen dat het moet, maar Blind was aan het begin nooit gepland op de CVM positie, en dus hadden ze twee mannen voor de LB plek, en Schone en Poulsen voor CVM..
Natuurlijk doet Blind het erg goed en moet ie daar blijven staan, maar je kan niet ineens toveren op de LB plek..
De Boer zegt dat soort dingen voor het vertrouwen van dat soort jongens, uiteraard ervan uitgaande dat een Boilesen nu wel eens fit zou blijven, dan had Riedewald prima hem kunnen blijven vervangen in wedstrijden na 70 minuten of potjes spelen tegen mindere goden.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja, met de spelers die we nu hebben is dat niet vreemd nee. Dat je na kansloos verliezen van Real, een echte Europese topclub, een revolutie wilt beginnen kan, maar als je dan na al die jaren dit laat zien tegen een club als Salzburg.......... tijd voor een keiharde revolutie! Ik zou zeggen, kruip met je kop in de reet van die koe van je en laat je daarna anaal staffen door de hooivorken. Maar bemoei je nooit en te nimmer met het reilen en zeilen van onze club!
Je forum is ok, maar je verstand van Ajax is nietszeggend! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:50 schreef nieuwe ajax het volgende:Daarom heeft Ajax een hele goede linksback nodig, die alleen in het buitenland te vinden is, overal. Flikker toch op man, Dijks, Boilesen Riedewald heb je voor komend seizoen.. Meer dan goed genoeg.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe inderdaad gap, jij weet het wel beter! Ik vermijd dat smerige stadion met heel mijn leven. Al zouden ze me daar op de middenstip willen planten.
Nou eigenlijk best interessant idee, en dan dat smerige tyfusshirt van die kakkerlakken in de fik steken voor het oog van 45000 van die mafketels! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja, met de spelers die we nu hebben is dat niet vreemd nee. Dat je na kansloos verliezen van Real, een echte Europese topclub, een revolutie wilt beginnen kan, maar als je dan na al die jaren dit laat zien tegen een club als Salzburg.......... tijd voor een keiharde revolutie! MWah, denk dat dit Salzburg voor veel Europese ploegen een maat te groot is. Heb Ajax, Real Madrid uitgezonderd, in jaren niet zo af zien gaan en dat is de verdienste van die ploeg. Dan laten ze ploegen als United, City, Celtic, Milan en dergelijke achter zich.
Ajax zwak? Ja zeker, maar onderschat dit Salzburg niet want ik heb de afgelopen jaren weinig tot geen ploegen gezien die zomaar even van deze gasten winnen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja, met de spelers die we nu hebben is dat niet vreemd nee. Dat je na kansloos verliezen van Real, een echte Europese topclub, een revolutie wilt beginnen kan, maar als je dan na al die jaren dit laat zien tegen een club als Salzburg.......... tijd voor een keiharde revolutie! http://www.jansenvangaal.nl/
Neem dickie ook maar mee dan |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:47 schreef jariheld het volgende:Beste mede ajacieden...goeie tip voor iedereen straks lekker slapen en lekker dromen over zondag hoe we de kuip stil krijgen en dat gaat heus gebeuren;-);-) Dan mogen het echt wel echte kerels worden wat een mietjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:51 schreef Boudewijn het volgende:[..] ja, met de spelers die we nu hebben is dat niet vreemd nee. Dat je na kansloos verliezen van Real, een echte Europese topclub, een revolutie wilt beginnen kan, maar als je dan na al die jaren dit laat zien tegen een club als Salzburg.......... tijd voor een keiharde revolutie! Ow, dus je bent je nu al aan het indekken.. Nee nee.. NL elftal heeft Robben van Persie Strootman de Jong en nog veel meer, daarnaast supertalenten die er aan komen..
En het belangrijkste van alles, de allllllllerbeste trainer van de hele wereld die er ooit is geweest, de man die niks fout doet..
Zonder wereldtitel thuis komen is een utopie, van Gaal kan niet anders dan wereldkampioen worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alleen naar jou eigenlijk.. Niet eens naar Ajax hoor.. Vind je gewoon een extreem vervelend kutventje dat hier enkel komt om Ajax te bashen.. Maar als een ander dat bij die tyfuskakkerlakken doet heeft ie een ban te pakken.. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Niks aan te doen, de wedstrijd was na de tactische fout van FDB bij voorbaat al niet meer te doen. Morgen even de wedstrijd eruit lopen en dan zondag met de volle 20% er tegen aan! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Maar laten we nou eens heel eerlijk zijn. Wat heeft ons Ajax nou te zoeken, Europees???? Ons huidige voetbalcompetitie is er ook niet geschikt voor, daar daarom ( net zoals ikzelf ) veel meer voetballiefhebbers naar buitenlands voetbal live gekeken wordt.
Ik kijk toch echt liever naar Spaans en Engels voetbal. Iedereen weet dat het buitenlandse voetbal beter is dan ons Nederlandse voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zou zeggen, kruip met je kop in de reet van die koe van je en laat je daarna anaal staffen door de hooivorken. Maar bemoei je nooit en te nimmer met het reilen en zeilen van onze club! Je forum is ok, maar je verstand van Ajax is nietszeggend! Over voetbal.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Alleen naar jou eigenlijk.. Niet eens naar Ajax hoor.. Vind je gewoon een extreem vervelend kutventje dat hier enkel komt om Ajax te bashen.. Maar als een ander dat bij die tyfuskakkerlakken doet heeft ie een ban te pakken.. Je zou toch überhaupt niet bij de tyfusteringkakkerlakken willen reageren? Daar zitten alleen maar zwakzinnigen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:57 schreef nieuwe ajax het volgende:Maar laten we nou eens heel eerlijk zijn. Wat heeft ons Ajax nou te zoeken, Europees???? Ons huidige voetbalcompetitie is er ook niet geschikt voor, daar daarom ( net zoals ikzelf ) veel meer voetballiefhebbers naar buitenlands voetbal live gekeken wordt. Ik kijk toch echt liever naar Spaans en Engels voetbal. Iedereen weet dat het buitenlandse voetbal beter is dan ons Nederlandse voetbal. Blijf dat kijken en laat onze club lekker rusten dan man. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Alleen naar jou eigenlijk.. Niet eens naar Ajax hoor.. Vind je gewoon een extreem vervelend kutventje dat hier enkel komt om Ajax te bashen.. Maar als een ander dat bij die tyfuskakkerlakken doet heeft ie een ban te pakken.. haha.. jij hapt ook altijd he! (kan niet ontkennen dat ik het mede daarom ook doe, want ik weet ook dat jij er wel tegen kan) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:46 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik weet zeker dat dit met van Gaal niet was gebeurd! Die had zelfs als technisch directeur na afgelopen keer iedereen persoonlijk zo uitgefoeterd dat er vandaag een elftal had gestaan met een heel andere mentaliteit. Wie kan nu nog ontkennen dat in de afgelopen 3 jaar Ajax er Europees gezien niets op vooruit is gegaan. Whahahaha. Heb je nog meer van die onzin ?? Onder van Gaal was dit niet gebeurd. Pleur toch op man. Jij snapt er werkelijk helemaal niks van en komt hier idd alleen als ajax slecht speelt of je iets over Cruijff kan janken.
Je hebt het over van Gaal, die man die met een prima Ned. Elftal niet wist te winnen van Ierland waardoor Nederland de eindronde 2002 miste. Is overigens van de laatste 26 jaar de enige eindronde die niet gehaald is. Van Gaal die eerder bondscoach is geweest en nu loopt te blaten dat ie het allemaal zo vreselijk vindt. Dat wist ie toch van te voren ?
Van Gaal die, terwijl hij heus wel wist wat er gaande was bij Ajax, via de achterdeur binnen wilde komen en daarmee voor nog meer onrust zorgde. Van gaal heeft Ajax 20 jaar geleden fantastisch laten voetballen, maar de club daarna in verschillende opzichten meer schade berokkent dan dat het wat heeft opgeleverd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 21:00 schreef Boudewijn het volgende:[..] haha.. jij hapt ook altijd he! (kan niet ontkennen dat ik het mede daarom ook doe, want ik weet ook dat jij er wel tegen kan) Je zet jezelf boven je eigen wetten hiero.. Dat irriteert.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een onzin interview van de Jong, geef gewoon toe dat je er beide wedstrijden niets van gebakt hebt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 21:01 schreef Boudewijn het volgende:Wat een onzin interview van de Jong, geef gewoon toe dat je er beide wedstrijden niets van gebakt hebt. Dat zegt ie toch... Hij zegt toch dat ze te kort kwamen en er geen antwoord op hadden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 21:00 schreef Boudewijn het volgende:[..] haha.. jij hapt ook altijd he! (kan niet ontkennen dat ik het mede daarom ook doe, want ik weet ook dat jij er wel tegen kan) Laat die brandewijn staan slome....kan je niet tegen en ga je slap lullen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Retteketet, kom op AZ.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 20:52 schreef Loetje het volgende:[..] Volg het beter man pannekoek! Die revolutie is wel degelijk bezig. Bovendien heeft dit niet alleen met kwaliteit te maken. Heel die Kut Europa League neemt amper iemand serieus Bovendien heeft dit niet met kwaliteit te maken?? Zeer zeker wel want als jij een kwalitatief beter team heb dan loopt het toch iets beter dan met een lamme tak als bv. Sigtorsson in de spits.. Sommige hier zijn al blij met de Sa nou joepie de poepie! van Rhijn, de Jong Sigtorsson, Bojan, Duarte, Poulsen, Moisander, De Sa rot op met zulke gasten man middelmaat niks meer en niks minder heel misschien dat een enkele van deze namen zich nog ontwikkeld maar ben bang van niet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 21:01 schreef Boudewijn het volgende:Wat een onzin interview van de Jong, geef gewoon toe dat je er beide wedstrijden niets van gebakt hebt. Geef jij gewoon toe dat je een irritante droplul bent en hier nooit meer terugkomt. Je bent altijd aan het janken als het niet goed gaat. Ga Van Gaal bellen en vraag of ie homo wil worden. Misschien draai je dan eens bij met je irritant kutgedrag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 21:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Bovendien heeft dit niet met kwaliteit te maken?? Zeer zeker wel want als jij een kwalitatief beter team heb dan loopt het toch iets beter dan met een lamme tak als bv. Sigtorsson in de spits.. Sommige hier zijn al blij met de Sa nou joepie de poepie! van Rhijn, de Jong Sigtorsson, Bojan, Duarte, Poulsen, Moisander, De Sa rot op met zulke gasten man middelmaat niks meer en niks minder heel misschien dat een enkele van deze namen zich nog ontwikkeld maar ben bang van niet.. Ik neem toch niet aan dat je de pot van vandaag serieus neemt.. We staan er met een B elftal.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nee, hij zegt dat deze 'nouja, eeeh, tjah, je zou het verloren wedstrijd kunnen noemen' een incident was tegen Salzburg maar dat ze tegen AZ toch hebben kunnen laten zien dat ze het wel kunnen. Maarja, AZ in de eredivisie!!! Dat is onvergelijkbaar gebleken. Ik moet nog maar zien dat AZ dadelijk wel doorgaat...
Man, gewoon driemaal overklast. Waarom voorzichtig zijn als iedereen het gezien heeft? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Wat ben ik erg blij dat iedereen positief op mijn berichtgeving reageert over Ajax. Nu de resultaten nog, iedere wedstrijd. Ajax mag dan wel de beste zijn, maar dat moeten ze dan wel iedere wedstrijd laten zien. Van mij mag Ajax nu eerst 5 spelers verkopen ( ja, ook De Jong ), en daarvoor 3 hele goede en volwassene spelers ervoor terugkopen. Steeds word er gezegd dat Ajax met een goed beleid bezig is. In de praktijk is dat niets van te merken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 februari 2014 - 21:05 schreef Boudewijn het volgende:[..] Nee, hij zegt dat deze 'nouja, eeeh, tjah, je zou het verloren wedstrijd kunnen noemen' een incident was tegen Salzburg maar dat ze tegen AZ toch hebben kunnen laten zien dat ze het wel kunnen. Maarja, AZ in de eredivisie!!! Dat is onvergelijkbaar gebleken. Ik moet nog maar zien dat AZ dadelijk wel doorgaat... Man, gewoon driemaal overklast. Waarom voorzichtig zijn als iedereen het gezien heeft? Driemaal?? Ben je aan de drank.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jongens toch....Boudewijn is ONPARTIJDIG.....dat weten jullie toch....FOEI |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik heb mij vandaag diep geschaamd voor dit Ajax !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax is ook overklast, helemaal niemand hier die dat ontkent, Salszburg is ook gewoon een heel erg goede ploeg, een aantal hier zeiden dat al direct na de loting..
Salszburg zou in deze vorm ook van een Barca of een Dortmund kunnen winnen, en ze zullen over iedere Engelse ploeg heen walsen... |
|
|
|