BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Red Bull Salzburg - Ajax (donderdag 27 februari, 19:00); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
soccer
 soccer - donderdag 27 februari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Je mag van alles, maar een beetje goedkoop afreageren op een ander terwijl je hier zelf niet of nauwelijks actief ben vind ik ondermaats. Iets met respect.
Ik scheld niet beledig niemand stel alleen een vraag. Dus wat is het probleem? De vraag op zich?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 februari 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 21:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Geef me eens een quote dan, volgens mij ben ik altijd respectvol qua taal.
De enige waar ik een beetje tegenin ga ben jij, maar dat is ook omdat ik weet dat jij dat niet erg vindt.
Doe je bij mij ook.....en ik vind het wel erg
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 21:58 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Geef me eens een quote dan, volgens mij ben ik altijd respectvol qua taal.
De enige waar ik een beetje tegenin ga ben jij, maar dat is ook omdat ik weet dat jij dat niet erg vindt.
Irritant ventje blablabla.. Is ook beledigend.. Of iets beledigend is wordt niet bepaald door de verzender maar ontvanger...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 21:59 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Degene voor wie jij op je knietjes zal moeten als hij langskomt. De echte Koning in plaats van iemand die zich een koning van een forum waant.
snap het nog steeds niet...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 februari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 21:57 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Goed gezien!
Ik zei het toch ouwe, dat de führer langskomt! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:00 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik scheld niet beledig niemand stel alleen een vraag. Dus wat is het probleem? De vraag op zich?
Waarom reageer je nu niet inhoudelijk soccer??? Ik heb ook netjes op jou gereageerd..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 27 februari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 21:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, nette telefoons, achter Apple en Samsung de grootste telefoonfabrikant ter wereld.
Daarom zeg ik ook dat ze in Nederland nog sterk achterlopen.
Daarbij gaat het vooral ook om het OS, en wat dat betreft kan je beter een Windows Phone nemen. Die wint overal behoorlijk aan terrein.
Eide
 Eide - donderdag 27 februari 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:00 schreef soccer het volgende:

[..]

Ah, de vermoordde onschuld. Keurig, wat als iemand dan reageert ziet het er meteen zo onredelijk uit. Kom op, zit niet zo flauw te doen. Dat is het namelijk precies. Kom gewoon over voetbal praten en laat en flauwekul gedoe aan anderen.
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Ah, de vermoordde onschuld. Keurig, wat als iemand dan reageert ziet het er meteen zo onredelijk uit. Kom op, zit niet zo flauw te doen. Dat is het namelijk precies. Kom gewoon over voetbal praten en laat en flauwekul gedoe aan anderen.
Ik vraag al drie keer om een inhoudelijke reactie terug.. Hij heeft namelijk heel mijn post daar verkeerd gelezen.. Of hij moet eens bij Sheldon in de leer over sarcasme..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 27 februari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

snap het nog steeds niet...
Als je dat niet begrijpt, dan zit je met je gedachten nog steeds met je kop in de reet van die koe.
VVout
 VVout - donderdag 27 februari 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Het grootste telecombedrijf ter wereld toch?
gokchinees2.jpg
remco k
 remco k - donderdag 27 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:06 schreef VVout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 27 februari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:04 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je dat niet begrijpt, dan zit je met je gedachten nog steeds met je kop in de reet van die koe.
Hij heeft zich vergist.....het was een kalf en nu zit hij vast....vonGahl is onderweg om aan de basis van dit te staan en straks is het JUICHEN als zijn kanus er weer uit is
Eide
 Eide - donderdag 27 februari 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag al drie keer om een inhoudelijke reactie terug.. Hij heeft namelijk heel mijn post daar verkeerd gelezen.. Of hij moet eens bij Sheldon in de leer over sarcasme..
Jij moet even zo goed kappen met die flauwekul.
soccer
 soccer - donderdag 27 februari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry in het verbale geweld heb ik de reactie gemist. Maar als ik jouw post goed lees over de revolutie die 3 titels en 70 miljoen opgeleverd heeft kan ik alleen maar concluderen dat jij die 3 titels aan de revolutie toeschrijft. En daarvan heb je altijd gezegd dat het pas na 5 tot 7 jaar de eerste vruchten af zou werpen. Dat 70 miljoen in kas is gebleven kun je wel aan de revolutie toeschrijven (denk ik).
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 28 februari 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Kansloos noemen we dit, geen discussie mogelijk. Wil Ajax zoals ze eerder aangaven; verder komen in Europa dan heb je duidelijk meer kwaliteit nodig over de selectie in de breedte. Of je moet zeggen we doen definitief niet meer mee in Europa. Dat lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax dat soort uitspraken gaat doen. Ook komt Ajax fysiek tekort, en dat is iets wat je kunt trainen. Zoals de Boer vandaag zei; hier moeten we van leren. Ajax zal voor het nieuwe seizoen eerder moeten anticiperen op spelers die ze nodig hebben. En je zult nog harder moeten werken dan je reeds deed. Zo simpel is het. Denk dat de Boer fanatiek genoeg is om dit te willen realiseren. Of hij het gaat halen is een 2de......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Bobby1972 --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 februari 2014 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:16 schreef soccer het volgende:

[..]

Sorry in het verbale geweld heb ik de reactie gemist. Maar als ik jouw post goed lees over de revolutie die 3 titels en 70 miljoen opgeleverd heeft kan ik alleen maar concluderen dat jij die 3 titels aan de revolutie toeschrijft. En daarvan heb je altijd gezegd dat het pas na 5 tot 7 jaar de eerste vruchten af zou werpen. Dat 70 miljoen in kas is gebleven kun je wel aan de revolutie toeschrijven (denk ik).
Grotendeels niet, want het geld van de verkopen zijn van spelers die voor de revolutie er al waren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 00:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Kansloos noemen we dit, geen discussie mogelijk. Wil Ajax zoals ze eerder aangaven; verder komen in Europa dan heb je duidelijk meer kwaliteit nodig over de selectie in de breedte. Of je moet zeggen we doen definitief niet meer mee in Europa. Dat lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax dat soort uitspraken gaat doen. Ook komt Ajax fysiek tekort, en dat is iets wat je kunt trainen. Zoals de Boer vandaag zei; hier moeten we van leren. Ajax zal voor het nieuwe seizoen eerder moeten anticiperen op spelers die ze nodig hebben. En je zult nog harder moeten werken dan je reeds deed. Zo simpel is het. Denk dat de Boer fanatiek genoeg is om dit te willen realiseren. Of hij het gaat halen is een 2de......
Ik ga de ingeslagen weg qua toekomst en jeugd helemaal niet afvallen maar
Ajax is erg goed in verkopen geworden. Inkopen is een heel ander verhaal geworden
Op voorhand had ik al aangegeven haal Djuricic, Chadli of Maher dan heb je die vast voor als
Erikssen vertrekt. Nee dat kon allemaal niet ontevreden bank bla bla
Erikssen weg dan plan C maar Duarte. Vd Hoorn 4 miljoen terwijl Douglas gratis af te halen in Twente was..
3 kampioenschappen en qua selectie geen stappen gemaakt. Lieve jongens zonder
al teveel gif in hun donder. We missen een stukje kwaliteit en kracht om aan te haken iets waar je van de zomer en deze winter iets aan had kunnen doen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 07:55   quote  deeplink  
Kijk naar een Red Bull die haalden een paar jaar geleden nog spelers als jaliens, leonardo
Weet niet hoeveel ze besteed hebben maar zij hebben wel stappen gemaakt.
Spelers als Mane, Soriano, die krullebol achterin die Braziliaan en bijna de rest.
Zijn net wat sterker, slimmer, handiger dan onze jongens. We moeten geen" versterkingen" ophalen bij de subtop
maar iets verder kijken. Zo een Dominiguez en Cambell van Olimpyakos ook slim, sterk, technisch.
Zulke spelers mis ik normaal maak je een actie om iets te bereiken bij ons zit er echt vaak 0,0 idee achter.
Fischer, Bojan bv maken echt alleen maar acties voor zichzelf. . Sigthorsson tja van Rhijn gisteren ook gedegradeerd tot klein kind

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Hummel10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Feiten over Siem? De werkelijke feiten reageerde je afgelopen zondag niet op hoor, want toen die geplaatst werden was je ineens stil!
Moet je toch beter lezen... Dat hij doelpunten maakte was de verdienste van eriksen... Nogmaals.. dejong is een berperkte speler en al helemaal geen aanvoerder die het team kan motiveren.. voor de rest ga ik niet meer in op je onzin en wat een ander ook vind en welke feitjes qua doelpunten er zijn van siem is dat IK de MENING heb dat het qua voetbal een beperkte speler is.. en let nu maar op de wedstrijden zwolle cambuur groningen of weet ik et waar siem niet fit was of in vorm gaat ons het kampioenschapkosten.. en daar baal ik van.. anders hadden we nu gvd al 12 punten los gestaan maar omdat meneer zo opzichtig faalt kost het ons punten..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had het meer over de ruimtes die Siem maakte voor andere spelers. Het gaat niet alleen om wat een speler met de bal doet, maar zeker ook wat hij zonder bal doet!

En hoppa, ook nog 3-0!
Jesus ik mag niks negatiefs zeggen en jij blijft hem de hemel inprijzen alsof HIJ de motor was van ajax...en jij hebt je siembrilletje weer eens op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Je was niet de enige hoor.. Maar goed, de meesten willen niet geloven dat die ploeg zo verschrikkelijk goed is..
Klopt.. en ik denk echt dat hun de finale nog wel eens kunnen halen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Anywayyyy fuck dit gezeik siem schiet er maar 4 in want je staat toch basis.. maar dan wel ff letten op de inzet van onze aanvoerder..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 07:55 schreef Hummel10 het volgende:
Kijk naar een Red Bull die haalden een paar jaar geleden nog spelers als jaliens, leonardo
Spelers als Mane, Soriano, die krullebol achterin die Braziliaan en bijna de rest.
Zijn net wat sterker, slimmer, handiger dan onze jongens. We moeten geen" versterkingen" ophalen bij de subtop
maar iets verder kijken. Zo een Dominiguez en Cambell van Olimpyakos ook slim, sterk, technisch.
Zulke spelers mis ik normaal maak je een actie om iets te bereiken bij ons zit er echt vaak 0,0 idee achter.
Fischer, Bojan bv maken echt alleen maar acties voor zichzelf. . Sigthorsson tja van Rhijn gisteren ook gedegradeerd tot klein kind
Wie niet.... Zelfs blind
nora
 nora - vrijdag 28 februari 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jesus ik mag niks negatiefs zeggen en jij blijft hem de hemel inprijzen alsof HIJ de motor was van ajax...en jij hebt je siembrilletje weer eens op...
=========================================================================================
Op donderdag 27 februari 2014 - 20:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had het meer over de ruimtes die Siem maakte voor andere spelers. Het gaat niet alleen om wat een speler met de bal doet, maar zeker ook wat hij zonder bal doet!

En hoppa, ook nog 3-0!

=========================================================================================
Zolang een aantal fans niet willen inzien dat Siem de Jong de ideale schoonzoon is die te traag en techn/te kort komt en maar er alleen instaat omdat hij zo aardig is en zo veel ruimte maakt voor andere dan is een discussie niet mogelijk.Waarom worden alle goede spelers weg gekocht en is Siem nog steeds bij ons omdat hij bij geen een groteclub aan de bak komt helaas het is wel een toffe gozer meer niet.
freakie
 freakie - vrijdag 28 februari 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ga de ingeslagen weg qua toekomst en jeugd helemaal niet afvallen maar
Ajax is erg goed in verkopen geworden. Inkopen is een heel ander verhaal geworden
Op voorhand had ik al aangegeven haal Djuricic, Chadli of Maher dan heb je die vast voor als
Erikssen vertrekt. Nee dat kon allemaal niet ontevreden bank bla bla
Erikssen weg dan plan C maar Duarte. Vd Hoorn 4 miljoen terwijl Douglas gratis af te halen in Twente was..
3 kampioenschappen en qua selectie geen stappen gemaakt. Lieve jongens zonder
al teveel gif in hun donder. We missen een stukje kwaliteit en kracht om aan te haken iets waar je van de zomer en deze winter iets aan had kunnen doen.
Duarte is niet gehaald om Eriksen te vervangen.. Serero is er voor in de plek gekomen, dat is iets dat al gepland was.. Douglas halen? Douglas had gelijk MOETEN spelen, dan had je veltman niet kunnen inzetten en kon veltman niks leren dit jaar. Van der hoorn wordt volgend jaar weer gebruikt en ga zo verder.. Maher halen zei jij? Gelukkig heeft Ajax niet niet gedaan hetzelfde als doe andere knakkers.. Jeugd krijgt in deze manier noooit meer een kans.
freakie
 freakie - vrijdag 28 februari 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 07:55 schreef Hummel10 het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, Red Bull heeft er heel veel geld in gegooid. En er een goed team van weten te maken(dat lukt niet altijd). Het hele grote probleem zit hem bij Fischer en Bojan die inderdaad in een belachelijke grote
vormcrisis zitten..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Duarte is niet gehaald om Eriksen te vervangen.. Serero is er voor in de plek gekomen, dat is iets dat al gepland was.. Douglas halen? Douglas had gelijk MOETEN spelen, dan had je veltman niet kunnen inzetten en kon veltman niks leren dit jaar. Van der hoorn wordt volgend jaar weer gebruikt en ga zo verder.. Maher halen zei jij? Gelukkig heeft Ajax niet niet gedaan hetzelfde als doe andere knakkers.. Jeugd krijgt in deze manier noooit meer een kans.
Duarte had je dan net zo goed niet hoeven halen als dat zo is want waar is hij dan voor gehaald?
Veltman kost je ook gewoon punten op dit moment en vd Hoorn tja 4 mijoen weg gesmeten. .
Maher, Djuricic die hadden bij ons waarschijnlijk gewoon gespeeld.. Het is maar hoe je het bekijkt..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:51 schreef freakie het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens, Red Bull heeft er heel veel geld in gegooid. En er een goed team van weten te maken(dat lukt niet altijd). Het hele grote probleem zit hem bij Fischer en Bojan die inderdaad in een belachelijke grote
vormcrisis zitten..
Ja en je genoodzaakt bent om ze toch maar op te blijven stellen.
Na twee goede acties van de Sa doen ze ook alweer of hij de verlosser is..
Siem uit vorm Sig heeft het niet, Bojan en Fischer zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Zelfs Schone was een verademing rechtsbuiten dat zegt genoeg denk ik?
Van Rhijn die kan echt niks.. Van de zomer maar eens flink doorselecteren en een paar
gerichte aankopen en dan zien we wel verder gebeurd dit niet blijf je hangen op hetzelfde niveau
billenknijpend kampioen worden is daar en tegen een knappe prestatie maar Ajax staat stil en dat vind ik jammer
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Vooral onze voorhoede moet eens goed naar gekeken worden want dat is gewoon zo slecht
tegen Red Bull durfden ze niet eens vooruit te spelen.
Bojan weg..
Siem mag een mooie club vinden
Sig weg de Sa weg
Alleen Fischer en Kishna mogen blijven
freakie
 freakie - vrijdag 28 februari 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 11:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Siem uit vorm Sig heeft het niet, Bojan en Fischer zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Van Rhijn die kan echt niks.. Van de zomer maar eens flink doorselecteren en een paar
gerichte aankopen en dan zien we wel verder gebeurd dit niet blijf je hangen op hetzelfde niveau
billenknijpend kampioen worden is daar en tegen een knappe prestatie maar Ajax staat stil en dat vind ik jammer
Is het nu billenknijpend dan? Ongv 6 punten voor staan is gewoon heel erg goed toch? Natuurlijk vind ik ook dat vooral Van Rhijn, en Siggie echt heel drama zijn en Fischer/Bojan met zichzelf bezig zijn. Alleen denk ik dat je zeker niet kan zeggen dat het billenknijpend is.. Maher had het gemaakt bij Ajax? Op basis waarvan? Inzet? Hij zeurt constant bij Psv en denkt dat hij de man is, die wil je niet in je groep. Soms moet je stilstaan en dan weer doorgaan.
freakie
 freakie - vrijdag 28 februari 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Vind Schone geen verademing hoor;) Schone is alleen scorend op dit moment een must geweest. Duarte haal je niet omdat hij nu moet gaan spelen, zo doet Ajax dat bij bijna elke speler. Halen en dan pas later inpassen(Serero bijvoorbeeld). Hij komt ergens vandaan waar hij dit spel niet hoefde te spelen. Het is moeilijk om dat gelijk op te pakken;)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 13:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Is het nu billenknijpend dan? Ongv 6 punten voor staan is gewoon heel erg goed toch? Natuurlijk vind ik ook dat vooral Van Rhijn, en Siggie echt heel drama zijn en Fischer/Bojan met zichzelf bezig zijn. Alleen denk ik dat je zeker niet kan zeggen dat het billenknijpend is.. Maher had het gemaakt bij Ajax? Op basis waarvan? Inzet? Hij zeurt constant bij Psv en denkt dat hij de man is, die wil je niet in je groep. Soms moet je stilstaan en dan weer doorgaan.
Maher kun je niets over zeggen misschien had hij het bij ons wel gemaakt en niet gezeurd..
Zeg misschien omdat je dat gewoon niet kan weten.. Ok we leggen elke week goed voetbal op de mat
met name Zwolle, Roda, Utrecht waren zeer overtuigend dus we hoeven ons geen zorgen te maken..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 februari 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 13:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Vind Schone geen verademing hoor;) Schone is alleen scorend op dit moment een must geweest. Duarte haal je niet omdat hij nu moet gaan spelen, zo doet Ajax dat bij bijna elke speler. Halen en dan pas later inpassen(Serero bijvoorbeeld). Hij komt ergens vandaan waar hij dit spel niet hoefde te spelen. Het is moeilijk om dat gelijk op te pakken;)
Nou aangezien Schone de afgelopen weken de enige was die de bal nog tussen de palen kon
schieten vond ik hem wel een verademing. hij is ook 1 van de weinige die een bal in de 16 bij een Medespeler kan krijgen.
Echt droevig niveau op dit moment hoor.. Als we nu komende wedstrijden de tegenstander net zo makkelijk weg zetten als
we bij Az deden wil ik mijn mening iets bijstellen maar ben bang van niet
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Nou, de "Day After"...

Ik ben ook na de uitwedstrijd ontzettend onder de indruk van Salzburg. Wat een ploeg zeg. Ik heb in al die jaren dat ik het voetbal volg nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een ploeg zoveel druk zien zetten. Ze zitten overal tussen, geen bal kan rustig worden aangenomen. Ze vliegen het hele veld over en overrompelen je met vechtlust, inzet en fysiek vermogen. Ik zei het na de thuiswedstrijd al, maar ik ben diep, diep onder de indruk van Salzburg.

Ajax vond ik zeker de eerste helft wel beter bestand tegen de druk van Salzburg, hoewel het een verschil tussen heel zwak en "slechts" zwak was van de kant van Ajax. Lesley de Sa was een verademing met zijn inzet en actie en door zijn acties kwam Ajax ten minste af en toe onder de druk uit. Na de rust werd het een aanfluiting waarbij mij nog het meeste stoort hoe sommige spelers de handdoek leken te werpen na de 2-0. Opgeven is nooit een optie.

Wat spijtig was op te zien is hoe iemand als Klaassen, met zijn aanname en inzicht, ook geen moment in z'n spel kwam. Ook Siem de Jong beleefde een dramatische avond, evenals het centrale duo waar telkens veel te veel ruimte lag. De gehele as, net als thuis, werd door Salzburg plat gelegd en dan blijft er van dit Ajax bitter weinig over. Maar dat is toch ook vooral de verdienste van Salzburg in mijn optiek.

Dit zegt in mijn ogen niet zo heel veel over aankomende zondag. Wat gister gebeurde zagen we na de thuiswedstrijd al aankomen natuurlijk. Feyenoord is weer een andere tegenstander die absoluut niet kunnen spelen als Salzburg, geen enkele ploeg in Europa kan dat denk ik. Het zegt ook niet bijster veel over de spelers met uitzondering van Lesley de Sa die lekker in z'n vel lijkt te steken. Alle discussie over spelers is dan ook opportunistisch in mijn ogen. Er zit nog altijd veel rek in deze groep maar we zijn wel zeer hardhandig met de neus op de feiten gedrukt.

Ajax is er nog lang niet. Dat is de les van 2x Red Bull Salzburg voor de gehele selectie en de staf. Je kan dan leuk voetballen, ook tegen ploegen uit de Europese top, maar tegen een tegenstander als deze moet je dat ook kunnen en dat kan Ajax dus niet. En als je dat niet kan is de conclusie dat er nog heel veel moet gebeuren, op fysiek, voetbaltechnisch en tactisch gebied.
remco k
 remco k - vrijdag 28 februari 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Jij moet even zo goed kappen met die flauwekul.
Zal ik dat even zelf bepalen?? Iemand reageert op mij, ik reageer daarop en vraag een inhoudelijke reactie terug. Niks raars aan..
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ik dat even zelf bepalen?? Iemand reageert op mij, ik reageer daarop en vraag een inhoudelijke reactie terug. Niks raars aan..
Ach kom op onverbeterlijke betweter. Je lokt het zelf ook graag en makkelijk uit. Ga dan niet verontwaardigd zitten doen als je er een opmerking over krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 28 februari 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 februari 2014 - 22:16 schreef soccer het volgende:

[..]

Wat betreft die resultaten klopt het wat je zegt, echter gaan die discussies over de resultaten in Europa, dat wat er gebeurt is na de revolutie en tijdens is nu in Nederland al goed zichtbaar.. En ik ben de eerste die zegt dat het nog stukken beter moet om in Europa je mannetje te staan. Maar het begin is er, het pas is uitgestippeld, en met een paar aanpassingen op de weg ernaartoe denk ik dat we prima bezig zijn bij Ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 28 februari 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 01:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Grotendeels niet, want het geld van de verkopen zijn van spelers die voor de revolutie er al waren.
Grotendeels wel, want de 60 miljoen die is binnengekomen door de CL is verdient met het voetbal dat gespeeld wordt volgens de JC filosofie..
remco k
 remco k - vrijdag 28 februari 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:51 schreef freakie het volgende:

[..]

vormcrisis zitten..
Ze hebben er helemaal niet zo veel geld in gegooid. Dat is onzin, de salarissen liggen ook niet heel veel hoger dan hier. Ze hebben gericht een aantal goede spelers voor weinig geld gekocht, een aantal goede spelers die al bij de club zaten, een aantal jongens voor vrijwel niks uit de huidige competitie gehaald en een paar goede talenten uit de jeugd daar spelen.

Een van onze collega forumgasten, gaf afgelopen week aan dat ze in de afgelopen 2 jaar rond de 20 miljoen hebben uitgegeven aan spelers.
remco k
 remco k - vrijdag 28 februari 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Niemand doet hier alsof hij de verlosser is. Maar hij speelde gister als enige wel mannelijk en ging de strijd aan met veel inzet.. En gezien het matige spel van zijn collega's viel dat direct op
remco k
 remco k - vrijdag 28 februari 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 14:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach kom op onverbeterlijke betweter. Je lokt het zelf ook graag en makkelijk uit. Ga dan niet verontwaardigd zitten doen als je er een opmerking over krijgt.
Volgens mij reageer ik ook nu weer inhoudelijk op hem...

En ben jij echt de enige die zich daar druk over heeft lopen maken..

Maar goed, ga jij een ander maar fijn persoonlijk aanvallen, wens je er veel plezier bij..
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar goed, ga jij een ander maar fijn persoonlijk aanvallen, wens je er veel plezier bij..
Ik val je niet persoonlijk aan. Dan kom ik wel anders uit de hoek. Je spreekt alleen anderen aan op zaken waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Maar doe er vooral mee wat je zelf wil.

En druk maken? Als ik me ooit druk maak over wat een persoon die ik niet ken van achter z;n toetsenbord schrijft hou ik onmiddellijk op met fora en dergelijke. En daar zit voor velen misschien een les in opgesloten maar ook dat mag iedereen helemaal zelf weten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 februari 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Oke, de wedstrijden zijn gespeeld en we hebben terecht verloren. Klaar!!!

Slotje er op en over gaan tot de orde van de dag. Zondag Feyenoord uit is nu ff veel belangrijker dan nog elkaar lopen afzeiken!!

Dus ik zeg:

SLOTJE!!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 februari 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Grotendeels wel, want de 60 miljoen die is binnengekomen door de CL is verdient met het voetbal dat gespeeld wordt volgens de JC filosofie..
Toch niet want het meeste van het verdiende CL geld is verdiend toen er spelers in het veld stonden die er toen ook al waren. Nu beginnen er steeds meer spelers in het veld te komen van na de revolutie, maar goed, gelijk halen ben je goed in dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 28 februari 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 10:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik blijf Siem de hemel inprijzen?? Whahahaha dan volg je mij niet of lees je niet goed. Ik ben geen fan van Siem, maar om hem zodanig af te kraken als jij doet is totale nonsens en jij verliest de realiteit daarmee uit het oog. Datzelfde had ik overigens met Blind, maar daarin moet ik nu ook erkennen dat ik fout zat. Misschien moet jij eens meer naar de loopacties kijken ipv iemand beoordelen enkel en alleen op een balaanname.
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 15:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Toch niet want het meeste van het verdiende CL geld is verdiend toen er spelers in het veld stonden die er toen ook al waren. Nu beginnen er steeds meer spelers in het veld te komen van na de revolutie, maar goed, gelijk halen ben je goed in dus.
Nou, Vertonghen, Alderweireld, Janssen, Boerrigter, Ebecilio, Ozbiliz, Eriksen... zomaar een greep uit de spelers die sinds FdB zijn vertrokken. Alles bij elkaar kom je aan een aardig elftal aan heren die er niet meer bij zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 15:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik val je niet persoonlijk aan. Dan kom ik wel anders uit de hoek. Je spreekt alleen anderen aan op zaken waar je jezelf ook schuldig aan maakt. Maar doe er vooral mee wat je zelf wil.

En druk maken? Als ik me ooit druk maak over wat een persoon die ik niet ken van achter z;n toetsenbord schrijft hou ik onmiddellijk op met fora en dergelijke. En daar zit voor velen misschien een les in opgesloten maar ook dat mag iedereen helemaal zelf weten.
Juist wel man....maar ik ben dan ook een druktemaker ;-)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 februari 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 15:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, Vertonghen, Alderweireld, Janssen, Boerrigter, Ebecilio, Ozbiliz, Eriksen... zomaar een greep uit de spelers die sinds FdB zijn vertrokken. Alles bij elkaar kom je aan een aardig elftal aan heren die er niet meer bij zijn.
Het gaat erom wanneer die spelers zijn gehaald. Die spelers zijn voor de revolutie gehaald. Verkocht na de revolutie, maar dan kun je ze niet tellen als zijnde verdiend door de revolutie. Spelers die daar wel onder vallen zijn spelers als Klaassen, de Sa, Veltman, Duarte en zo nog een aantal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Peterhs --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik blijf Siem de hemel inprijzen?? Whahahaha dan volg je mij niet of lees je niet goed. Ik ben geen fan van Siem, maar om hem zodanig af te kraken als jij doet is totale nonsens en jij verliest de realiteit daarmee uit het oog. Datzelfde had ik overigens met Blind, maar daarin moet ik nu ook erkennen dat ik fout zat. Misschien moet jij eens meer naar de loopacties kijken ipv iemand beoordelen enkel en alleen op een balaanname.
Geloof me ik let juist op zijn lopen.. uuuh bedoel sjokken... Hij maakt zo nu en dan een keer ruimte... Prachtig.. dat had elke andere speler ook gedaan aangezien er op lopen en ruimtes maken getraint word.. en bijna elke andere speler bij ajax is de balaanname beter dan bij dejong...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Red Bull Salzburg - Ajax (donderdag 27 februari, 19:00); 3 - 1

0.0106878