|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Niet gelijk je werk neer smijten Menace. |
|
|
|
TheMenace
|
|
|
voor straf zou ik als feyenoord zijnde de wedstrijd niet spelen tegen ajaks.kom maar op met die straf!interesseert me geen moer!je moet niet over je heen laten lopen.gewoon boycotten die wedstrijd daar heb je de knjb mee! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vind ik ook! Hoef ik Erwin Mulder niet in actie te zien! |
|
|
|
|
cat
|
|
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
weigeren te spelen is nooit een optie. we leven niet in een apenland. hangt te veel geld van af ook. als protest gewoon spelen maar dan met een b selectie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:13 schreef King Rene het volgende:weigeren te spelen is nooit een optie. we leven niet in een apenland. hangt te veel geld van af ook. als protest gewoon spelen maar dan met een b selectie En dan nog winnen..d:-) |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Misschien een week het forum sluiten dan hoeven we de bullshit van Lijdensweg niet te lezen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:13 schreef King Rene het volgende:weigeren te spelen is nooit een optie. we leven niet in een apenland. hangt te veel geld van af ook. als protest gewoon spelen maar dan met een b selectie De A1 op pad sturen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan hoef ik jouw bullshit ook niet te lezen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Life's a bitch! In feite laat hij Feyenoord in de steek! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gelul. Spelen en 020 opjagen en de tering laten vreten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
onzin! in een volle Kuip vol er op knallen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
onzin topic, maar snel een slotje er op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk wel dat alle clubs op een na weleens hun mond mogen opentrekken over de matige scheidsrechters |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:49 schreef piet de paler het volgende:Ik denk wel dat alle clubs op een na weleens hun mond mogen opentrekken over de matige scheidsrechters inderdaad, want wij zijn niet de enige die er last van hebben. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:49 schreef piet de paler het volgende:Ik denk wel dat alle clubs op een na weleens hun mond mogen opentrekken over de matige scheidsrechters mond opendoen heeft geen zin,
want ze halen hun NEUS er voor op die knjb teringhonden.tjah wat moet je dan he met je frustratie..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
KNVB opgericht door voetballers voor voetballers maar nu bobo 's voor bobos |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat is het hedendaagse voetbal, alleen in de kuip zie dat op alle parterre vakken de mensen staan en uit hun dak gaan, ook bij twente zag je gewoon voor het overgrote deel bioscoop publiek. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:dat is het hedendaagse voetbal, alleen in de kuip zie dat op alle parterre vakken de mensen staan en uit hun dak gaan, ook bij twente zag je gewoon voor het overgrote deel bioscoop publiek. Eens...maar dat is bekend, het legioen is toch ehm anders (heb ik het niet over harde kernen) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Zondag als eerste de schijts afzagen. |
|
|
|
|
molenpoel
|
|
|
zondag 23 feb boycotten die wedstrijd de scheids laat die neuzen toch winnen moet van de neuzenboboos |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Joh, als dat pleurisvolk gewoon eens opkankert op een dag als deze. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga niet los op dit forum......slopen jullie hem maar |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zoals al die Denen die op 15 of 16-jarige leeftijf gekocht worden. Ja hoor, eigen jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:43 schreef Bosifyable het volgende:Zoals al die Denen die op 15 of 16-jarige leeftijf gekocht worden. Ja hoor, eigen jeugd. ach ja, koopclub, is prima hoor. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
40.000 handtekeningen ff ophalen en aanbieden in Den-Haag bij onze regering .. (Proeeesssttt) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verwacht je dan weer niet. Zo'n Ajacied die gaat trollen op een Feyenoord forum (of ja, trollen, niet verder komen dan 'Calimero'), en dat daadwerkelijk belangrijker vindt dan de geschiedenis en de huidige situatie van zijn club kennen.
Maar goed, ga je gang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 20:54 schreef Bosifyable het volgende:Verwacht je dan weer niet. Zo'n Ajacied die gaat trollen op een Feyenoord forum (of ja, trollen, niet verder komen dan 'Calimero'), en dat daadwerkelijk belangrijker vindt dan de geschiedenis en de huidige situatie van zijn club kennen. Maar goed, ga je gang. Ach die Klaasen en blind kunnen nog wel wat. De rest is echt niet goed genoeg.
Maar goed, geeft niets. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:[..] de Vrij wordt niet beter dan dit. BMI wordt een topper zodra hij bij ons weggaat. Janmaat is een topper. En eigen jeugd ;) Boëtius wil elke eredivisionist graag hebben. Clasie > Schöne Vilhena is een topper in wording en in potentie beter dan elke middenvelder bij jullie. Als ik erover nadenk is het onbegrijpelijk dat jullie een voorsprong hebben. Maar zo gaat voetbal. Blablablabla ... voorlopig doen WIJ weer niet mee voor de titel en die homo's uit Amsterdam helaas weer wel !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 21:00 schreef Stylzz het volgende:[..] de Vrij wordt niet beter dan dit. BMI wordt een topper zodra hij bij ons weggaat. Janmaat is een topper. En eigen jeugd ;) Boëtius wil elke eredivisionist graag hebben. Clasie > Schöne Vilhena is een topper in wording en in potentie beter dan elke middenvelder bij jullie. Als ik erover nadenk is het onbegrijpelijk dat jullie een voorsprong hebben. Maar zo gaat voetbal. Die voorsprong zou er niet zijn als wij de juiste trainer hadden gehad: Types als van Gaal en /of Co Adriaanse |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Niet gelijk je werk neer smijten Menace.
Elke club wordt benadeeld. Het niveau is gewoon erbarmelijk. Met het benadelen van ons wordt indirect PSV en Vitesse bijvoorbeeld weer benadeeld, want het gat blijft groter. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hoe durf je dat nu nog te zeggen als je de wedstrijden tegen twente thuis en uit hebt gezien tegen ajaks tegen nac uit tegen Vitesse en ik kan er nogmeer op noemen.welke club is er meer benadeeld dan?.dat wegschrijven geld allang niet meer.Feyenoord wordt dit jaar alweer geen kampioen door de njb schijdsrechters die hebben het verkloot.ook al in de vorige wedstrijden zelf je kansen laten liggen das waar.gisteren 3 momenten die overduidelijk tegen feyenoord waren.twente had ook nog 2 rode kaarten moeten hebben.hoe verklaar je dat dan welke club heeft dat ooit tegen gehad en nog zeker in 1 wedstrijd ook???wie?? gewoon boycotten die wedstrijd zondag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door TheMenace -- |
|
|
|