BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Feyenoord-Ajax.jpg

Aankomende zondag is het zover. Ajax begint aan de eerste van 3 resterende competitiekrakers. Op het programma staat misschien wel de zwaarste van die 3 krakers, de klassieker in de Kuip. In het eigen stadion zal Feyenoord wraak willen nemen voor 2 verloren wedstrijden tegen Ajax eerder dit seizoen, die dan wel beide in de Amsterdam ArenA werden gespeeld. Voor de competitie werd het 2-1 voor Ajax, zeer vroeg in het seizoen. Feyenoord kwam nog wel op voorsprong met een frommelgoal maar een strafschop en beauty van een kopbal van Sightorsson bepaalde de eindstand. Ook in de beker kwam Ajax op achterstand maar daarna herpakte de ploeg zich en werd het betrekkelijk eenvoudig 3-1 voor Ajax.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 122 duels tegen Feyenoord. Daarvan won Ajax er 57 en gingen er 30 verloren. 35 Duels eindigden in een gelijk spel. Feyenoord staat na het duel tegen Twente 4e op 9 punten van Ajax. Desondanks is winst noodzakelijk want titelconcurrent Twente volgt Ajax op 6 punten en met Ajax - Twente in vooruitzicht zal het Ajax veel aangelegen zijn de Tukkers niet in de titel te doen laten geloven.

Feyenoord lijkt op volle sterkte aan te kunnen treden tegen Ajax. Ook Martins Indie is er weer bij waardoor Feyenoord in alle linies op volle sterkte is. Dat is tenzij het gedrag van Pelle na afloop van de wedstrijd Twente - Feyenoord nog leidt tot onderzoek van de KNVB aanklager. Na de ultra late 2-2 stormde de lange Italiaan de spelerstunnel in waarbij hij de dug-out, reclameborden en materiaal van Foxsports schopte. De actie deed denken aan het gedrag van Pieters vorig seizoen die 3 wedstrijden kreeg nadat hij een glazen ruit insloeg in de spelerstunnel na een rode kaart. Met die gebeurtenis in het achterhoofd zal Pelle toch op aandacht van de aanklager kunnen rekenen hoewel een schorsing niet meteen voor de hand ligt.

Pelle is topscorer bij Feyenoord met 18 goals, gevolgd door Immers (9) en Boëtius (7). Dit zijn absoluut de mannen bij Feyenoord die het verschil moeten maken waarbij Boëtius de man in vorm is. Feyenoord als team beleefd sinds de competitie herstart een wisselvallige periode met 3 maal winst, maar ook 3 gelijke spelen en 1 maal verlies. Tegen beide topconcurrenten Vitesse en Twente wist Feyenoord niet tot winst te komen.

Ajax heeft een drukke week voor de boeg. Bovendien begint het drukke programma z'n tol te eisen en loopt de ziekenboeg in Amsterdam langzaam vol. Lasse Schøne zal het duel met Feyenoord zeker missen met een enkelkwetsuur. Voor Boilesen en Serero is het afwachten hoe voorspoedig hun herstel verloopt. Indien er tegen Salzburg geen risico's genomen worden is een rentree tegen Feyenoord voor beide spelers een mogelijkheid. Viktor Fischer lijkt voor langere tijd uitgeschakeld te zijn met een hamstring blessure. Als gezegd speelt Ajax op donderdag nog een uitwedstrijd tegen Salzburg waardoor Ajax aanmerkelijk minder rust- en trainingstijd heeft deze week dan de opponent die zich geheel op de Klassieker kan richten.

Bij Ajax tekent zich het zelfde beeld af als de voorgaande seizoenen waarbij geen duidelijke topscorer aan te wijzen is. Klaassen (8), Sightorsson (8), Schone (7) en De Jong (6) zijn de topscorers bij Ajax. Wel kan Ajax zich beroepen op maar liefst 17 verschillende doelpuntenmakers dit seizoen met Kishna als nieuwste toevoeging na zijn waanzinnige goal tegen AZ. Er lijkt na de wedstrijd tegen AZ weinig noodzaak tot wijzigingen, tenzij Boilesen en Serero weer wedstrijdfit blijken te zijn. Voorin zal Frank de Boer een keuze moeten maken tussen De Sa en Kishna nu Fischer geblesseerd is.

Heel veel beelden dit maal. We beginnen met het competitieduel van eerder dit seizoen.

Dan volgen de beelden van het bekerduel.

En we sluiten af met anderhalf uur aan beelden uit de Klassieker tussen 1956 en 1993.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Super topic Eide, ziet er weer heel erg mooi en netjes uit..
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 23 februari 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Man, wat heb ik er zin in!:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Nu al in spanning.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 23 februari 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Denk dat het flink los gaat.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:39 schreef Inglourious bastard het volgende:
Denk dat het flink los gaat.
Laatste kans voor de kakkies om het nog iets van het seizoen te maken. Bij verlies komt zelfs PSV wel heel erg dicht bij... dus ik mag aannemen dat ze er vol op gaan klappen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Laatste kans voor de kakkies om het nog iets van het seizoen te maken. Bij verlies komt zelfs PSV wel heel erg dicht bij... dus ik mag aannemen dat ze er vol op gaan klappen.
Het Feijenoord wat ik vanmiddag heb gezien zou dan zomaar kunnen winnen....die hadden echt de scheids tegen, wat een wanvertoning was dat....die zijn echt zwaar genaaid
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 19:47   quote  deeplink  
We gaan ze pakken in de kuip! Vol vertrouwen in;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 20:17   quote  deeplink  
3-1

Prachtig topic maatje!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
3-1

Prachtig topic maatje!
Ga ik in mee.....met beide
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het Feijenoord wat ik vanmiddag heb gezien zou dan zomaar kunnen winnen....die hadden echt de scheids tegen, wat een wanvertoning was dat....die zijn echt zwaar genaaid
Zoals de scheids de tweede goal uitlegt heeft ie gewoon gelijk.. Ik vraag me alleen of of ie gelijk heeft dat die regel op die manier veranderd is aan het begin van het seizoen..

Als dat zo is zijn ze nog steeds genaaid met twee penalty's... Maar goed, Ajax had er ook wel een paar meer mee mogen hebben..
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Ik vond de 2e goal van Twente terecht goedgekeurd. Mulder was kansloos en Castagnios staat niet in de weg voor Mulder, alleen in de buurt van de baan van het schot. Is dus terecht goedgekeurd. Maar feyenoord had zeker wel minimaal 1 penalty moeten krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Lekker boeiend, het blijft smerig ongedierte.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lekker boeiend, het blijft smerig ongedierte.
Voor jou wel ja....ligt voor mij wat genuanceerder
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor jou wel ja....ligt voor mij wat genuanceerder
Moet jij weten, maar we gaan ze hier toch niet zitten ophemelen? Tis godverdomme de klassieker, het is ongedierte en we gaan gewoon voor de winst! Ophemelen doe je maar aan de andere zijde!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Tsja ik weetniet of je f'noord-psv nog herinnert daar hadden ze alles mee en hadden twee goals moeten worden afgekeurd en tel daarbij dat ze met afstand de meeste pingels hebben gehad dan mag het ook wel keer tegenzitten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Moet jij weten, maar we gaan ze hier toch niet zitten ophemelen? Tis godverdomme de klassieker, het is ongedierte en we gaan gewoon voor de winst! Ophemelen doe je maar aan de andere zijde!
Ik hemel niks op ouwe....ten eerste bestaat tie niet en ten tweede waar zeg ik dat ??
Ik zeg allen dat ik ze goed vond spelen en dat deden ze ook..... slome
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik hemel niks op ouwe....ten eerste bestaat tie niet en ten tweede waar zeg ik dat ??
Je jankt in jouw posts over penalty's die ze niet gekregen hebben. Lekker boeiend. Kan mij dat een reet schelen, zo wordt namelijk elke clubs vaker benadeeld. En op de overzijde breekt dan gelijk de pleuris uit en wijzen ze gelijk naar Ajax. Whahahahaha
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Reactievoetbal dat kunnen ze heel goed in Rotterdam. Het lijkt haast wel een trend te worden dat teams geroemd(niet dat jij dat doet) die zogenaamd zo goed in de organisatie spelen.
geef mij maar teams die altijd en overal hun eigen spel spelen.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Reactievoetbal dat kunnen ze heel goed in Rotterdam. Het lijkt haast wel een trend te worden dat teams geroemd(niet dat jij dat doet) die zogenaamd zo goed in de organisatie spelen.
Helemaal mee eens.. Kan ook niet tegen ploegen als Inter of Chelsea...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan ik ook niet want ik weet absoluut niet waar je het over hebt....maarja ik heb ook niet zoveel verstand van voetbal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kan ik ook niet want ik weet absoluut niet waar je het over hebt....maarja ik heb ook niet zoveel verstand van voetbal
Daarom ben je ook gaan samenwonen met een kakkerlak! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom ben je ook gaan samenwonen met een kakkerlak! ;-)
Daar zit meer een sexuele gedachte achter....in bed voel je er namenlijk niks van.
Bijzaak is wel dat ik Feijenoord moet kijken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daar zit meer een sexuele gedachte achter....in bed voel je er namenlijk niks van.
Bijzaak is wel dat ik Feijenoord moet kijken
Maar een kakkerlak heeft ook geen verstand van voetbal! Whaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je ouwe.....deze kakkerlak wel, en een grote muil
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet je ouwe.....deze kakkerlak wel, en een grote muil
Die heeft verstand omdat ze ook wedstrijden van Ajax moet kijken! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die heeft verstand omdat ze ook wedstrijden van Ajax moet kijken! ;-)
Yep.... mij kastijden is terug kastijden, ze mag niet eens pissen tussendoor....ZITTEN blijven wraf ;-)
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Er is maar 1 ding belangrijk en dat is dat we volgende week drie punten pakken daar:-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 februari 2014 - 22:44   quote  deeplink  
2-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 februari 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:17 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
3-1

Prachtig topic maatje!
dan doe je je naam geen eer aan ouwe ;-)

1-3!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

dan doe je je naam geen eer aan ouwe ;-)

1-3!
Dan snap jij hem niet Ron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 februari 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan snap jij hem niet Ron
Hij zegt toch duidelijk 3-1. Leg het mij anders maar ff uit ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij zegt toch duidelijk 3-1. Leg het mij anders maar ff uit ;-)
De Bami komt opspelen hij bedoeld 1-3....en zijn nick....Ajax heeft altijd prijs in de kuip, dus winnen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 februari 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De Bami komt opspelen hij bedoeld 1-3....en zijn nick....Ajax heeft altijd prijs in de kuip, dus winnen
Dan ga ik mee!

bedankt ouwe ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 23:59   quote  deeplink  
4-2.
Feyenoord speelt vind ik erg goed voetbal momenteel maar missen teveel kansen. Ajax wacht ik nog even af met oordelen.
Feyenoord speelt voor de laatste kans en in de kuip kan het hectisch zijn
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 23:59 schreef Loetje het volgende:
4-2.
Feyenoord speelt vind ik erg goed voetbal momenteel maar missen teveel kansen. Ajax wacht ik nog even af met oordelen.
Feyenoord speelt voor de laatste kans en in de kuip kan het hectisch zijn
3 gelijke spelen, 1 verliespartij en 3 keer winst. Vind ik niet goed hoor Loetje. Veldspel bij ze was ook regelmatig dramatisch. Furieuze start en dan diep wegzakken. Soms heel erg goed inderdaad, maar toch vaak ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 februari 2014 - 00:42   quote  deeplink  
Toch zie ik het somber in... Heel ajax denkt nu dat het hossanna is... Maar dat is het niet... Hoop dat ajax donderdag de EL lekker links laat liggen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 februari 2014 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:42 schreef nummer10 het volgende:
Toch zie ik het somber in..
Waarom? De meesten hier niet, behalve Ronald en ene jariheld(?)..

Ik denk zelfs een 5-0..
Loetje
 Loetje - maandag 24 februari 2014 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 00:05 schreef Eide het volgende:

[..]

3 gelijke spelen, 1 verliespartij en 3 keer winst. Vind ik niet goed hoor Loetje. Veldspel bij ze was ook regelmatig dramatisch. Furieuze start en dan diep wegzakken. Soms heel erg goed inderdaad, maar toch vaak ook niet.
Resultaten zijn niet best maar vind ze echt heel behoorlijk spelen. Spelen alleen totaal anders dan ons. Missen echt veel kansen
jariheld
 jariheld - maandag 24 februari 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 01:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik denk zelfs een 5-0..
Lezen niet je sterkste punt kakkerlak.
Volgens mij zei ik we gaan ze pakken en heb er vertrouwen in.
Neem jou al helemaal niet serieus met je 5-0 voorspellingen.
Als kakkies winnen überhaupt dan is het meestal minimaal.
Voor een 5-0 zul je diep de boeken in moeten gaan.
Net zoals jullie laatste titel vorige eeuw. Daaaaaag:-D
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 06:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Resultaten zijn niet best maar vind ze echt heel behoorlijk spelen. Spelen alleen totaal anders dan ons. Missen echt veel kansen
Ook dat vond ik dus wel meevallen. Ze spelen af en toe echt heel goed, maar toch ook regelmatig zeer zwak. Het is een wisselvallige ploeg. Veel kwaliteit, zeker in de vorm van Boetius, Janmaat, BMI en Vilhena maar toch nergens doorslaggevend sterker of het moet de spitspositie zijn.

Dat wil niet zeggen dat Ajax ze zomaar opzij gaat zetten, zeker in de kuip niet, maar we moeten feyenoord ook niet beter maken dan dat ze zijn.

Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 februari 2014 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 01:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik denk zelfs een 5-0..
Ik ook, maar dan andersom, dus: 0-5 ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 februari 2014 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 06:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

de wedstrijden van de afgelopen weken waar in wij ook maar ternauwernood met 1 goal verschil wisten te winnen, had vaak ook te maken dat wij in de 1e helft ook legio kansen hebben laten liggen want anders hadden we die wedstrijden bij rust al met 3 of 4 doelpunten verschil voor kunnen staan. Dus ook wij hebben veel kansen gemist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Ronald 1960 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 februari 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 10:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

de wedstrijden van de afgelopen weken waar in wij ook maar ternauwernood met 1 goal verschil wisten te winnen, had vaak ook te maken dat wij in de 1e helft ook legio kansen hebben laten liggen want anders hadden we die wedstrijden bij rust al met 3 of 4 doelpunten verschil voor kunnen staan. Dus ook wij hebben veel kansen gemist.
Inderdaad zelfs tegen Az dacht ik even kom op die 2de er ff snel in
anders laat je ze leven. Net als bv. Zwolle die had met rust 0-4 moeten zijn.
Feyenoorder wedstrijd opzich ze spelen aardig maar om de één of andere reden heb ik er wel vertrouwen in.
1-2
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 24 februari 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Ik ben heel erg benieuwd, zondag.
Met 1-2 winnen moet kunnen, denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door nieuwe ajax --
jariheld
 jariheld - maandag 24 februari 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schelden met de meest vreselijke ziektes en de afschuwelijkste verwensingen als ze verloren hebben zijn ze wel in afgestudeerd.
Das toch wel het grootste verschil met ons denk ik..we worden vernederd door Salzburg en je hoort klote godverdomme en kut..
Als hun verliezen dan is het meteen de k....ker t...fus en cholera..
Zullen hier ook heus mensen zijn die zo schelden maar begrijp het begrip uitschot ongedierte ( kakkerlak) steeds beter.
Hopelijk pakken we ze zondag gewoon omdat het goed is om de punten en stiekem ook een beetje om te kijken wat Pelle dan allemaal weer in zijn kop heeft. Wat een verschil ook met de Jong....die zal je nooit zo gefrustreerd zien dat ie de boel kort en klein schopt.
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Ach jongens, maak je toch niet zo druk om (vermeende) verschillen. Zij zijn voetbalfans, net als wij. Het enige verschil is de club waar we van houden. Dezelfde randdebielen die bij hen rondlopen hebben wij ook, dezelfde toplui die zij hebben, hebben wij ook.
jariheld
 jariheld - maandag 24 februari 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Ach jongens, maak je toch niet zo druk om (vermeende) verschillen. Zij zijn voetbalfans, net als wij. Het enige verschil is de club waar we van houden. Dezelfde randdebielen die bij hen rondlopen hebben wij ook, dezelfde toplui die zij hebben, hebben wij ook.
Daar heb je helemaal gelijk in Eide, dat weet ik ook wel. Ikzelf ben 40 en ben ook niet beter dan de paus maar heb gewoon moeite met het k...ker woord en dat gebruiken hun te pas en te onpas. Bij mij is dat besef een paar jaar geleden gekomen nadat ik beide ouders in 2 jaar tijd heb verloren aan die ziekte op jonge leeftijd. Als ik dan mensen constant dat woord zie gebruiken omdat een scheids in hun ogen verkeerd heb gefloten irriteert me dat gewoon. Ze staan meteen op hun achterste poten over het rooie mark spandoek wat ik overigens absoluut beneden alle peil vond van de jongens die dat ophingen....dus begreep ik ze ook wel maar wel bij iedere wedstrijd in de kuip zie je groot het JHK spandoek hangen. En dat betekent niet Joden Hebben Keelpijn kan ik je vertellen. Maar honderd procent met je eens..randdebielen heb je overal. Beetje plagen of gallen dat doe ik ook heus wel maar wens niemand ( dus ook geen 'kakkerlak';-)) de k....nker.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 14:20 schreef jariheld het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in Eide, dat weet ik ook wel. Ikzelf ben 40 en ben ook niet beter dan de paus maar heb gewoon moeite met het k...ker woord en dat gebruiken hun te pas en te onpas. Bij mij is dat besef een paar jaar geleden gekomen nadat ik beide ouders in 2 jaar tijd heb verloren aan die ziekte op jonge leeftijd. Als ik dan mensen constant dat woord zie gebruiken omdat een scheids in hun ogen verkeerd heb gefloten irriteert me dat gewoon. Ze staan meteen op hun achterste poten over het rooie mark spandoek wat ik overigens absoluut beneden alle peil vond van de jongens die dat ophingen....dus begreep ik ze ook wel maar wel bij iedere wedstrijd in de kuip zie je groot het JHK spandoek hangen. En dat betekent niet Joden Hebben Keelpijn kan ik je vertellen. Maar honderd procent met je eens..randdebielen heb je overal. Beetje plagen of gallen dat doe ik ook heus wel maar wens niemand ( dus ook geen 'kakkerlak';-)) de k....nker.
Was hier in het begin ook, maar werd altijd gelijk de kop ingedrukt door ons....nu zie je het bijna niet meer, helemaal niet meer
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 24 februari 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Sterker nog....die lamme zeemeeuw uit de havenstad kan ik beter hebben dan menig ajacied!;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0162470