|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Oké, tegen Cambuur. Is ook goed. Moeten we toch kunnen winnen met 4-1. Dus weer 3 punten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hahaha en ze zeggen da wij ons team in de steek laten ? Zie ze lopen |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
De laatste 25 minuten was Ajax wel beter dan Feyenoord, ondanks dat het geen hele goede wedstrijd was. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo geweldig vind ik hun publiek ook niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wow!! Gefeliciteerd jongens. Met hangen en wurgen. Het was niet best, maar de drie punten zijn binnen. Hoe, dat interesseert mij geen donder!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hier nog eentje... Pfffffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Proficiat mede supporters. Lelijke wedstrijd maar wel winst
Cheers op een pilsje! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eindelijk een keer effectief geweest |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Yes! Iets met giant leap... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En die winst, op een concurrent nota bene, is het allerbelangrijkste |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Zo iets ja ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb het niet kunnen zien maar jezus ik ben blij! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Nou heren proost ik neem er 2 extra |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Gefeliciteerd jongens... Niet verwacht.. volgende keer toch echt liever duarte basis.. meer dreiging naar voren.. en kishna nu al een meer waarde voor dit ajax |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Fucking chill dit. Slecht was het wel, maar wat een vechtlust he? Of zag ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Wat laat die pelle zich gaan whahahaha in het interview |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
We waren eens een keer effectief en weer siggi belangerijk... Ik kan het niet vaak genoeg zeggen... Siggi mijn held |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2014 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De Bami komt opspelen hij bedoeld 1-3....en zijn nick....Ajax heeft altijd prijs in de kuip, dus winnen Thats right! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Maybe krijgt siggy nog netzoveel credits als dejong.. want ook hij maakt belangrijke doelpunten... Want daar hebbeb jullie het altijd over toch waaron dejong zo goed/belangrijk is ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een apaat die Pelle. Zich misdragen op het veld, dan na de wedstrijd zo'n interview. Heel lang schorsen en ook meteen aanvoerder af als Koeman nog serieus genomen wil worden. Wat is die Italiaan vandaag afgeschimckt zeg. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft gevochten en verdient gewonnen, beide ploegen creerden vrijwel geen kansen, en dan is het de ploeg die de meeste maakt die het wint..
Ik had dit op voorhand absoluut niet verwacht. Wat een verschrikkelijke wedstrijd kwalitatief en tactisch/technisch gezien. Echt geen moment dat de bal twee of drie keer van voet naar voet ging..
Ajax oogde erg vermoeid en dat is ook niet gek na de teleurstellende doordeweekse partijen, onbegrijpelijk dan ook dat Feyenoord dan geen vuist wist te maken. Dat zal dan toch ook door Ajax komen..
8 punten op de nummer 2 en 3, en 12 punten op feyenoord... 12 PUNTEN OP FEYENOORD!!!!!!!!!!!!
Heerlijk man, en zeker omdat ik het niet had verwacht.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Pelle schorsing voor een elleboog aan veltman wat een droplul dit kan de KNVB toch weer niet laten lopen van Badr/Pelle |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:29 schreef nummer10 het volgende:Maybe krijgt siggy nog netzoveel credits als dejong.. want ook hij maakt belangrijke doelpunten... Want daar hebbeb jullie het altijd over toch waaron dejong zo goed/belangrijk is ?? Niet alleen hoor. Doet veel meer dan alleen belangrijke goals maken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Fucking chill dit. Slecht was het wel, maar wat een vechtlust he? Of zag ik dat verkeerd? Nee hoor, dat zag je niet verkeerd. Hoe, dat interesseert mij geen moer, als de drie punten maar kunnen worden meegenomen. Poe... 8 punten voor op nummers 2 en 3 en ook een iets beter doelgemiddelde!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hey Nenam_tiL, gefeliciteerd ouwe!! en een ieder die onze mooie club een warm hart toedraagd, natuurlijk ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij werkt ook keihard in het verdedigen, absoluut |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:30 schreef Eide het volgende:Wat een apaat die Pelle. Zich misdragen op het veld, dan na de wedstrijd zo'n interview. Heel lang schorsen en ook meteen aanvoerder af als Koeman nog serieus genomen wil worden. Wat is die Italiaan vandaag afgeschimckt zeg. Helemaal mee eens. Het zal ook zeker zijn laatste seizoen in Rotterdam zijn. Wat een misbaksel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:33 schreef Pietje het volgende:[..] Nee hoor, dat zag je niet verkeerd. Hoe, dat interesseert mij geen moer, als de drie punten maar kunnen worden meegenomen. Poe... 8 punten voor op nummers 2 en 3 en ook een iets beter doelgemiddelde!! Echte winnaarsmentaliteit... Heerlijk om te zien... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:34 schreef Ronald 1960 het volgende:Hey Nenam_tiL, gefeliciteerd ouwe!! en een ieder die onze mooie club een warm hart toedraagd, natuurlijk ook... Same!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wanneer dan ?? Hahaha laat maar jongens oneindige discussie |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Laten we niet te vroeg lachen, maar het wordt ons wel heel makkelijk gemaakt door twente |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond het slecht vandaag, ik durf zelfs te zeggen dat het een gestolen overwinning was want het was echt heel slecht. Ajax kwam nauwelijks onder de druk vandaan en kwam dus voetballend tekort vandaag. Tegelijkertijd kwam Feyenoord ook niet aan voetballen toe en kwamen ook zij niet verder dan lange ballen. Al met al een van de slechtste klassiekers die ik in jaren heb gezien.
Uitblinkers vandaag waren Kishna en Van Rhijn. Kishna is overduidelijk, maar Van Rhijn moet je echt ook noemen. Had Boetius geheel in de pocket, was fel, won al z'n duels en was echt als een beest aan het knokken. Heel de verdedigende lijn trouwens prima. Het middenveld viel voetballend enorm tegen, controlerend wel prima. Voorin Siggie met een belangrijke en goede goal maar verder waren Bojan, Siem, Siggie en De Sa allemaal onzichtbaar.
Met Kishna erbij zou ik wel weer eens een experiment willen zien met Siggie en De Sa trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:31 schreef nora het volgende:Pelle schorsing voor een elleboog aan veltman wat een droplul dit kan de KNVB toch weer niet laten lopen van Badr/Pelle Hij heeft al een voorwaardelijke straf van eerder het seizien, een voorwaardelijke straf na z'n incidentje vorige week. 3 wedstrijden voor een elleboogstoot er overheen. Oprotten met die halve zool, 5 wedstrijden minimaal. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:36 schreef Eide het volgende:Ik vond het slecht vandaag, ik durf zelfs te zeggen dat het een gesloten overwinning was want het was echt heel slecht. Ajax kwam nauwelijks onder de druk vandaan en kwam dus voetballend tekort vandaag. Tegelijkertijd kwam Feyenoord ook niet aan voetballen toe en kwamen ook zij niet verder dan lange ballen. Al met al een van de slechtste klassiekers die ik in jaren heb gezien. Uitblinkers vandaag waren Kishna en Van Rhijn. Kishna is overduidelijk, maar Van Rhijn moet je echt ook noemen. Had Boetius geheel in de pocket, was fel, won al z'n duels en was echt als een beest aan het knokken. Heel de verdedigende lijn trouwens prima. Het middenveld viel voetballend enorm tegen, controlerend wel prima. Voorin Siggie met een belangrijke en goede goal maar verder waren Bojan, Siem, Siggie en De Sa allemaal onzichtbaar. Met Kishna erbij zou ik wel weer eens een experiment willen zien met Siggie en De Sa trouwens. In dit soort wedstrijden zie je dat vaker... Maar om eerlijk te zijn gaat het nu niet meer om mooi voetbal, maar om punten halen... Als het niet mooi kan dan maar lelijk... Das logisch |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:36 schreef Eide het volgende:Ik vond het slecht vandaag, ik durf zelfs te zeggen dat het een gesloten overwinning was want het was echt heel slecht. Ajax kwam nauwelijks onder de druk vandaan en kwam dus voetballend tekort vandaag. Tegelijkertijd kwam Feyenoord ook niet aan voetballen toe en kwamen ook zij niet verder dan lange ballen. Al met al een van de slechtste klassiekers die ik in jaren heb gezien. Uitblinkers vandaag waren Kishna en Van Rhijn. Kishna is overduidelijk, maar Van Rhijn moet je echt ook noemen. Had Boetius geheel in de pocket, was fel, won al z'n duels en was echt als een beest aan het knokken. Heel de verdedigende lijn trouwens prima. Het middenveld viel voetballend enorm tegen, controlerend wel prima. Voorin Siggie met een belangrijke en goede goal maar verder waren Bojan, Siem, Siggie en De Sa allemaal onzichtbaar. Met Kishna erbij zou ik wel weer eens een experiment willen zien met Siggie en De Sa trouwens. Dat vind ik ook. Het was allemaal niet best, van beide kanten. Ook wat betreft van Rhijn: die jongen is duidelijk op de weg terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:36 schreef Eide het volgende:Ik vond het slecht vandaag, ik durf zelfs te zeggen dat het een gesloten overwinning was want het was echt heel slecht. Ajax kwam nauwelijks onder de druk vandaan en kwam dus voetballend tekort vandaag. Tegelijkertijd kwam Feyenoord ook niet aan voetballen toe en kwamen ook zij niet verder dan lange ballen. Al met al een van de slechtste klassiekers die ik in jaren heb gezien. Uitblinkers vandaag waren Kishna en Van Rhijn. Kishna is overduidelijk, maar Van Rhijn moet je echt ook noemen. Had Boetius geheel in de pocket, was fel, won al z'n duels en was echt als een beest aan het knokken. Heel de verdedigende lijn trouwens prima. Het middenveld viel voetballend enorm tegen, controlerend wel prima. Voorin Siggie met een belangrijke en goede goal maar verder waren Bojan, Siem, Siggie en De Sa allemaal onzichtbaar. Met Kishna erbij zou ik wel weer eens een experiment willen zien met Siggie en De Sa trouwens. Eens met name met van Rhijn, die speelde echt heel goed...
Wat zei Boetius toen ook al weer????? Ik ga een milkshake maken van Ricardo van Rhijn??? Is hem dit seizoen ehhhhhhh DRIE keer niet gelukt.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:38 schreef Eide het volgende:[..] Hij heeft al een voorwaardelijke straf van eerder het seizien, een voorwaardelijke straf na z'n incidentje vorige week. 3 wedstrijden voor een elleboogstoot er overheen. Oprotten met die halve zool, 5 wedstrijden minimaal. Eens... Opzouten met die halve zool |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:38 schreef Eide het volgende:[..] Hij heeft al een voorwaardelijke straf van eerder het seizien, een voorwaardelijke straf na z'n incidentje vorige week. 3 wedstrijden voor een elleboogstoot er overheen. Oprotten met die halve zool, 5 wedstrijden minimaal. Hij is inderdaad een uiterst slecht verliezer. Een regelrechte misbaksel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:38 schreef Eide het volgende:[..] Hij heeft al een voorwaardelijke straf van eerder het seizien, een voorwaardelijke straf na z'n incidentje vorige week. 3 wedstrijden voor een elleboogstoot er overheen. Oprotten met die halve zool, 5 wedstrijden minimaal. Gaat niet gebeuren, gaat zonder schorsing gewoon verder.. Heel misschien 1 potje.. |
|
|
|