|
|
Eide
|
|
|
Ik roep niet snel dit soort dingen over een tegenstander maar wat Pelle vandaag liet zien is echt beneden elk niveau. Als je dit laat passeren is het einde zoek. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:39 schreef remco k het volgende:[..] Gaat niet gebeuren, gaat zonder schorsing gewoon verder.. Heel misschien 1 potje.. Zou wel heel raar zijn... Is toch duidelijk een bewuste elleboog... Dus minimaal 3 wedstrijden... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:39 schreef remco k het volgende:[..] Gaat niet gebeuren, gaat zonder schorsing gewoon verder.. Heel misschien 1 potje.. Precies.. vergeet die overtrding van clasie nie en dan die calimeros maar roepen dat ze weer genaaid worden.. triest volk |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:42 schreef nummer10 het volgende:[..] Precies.. vergeet die overtrding van clasie nie en dan die calimeros maar roepen dat ze weer genaaid worden.. triest volk Worden ze tenminste nog eens een keer genaaid...;))... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:41 schreef Eide het volgende:Ik roep niet snel dit soort dingen over een tegenstander maar wat Pelle vandaag liet zien is echt beneden elk niveau. Als je dit laat passeren is het einde zoek. Ik las zojuist even mee op het Feyenoord-forum. Ook daar zijn een aantal mensen, die het terecht zouden vinden wanneer Pellè zou worden geschorst. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ben geen kaarten vrager maar Pelle gaat hier duidelijk in de fout....die gozer denkt echt dat hij god is, niets is groter dan de club ook bij hun niet
Overigens vond ik het een bagger wedstrijd en heb ik een super shagerijnige vrouw naast me zitten....vrees dat ik mijn eigen pot moet koken |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ajax heeft niet goed gespeeld maar wel de wedstrijd binnen gehaald door als mannen te voetballen.. In dit soort wedstrijden heb je eigenlijk nooit GOED voetbal maar wel strijd. Ajax heeft dat in 3 wedstrijden weten om te zetten is een soort van "saaie" wedstrijd die Ajax een beetje kan controleren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ben geen kaarten vrager maar Pelle gaat hier duidelijk in de fout....die gozer denkt echt dat hij god is, niets is groter dan de club ook bij hun niet Overigens vond ik het een bagger wedstrijd en heb ik een super shagerijnige vrouw naast me zitten....vrees dat ik mijn eigen pot moet koken Na afloop ook totaaal geen goede verliezer, geen goede verliezer is geen schande maar dan idiote dingen doen is belachelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens, wat een doodse stilte in de Kuip. Was niet bepaald een ambiance waar je van onder de indruk raakt. Ajax kon het ook allemaal lekker gezapig laten gaan want zowel feyenoord als de fans leken er geen moment in te geloven.
Bijzondere klassieker dus, maar wel om de verkeerde redenen. Slecht voetbal, slechte ambiance, elleboogje, interview. Tja. Dit was er een om snel te vergeten. 3 punten in de pocket, Twente op 8 punten. Lachend terug naat Amsterdam en rustig naar AZ voor de beker en Twente in de competitie toeleven. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:43 schreef Pietje het volgende:[..] Ik las zojuist even mee op het Feyenoord-forum. Ook daar zijn een aantal mensen, die het terecht zouden vinden wanneer Pellè zou worden geschorst. Ik zag het ook, was eigenlijk best onder de indruk van de reacties daar na deze teleurstelling. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het AD schrijft over "lucky Ajax". Maar lucky was het toch niet? Het was allemaal bar slecht, maar ik vond het niet bepaald lucky. Toegegeven, de 1-1 van Sightórsson kwam op een wel heel erg mooi moment. Maar toch... niet lucky, maar wel erg effectief en dat is dt seizoen weleens anders geweest! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:48 schreef Eide het volgende:[..] Ik zag het ook, was eigenlijk best onder de indruk van de reacties daar na deze teleurstelling. Dat ben ik (opnieuw ;)) met je eens. Een aantal van hen gaf keeper Mulder de schuld, maar die kon er volgens mij ook niks aan doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:48 schreef Pietje het volgende:Het AD schrijft over "lucky Ajax". Maar lucky was het toch niet? Het was allemaal bar slecht, maar ik vond het niet bepaald lucky. Toegegeven, de 1-1 van Sightórsson kwam op een wel heel erg mooi moment. Maar toch... niet lucky, maar wel erg effectief en dat is dt seizoen weleens anders geweest! T was zeker niet lucky, Ajax heeft een beetje vakkundig de wedstrijd uitgespeeld en dood laten bloeden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:48 schreef Pietje het volgende:Het AD schrijft over "lucky Ajax". Maar lucky was het toch niet? Het was allemaal bar slecht, maar ik vond het niet bepaald lucky. Toegegeven, de 1-1 van Sightórsson kwam op een wel heel erg mooi moment. Maar toch... niet lucky, maar wel erg effectief en dat is dt seizoen weleens anders geweest! Nou, nogmaals, vind de overwinning wel wat gestolen. Een puntendeling had de verhoudingen op het veld beter weergegeven. In dat opzicht wel lucky, maar tegelijkertijd dwing je dat ook af. Iedereen kan scoren bij Ajax en juist op die momenten de goal maken is ook een kwaliteit. Maar ik kan me wel vinden in de omschrijving "gelukkige" overwinning.
Ajax verder wel feyenoord lam gelegd, in dat opzicht weer niet lucky. Zeg het maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:50 schreef freakie het volgende:[..] T was zeker niet lucky, Ajax heeft een beetje vakkundig de wedstrijd uitgespeeld en dood laten bloeden. Dat vond ik ook namelijk |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Niet echt een klassieker maar wel slim van Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik lees hier en op het Feyenoord forum, dat Pellè zojuist een schandalig interview heet gegeven. Ik heb het niet gezien of gehoord. Wat heeft hij gezegd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:49 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik (opnieuw ;)) met je eens. Een aantal van hen gaf keeper Mulder de schuld, maar die kon er volgens mij ook niks aan doen. Nee, klutsbal, dan moet je een beetje geluk hebben. Je hebt een man bij de 2e paal voor dat soort situaties, maar die staat geblokkeerd omdat er 2 andere spelers voor z'n neus staan. Beetje gelukkige goal, kan niemand echt iets aan doen denk ik. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:49 schreef Pietje het volgende:[..] Dat ben ik (opnieuw ;)) met je eens. Een aantal van hen gaf keeper Mulder de schuld, maar die kon er volgens mij ook niks aan doen. Lekker collegiaal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:52 schreef Pietje het volgende:Ik lees hier en op het Feyenoord forum, dat Pellè zojuist een schandalig interview heet gegeven. Ik heb het niet gezien of gehoord. Wat heeft hij gezegd? Calimero gedrag. Jan Joost van Gangelen stelt een normale vraag en Pelle begint hem te beschuldigen dat hij een Ajax fan is en staat zich eigenlijk gewoon een beetje kinderachtig aan te stellen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:52 schreef Eide het volgende:[..] Nee, klutsbal, dan moet je een beetje geluk hebben. Je hebt een man bij de 2e paal voor dat soort situaties, maar die staat geblokkeerd omdat er 2 andere spelers voor z'n neus staan. Beetje gelukkige goal, kan niemand echt iets aan doen denk ik. Precies, dat vond ik ook |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:53 schreef Eide het volgende:[..] Calimero gedrag. Jan Joost van Gangelen stelt een normale vraag en Pelle begint hem te beschuldigen dat hij een Ajax fan is en staat zich eigenlijk gewoon een beetje kinderachtig aan te stellen. Pfff tja een slecht verliezer dus! Maar dat wisten we natuurlijk al. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie reactie dan wel weer van Veltman die de elleboogstoot bagatelliseert en er eigenlijk heel ontspannen over reageert. Klasse reactie van Joel. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Het is officieel: Vanaf vandaag heet het een "pelleboog" |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ja, dat was vorige week wel duidelijk en deze week ook wel weer. Tussen z'n kopstoot en deze elleboog heeft hij aan het einde een indrukwekkend aantal wedstrijden schorsing aan z'n broek. Kan me niet voorstellen dat Koeman de band bij de lange dwarrel laat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha scherp ouwe.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3 x winst op feyenoord dit seizoen...kuch kuch geef mij nog een biertje alsjeblieft schat :) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wat lijdt deze man aan grootheidswaanzin... Ff een jaartje therapie voor pelle |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Gewoon zielig....dat mag je ook zeggen hoor ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kut worden we weer kampioen....zo blijf je elke dag Bami eten.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ga je toch voor een frietje met of zo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahahahaha. Lachen :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ben geen kaarten vrager maar Pelle gaat hier duidelijk in de fout....die gozer denkt echt dat hij god is, niets is groter dan de club ook bij hun niet Overigens vond ik het een bagger wedstrijd en heb ik een super shagerijnige vrouw naast me zitten....vrees dat ik mijn eigen pot moet koken Je kan ook gewoon een paar boterhammen smeren, of tosti's maken....
enne.... vergeet dan niet met ketchup en mayonaise de ajax-kleuren er op te maken ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: vanavond toch ff naar studio Jack van Gelder kijken, om te horen wat ze van die pelleboog vonden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Je kan ook gewoon een paar boterhammen smeren, of tosti's maken.... enne.... vergeet dan niet met ketchup en mayonaise de ajax-kleuren er op te maken ;-) Hehehehe....ik blijf ff uit de buurt bij haar ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] vanavond toch ff naar studio Jack van Gelder kijken, om te horen wat ze van die pelleboog vonden ;-) Best een slimmerik onze Wouter....ik hou het erin dat Pelleboogje ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gewoon zeggen; Kusje erop...?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] vanavond toch ff naar studio Jack van Gelder kijken, om te horen wat ze van die pelleboog vonden ;-) Hulde voor veltman dat ie hem niet naait in het interview... Hij is toch wat volwassener dan de captain van feyenoord... Heb net dat interview van pelle ook gezien... Is totaal aanvoerder onwaardig |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Het zijn maar kut kakkerlakken, kut kakkerlakken, joden schaam je niet wees en echte ajacied en zing dat anti kakkerlakken lied....Joduhhhh, joduhhhh, joduuuuh....:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:53 schreef Eide het volgende:[..] Calimero gedrag. Jan Joost van Gangelen stelt een normale vraag en Pelle begint hem te beschuldigen dat hij een Ajax fan is en staat zich eigenlijk gewoon een beetje kinderachtig aan te stellen. En nodigde hem uit voor een training van feyenoord.. kon aan zen gezicht zien da hij ajax supporter was.. wat een kinderachtige kut vent.. schorsen rest van hrt seizoen teringhond |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:16 schreef hippy het volgende:[..] Hulde voor veltman dat ie hem niet naait in het interview... Hij is toch wat volwassener dan de captain van feyenoord... Heb net dat interview van pelle ook gezien... Is totaal aanvoerder onwaardig Eens |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: 1 of 2 kusjes kgg kgg kgg... Heb ie hem...;))... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja als dit de man is die je club vertegenwoordigt, die je normen en waarden uitdraagt naar buiten is het diep en diep triest... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:42 schreef nummer10 het volgende:[..] Precies.. vergeet die overtrding van clasie nie en dan die calimeros maar roepen dat ze weer genaaid worden.. triest volk Dat van Clasie was hard maar gewoon geel.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Eens hoort een beetje bij zo een pot... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Qua evaluatie van deze wedstrijd is : 1, dat het geen goede wedstrijd was, maar wel strijdige wedstrijd. En 2, Dat het voetbalniveau in ons land toch veel te laag is. Dit gerommel zie je niet bij topwedstrijden zoals bij Barcelona-Real Madrid of Bayern München-Dortmund en bij Man.United-Liverpool. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 16:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ben geen kaarten vrager maar Pelle gaat hier duidelijk in de fout....die gozer denkt echt dat hij god is, niets is groter dan de club ook bij hun niet Overigens vond ik het een bagger wedstrijd en heb ik een super shagerijnige vrouw naast me zitten....vrees dat ik mijn eigen pot moet koken Met name wat ie daarna zegt..
Ik denk dat Koeman de grote verliezer is dit seizoen bij Feyenoord.. Hij had Pelle nooit aanvoerder moeten maken achteraf. Die jongen is alleen maar gekke dingen gaan doen die Feyenoord in diskrediet brengen.. |
|
|
|