BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Ik heb de grensrechter 2 keer onterecht voor buitenspel zien vlaggen in het nadeel van Feyenoord en vond de gele kaart van Veltman onterecht (raakt Immers nauwelijk). Verder floot Kuipers uitstekend volgens mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik (opnieuw ;)) met je eens. Een aantal van hen gaf keeper Mulder de schuld, maar die kon er volgens mij ook niks aan doen.
Ik ben wel van mening dat hij gewoon moet komen bij die corner. Ook coached hij Jan Maat blijkbaar volkomen verkeerd, want die geeft die corner echt te makkelijk weg..

Maar ik ben er maar wat blij mee, had het nogmaals absoluut niet verwacht vandaag..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Hahahaha zag net dat interview met Pelle.....wat een wacko joh....die kan het schudden
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
3 x winst op feyenoord dit seizoen...kuch kuch geef mij nog een biertje alsjeblieft schat :)
Dat zegt Nenam tegen zijn vrouwtje:_) Whahahaha..
Pietje
 Pietje - zondag 02 maart 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Met name wat ie daarna zegt..

Ik denk dat Koeman de grote verliezer is dit seizoen bij Feyenoord.. Hij had Pelle nooit aanvoerder moeten maken achteraf. Die jongen is alleen maar gekke dingen gaan doen die Feyenoord in diskrediet brengen..
Haha. Ik dacht serieus dat het aan mij lag, maar dat vind ik ook namelijk. Vanaf het moment dat pelleboog aanvoerder werd, ging het helemaal mis met hem.
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:21 schreef nieuwe ajax het volgende:
Qua evaluatie van deze wedstrijd is : 1, dat het geen goede wedstrijd was, maar wel strijdige wedstrijd. En 2, Dat het voetbalniveau in ons land toch veel te laag is.
Dit gerommel zie je niet bij topwedstrijden zoals bij Barcelona-Real Madrid of
Bayern München-Dortmund en bij Man.United-Liverpool.
Nou dat ben ik zeker niet met je eens.. het merendeel van de topwedstrijden in het buitenland verheugd iedereen zich altijd op.. Alleen is het gewoon heel erg vaak achteraf tegen gevallen kwalitatief gezien..

Kijk vanavond Atletico Real maar.. Zal wel weer een ordinaire schoppartij worden..
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:21 schreef nieuwe ajax het volgende:
Qua evaluatie van deze wedstrijd is : 1, dat het geen goede wedstrijd was, maar wel strijdige wedstrijd. En 2, Dat het voetbalniveau in ons land toch veel te laag is.
Dit gerommel zie je niet bij topwedstrijden zoals bij Barcelona-Real Madrid of
Bayern München-Dortmund en bij Man.United-Liverpool.
Je noemt nu wel drie totaal verschillende wedstrijden op... En bij toppers in engeland springen je tranen soms ook wel eens in de ogen...Maar ik vind de opmerking totaal onnodig, want al deze clubs kunnen meer kwaliteit kopen... Niet met elkaar te vergelijken...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 maart 2014 - 17:28   quote  deeplink  
pelleboog, pelleboog, pellebooooog,

de pelleboog van de week ;-)
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:23 schreef Eide het volgende:
Ik heb de grensrechter 2 keer onterecht voor buitenspel zien vlaggen in het nadeel van Feyenoord en vond de gele kaart van Veltman onterecht (raakt Immers nauwelijk). Verder floot Kuipers uitstekend volgens mij.
Ik vond die vrije trap omdat Veltman hands zou hebben gemaakt belachelijk. bal komt vol op de schouder, en dat nadat Pelle had geduwd..
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:23 schreef Eide het volgende:
Eens dat mag ook wel eens gezegd worden
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Floot verder gewoon goed trouwens hoor. Kan onmogelijk foutloos zijn..
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond die vrije trap omdat Veltman hands zou hebben gemaakt belachelijk. bal komt vol op de schouder, en dat nadat Pelle had geduwd..
Ja, die ook wel. Maar goed, dingetjes hou je altijd. Vond Kuipers een uitstekende pot fluiten alles bij elkaar genomen.
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dat ben ik zeker niet met je eens.. het merendeel van de topwedstrijden in het buitenland verheugd iedereen zich altijd op.. Alleen is het gewoon heel erg vaak achteraf tegen gevallen kwalitatief gezien..

Kijk vanavond Atletico Real maar.. Zal wel weer een ordinaire schoppartij worden..
Hier... Als remski en ik het al eens worden dan zal het wel zo zijn...;))...
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, die ook wel. Maar goed, dingetjes hou je altijd. Vond Kuipers een uitstekende pot fluiten alles bij elkaar genomen.
Jep dat zeker.. Niet voor niets ook veruit onze beste scheidsrechter..
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:31   quote  deeplink  
Mop van het jaar..

feyenoord kampioen....:-)
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:31 schreef remco k het volgende:
Mop van het jaar..

feyenoord kampioen....:-)
Zal vast wel weer eens een keer gebeuren... Eens in de toekomst... Als ik seniel ben hoop ik... En er allemaal niks meer van snap... Dan...ja dan zou het kunnen...;))...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt Nenam tegen zijn vrouwtje:_) Whahahaha..
Ik zeg maar ff niks.....hahahahaha
Southside 1908
 Southside 1908 - zondag 02 maart 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:48 schreef Pietje het volgende:
Het AD schrijft over "lucky Ajax". Maar lucky was het toch niet? Het was allemaal bar slecht, maar ik vond het niet bepaald lucky. Toegegeven, de 1-1 van Sightórsson kwam op een wel heel erg mooi moment. Maar toch... niet lucky, maar wel erg effectief en dat is dt seizoen weleens anders geweest!
Kom op man, welke wedstrijd hebben jullie gezien? LUCKY met hoofdletters en inderdaad erg effectief, 3 kansen en 2 goals, knap gedaan. Feyenoord was veel meer in de aanval, was normaal gesproken heel anders gelopen.

Gefeliciteerd met de titel, maar beter waren jullie vandaag absoluut niet.
Pietje
 Pietje - zondag 02 maart 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:37 schreef Southside 1908 het volgende:

[..]

Kom op man, welke wedstrijd hebben jullie gezien? LUCKY met hoofdletters en inderdaad erg effectief, 3 kansen en 2 goals, knap gedaan. Feyenoord was veel meer in de aanval, was normaal gesproken heel anders gelopen.

Ik zeg ook nergens, dat Ajax beter was! Ik schreef juist, dat het van beide kanten bar slecht was. Feyenoord was wat sterker in de aanval en Ajax was wat sterker in de verdediging. Maar slecht was het wel. En spannend ook. Bedank voor je felicitaties!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 02 maart 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 16:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kut worden we weer kampioen....zo blijf je elke dag Bami eten....
Whahahahaha lekkerrrrr
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik heb ook gezegd dat het een bagger wedstrijd was....Feijenoord was de eerste 30 minuten duidelijk beter....maar na 70 minuten kakken ze in, is bijna elke wedstrijd zo
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Feyenoord: 5 schoten, 4 op doel
Ajax: 4 schoten, 4 op doel

Think before you say something:) http://www.nusport.nl/resultaten/voetbal/1787326/feyenoord-ajax.html
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 02 maart 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Best een slimmerik onze Wouter....ik hou het erin dat Pelleboogje ;-)
Professor Wouter is het voor jou!
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

We hebben vandaag gewonnen waardoor we in het verleden vaak de belangerijke wedstrijden verloren of gelijk speelden... Afwachten en komen jullie maar... Daar wist feyenoord geen raad mee
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Heel slim en goed gezien door frankie
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Lucky kan je over twisten. Ik begrijp wel waarom ze dat schrijven gezien de 2e goal maar verder toch een pot die uitblonk door abominabel voetbal van beide kanten. Want ook feyenoord speelde onvoorstelbaar zwak. Alles op Pelle en dan maar op hoop van zegen.

Op basis van het spelbeeld was een gelijkspel terecht geweest denk ik, beetje mazzel met de goal gehad maar ook feyenoord het voetbal onmogelijk gemaakt (en feyenoord ons het voetballen onmogelijk gemaakt). Misschien was dit dan dat geluk dat je afdwingt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Professor Wouter is het voor jou!
SORRY !!!....mea culpa
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Welk deel was lucky dan???

Kansen van Immers tellen helemaal niet als kans, die mist er namelijk 8 op iedere goal die hij maakt, en vorige week scoorde hij dus dan weet je al dat je die vrij kan laten..

Feyenoord had meer de bal, maar ik had sterk het idee dat Ajax dat wel prima vond, ze waren toch wat vermoeid mentaal en fysiek na Salszburg..
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Ajax nog een keer op de paal..
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Overigens, nette reactie Southside en dank voor de felicitaties. Jullie succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Ajax wint met een Plan B van een Feyenoord dat geen plan B heeft terwijl Koeman de trainer van Feyenoord juist zegt dat Ajax geen plan B heeft en de Boer de trainer van Ajax zegt van wel maar Feyenoord niet..

Huhh???? Ja echt....:-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 maart 2014 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:
Ajax wint met een Plan B van een Feyenoord dat geen plan B heeft terwijl Koeman de trainer van Feyenoord juist zegt dat Ajax geen plan B heeft en de Boer de trainer van Ajax zegt van wel maar Feyenoord niet..

Ja want Sigthorsson was een tactische keuze... :-(
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:57 schreef remco k het volgende:

remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De lange bal was plan B.
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Sigthorson speelde overigens helemaal niet goed verder.. Maar maakt wel een hele belangrijke..
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De lange bal was plan B.
Het was tactisch heel slim van frankie om feyenoord het spel te laten maken... Want dat kunnen ze niet
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Sigthorson speelde overigens helemaal niet goed verder.. Maar maakt wel een hele belangrijke..
Ik heb het twee maanden geleden nog gezegd...;))...heerlijk als je gelijk krijgt...;))...
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:03 schreef hippy het volgende:

[..]

Het was tactisch heel slim van frankie om feyenoord het spel te laten maken... Want dat kunnen ze niet
Vind ik wel..

Frank is tactisch ook erg sterk vind ik, weleens wat halsstarrig met bepaalde mensen en posities..
remco k
 remco k - zondag 02 maart 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik heb het twee maanden geleden nog gezegd...;))...heerlijk als je gelijk krijgt...;))...
Wat?
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat?
Dat siggi nog belangerijk voor ons zou worden, terwijl iedereen hem al uitgekotst had
Pietje
 Pietje - zondag 02 maart 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Dat vind ik sowieso erg frappant aan Kolbeinn. Hij scoort niet vaak, maar wel vaak in belangrijke wedstrijden.
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:08 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat siggi nog belangerijk voor ons zou worden, terwijl iedereen hem al uitgekotst had
Je zei dat Siggie het ging maken en dan heel belangrijk zou worden.. Scoren en niet goed spelen is belangrijk zijn maar gewoon weer op de bank..
Pietje
 Pietje - zondag 02 maart 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

"Uitkotsen" vind ik een groot woord, maar toegegeven, ik vind hem over het algemeen niet bepaald een spits voor Ajax.
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

"Uitkotsen" vind ik een groot woord, maar toegegeven, ik vind hem over het algemeen niet bepaald een spits voor Ajax.
Niet voor dit systeem nee... Maar wel met goeie vleugelspitsen... Dat hebben we vandaag gezien...
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Je zei dat Siggie het ging maken en dan heel belangrijk zou worden.. Scoren en niet goed spelen is belangrijk zijn maar gewoon weer op de bank..
Je kan die uitspraak verschillend opvatten...;))...
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:14 schreef hippy het volgende:

[..]

Je kan die uitspraak verschillend opvatten...;))...
Ja ik hou niet van dubbele opvattingen :'(
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 18:18   quote  deeplink  
Wat ik iets eerder al schreef, nu ik Kishna aan het werk heb gezien zou ik best wel een keer een experiment met Kishna, Siggie en De Sa willen zien, zeker omdat verder er zo veel blessures op de flanken zijn.

En passant: Van Feyenoord op volle sterkte gewonnen met 3 basisspelers in de lappenmand en #4 die tijdens de wedstrijd moest afhaken.
Brandje
 Brandje - zondag 02 maart 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als je op de 1-1 doelt die kwam toch echt voor 90% op naam van Kischna
hippy
 hippy - zondag 02 maart 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je op de 1-1 doelt die kwam toch echt voor 90% op naam van Kischna
Maar ook de goede loopactie van siggi maakt de goal mogelijk
Brandje
 Brandje - zondag 02 maart 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 18:28 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar ook de goede loopactie van siggi maakt de goal mogelijk
Ja dat is ook zo maar die aktie was wel goud waard en waardoor ik ben overtuigd dat Kischna een grote wordt is dat balletje met de buitenkant in de eerste helft

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0134849