|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:29 schreef Aartus het volgende:[..] Het probleem van Feijenoord is volgens mij hun fysieke gesteldheid. Feijenoord verliest iedere wedstrijd in de tweede helft. Het lijkt wel of in de tweede helft bij Feijenoord de pijp leeg is. En niet alleen vandaag.Vorige week,die week ervoor. Ga zo maar door.De tweede helft speelde Feijenoord zonder enige passie,energie. Viel mij ook al op....al meerdere wedstrijden. De eerste 30 minuten kleunen ze erin....daarna gas terug en vanaf minuut 70 is de pijp leeg.....behalve bij Pelleboog, maar zoveel doet hij niet |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Maar voor iedereen en fijne avond...behalve in kakkerlak city:) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:29 schreef Aartus het volgende:[..] Het probleem van Feijenoord is volgens mij hun fysieke gesteldheid. Feijenoord verliest iedere wedstrijd in de tweede helft. Het lijkt wel of in de tweede helft bij Feijenoord de pijp leeg is. En niet alleen vandaag.Vorige week,die week ervoor. Ga zo maar door.De tweede helft speelde Feijenoord zonder enige passie,energie. Daar heb je wel een punt ja, hoewel vandaag wel een pot was van elkaar niet laten voetballen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:39 schreef Eide het volgende:[..] Daar heb je wel een punt ja, hoewel vandaag wel een pot was van elkaar niet laten voetballen. Dat klopt Eide,maar Feijenoord speelde de de eerste helft nog met enige pit.De tweede helft mag je verwachten dat Feijenoord driftig op zoek gaat naar de winst.Ook vorige week zakte Feijenoord tegen FC Twente t laatste half uur helemaal weg.Ik vind t wisselbeleid van koeman trouwens ook niet erg sterk.Ajax kwam de tweede helft nauwelijks in moeilijkheden.Het leek eerder dat Feijenoord een midweekse europa trip in de benen had.Ik heb de hele wedstrijd gezien en vond dat Ajax uiteindelijk vrij simpel won. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Raar van Boudewijn.. Op het Feyenoord forum wordt er een topic geopend over de Ajax kop van Jan joost van Gangelen, en dat topic is echt niets ander dan provocerend bedoeld..
En hier wordt er zo'n topic geopend en direct gesloten..
En maar roepen dat ie niet partijdig is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:Raar van Boudewijn.. Op het Feyenoord forum wordt er een topic geopend over de Ajax kop van Jan joost van Gangelen, en dat topic is echt niets ander dan provocerend bedoeld.. En hier wordt er zo'n topic geopend en direct gesloten.. En maar roepen dat ie niet partijdig is.. Ik denk dat het die gluipert van een Thomas is....Boudewijn is nokkie van het carnaval |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:Raar van Boudewijn.. Op het Feyenoord forum wordt er een topic geopend over de Ajax kop van Jan joost van Gangelen, en dat topic is echt niets ander dan provocerend bedoeld.. En hier wordt er zo'n topic geopend en direct gesloten.. En maar roepen dat ie niet partijdig is.. Remko,
boudewijn is zelf de grootste kakkerlak, dat is toch wel duidelijk... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:54 schreef remco k het volgende:Raar van Boudewijn.. Op het Feyenoord forum wordt er een topic geopend over de Ajax kop van Jan joost van Gangelen, en dat topic is echt niets ander dan provocerend bedoeld.. En hier wordt er zo'n topic geopend en direct gesloten.. En maar roepen dat ie niet partijdig is.. overduidelijk verschil, behoeft geen uitleg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Na de schoppartij in Madrid nu maar hopen op goed voetbal in Barcelona. Zou na Bayern echt pas de tweede wedstrijd dit weekend zijn met goed voetbal die ik zie..
Tis droevig.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Welke admin gaat er over het feyenoord forum ? Je word werkelijk waar overal voor gebanned daar.. hoop dat ze dat nu ook hier doen met de provocerende kakkerlakken... En die admin is dan ook echt een randdebiel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Echt wel.. je banned alles wat nie in kakkerlakkendorp past... Triest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon gelul man... Als het topic over het wangedrag van Pelle zou gaan heb je gelijk, maar het is puur provocerend bedoelt, daarnaast het taalgebruik..
Niet normaal en je maakt jezelf echt belachelijk..
Succes.. Ik ga voetbal kijken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb een ban op het Feijenoord omdat ik etterbakkie the menace aanpakte.....die loopt nu overal te roepen dat de moeder van Kuiper een hoer is.....dat mag van Boudewijn dus wel....tsja zeg het maar |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:59 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon gelul man... Als het topic over het wangedrag van Pelle zou gaan heb je gelijk, maar het is puur provocerend bedoelt, daarnaast het taalgebruik.. Niet normaal en je maakt jezelf echt belachelijk.. Succes.. Ik ga voetbal kijken.. Zoals gezegd, behoeft geen uitleg want het verschil is overduidelijk. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 20:59 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon gelul man... Als het topic over het wangedrag van Pelle zou gaan heb je gelijk, maar het is puur provocerend bedoelt, daarnaast het taalgebruik.. Niet normaal en je maakt jezelf echt belachelijk.. Succes.. Ik ga voetbal kijken.. Precies ouwe...gelul |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:00 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb een ban op het Feijenoord omdat ik etterbakkie the menace aanpakte.....die loopt nu overal te roepen dat de moeder van Kuiper een hoer is.....dat mag van Boudewijn dus wel....tsja zeg het maar Wederom totale onzin! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:00 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb een ban op het Feijenoord omdat ik etterbakkie the menace aanpakte.....die loopt nu overal te roepen dat de moeder van Kuiper een hoer is.....dat mag van Boudewijn dus wel....tsja zeg het maar Precies.. het woordje K wordt er ook meer dan eens aan toegevoegd..
Maar goed...Ajax staat 12 puntjes boven zijn ploegje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus als iedereen het zegt behalve Boudewijn is het nog steeds onzin..
Je lijkt wel wat op van Gaal... tunnelvisie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Boudewijn je bent ongeloofwaardig iedereen zegt et, en het valt op |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] Dus als iedereen het zegt behalve Boudewijn is het nog steeds onzin.. Je lijkt wel wat op van Gaal... tunnelvisie.. Ook een onzinpost ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax is verdedigend al seizoenen lang stabiel. Dat is het probleem niet vaak. Ajax heeft onkarakteristiek juist als seizoenen lang aanvallend problemen. Dat Ajax dus niet meteen in grote problemen komt verbaast me niet heel erg.
Wat mij wel verbaasde was dat er optisch een gebrek aan beleving was. Geen feyenoorders die wild schreeuwend met overtuiging de duels in gingen, geen publiek dat er een heksenketel van maakte. Niemand leek er in te geloven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lul niet ouwe....jij bent echt jekkel en hyde....idioot. Het zelfde als vorige keer toen je zomaar 15 man een ban gaf.....je doet lekker aan klantenbinding ouwe....pas op dat je je hand niet overspeelt |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Waarom ben ik gebanned nu dan boudewijn daaro ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo lekker inhoudelijk......leg het dan eens uit Poetin....tering wat een kut antwoorden van je |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Omdat het een kakkerlak is en ook huilend op de bank ligt... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Oooh da is zijn frustratie ? Hoe is het dan mogelijk dat een kakkerlak een ajax forum runt ? Die alles kan doen en laten qua bannen enzo |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lul niet ouwe....jij bent echt jekkel en hyde....idioot. Het zelfde als vorige keer toen je zomaar 15 man een ban gaf.....je doet lekker aan klantenbinding ouwe....pas op dat je je hand niet overspeelt Jekkel en hyde haha hoe verzin je et :D |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik heb iets gemist.Wat is dat met t joost van gangelen topic? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:Oooh da is zijn frustratie ? Hoe is het dan mogelijk dat een kakkerlak een ajax forum runt ? Die alles kan doen en laten qua bannen enzo Ja geen idee maar het valt wel op ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En weg is Boudewijn.....en maar gummen straks, zucht |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Maakt niet uit ouwe er word met 2 maten gemeten en dat irriteert. .. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hahaha klig strike... Heb echt wat gemist de laatste jaren blijkbaar |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lul niet ouwe....jij bent echt jekkel en hyde....idioot. Het zelfde als vorige keer toen je zomaar 15 man een ban gaf.....je doet lekker aan klantenbinding ouwe....pas op dat je je hand niet overspeelt Weer onzin, heb nog nooit 15 man een ban gegeven, niet eens 5, laat staan dat ik het zomaar doe... Je kraamt dus gewoon onzin uit. En als je je eerdere post geen onzin vindt, graag een bewijs met een linkje naar de post van vandaag of deze week. zoniet... Ook dat is dus gewoon terecht onzin door mij genoemd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zo lekker inhoudelijk......leg het dan eens uit Poetin....tering wat een kut antwoorden van je Zo moeilijk is dat niet, snapt Remco ook wel. Maar vooruit dan: - niet iedereen vind het - zie de antwoorden in een post (of twee) hierboven
Dus het klopt niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Leg dan eens uit wat dat overduidelijk verschil is, Boudewijn? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Heeft ie niet ouwe...simpel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] Weer onzin, heb nog nooit 15 man een ban gegeven, niet eens 5, laat staan dat ik het zomaar doe... Je kraamt dus gewoon onzin uit. En als je je eerdere post geen onzin vindt, graag een bewijs met een linkje naar de post van vandaag of deze week. zoniet... Ook dat is dus gewoon terecht onzin door mij genoemd. Nee tuurlijk niet....zijn spontaan 2 nieuwe forums geopend....duh |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: 1) topic hier vraagt met provocerende titel om mede forumleden te posten, wat bij sommigen ongetwijfeld zal uitlopen tot frustratie oven en weer 2) ander topic gaat over iets wat een niet-forumlid heeft gezegd
Dus forum bron <> niet forum bron Ajax leden tegen feyenoord leden <> feyenoord leden over een feyenoorder non-nieuws <> nieuws uit de media waar op sites nieuwsberichten over geplaatst worden
Kies je verschil |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat ik jammer vind boudewijn is dat je alles wa een ajacied post bij hun verwijderd en je word verwijders van da forum.. anders om laat je alles toe.. en da valt me op |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Er worden elke dag wel tientallen nieuwe forums geopend, dat maakt je opmerking nog geen waarheid |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:34 schreef nummer10 het volgende:Wat ik jammer vind boudewijn is dat je alles wa een ajacied post bij hun verwijderd en je word verwijders van da forum.. anders om laat je alles toe.. en da valt me op Ook onzin, maar dat kan ik je niet aanrekenen want wat je niet ziet kun je ook niet weten. Er gebeurt op beide forums genoeg dingen waar je niets van merkt. Toevallig vandaag meer postverboden hier uitgedeeld dan op het feyenoord forum.
Maarja, afgeven op een moderator zonder onderbouwing is door sommige leden altijd leuk... |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Forum of geen forum ban of geen ban het zal me aan me reet roesten:-) We hebben die kakkerlakken wederom verslagen (ook al was het niet top) Drie belangrijke punten op weg naar vierde titel op rij. Bij vlagen genoten van Kishna Die kuip redelijk stil gekregen Pelle die zijn frustratie weer uit door eerst Veltman een elleboog te geven en dan in een interview zich wel heel erg laat kennen..dan nog trieste rotkoppen van Clasie en Immers. Daar kan ik nog uren naar kijken. Ook nog de wetenschap dat al die kakkerlakken doodziek zijn nu..man man man..mijn dag kan niet meer stuk;-) En dat gebaar van Veltman na zijn goal ...ik hoor ff niks nu hahahaha schitterend. Kortom mooie dag voor ons toch:-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat is de reden van mijn bann dan ??? Niks geks gezegt gedaan en zelfs feyenoord nog de 2de plek gewenst... En toch een bann ?? Beetje vaag |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:35 schreef Boudewijn het volgende:[..] Er worden elke dag wel tientallen nieuwe forums geopend, dat maakt je opmerking nog geen waarheid Zou best kunnen maar de forums waar ik het over heb zijn ontstaan door jouw halsstarrige gedrag ouwe....en dan kan je poetsen wat je wil maar hier kom je niet mee weg
Leer het eens af man....ga een weekendje weg met je vrouwtje en je hondjes als de klassieker gespeeld word....je bent namelijk niet te pruimen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:43 schreef nummer10 het volgende:Wat is de reden van mijn bann dan ??? Niks geks gezegt gedaan en zelfs feyenoord nog de 2de plek gewenst... En toch een bann ?? Beetje vaag Aangeven dat iedereen daar het iq heeft van een achterlijke is provocerend, vandaar het postverbod. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:49 schreef Boudewijn het volgende:[..] Aangeven dat iedereen daar het iq heeft van een achterlijke is provocerend, vandaar het postverbod. En jij vindt het daar niet provocerend of verkeerd? Is geen verschil te zien;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 21:50 schreef freakie het volgende:[..] En jij vindt het daar niet provocerend of verkeerd? Is geen verschil te zien;) Tuurlijk wel alleen hij wil et niet zien....dus |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Schijnbaar werkt het zo.... je mag als Feyenoord supporter wel vuile vieze kankerjood roepen en hamas joden aan het gas maar als je klein grapje maakt daar gaan ze huilen bij boudewijn en heb je een ban te pakken. Die Renato ofzo wenste mij dood nadat ik klein grapje had gemaakt zonder enige scheldwoorden overigens en dat wordt als provocatie gezien. Niet dat ik me verlaag tot dat niveau ofzo maar je moet je gewoon als een kakkerlak gedragen. Scheld de joden, neuzen , snavels uit wens ze de meest vreselijke ziektes want dat mag gewoon. Vertel ze op hun forum dat ze Jupiler league waardig zijn en je heb een ban te pakken wegens provocatie. Puur lachwekkend en meten met twee maten. Ik vind het prima. Wens ze alle succes in de play-offs;-) |
|
|
|