BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Aangeven dat iedereen daar het iq heeft van een achterlijke is provocerend, vandaar het postverbod.
Jan Joost van gangelen heeft een ajakskop? Is nogal een lelijke titel.. Tegenover speciaal voor de kut kakkerlakken, hier de frustraties.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 maart 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:53 schreef jariheld het volgende:
Schijnbaar werkt het zo.... je mag als Feyenoord supporter wel vuile vieze kankerjood roepen en hamas joden aan het gas maar als je klein grapje maakt daar gaan ze huilen bij boudewijn en heb je een ban te pakken.
Die Renato ofzo wenste mij dood nadat ik klein grapje had gemaakt zonder enige scheldwoorden overigens en dat wordt als provocatie gezien. Niet dat ik me verlaag tot dat niveau ofzo maar je moet je gewoon als een kakkerlak gedragen. Scheld de joden, neuzen , snavels uit wens ze de meest vreselijke ziektes want dat mag gewoon.
Vertel ze op hun forum dat ze Jupiler league waardig zijn en je heb een ban te pakken wegens provocatie.
Puur lachwekkend en meten met twee maten. Ik vind het prima. Wens ze alle succes in de play-offs;-)
Precies schandalig ouwe...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:50 schreef freakie het volgende:

[..]

En jij vindt het daar niet provocerend of verkeerd? Is geen verschil te zien;)
Verschil is dat ik het onderling daar toelaat, zoals ik het ook hier toelaat. Maar fey tegen ajax en andersom niet. Heel duidelijk dus daar moet men maar mee leven als men op het andere forum wil posten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Welkom bij Headliner Jari.....jij bent SN gewend
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:53 schreef jariheld het volgende:
Schijnbaar werkt het zo.... je mag als Feyenoord supporter wel...
Fout, zie mijn vorige posts
jariheld
 jariheld - zondag 02 maart 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:
Welkom bij Headliner Jari.....jij bent SN gewend
Yep;-)
Maar pas me wel aan hoor;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 maart 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Aangeven dat iedereen daar het iq heeft van een achterlijke is provocerend, vandaar het postverbod.
En dat er gasten zijn op hun forum zijn die het K woord regelmatig gebruiken kunnen steeds terugkeren....
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Verschil is dat ik het onderling daar toelaat, zoals ik het ook hier toelaat. Maar fey tegen ajax en andersom niet. Heel duidelijk dus daar moet men maar mee leven als men op het andere forum wil posten.
Ja maar maar als het alleen om de titel gaat dan verander je detitel toch? Want dat is het enige wat het verschil is toch? Want op het feyenoord forum wordt er toch ook geprovoceert met jan joost van gangelen heefteen ajakskop??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:55 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Daarom is het juist zo triest (ook al is het onderling bij Feijenoord) het geslinger met kanker en hoeren moeders toelaat.....jij bent ongeloofwaardig en je laat je compleet in je zak schijten.....dikke kots Boudewijn
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 maart 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Fout, zie mijn vorige posts
Simpel ouwe je gaat hard op je bek en je bent ongeloofwaardig...it's a simpel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:58 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Simpel ouwe je gaat hard op je bek en je bent ongeloofwaardig...it's a simpel
Eens....Boudewijn dikke fail
nummer10
 nummer10 - zondag 02 maart 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Aaaaaah ok !!!! Maar andersom mag het wel ?? Duidelijk.. wie de bal kaatst kan hem terug verwachten of nie ?? Actie reactie !! Maar dat mag dan weer niet... Vreemd
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Jan Joost van gangelen heeft een ajakskop? Is nogal een lelijke titel.. Tegenover speciaal voor de kut kakkerlakken, hier de frustraties.
Lelijke titel, maar Pelle zei het wel zo, daar kan ik ook niets aan doen. Het zegt alleen iets over Pelle, niet over de poster van het topic.
Speciaal voor de kut kakkerlakken zegt iets over de persoon die zo'n topic opent.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Lelijke titel, maar Pelle zei het wel zo, daar kan ik ook niets aan doen. Het zegt alleen iets over Pelle, niet over de poster van het topic.
Speciaal voor de kut kakkerlakken zegt iets over de persoon die zo'n topic opent.
Boudewijn kom op man...je zet je nu echt volledig te kakken ouwe....wees een vent.
Ga anders ff een blokkie lopen met je honden en geef dan normaal antwoord
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja maar maar als het alleen om de titel gaat dan verander je detitel toch? Want dat is het enige wat het verschil is toch? Want op het feyenoord forum wordt er toch ook geprovoceert met jan joost van gangelen heefteen ajakskop??
Niet alleen de titel, ook dat het provocerend gedrag kan uitlokken en jij ook weet dat dat dan ongetwijfeld zal gebeuren.
freakie
 freakie - zondag 02 maart 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan is een titel verandere naar "frustraties van feyenoord" toch ook goed?
jariheld
 jariheld - zondag 02 maart 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Ik ben hier idd nog maar net maar je kunt al heel snel zien dat er met twee maten gemeten wordt.
Heel simpel...hier maakt Eide altijd hele mooie wedstrijdtopics met respect ook voor de tegenstander.
Daar vliegt een rare vogel over en bij topic van de klassieker heeft ie het over ajakkes en frons de hoer.
En daarom zijn wij toppers en hun kakkerlakken.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daarom is het juist zo triest (ook al is het onderling bij Feijenoord) het geslinger met kanker en hoeren moeders toelaat.....jij bent ongeloofwaardig en je laat je compleet in je zak schijten.....dikke kots Boudewijn
Zoals jij weet ben ik daar mee bezig, dus beetje flauw dat je het zegt.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 maart 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Niet alleen de titel, ook dat het provocerend gedrag kan uitlokken en jij ook weet dat dat dan ongetwijfeld zal gebeuren.
Ongeloofwaardig meer niet...
nummer10
 nummer10 - zondag 02 maart 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Maar door zoiets teposten verwacht je geen reacties dus is het nie provocerend.. riiiiight !! Zou je sieren om zoiets te verwijderen voor provocerend gedrag gezien de reacties eronder.. daarbij hadden ze er van moeten maken onze aanvoerder weet zich weer niet te gedragen en is een schande voor ons feyenoord...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ja en....een beetje vuurwerk mag toch....geef het ruimte, wij zijn geen geite wollen sokken.

Je kan er later altijd een slot op gooien....laat ons ff lekker losgaan, angsthaas
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Aaaaaah ok !!!! Maar andersom mag het wel ?? Duidelijk.. wie de bal kaatst kan hem terug verwachten of nie ?? Actie reactie !! Maar dat mag dan weer niet... Vreemd
Zucht, moet ik nu weer gaan uitleggen dat het andersom ook niet getolereerd wordt als iemand zoiets hier zou posten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zoals jij weet ben ik daar mee bezig, dus beetje flauw dat je het zegt.
Hoe moet ik dat weten dan ???....jij kan mijn pb's lezen....kijk dan wat DAAR staat
nummer10
 nummer10 - zondag 02 maart 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Beetje jammer dat ze je provoceren maar niks terug mag zeggen.. en da bedoel ik ermee... Dus bij deze zeg ik het maar hier... Tiefus kakkerlakken ! Bommen op rotterdam ! En de hele mikmak.. want nu valt het dus niet onder provoceren en mogen ze niks terug zeggen..
jariheld
 jariheld - zondag 02 maart 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Zet alle frustraties van hun op een rijtje en je krijgt een boek dikker dan de bijbel.
Niet dat ik die lees want ben niet gelovig maar dat terzijde:-)
Geloof wel in vierde titel op rij trouwens:-)
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 maart 2014 - 22:10   quote  deeplink  
En nu iedereen en fijne avond ik hoop dat iedereen wakker is geworden en dit niet langer meer pikt....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 20:57 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

overduidelijk verschil, behoeft geen uitleg.
Lul toch op, je bent gewoon een rare man! Jij met je overduidelijke verschil. Stop het ergens waar het donker is en bok dan gewoon op van ons forum! Jankers zijn het en jij doet net zo hard mee! Gewoon weer lekker 1-2 en een dikke middelvinger richting Rotjeknor!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 21:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wederom totale onzin!
Hetgeen jij doet is totale onzin! Het is gewoon de waarheid en het enige wat jij zegt is dat het totale onzin is. Feitelijk gezien is hetgeen Nenam plaatst gewoon de waarheid!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 maart 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lul toch op, je bent gewoon een rare man! Jij met je overduidelijke verschil. Stop het ergens waar het donker is en bok dan gewoon op van ons forum! Jankers zijn het en jij doet net zo hard mee! Gewoon weer lekker 1-2 en een dikke middelvinger richting Rotjeknor!
Precies fock ze daar in 010...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:06 schreef jariheld het volgende:
Ik ben hier idd nog maar net maar je kunt al heel snel zien dat er met twee maten gemeten wordt.
Heel simpel...hier maakt Eide altijd hele mooie wedstrijdtopics met respect ook voor de tegenstander.
Daar vliegt een rare vogel over en bij topic van de klassieker heeft ie het over ajakkes en frons de hoer.
En daarom zijn wij toppers en hun kakkerlakken.
Nee, geen twee maten.
Als Eide zou willen mag hij hier ook kakkerlak zeggen maar Eide is niet de persoon om dat te doen, waarvoor hulde.
Persoonlijk neem ik zulk soort uitingen ook nooit in de mond, zie het liever ook niet maar zal het zeker niet gaan bannen want het is geen libelle forum.

Omdat je nieuw bent even de extra uitleg:
Hier ajakkes oid roepen en het wordt gemodereerd.
Op het feyenoord forum kakkerlak roepen en het wordt verwijderd.

Mocht je het ergens lezen, dan graag melden via de 'meld dit bericht' linkje zodat ik er een melding van krijg en dus zeker zal teruglezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar roepen dat de moeder van Kuipers een .... is, is in jouw ogen normaal en dat je KNVB een .....bond (vul zelf maar in) is, is in jouwen ogen ook niet provocerend?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

.

dan graag melden via de 'meld dit bericht' linkje zodat ik er een melding van krijg en dus zeker zal teruglezen.
Dat NSB knopje gebruikt niemand simpele....ik af en toe als ze met kanker posten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar roepen dat de moeder van Kuipers een .... is, is in jouw ogen normaal en dat je KNVB een .....bond (vul zelf maar in) is, is in jouwen ogen ook niet provocerend?
Nee man Boudewijn heeft dubbele agenda's
jariheld
 jariheld - zondag 02 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee, geen twee maten.
Als Eide zou willen mag hij hier ook kakkerlak zeggen maar Eide is niet de persoon om dat te doen, waarvoor hulde.
Persoonlijk neem ik zulk soort uitingen ook nooit in de mond, zie het liever ook niet maar zal het zeker niet gaan bannen want het is geen libelle forum.

Omdat je nieuw bent even de extra uitleg:
Hier ajakkes oid roepen en het wordt gemodereerd.
Op het feyenoord forum kakkerlak roepen en het wordt verwijderd.

Mocht je het ergens lezen, dan graag melden via de 'meld dit bericht' linkje zodat ik er een melding van krijg en dus zeker zal teruglezen.
Ik ben niet het type om iemand een ban aan te smeren maar dit was gewoon iets wat mij opviel. Althans die indruk kreeg ik iig.
Maar thnx vd uitleg.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:
Maar door zoiets teposten verwacht je geen reacties dus is het nie provocerend.. riiiiight !! Zou je sieren om zoiets te verwijderen voor provocerend gedrag gezien de reacties eronder.. daarbij hadden ze er van moeten maken onze aanvoerder weet zich weer niet te gedragen en is een schande voor ons feyenoord...
Als je het wedstrijdtopic had gelezen had je gelezen dat er zeker zijn die dat hebben gepost.
Verder is het een Feyenoord forum, dus bedoeld voor Feyenoorders onder elkaar, niet voor meelezende ajax supporters.

Maar het staat je vrij om hier wel een net topic over Pelle te openen, of dat het een klootzak is, maakt verder ook niet uit want voor ajacieden onderling is er dan ook niets provocerends aan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:18 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Als je het wedstrijdtopic had gelezen had je gelezen dat er zeker zijn die dat hebben gepost.
Verder is het een Feyenoord forum, dus bedoeld voor Feyenoorders onder elkaar, niet voor meelezende ajax supporters.

Maar het staat je vrij om hier wel een net topic over Pelle te openen, of dat het een klootzak is, maakt verder ook niet uit want voor ajacieden onderling is er dan ook niets provocerends aan.
Wat doe jij hier dan kakkerlak?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten dan ???....jij kan mijn pb's lezen....kijk dan wat DAAR staat
Ben je al zo oud dat je vergeten bent dat ik jou om een tekst vroeg twee dagen geleden? Eide gaat er morgen ook voor zitten dus het is work in progress.
jariheld
 jariheld - zondag 02 maart 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Maar ja mannen ik ga er van tussen. Vijf uur het wekkertje.
Trusten all
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ben je al zo oud dat je vergeten bent dat ik jou om een tekst vroeg twee dagen geleden? Eide gaat er morgen ook voor zitten dus het is work in progress.
Vond je niet goed genoeg....dat kan no hard feelings
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:10 schreef nummer10 het volgende:
Beetje jammer dat ze je provoceren maar niks terug mag zeggen.. en da bedoel ik ermee... Dus bij deze zeg ik het maar hier... Tiefus kakkerlakken ! Bommen op rotterdam ! En de hele mikmak.. want nu valt het dus niet onder provoceren en mogen ze niks terug zeggen..
Correct, hier mag je dat zeggen (uiteraard moet het hier en daar niet uit de hand lopen) zonder dat er een Feyenoorder op mag reageren.

Je begint het te snappen :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 maart 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 14:31 schreef remco k het volgende:
Als je eerlijk bent moet Ajax heel goed zijn vandaag om te winnen. Ajax is momenteel niet heel goed en daarom verwacht ik verlies..
Als jij dat roept winnen we...blijf maar door gaan zo...hahahahah
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Correct, hier mag je dat zeggen (uiteraard moet het hier en daar niet uit de hand lopen) zonder dat er een Feyenoorder op mag reageren.

Je begint het te snappen :)
Dan moet je alle secties apart houden ....heb je een hoop rust
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 maart 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 15:20 schreef Eide het volgende:
Er gaat veel van Kishna uit zeg. Je voelt dat ze hem ruimte buitenom moeten geven want hij heeft ook een actie naar binnen en hij weet z'n snelheid heel goed te benutten. Had absoluut niet het idee dat hij die bal bij de 1-1 ging halen maar eigenlijk nog op z'n gemak. Wat gaat het ontzettend hard met die gozer zeg.
Eens!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee niet provocerend want het is op hun eigen forum. Zolang het hier maar niet gepost wordt.

Je wordt door mij niet gedwongen om daar mee te lezen. Wil je niet met voor jou vervelende uitspraken geconfronteerd worden mee lees je daar gewoon niet meer mee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 maart 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is. Maar ik heb sterk het vermoeden dat we goed in handen hebben.. En dan nog niet eens door wat ie doet de afgelopen twee wedstrijden..

Maar dat interview afgelopen week.. Hij zegt met droge ogen zonder te lachen dat zijn doel is bij de besten van de wereld te horen.. Nu hoor je heel veel jongens dat zeggen.. Maar ik denk dat ik hem geloof.. En hij heeft dat plan ook in zijn hoofd nu en daar gaat ie alles aan doen om dat te redden..
Dat wil overigens niet zeggen dat ie het red.. Maar hij heeft het talent, en doet er blijkbaar alles voor.. Misschien moet je juist zeggen laat er alles voor..
Heb ook een goed gevoel...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat NSB knopje gebruikt niemand simpele....ik af en toe als ze met kanker posten
Beter iets melden dan niets, dus dank je.
Ik vraag het niet voor niets altijd aan iedereen. Het melden van een post is 2 seconden werk, je hoeft niet eens een reden te geven want vaak is het zonder reden ook wel duidelijk of lees ik terug.

Dus nogmaals... Gewoon ff melden, kost maar heel weinig tijd terwijl het mij enorm helpt met modereren.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan kakkerlak?
Jou in de gaten houden :)

(En ik ben clubloos zolang van Gaal geen trainer van een Nederlandse club is)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee niet provocerend want het is op hun eigen forum. Zolang het hier maar niet gepost wordt.

Je wordt door mij niet gedwongen om daar mee te lezen. Wil je niet met voor jou vervelende uitspraken geconfronteerd worden mee lees je daar gewoon niet meer mee.
Sorry Boudewijn...maar hier houd het voor mij op....jij MOET hier ingrijpen en jij vind het normaal ?....dan hou ik Headliner voor gezien
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 maart 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Maar ik ga er ook ff vandoor...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:
Maar ik ga er ook ff vandoor...
Ja tuurlijk zet je poten in koud water slome....dat geeft verlichting

Tering wat een randdebiel ben jij.....ik ben zwaar teleurgesteld.....bufnukkel

Oja krijg een wijting........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0240051