BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:26 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nee niet provocerend want het is op hun eigen forum. Zolang het hier maar niet gepost wordt.

Je wordt door mij niet gedwongen om daar mee te lezen. Wil je niet met voor jou vervelende uitspraken geconfronteerd worden mee lees je daar gewoon niet meer mee.
Het zal me verder een rotzorg zijn, maar bok gewoon lekker op en laat ons feest vieren! Wederom gewonnen van die kakkerlakken en daarnaast is titel 33 in zicht!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jou in de gaten houden :)

(En ik ben clubloos zolang van Gaal geen trainer van een Nederlandse club is)
Het zal, ik ben niet zo'n meeloper inderdaad en zeg wat ik vind. Of dit nu tegen een smerige kakkerlak is of tegen een Ajacied die met het verkeerde been uit bed is gestapt. In dat geval is iemand voor mij gevoel gewoon een ...(vul zelf maar in)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 maart 2014 - 22:39   quote  deeplink  
En o ja Boudje, verder is het mij goed. Ik haat die gasten en verder boeit het me geen flikker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Ajax Warrior --
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 02 maart 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja tuurlijk zet je poten in koud water slome....dat geeft verlichting

Tering wat een randdebiel ben jij.....ik ben zwaar teleurgesteld.....bufnukkel

Oja krijg een wijting........
Is dat alles...en wijting pfffff
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 maart 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:44 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Is dat alles...en wijting pfffff
Ja...en wederom Ja
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]
hier ook kakkerlak zeggen maar Eide is niet de persoon om dat te doen,
Dat is te veel eer. Neem dat zeker wel af en toe in de mond, maar is verberg mij achter de emotie van dat soort momenten ;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 02 maart 2014 - 23:27   quote  deeplink  
zo mannen, we gaan straks weer lekker slapen, maar nog even een kort resume van de wedstrijd van vandaag: feyenoord-ajax, oftewel

010-020

streep de nullen tegen elkaar weg en je hebt de einduitslag:

1-2

truste allemaal
nummer10
 nummer10 - zondag 02 maart 2014 - 23:28   quote  deeplink  
En nog harder lachen want niemand wil trainer worden bij feyenooit hahaha
Eide
 Eide - zondag 02 maart 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:
Het zou mij echt helemaal niets verbazen als Ardiaanse het gaat worden daar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 maart 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zou mij echt helemaal niets verbazen als Ardiaanse het gaat worden daar.
Heeft net gezegd datie 4 weken geleden al "nee" zei.
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Heeft net gezegd datie 4 weken geleden al "nee" zei.
Hmm, Bosz niet, Van Gaal niet, Adriaanse niet... blijft zo langzamerhand alleen hun eigen bank over eigenlijk.

Lekker boeien ook. Wij hebben Frank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Eide --
tomson
 tomson - maandag 03 maart 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:
Die is dan wel weer grappig ;)
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 00:24   quote  deeplink  
Rare Klassieker vandaag Tomson. Zelden een klassieker met zulk slecht voetbal gezien zeg.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 00:33   quote  deeplink  
Weinig passie... Of heb ik nu een ajax gezicht :P
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:
Weinig passie... Of heb ik nu een ajax gezicht :P
we zagen aan je gezicht al dat je voor ajax bent ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 00:39   quote  deeplink  
Kan ik meeleven :P als ik de verslaggever was had ik allang gezegt dat beter als zoon lelijke havenslaaf hoofd als jou maar maybe is het ook daarom mijn beroep niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door nummer10 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 00:46   quote  deeplink  
Hahahaha,Gelukkig, was al bang dat ik een post-verbod zou krijgen ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 00:39 schreef nummer10 het volgende:
Kan ik meeleven :P als ik de verslaggever was had ik allang gezegt dat beter als zoon lelijke havenslaaf hoofd als jou maar maybe is het ook daarom mijn beroep niet
Inderdaad, het is dat Van Gangelen professioneel moet blijven anders had ik gewoon gezegd. Liever een Ajax-kop dan dat smerige Italiaanse poffertjeshoofd van jouw!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 00:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hahahaha,Gelukkig, was al bang dat ik een post-verbod zou krijgen ;-)
Jij, hahahahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 00:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij, hahahahahaha
je weet het tenslotte nooit met Boudewijn....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 00:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

je weet het tenslotte nooit met Boudewijn....
Hehehehehehe das waar, Bandewijn heeft soms hele slechte dagen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Trouwens, en dat viel me pas op nadat ik de wedstrijd in de samenvatting bekeek, ben ik heel erg tevreden over de beleving van sommige spelers. Laten zien wie de baas is. Zoals Klaassen die gewoon voor het fanatieke vak van die kakkerlakken zijn vuisten balt en het uitschreeuwt na de 1-1 van Sigi, het juichen van diverse spelers (ok wederom Klaassen) na de 1-2 van Veltman. Maar ook, en dat is zeker niet het minste, de ontlading na de winst. Het uitschreeuwen van geluk door spelers als Van Rhijn, wederom Klaassen, maar ook Blind. Heerlijk vind ik dat, zo hoort de beleving bij de spelers elke wedstrijd te zijn!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 09:17   quote  deeplink  
media_l_2135509.jpg

Woorden van Moisander tegen Pelle!
WHAHAHAHAHAHAHA JANKEN BITCH, JANKEN!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 09:20   quote  deeplink  
Altijd gaaf om al die jankende beelden van die smerige kakkerlakken te zien! Heerlijk die jankende kakkerlakken, maakt je dag naast de winst helemaal goed!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Veltman speelt dj na zege: 'Het was heerlijk om die haat tegen Ajax te voelen'

In het hol van de leeuw nam Ajax zondag een voorschot op de vierde landstitel op rij. Het was muisstil in de Kuip na het verlies van Feyenoord (1-2). Maar in de kleedkamer van de koploper schalde de muziek luid uit de speakers.

Joël Veltman, de maker van de beslissende treffer, mocht dj spelen. 'Het winnende doelpunt maken in De Kuip, daar droom ik al vanaf de e-pupillen van', lachte hij. Daley Blind was ook een van de gangmakers. 'Het was heerlijk om die haat tegen Ajax te voelen. Zeker als je wint', zei hij.

Ajax maakt wat los in Rotterdam en omstreken. Honderden supporters van Feyenoord wachtten voorafgaande aan de wedstrijd de spelersbus van hun grote rivaal op. Ze zorgden voor een intimiderende sfeer. Ook tijdens de klassieker was het soms geen feest voor de spelers van Ajax om een vrije trap of een hoekschop te nemen zo dicht bij de toeschouwers.

'Maar we hebben gewonnen', zei Veltman die ondanks zijn treffer een lastige middag beleefde als bewaker van Graziano Pellè. 'Het was niet mijn beste wedstrijd', erkende hij. 'Maar nu telt even alleen het resultaat.'

Ricardo Kishna en Kolbeinn Sigthorsson waren de uitblinkers bij Ajax. Het 19-jarige talent showde zijn fraaie techniek. Hij is de buitenspeler met een actie waar de IJslander al seizoenen om verlegen zit. Als invaller maakte Sigthorsson de 1-1, op aangeven van Kishna. Zo was hij weer beslissend in de grote Nederlandse wedstrijd na zijn doelpunten eerder dit seizoen tegen Feyenoord, PSV en FC Twente.

'Het was een belangrijke zege', zei Sigthorsson die misschien wel weer in aanmerking komt voor een basisplaats nu Bojan Krkic, Viktor Fischer en Lasse Schöne nog niet inzetbaar zijn. 'Zeker na die zware nederlaag tegen Salzburg.'

Ajax staat nu acht punten voor op FC Twente en Vitesse. Met nog maar acht wedstrijden te gaan. De club lijkt te licht voor de subtop van Europa maar nog wel de beste van de eredivisie.

Trainer Frank de Boer bezorgde zijn club eerst de begeerde derde ster, die staat voor de 30e landstitel. En als de schijn niet bedriegt, wint hij binnenkort als eerste coach in de geschiedenis van Ajax vier landstitels op een rij. Hij mag dan volgend seizoen weer proberen om aansluiting met de subtop van Europa te krijgen. En dat zal weer niet meevallen, want dragende spelers als Siem de Jong, Daley Blind en Niklas Moisander blijven niet heel lang meer in Amsterdam. Een landstitel garandeert wel rechtstreekse deelname aan de Champions League zodat het volgende seizoen financieel alweer geslaagd is.

BRON

Heerlijk al die positieve verhalen. Wij supporters voelen die haat al jaren en willen elk seizoen die teringtyfuskakkerlakken zien janken. Helemaal in eigen stadion!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 03 maart 2014 - 09:36   quote  deeplink  
Nu maar op naar de 3 punten tegen Cambuur, in De Arena.
Weer 3 punten erbij.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Fred rutten feyenoord ?? Whahahahaha 3de keus...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:43 schreef nummer10 het volgende:
Fred rutten feyenoord ?? Whahahahaha 3de keus...
Als ik beslissend zou zijn in de trainerskeuze van feyenoord, had ik de assistenten van koeman naar voren geschoven om het eerste elftal te trainen, of is er niemand met het trainersdiploma A?
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Ik zat net de herhaling te kijken en daarin viel mij iets op. Net na rust probeerde feyenoord Ajax kaarten aan te smeren, eerst Immers en daarna Pelle die met veel misbaar gingen liggen om niets. Geen feyenoorder die reageert. Daarna komt Clasie die heel bewust doorgaat op Blind... en heel Ajax reageert meteen. Meteen het grootste gedeelte vande ploeg erbij.

En dat was het verschil gister. Ajax wilde werken voor elkaar.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Ook... En ajax is een TEAM...
soccer
 soccer - maandag 03 maart 2014 - 12:16   quote  deeplink  
proficiat mannen met jullie vierde titel op rij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door soccer --
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:16 schreef soccer het volgende:
Beetje voorbarig, maar gister een belangrijke stap gezet. Ajax kan tegen de "kleintjes" nog altijd de mistr in gaan en het spannend maken bij de resterende wedstrijden tegen Votesse en Twente.

Dank voor je reactie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:16 schreef soccer het volgende:
Thanks man,

maar de titel is nog niet binnen natuurlijk, hoewel het wel heel erg raar moet lopen willen we het niet halen natuurlijk ;-)
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 12:31   quote  deeplink  
'Recht op het doel af'

Ajax won voor de derde keer dit seizoen van Feyenoord. In de Kuip waren de goals van Sigthórsson en Veltman voldoende om de achterstand om te buigen in een overwinning: 1-2. De kranten schrijven deze ochtend dat de vierde titel op rij Ajax eigenlijk niet meer kan ontgaan.
Rustig dribbelt Ajax naar weer een titel, schrijft de Volkskrant boven het wedstrijdverslag van de Klassieker. Frustratievoetbal legde het af tegen ontspanningsvoetbal. De kwalitatief armoedigste Klassieker in jaren leverde een rijke oogst aan nieuws op: Ajax staat straks voor het vierde seizoen op rij met zon rond ding, zoals trainer Frank de Boer de kampioensschaal noemde. Het seizoen van Feyenoord is vierkant mislukt na de 1-2 in de Kuip.

Zij zijn de besten, staat voorop het sportkatern Sportwereld van het Algemeen Dagblad . Boven het artikel staat een citaat van de volgens de krant algemene mening van de Ajacieden: Dit mag nu niet meer misgaan. De Boer gaat straks een kunststukje uithalen: vier kampioenschappen op rij geven hem een iconische status, want geen trainer van welke Nederlandse club deed dat in nationaal opzicht beter. De Boer streeft straks Hiddink én Michels voorbij, die op drie (op een rij) bleven steken. En mogelijk komt daar ook de KNVB Beker nog bij. Ajax staat aan het einde van deze maand in de halve finale tegen AZ.

Feyenoord is Salzburg niet, weet het Noordhollands Dagblad . Feyenoord liet zich niet van het veld blazen, maakte lange tijd aanspraak op drie punten, maar slaagde er wederom niet in de aartsrivaal op de knieën te krijgen. Onkunde en een gebrek aan doortastendheid zaten succes in de weg. Ajax, niet in goeden doen, toonde zich in dat laatste aspect de betere. De matige vorm van de koploper maakte de nederlaag extra wrang. Niet alleen voor de fans in het stadion maar ook voor de volgers van het Nederlandse voetbal in bredere zin. In de 26e speelronde haalde Ajax de angel uit het verdere verloop van de competitie. De voorsprong van acht punten op concurrenten FC Twente en Vitesse geeft de kampioen normaal gesproken niet meer uit handen.'

Recht op het doel af, kopt De Telegraaf : Zijn elftal werd dit seizoen weggezet als slechtste Ajax ooit en na de dubbele oorwassing door Red Bull Salzburg gekraakt in de media. Maar Frank de Boer bleef onverstoorbaar en koerst recht op zijn doel de vierde landstitel in drieënhalf jaar af. In de Kuip verwachtte en kreeg hij de gewenste reactie op het Europese debacle. De Amsterdammers wonnen niet alleen van aartsrivaal Feyenoord (1-2), maar sloegen door het puntenverlies van FC Twente bij FC Utrecht (1-1) een gat van acht punten met de nummer twee. ,,We hebben een mooie uitgangspositie en mogen dit niet meer weggeven, zei de maker van de 1-1 Kolbeinn Sigthórsson. ,,Maar het is nog niet gedaan.

Bron
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:06 schreef jariheld het volgende:
Ik ben hier idd nog maar net maar je kunt al heel snel zien dat er met twee maten gemeten wordt.
Heel simpel...hier maakt Eide altijd hele mooie wedstrijdtopics met respect ook voor de tegenstander.
Daar vliegt een rare vogel over en bij topic van de klassieker heeft ie het over ajakkes en frons de hoer.
En daarom zijn wij toppers en hun kakkerlakken.
Ik ben het volstrekt met je eens. Ik kijk met regelmaat op het Feyenoord forum en er is een enorm verschil tussen de onderlinge wedstrijdtopics!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het volstrekt met je eens. Ik kijk met regelmaat op het Feyenoord forum en er is een enorm verschil tussen de onderlinge wedstrijdtopics!
Hehehe inderdaad vriend! Verder lekker belangrijk! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jawel, maar je moet maar net iemand hebben die het ook leuk vindt om een wedstrijd topic te maken. Ik vind het gewoon leuk en doe het graag, zeker ook omdat jullie het waarderen. Ik jeb op mijn beurt de inspiratie weer opgedaan door de topics van Ali de afgelopen jaren.

Daarnaast vind ik respect heel normaal. De uitspraak "respect moet je verdienen" vind ik een van de grootste onzin uitspraken van onze tijd. Iedereen verdient respect, ongeacht club voorkeur, afkomst, uiterlijk of wat dan ook. Dat respect kan je verspelen door gedrag en uitlating maar de basis moet zijn dat je respect hebt voor iedereen om je heen.

Daarnaast heb ik het al vaker gezegd, zonder tegenstanders geen competitie. Ajax is Ajax omdat er clubs als Feyenoord en PSV zijn. Ook gewoon prachtige clubs met een rijke historie, maar niet mijn clubs. Dat is voor mij geen reden ze daarom als vuilnis te behandelen. Sommigen zullen dat met mij eens zijn, sommigen duidelijk niet. Iedereen is daar vrij in. Ik doe het zoals ik denk dat het zou moeten en dat is genoeg voor mij. En hoe het ergens anders of door iemand anders gebeurt maakt voor mij niet zo heel veel uit.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 11:56 schreef Eide het volgende:
Ik zat net de herhaling te kijken en daarin viel mij iets op. Net na rust probeerde feyenoord Ajax kaarten aan te smeren, eerst Immers en daarna Pelle die met veel misbaar gingen liggen om niets. Geen feyenoorder die reageert. Daarna komt Clasie die heel bewust doorgaat op Blind... en heel Ajax reageert meteen. Meteen het grootste gedeelte vande ploeg erbij.

En dat was het verschil gister. Ajax wilde werken voor elkaar.
Bekijk het juichen van jongens als van Rhijn na de wedstrijd eens terug. Kippenvel en dat toont wel degelijk aan dat de inzet er altijd wel is. Het zit hem vaak in de kleine dingen dat het soms lijkt alsof ze niet voor elkaar vechten. Maar het moment dat jij aanhaalt en het juichen na de overwinning zegt genoeg.
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 12:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe inderdaad vriend! Verder lekker belangrijk! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!
:-))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Bekijk het juichen van jongens als van Rhijn na de wedstrijd eens terug. Kippenvel en dat toont wel degelijk aan dat de inzet er altijd wel is. Het zit hem vaak in de kleine dingen dat het soms lijkt alsof ze niet voor elkaar vechten. Maar het moment dat jij aanhaalt en het juichen na de overwinning zegt genoeg.
Dat had ik al geplaatst Remco. Is echt de beleving, en die mis ik nog wel eens!
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 22:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is te veel eer. Neem dat zeker wel af en toe in de mond, maar is verberg mij achter de emotie van dat soort momenten ;)
Nee hoor, dat is niet TE VEEL eer. Ik waardeer jou daar zeer om. Zoals bekend, ben ik ook niet gediend van gescheld. Respect staat bij mij hoog in het vaandel. Natuurlijk ben ik ook wel eens kwaad, maar dan gebruik ik toch andere woorden dan beledigend en kleinerend gescheld. Gezonde rivaliteit vind ik (van beide kanten) leuk, enerverend en gezond, maar aan "oorlog" doe ik niet mee.
Nogmaals, chapeau voor al je respectvolle topics!

En ik ben bepaald geen watje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is niet TE VEEL eer. Ik waardeer jou daar zeer om. Zoals bekend, ben ik ook niet gediend van gescheld. Respect staat bij mij hoog in het vaandel. Natuurlijk ben ik ook wel eens kwaad, maar dan gebruik ik toch andere woorden dan beledigend en kleinerend gescheld. Gezonde rivaliteit vind ik (van beide kanten) leuk, enerverend en gezond, maar aan "oorlog" doe ik niet mee.

Hehehehe ik scheld wel hoor Pietje! Links of rechts, ik zeg gewoon waar het op staat! En het kan me geen ene donder schelen! Daarvoor is de haat jegens die kakkies te groot!
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Joel Veltman valt mij heel erg op in zijn professionele maar ook eerlijke houding naar de media toe, met name dat hij niet bang is zich kwetsbaar op te stellen. Z'n reactie over de elleboog die hij wat weg lachte was natuurlijk al uitstekend, nu een reactie over het handje aan het oor waar hij een dag later spijt van heeft.

Het zijn kleine dingetjes maar het toont wel aan hoe zo'n hele jonge gast bezig is met 'n sport en alles wat daar omheen beweegt. Ik vind z'n reacties na de wedstrijd tegen feyenoord echt voorbeeldig in de letterlijke zin van het woord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe ik scheld wel hoor Pietje! Links of rechts, ik zeg gewoon waar het op staat! En het kan me geen ene donder schelen! Daarvoor is de haat jegens die kakkies te groot!
Dat moet iedereen zelf uitmaken. Ik kan niet voor een ander spreken, ik schreef slechts hoe ik reageer, niet hoe een ander zou moeten reageren. ;)
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Joel Veltman valt mij heel erg op in zijn professionele maar ook eerlijke houding naar de media toe, met name dat hij niet bang is zich kwetsbaar op te stellen. Z'n reactie over de elleboog die hij wat weg lachte was natuurlijk al uitstekend, nu een reactie over het handje aan het oor waar hij een dag later zpijt van heeft.

Het zijn kleine dingetjes maar het toont wel aan hoe zo'n hele jonge gast bezig is met 'n sport en alles wat daar omheen beweegt. Ik vind z'n reacties na de wedstrijd tegen feyenoord echt voorbeeldig in de letterlijke zin van het woord.
Klopt, dat viel mij ook op. Zo jong nog en al zo professioneel. Grote klasse!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt, dat viel mij ook op. Zo jong nog en al zo professioneel. Grote klasse!
Daar kan Polle nog wat van leren ;-)
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 14:53   quote  deeplink  
De aanklager is trouwens inderdaad een vooronderzoek gestart.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat had ik al geplaatst Remco. Is echt de beleving, en die mis ik nog wel eens!
Ik denk dat die beleving er dus wel degelijk is.. Soms zit het in de kleine dingen dat het wel of niet lukt, als het niet lukt lijkt het ook al gauw ongeinspireerd..
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 13:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

watje
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 03 maart 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

watje
.... is van 'Doe maar' ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0171720