BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat die beleving er dus wel degelijk is.. Soms zit het in de kleine dingen dat het wel of niet lukt, als het niet lukt lijkt het ook al gauw ongeinspireerd..
Blijkbaar is de beleving er dus echt niet elke wedstrijd!
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar is de beleving er dus echt niet elke wedstrijd!
Ik denk dat die beleving er wel is. Maar omdat niet altijd alles lukt, en tegenstanders ook verschillend tegenstand bieden lijkt het daar soms wel op..

Ik heb niet het idee dat ze niet altijd hun best doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 maart 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat die beleving er wel is. Maar omdat niet altijd alles lukt, en tegenstanders ook verschillend tegenstand bieden lijkt het daar soms wel op..

Ik wel, en ik durf dat gewoon hier te schrijven!
Eide
 Eide - maandag 03 maart 2014 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens. Denk dat er voor het uiterlijk een groot verschil tussen willen en kunnen zit.
Pietje
 Pietje - maandag 03 maart 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 15:21 schreef remco k het volgende:

[..]

watje
Hahaha. Dat mag jij zeggen, hoor ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

eens. het erboven opklappen mis ik vaak bij bepaalde spelers.. helaas.. klaassen doet het wel. blind doet het wel. ook vrhijn gooit zich in de verdediging vaak met lichaam en al voor de bal met een schot (niet altijd maar steeds meer) maar mis bij bepaalde spelers gewoon soms dat ze ff hun poot doorhalen en fel druk zetten... als ajax dat de aankomende wedstrijden doet zijn we kampioen..
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
[ afbeelding ]

Woorden van Moisander tegen Pelle!
WHAHAHAHAHAHAHA JANKEN BITCH, JANKEN!
whahaha in almelo zeggen we altijd.. huuulerd huuuulerd huuuulerd !
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Van Geel: "Rutten kan zomaar kampioen worden"

hahahahahahahahahahahahahaha ff ademhalen.. whahahahahahahahahahahahahahaa
jonass
 jonass - maandag 03 maart 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 17:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

whahaha in almelo zeggen we altijd.. huuulerd huuuulerd huuuulerd !
Aha nou komt de aap uit de mouw,je klaagde zo over tukkers en twente aanhang nou weet ik waarom , je bent gewoon een heracles boy uit almelo ,en je beweerd dat je kontakten hebt met vak p nou vergeet het maar daar kom jij nooit in maar goed tis mij duidelijk.
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 16:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi dat je dat durft.. Zou wel raar zijn als je bang was om je mening te geven pik :-)
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 18:45 schreef jonass het volgende:

[..]

Aha nou komt de aap uit de mouw,je klaagde zo over tukkers en twente aanhang nou weet ik waarom , je bent gewoon een heracles boy uit almelo ,en je beweerd dat je kontakten hebt met vak p nou vergeet het maar daar kom jij nooit in maar goed tis mij duidelijk.
Ben alles behalve een zwart witte ;) kom er enkel voor mijn werk met een verstandelijk gehandicapte jongen.. en ken wel degelijk jongens uit p maar zal de namen hier maar niet noemen lijkt me.. zelfs familie van me uit westerhaar en vriezenveen, dus is altijd gezellig op verjaardagen enzo... En nogmaals hun haat maar ons is groter dan andersom en dat weet jij ook donders goed ;))
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Spreken wel keer af in p ok jonass wel zonder ajax shirt ;))
remco k
 remco k - maandag 03 maart 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Oja Boudewijn..

Waarom laat je daar de kop AJAKSKOP staan... Ajax schrijf je namelijk niet zo, en dat is wel degelijk provocerend bedoelt..
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 20:08 schreef remco k het volgende:
Oja Boudewijn..

Waarom laat je daar de kop AJAKSKOP staan... Ajax schrijf je namelijk niet zo, en dat is wel degelijk provocerend bedoelt..
1-0
jonass
 jonass - maandag 03 maart 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 20:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ben alles behalve een zwart witte ;) kom er enkel voor mijn werk met een verstandelijk gehandicapte jongen.. en ken wel degelijk jongens uit p maar zal de namen hier maar niet noemen lijkt me.. zelfs familie van me uit westerhaar en vriezenveen, dus is altijd gezellig op verjaardagen enzo... En nogmaals hun haat maar ons is groter dan andersom en dat weet jij ook donders goed ;))
Je hebt het over haat naar ons je bent een tukker doe je dan niet voor als ajaxcied want dat zul je nooit worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Ben geen tukker maar een almeloer ligt in Overijssel maar daar is alles meegezegt laten we dat voorop stellen ;)) en mijn leven en lichaam staat in het teken van mijn gezin en ajax.. Maar als ik het dus goed begrijp moet je uit Amsterdam komen om een echte Ajacied te zijn ? Mmmm vreemd!!! dus je eigen "vrienden" zijndus ook geen Ajacieden ? Nahjaaa lekkere vriend ben je dan zeg.... Maar je weet zeker dat alles verder goed met je gaat ?
jonass
 jonass - maandag 03 maart 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 22:28 schreef nummer10 het volgende:
Ben geen tukker maar een almeloer ligt in Overijssel maar daar is alles meegezegt laten we dat voorop stellen ;)) en mijn leven en lichaam staat in het teken van mijn gezin en ajax.. Maar als ik het dus goed begrijp moet je uit Amsterdam komen om een echte Ajacied te zijn ? Mmmm vreemd!!! dus je eigen "vrienden" zijndus ook geen Ajacieden ? Nahjaaa lekkere vriend ben je dan zeg.... Maar je weet zeker dat alles verder goed met je gaat ?
Almelo valt onder twente dombo,en wat hebben mijn vrienden hier mee te maken over welke vrienden heb jij het eigenlijk.
En hoe ik als persoon ben ga ik jou niet uitleggen ,en hoe het met me gaat die info deel ik alleen met vrienden thuis en enkele hier en daar hoor jij niet bij.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Almelo valt onder Twente maar merendeel voelt zich geen tukker... En ik ook niet... Jij beweerd net dat als je niet uit Amsterdam komt geen Ajacied kan zijn... Dus het merendeel op dit forum en je vrienden op dit forum zijn dus geen Ajacieden ? En dat hoe het met je gaat was sarcasme want je praat net zoveel onzin als ik op het moment dat ik dronken was.. Alleen ik heb het netjes uitgelegd bij het forum jonass

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Maar goed beetje jammer dat je hier weer ziet dat volwassen mensen niet normaal kunnen praten.. Lijkt gvd de kinder opvang wel
jonass
 jonass - maandag 03 maart 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 22:40 schreef nummer10 het volgende:
Almelo valt onder Twente maar merendeel voelt zich geen tukker... En ik ook niet... Jij beweerd net dat als je niet uit Amsterdam komt geen Ajacied kan zijn... Dus het merendeel op dit forum en je vrienden op dit forum zijn dus geen Ajacieden ? En dat hoe het met je gaat was sarcasme want je praat net zoveel onzin als ik op het moment dat ik dronken was.. Alleen ik heb het netjes uitgelegd bij het forum jonass
Ik weet niet maar volgens mij ben je nu alweer behoorlijk bezopen ,de vrienden die ik hier heb die weten wel wie ik bedoel ga ik jou niet uitleggen.
Je zei net ik ben geen tukker ,maar je krabbelt al terug want Almelo is wel tukkers,maar ja jij kent elke almelo`er net als elke tukker jij weet het allemaal.
De jongens die ik hier ken zijn echte ajax mensen jij bent ajax fan is ook prima ,maar verdraai mijn woorden niet ik kan wel een aantal hersencellen kwijt zijn maar ben nog wel in staat alles te begrijpen.
Verder hoef en ga ik niks uit leggen ,want dit word welles nietes spelletje voor straks lekker slapen tukkertje en zuip niet zoveel.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 maart 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 22:56 schreef jonass het volgende:

[..]

Ik weet niet maar volgens mij ben je nu alweer behoorlijk bezopen ,de vrienden die ik hier heb die weten wel wie ik bedoel ga ik jou niet uitleggen.
Je zei net ik ben geen tukker ,maar je krabbelt al terug want Almelo is wel tukkers,maar ja jij kent elke almelo`er net als elke tukker jij weet het allemaal.
De jongens die ik hier ken zijn echte ajax mensen jij bent ajax fan is ook prima ,maar verdraai mijn woorden niet ik kan wel een aantal hersencellen kwijt zijn maar ben nog wel in staat alles te begrijpen.
Verder hoef en ga ik niks uit leggen ,want dit word welles nietes spelletje voor straks lekker slapen tukkertje en zuip niet zoveel.
Geen alcohol door de week ;)) maar da hersencel stukje verdien je weer een streepje mee haha.. En als je mij zou kennen (aangezien jij na mij bent gekomen en ik een tijd afwezig was) dan wist je dat ik een echte Almelose Ajacied was ;)) en geloof,me er zitten er hier heel veel.. En ja ken veel almeloers en veel almeloers kennen mij... Niet zo gek als je uit zoon achterlijk buurtje komt als de kerkelanden. En slapen ga ik zomeren heerlijk doen.. ;)) hoop jij ook
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 maart 2014 - 05:26   quote  deeplink  
Een Twente (Enschede) - Heracles (Almelo) ruzie in een Kakkerlakken - Ajax topic! Hmmmmmm vreemd! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 maart 2014 - 05:26   quote  deeplink  
Nog steeds erg tevreden met de winst overigens! De grote glimlach gaat maar niet van mijn bek!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 maart 2014 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 05:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Een Twente (Enschede) - Heracles (Almelo) ruzie in een Kakkerlakken - Ajax topic! Hmmmmmm vreemd! ;-)
Almelo en Enschede liggen elkaar ook niet ;)) daarom willen Almeloers nooit vergeleken worden met tukkers... Maar een heraclied zou ik nie worden.. Brrrr wel grappig overgens dat vrienden van me in Q zitten en ik met mijn client ernaast... En ze weten allemaal dat ik Ajacied ben... Kan prima samen overgens (zitten zelfs f siders in Q die wekelijks in 410 zitten) word toch meer gezien als leuk om de hoek clubje en avondje uit voorvelen
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 maart 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Nou het kan me allemaal gestolen wie je wel of niet kent.
Ik denk dat ik in ieder geval het beste plekje heb van allemaal.
Ik zit standaard in vak H(uiskamer) op plek B(ank)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 maart 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:55 schreef Peterhs het volgende:
Nou het kan me allemaal gestolen wie je wel of niet kent.
Ik denk dat ik in ieder geval het beste plekje heb van allemaal.
Ik zit standaard in vak H(uiskamer) op plek B(ank)
Hehehe, dan zie je iig wel gelijk de herhaling ;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 maart 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 15:58 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hehehe, dan zie je iig wel gelijk de herhaling ;-)
Ja man, niet normaal. Die Pelle bleef wel 30 minuten lang op de grond zitten huilen haha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 maart 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:02 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja man, niet normaal. Die Pelle bleef wel 30 minuten lang op de grond zitten huilen haha
Hoe vaak heeft ie eigenlijk een (p)elleboog gegeven aan Veltman?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 maart 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft ie eigenlijk een (p)elleboog gegeven aan Veltman?
Volgens mij een keer of 10, dus die speelt de komende 2 jaar geen voetbal meer! ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 04 maart 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij een keer of 10, dus die speelt de komende 2 jaar geen voetbal meer! ;-)
Hoop et
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 16:36   quote  deeplink  
Pelle is echt een held, slechter voetballen dan balloteli maar 3 keer zo irritant-_-
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 16:40   quote  deeplink  
59369e144c75792d11c60d5f6babeb9f.jpg
Eide
 Eide - dinsdag 04 maart 2014 - 16:40   quote  deeplink  
dubbel :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door Eide --
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 maart 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:36 schreef freakie het volgende:
Pelle is echt een held, slechter voetballen dan balloteli maar 3 keer zo irritant-_-
Wel net zo'n irritante rotkop en idioot loser kapsel.
freakie
 freakie - dinsdag 04 maart 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 16:46 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Wel net zo'n irritante rotkop en idioot loser kapsel.
Mmm ja dat klopt, kan zomaar familie zijn..
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 09:07   quote  deeplink  
Kishna: 'Ik zeg wat ik denk en ga geen toneelstukje opvoeren'

Ricardo Kishna wordt door de trainers in de jeugdopleiding van Ajax gezien als een toptalent en de aanvaller wordt de laatste weken bedolven onder de complimenten. Met het zelfvertrouwen van Kishna zit het dan ook wel goed en dat straalt de technicus ook uit. Zijn uitstraling zorgt nog wel eens voor irritatie bij tegenstanders, maar Kishna is niet van plan om zich aan te passen.

Na de Klassieker in De Kuip noemde Daryl Janmaat Kishna een 'rare gozer, die erbij loopt alsof hij Cristiano Ronaldo is'. De aanvaller van Ajax kon er alleen maar om lachen, vertelt hij aan Voetbal International. "Sommige mensen waarschuwen me, dat ik moet uitkijken voor alle aandacht, maar waarom? Ik vind het alleen maar mooi en ik heb geen zin om op elk woord te letten", zegt Kishna.

"Ik zeg wat ik denk en ga geen toneelstukje opvoeren", vervolgt de Ajacied, die aangeeft dat hij daarom geen waarde hecht aan wat Janmaat over hem zei. "Ik ben op het veld nooit bezig met maniertjes, ik focus me alleen op het voetbal. Ik speel lekker mijn wedstrijdje, ben geen vervelende jongen en zal ook nooit een smerige overtreding maken. Wat een tegenstander roept of beweert over mijn spel, moet hij lekker zelf weten.

Bron

Heerlijk toch zo'n reactie :)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 20 maart 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Dit zijn de spelers, waarvoor je naar het stadium komt.
Geweldig.
remco k
 remco k - donderdag 20 maart 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat ie ons in positieve zin gaat verassen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 11:55   quote  deeplink  
En toch vrees ik weer dat deboer de actie eruit gaat halen.. maar da zou de toekomst uitwijze

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0168731