BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 februari 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 14:08 schreef Eide het volgende:
Ach jongens, maak je toch niet zo druk om (vermeende) verschillen. Zij zijn voetbalfans, net als wij. Het enige verschil is de club waar we van houden. Dezelfde randdebielen die bij hen rondlopen hebben wij ook, dezelfde toplui die zij hebben, hebben wij ook.
Verschillen? Tis een geintje tussen Nenam en mij. En Nenam weet dondersgoed waar ik het over heb. Er zijn echter anderen die hier nu op in gaan. Lekker Belangrijk! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verschillen? Tis een geintje tussen Nenam en mij. En Nenam weet dondersgoed waar ik het over heb. Er zijn echter anderen die hier nu op in gaan. Lekker Belangrijk! ;-)
Yep....maar tis niet erg hoor ga lekker door
jariheld
 jariheld - maandag 24 februari 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:02 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Sterker nog....die lamme zeemeeuw uit de havenstad kan ik beter hebben dan menig ajacied!;)
Het gaat er niet om wie je wel of niet mag het gaat mij er meer om dat ik het onbegrijpelijk als je iemand te pas en te onpas de kanker verwenst. En voor zover je objectief kunt zijn in deze moet je even kijken op de wedstrijdtopics van Ajax en Feyenoord en duidelijker kan het verschil niet zijn. Dus ik zou zeggen lees het eens door die topics dan begrijp je wat ik bedoel. De feiten liegen er niet om. Vorige week moest Nijhuis en zijn moeder kanker krijgen volgens hun en deze week is Gozubuyuk aan de beurt om de ziekte te krijgen. Ben je er nog bij?;-)
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En daarom een berichtje van mij ;)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 24 februari 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:11 schreef jariheld het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wie je wel of niet mag het gaat mij er meer om dat ik het onbegrijpelijk als je iemand te pas en te onpas de kanker verwenst. En voor zover je objectief kunt zijn in deze moet je even kijken op de wedstrijdtopics van Ajax en Feyenoord en duidelijker kan het verschil niet zijn. Dus ik zou zeggen lees het eens door die topics dan begrijp je wat ik bedoel. De feiten liegen er niet om. Vorige week moest Nijhuis en zijn moeder kanker krijgen volgens hun en deze week is Gozubuyuk aan de beurt om de ziekte te krijgen. Ben je er nog bij?;-)
Je hoeft mij niks te uit te leggen over wat je wel en niet hoort te zeggen. Maar omdat renato feijenoorder is, maakt hij zich niet automatisch schuldig aan het misplaatst schreeuwen van ziektes. Dus maak je punt, maar dan waar het hoort.
Ben je er nog bij?;)
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 14:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Was hier in het begin ook, maar werd altijd gelijk de kop ingedrukt door ons....nu zie je het bijna niet meer, helemaal niet meer
En terecht. Gezien het gebeurde op dat forum vind ik het ook onbegrijpelijk dat het daar wel geaccepteerd wordt..

Maar jij wordt ook aangesproken met het woordje "gekankert" en zegt er niks van daar.. Of heb ik nu iets verkeerd gelezen..
jariheld
 jariheld - maandag 24 februari 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:22 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Je hoeft mij niks te uit te leggen over wat je wel en niet hoort te zeggen. Maar omdat renato feijenoorder is, maakt hij zich niet automatisch schuldig aan het misplaatst schreeuwen van ziektes. Dus maak je punt, maar dan waar het hoort.
Ben je er nog bij?;)
Gaat mij niet om 1 bepaald persoon of heb jij mij dat ergens zien schrijven;-)
Maar goed speciaal voor jou... punt wat ik wilde maken is dat je niet steeds iemand de kanker moet verwensen omdat het ff niet loopt zoals je wilt;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

En terecht. Gezien het gebeurde op dat forum vind ik het ook onbegrijpelijk dat het daar wel geaccepteerd wordt..

Maar jij wordt ook aangesproken met het woordje "gekankert" en zegt er niks van daar.. Of heb ik nu iets verkeerd gelezen..
Ja zag het....maar ik heb geen zin (meer) om daar te gaan rellen....daar wordt het meer geaccepteerd en hier helemaal niet.
Als iemand het hier doet zit ik er gelijk bovenop
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 februari 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja zag het....maar ik heb geen zin (meer) om daar te gaan rellen....daar wordt het meer geaccepteerd en hier helemaal niet.
Dat vind ik dan weer wel raar? Ik zou het nergens accepteren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer wel raar? Ik zou het nergens accepteren.
Dan heb ik binnen een minuut een ban....niet dat ik dat erg vind....maar ik heb wat langer nodig om zo iemand af te branden....je kent me toch, ik laat er geen spaan van heel, maar dat kan dus niet...het lost dan niks op
jariheld
 jariheld - maandag 24 februari 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:22 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Ben je er nog bij?;)
Snap trouwens niet waarom je het over ene renato heb? Niemand maar dan ook echt niemand had het over hem in deze..maar ja je zal wel een reden hebben om hem naar voren te brengen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 24 februari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:44 schreef jariheld het volgende:

[..]

Snap trouwens niet waarom je het over ene renato heb? Niemand maar dan ook echt niemand had het over hem in deze..maar ja je zal wel een reden hebben om hem naar voren te brengen.
Geloof mij maar....Renato is wel de laatste die zich daar schuldig aan zou maken......
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 24 februari 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:44 schreef jariheld het volgende:

[..]

Zal je even citeren:
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 08:12 schreef jariheld het volgende:

[..]

Lezen niet je sterkste punt kakkerlak.
Volgens mij zei ik we gaan ze pakken en heb er vertrouwen in.
Neem jou al helemaal niet serieus met je 5-0 voorspellingen.
Als kakkies winnen überhaupt dan is het meestal minimaal.
Voor een 5-0 zul je diep de boeken in moeten gaan.
Net zoals jullie laatste titel vorige eeuw. Daaaaaag:-D
Het gaat om de manier waarop je met elkaar omgaat. Dat eeuwige geprovoceer. En dat gaat verder dan alleen het k-woord! (En ik kan helaas uit eigen ervaring spreken dat je dat niemand gunt)
Waarom kan er niet gewoon gedold worden zonder bij elkaar over de grens te gaan. Is het leven een stuk gezelliger.;)
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 15:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ok, kan ik begrijpen hoor. Vind het overigens nog steeds erg vervelend dat mensen het gebruiken..
Pietje
 Pietje - maandag 24 februari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Wow, Eide! Schitterend gemaakt. Ik blijf het maar constateren: in een vorig leven moet je toch echt journalist (en kunstenaar) geweest zijn ;)

Dan de wedstrijd: Dit is nou zo'n wedstrijd waar ik bijna zeker van ben, dat Ajax die gaat verliezen. Feyenoord is tot ophet bot gemotiveerd en de uitgelezen kans om drie punten op on goed te maken. Wel of niet in vorm zijn maakt voor zo'n wedstrijd niks uit, immers het is de Klassieker en die leeft nou eenmaal in Amsterdam en in Rotterdam. Ik hoop dat Ajax met een goed resultaat kan wegkomen, maar mijn verstand zegt dat Feyenoord (de coach dan) goed heeft gekeken naar Ajax-RB Salzburg en hoe je Ajax kunt wegspelen.
In de SportPooler heb ik 3-1 ingevuld (dat is mijn verstand) en mijn hoop zegt 1-2
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Toch is dat druk zetten wat Salszburg deed bij Ajax niet iets dat je even gaat doen tegen een ploeg, het is een proces waar je maanden zo niet jaren mee bezig bent om het te perfectioneren...

Feyenoord zal uiteraard volle bak gaan tegen dit toch kwetsbare Ajax en een verlies hangt dan inderdaad wel in de lucht, als Ajax er snel van geleerd heeft en goed onder die druk uit kan spelen, dan heeft het zeker kans aangezien een ploeg die veel druk zet tussen de linies heel veel ruimte weggeeft..

Toch ben ik echt extreem blij met de overwinning van Ajax op AZ en het niet winnen van Twente... Er is namelijk voor de competitie helemaal niets aan de hand als we er zouden verliezen... Uiteraard vol voor de winst gaan, bij winst ben je namelijk zo goed als zeker van de tweede plaats..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 februari 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:48 schreef Pietje het volgende:
Wow, Eide! Schitterend gemaakt. Ik blijf het maar constateren: in een vorig leven moet je toch echt journalist (en kunstenaar) geweest zijn ;)

Dan de wedstrijd: Dit is nou zo'n wedstrijd waar ik bijna zeker van ben, dat Ajax die gaat verliezen. Feyenoord is tot ophet bot gemotiveerd en de uitgelezen kans om drie punten op on goed te maken. Wel of niet in vorm zijn maakt voor zo'n wedstrijd niks uit, immers het is de Klassieker en die leeft nou eenmaal in Amsterdam en in Rotterdam. Ik hoop dat Ajax met een goed resultaat kan wegkomen, maar mijn verstand zegt dat Feyenoord (de coach dan) goed heeft gekeken naar Ajax-RB Salzburg en hoe je Ajax kunt wegspelen.
In de SportPooler heb ik 3-1 ingevuld (dat is mijn verstand) en mijn hoop zegt 1-2
Misschien moet jij het interview van Frank eens bekijken van voor de wedstrijd tegen AZ, daarin reageert hij namelijk op hetzelfde wat jij nu ook weer aangeeft. Hetgeen Salzburg tegen Ajax deed was geen verrassing daar de ploeg altijd zo speelt. Dit doen ze al een jaar en hebben daarin veel stappen gemaakt (zowel fysiek als mentaal). Een club als Feyenoord gaat dat niet lukken als ze dit enkel tegen Ajax moeten doen. Sowieso fysiek niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 februari 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien moet jij het interview van Frank eens bekijken van voor de wedstrijd tegen AZ, daarin reageert hij namelijk op hetzelfde wat jij nu ook weer aangeeft. Hetgeen Salzburg tegen Ajax deed was geen verrassing daar de ploeg altijd zo speelt. Dit doen ze al een jaar en hebben daarin veel stappen gemaakt (zowel fysiek als mentaal). Een club als Feyenoord gaat dat niet lukken als ze dit enkel tegen Ajax moeten doen. Sowieso fysiek niet.
Dus gaan we gewoon winnen in de kuip!!!
tony1974
 tony1974 - maandag 24 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
Ik zeg 2-3 laatste eerste kwartier maar ff draven en dan is het aan ons ajax om het af te maken kichna inde spits lijkt mij wel wat. Heb nu al zin in zondag.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2014 - 00:17   quote  deeplink  
Kishna komt pas 60ste minuut.. word rustig gebracht let maar op en word gestart met bojan dejond de sa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door nummer10 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 februari 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:
Kishna komt pas 60ste minuut.. word rustig gebracht let maar op en word gestart met bojan dejond de sa
Of hij begint met Kishna, De Jong en De sa....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2014 - 00:59   quote  deeplink  
Ik hoop et.. maar betwijffel et
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 februari 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Laat ik eens gek doen. Volledig tegen de statistieken en verwachtingen in.
We laten die kakkies hun eigen stadion verbouwen door ze met 1-5 op te rollen!
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 09:52   quote  deeplink  
Ik betwijfel gewoon of FdB wel met De Sa gaat beginnen. Het is een type dat feyenoord zo makkelijk kan hebben en tegen BMI is De Sa kansloos. Maar ook echt volledig.
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Ik denk Bojan de jong en Kishna.
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 11:01 schreef remco k het volgende:
Ik hoop er wel op, hoewel ik denk dat FdB toch kiest voor De Sa en niet kishna. Maar De Sa zie ik niet zitten tegen Feyenoord.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 februari 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax wint met 0-2. En daarmee wordt 010 definitief knockout geslagen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 februari 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Ik hoop et remco... En et liefst zelfs kishna bojan de sa... Matthijse kan da nie af knipogen
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Ach ja, Feyenoord op volle sterkte, Ajax met 3 of 4 wisselspelers. Ik lach me helemaal het lazerus als we gewoon winnen :D
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 februari 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Bojan, de Jong en Kishna zou de beste aanval zijn denk ik. Ben wel benieuwd naar Kishna.

Blijf bij een gelijkspel van 2-2.
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 11:01 schreef remco k het volgende:
Ik hoop ook de jong... Aangezien de jong altijd goed speelt in dit soort wedstrijden.... Dit wordt het potje voor siem om weer helemaal terug te komen...
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 februari 2014 - 17:08   quote  deeplink  
In de beker liet Ajax al zien dat het prima kan winnen tegen Feyenoord. Ik zie niet in dat we dat nu niet zouden kunnen.
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 17:12   quote  deeplink  
We moeten alleen net als tegen az vroeg scoren... En het liefst 2 x... En ieder geval scoren want hunnie scoren altijd...
Het moet niet te lang duren met de goals...
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 17:12 schreef hippy het volgende:
We moeten alleen net als tegen az vroeg scoren... En het liefst 2 x... En ieder geval scoren want hunnie scoren altijd...
Het moet niet te lang duren met de goals...
Ach, de eerste 2 wedstrijden kwamen we vroeg op achterstand. Als dat de voorwaarde voor winst is wil ik nu graag tekenen voor een goal van Pelle in de 3e minuut :D
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Dat dan weer wel
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 14:48 schreef nummer10 het volgende:
Ik hoop et remco... En et liefst zelfs kishna bojan de sa... Matthijse kan da nie af knipogen
De Sa heeft op dit niveau niets te zoeken.
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 17:08 schreef Bobby1972 het volgende:
In de beker liet Ajax al zien dat het prima kan winnen tegen Feyenoord. Ik zie niet in dat we dat nu niet zouden kunnen.
Andere wedstrijd, uit of thuis is bij zowel feyenoord als Ajax een wereld van een verschil..

En we spelen in het verkeerde shirt daaro..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 februari 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Winnen is het enigste wat telt.
Daarom denk ik ook wel, dat het 1-2 gaat worden voor Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 februari 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Als we winnen, hoop ik tevens dat het gezeur over dat shirt ophoudt!
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Als we winnen, hoop ik tevens dat het gezeur over dat shirt ophoudt!
Tsjaa. Het is toch echt zo dat we vrijwel geen wedstrijd hebben gewonnen in dat shirt.. Ik dacht pas 1 of twee in de ED>.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 25 februari 2014 - 19:41   quote  deeplink  
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/49441/010_020_boek_over_de_fans_van_ajax_en_feyenoord

Ter info..
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa. Het is toch echt zo dat we vrijwel geen wedstrijd hebben gewonnen in dat shirt.. Ik dacht pas 1 of twee in de ED>.
Scorebordjournalistiek. Ajax speelt toch ook niet goed met slecht weer, of om 12:30? Toevalligheden die tot waarheid worden verklaard met dubieuze en eenzijdige statistieken.

Managementsamenvatting: flauwekul :)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 februari 2014 - 19:46   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon zijn best blijven doen om iedere wedstrijd te winnen.
Ja, da's logisch. Vaak is de mentaliteit ver te zoeken, waar ze daardoor te vaak slecht spelen.
Peter V.
 Peter V. - dinsdag 25 februari 2014 - 20:00   quote  deeplink  
wordt 5-1 voor de kakkies...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 februari 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 20:00 schreef Peter V. het volgende:
wordt 5-1 voor de kakkies...
droom lekker verder!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 februari 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 16:12 schreef Hasjkoph het volgende:
Bojan, de Jong en Kishna zou de beste aanval zijn denk ik. Ben wel benieuwd naar Kishna.

Blijf bij een gelijkspel van 2-2.
Bojan....pffff, vind het niks
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 25 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Wie gaan der zondag naar die badkuip, ik wel;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door verbrande harry --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 februari 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 22:12 schreef verbrande harry het volgende:
Wie gaan der zondag naar die badkuip, ik wel;)
Ga je dan ook naar binnen, of ga je er alleen maar langs? ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Kom er zondagochtend inderdaad nog langs met de trein op weg naar huis. Als ik niet lig te slapen zal ik er mogelijk wel even een vingertje aan wijden :)
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 19:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek. Ajax speelt toch ook niet goed met slecht weer, of om 12:30? Toevalligheden die tot waarheid worden verklaard met dubieuze en eenzijdige statistieken.

Managementsamenvatting: flauwekul :)
Ik ben er normaal helemaal niet van.. Maar hoe kun je het anders verklaren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0063471