|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Ik ga naar binnen ouwe,zat ook bij Utrecht -ajax op de lange zijde...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Sky box, of gewoon tussen het volk? of heb je connecties met ons TH en/of bestuur? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Gewoon tussen die kakkerlakken en dat is echt geen probleem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vast niet in je Ajax shirt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Samen met APIK en Joduh ???.....hehehehe zie het helemaal voor me ;-) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Nee gewoon in me zwarte bomber met 8 ajax tatoo's op me armen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zo hoort het ook te zijn!
Ik zat/stond (vak 427) bij de bekerwedstrijd naast een feyenoord-fan en heb gewoon met hem over de wedstrijd gesproken.
Zo zou het altijd moeten zijn, maar ben bang dat het een utopie is.... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 - 22:30 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zo hoort het ook te zijn! Ik zat/stond (vak 427) bij de bekerwedstrijd naast een feyenoord-fan en heb gewoon met hem over de wedstrijd gesproken. Zo zou het altijd moeten zijn, maar ben bang dat het een utopie is.... Ok vind ik knap, ik heb gezien dat ze van boven naar beneden werden geslagen en dat zonder pardon. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 2-3....staat mooier ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahaha ook goed narreke....maar dat voetbal kan me nu even gespolen worden....ga zuipen...carnaval vieren...hoor het wel van uit de kroeg of de andere dag...whehehehehe Brabo he... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 0-1....???
0 = niets, 1 = kampioen....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Whahaha ook goed narreke....maar dat voetbal kan me nu even gespolen worden....ga zuipen...carnaval vieren...hoor het wel van uit de kroeg of de andere dag...whehehehehe Brabo he... Tering man daar heb ik helemaal niets mee.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha ook goed gap |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ene keer is het wat, de andere keer niet. Aan de andere kant, heeft de Sa wel wat laten zien in het eerste tot nog toe? En hebben we nog andere mensen voor die positie? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Bojan word ook gebruikt als jojo... Links rechts spits.. en das lastig en de druk op de jongen van barca is natuurlijk wel enorm.. denk 1 jaar extra wat mogelijk is da hij gaat vlammen maar dan wel op 1 possitie houden en vertrouwen geven... En daar schort het dit jaar wel aan bij de boer.. hij blijft maar veranderen voorin |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En dat terwijl Feijenoord thuis speelt. Gewaagd ;) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 - 22:33 schreef verbrande harry het volgende:[..] Ok vind ik knap, ik heb gezien dat ze van boven naar beneden werden geslagen en dat zonder pardon. Loop je nou gewoon stoer te doen? Of is dit werkelijk het niveau in de arena. Ik denk, hoop en weet trouwens wel haast zeker dat het eerste is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 5-0 hè, wel aan ons orakel blijven geloven.
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, Ajax gaat gewoon winnen, 1-2. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die zegt ook wel eens 0-5 VVout, dus hou ik me daar aan ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je zit de zaak weer te verdraaien hè. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....ik ben een ouwe draaikont, moet van Den Haag ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Sinds wanneer doe jij wat ze in Den Haag willen...?? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is incidenteel, met toestemming van de club destijds, inderdaad naar de voetbalclub Ajax vernoemd. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
We gaan daar gewoon winnen klaar!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nope jari heb er een hard hoofd in.. en als je gewoon groningen zwolle cambuur had gewonnen (zal geen namen noemen) was het voor mijn geen probleem geweest... Alleen geloof me dit gaat ons de titel kosten of met de hakken over de sloot kampioen |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Stel we zouden verliezen en we spelen gelijk tegen Vitesse uit en Twente thuis worden we alsnog kampioen aangezien dit de enige wedstrijden zijn waar we evt punten zouden morsen. Het is niet realistisch dat Twente en Feyenooit voor de rest alles gaan winnen dus ik durf me geld wel op ons Ajax te zetten. Ik ben geen nostradamus die voorspellingen kon doen maar dit gaat volgens mij gewoon de vierde titel op rij worden ongeacht de uitslag van zondag. . |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 18:28 schreef nummer10 het volgende:Nope jari heb er een hard hoofd in.. en als je gewoon groningen zwolle cambuur had gewonnen (zal geen namen noemen) was het voor mijn geen probleem geweest... Alleen geloof me dit gaat ons de titel kosten of met de hakken over de sloot kampioen Zie je nu wel dat je slap lult. We hebben zowel van Groningen alsmede van Cambuur gewonnen. We hebben alleen punten verspeelt tegen Zwolle, van het rijtje wat jij opnoemt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 20:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zie je nu wel dat je slap lult. We hebben zowel van Groningen alsmede van Cambuur gewonnen. We hebben alleen punten verspeelt tegen Zwolle, van het rijtje wat jij opnoemt. Groningen uit was 1-1 toch.. Cambuur wel gewonnen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 19:58 schreef jariheld het volgende:Stel we zouden verliezen en we spelen gelijk tegen Vitesse uit en Twente thuis worden we alsnog kampioen aangezien dit de enige wedstrijden zijn waar we evt punten zouden morsen. Het is niet realistisch dat Twente en Feyenooit voor de rest alles gaan winnen dus ik durf me geld wel op ons Ajax te zetten. Ik ben geen nostradamus die voorspellingen kon doen maar dit gaat volgens mij gewoon de vierde titel op rij worden ongeacht de uitslag van zondag. . Nostrodamus heeft nooit voorspellingen gedaan....hij schreef kwatrijnen die nooit iemand heeft begrepen tis wat je er zelf uitfiltert....overigens was het een arts |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
1-6 let op mijn woorden, 4 keer Fischer, 2 keer Serero xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nostrodamus heeft nooit voorspellingen gedaan....hij schreef kwatrijnen die nooit iemand heeft begrepen tis wat je er zelf uitfiltert....overigens was het een arts Je hebt het nu over de bijbel toch?? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
We zijn twee keer door RBS weggespeeld maar zoals Fdb al zei voor dat systeem moet ieder poppetje zo perfect op elkaar zijn ingespeeld dat doe je niet zomaar ff en Feyenooit heeft nog niet 10% van de kwaliteit van RBS. Als je de aanvoer naar fc Pelle afsluit is het maar een matig elftal. Van de laatste negen ontmoetingen wonnen hun er slechts twee. Dat wij nu ook vaak matig spelen valt Ajax te verwijten maar laten we die club uit Rotterdom nu niet gaan ophemelen met dat hangen en wurg voetbal van ze. Alle ballen op Pelle...als dat niet werkt dan gaan we schoffelen...en als dat niet werkt schelden we de scheids de ......en is de knvb opeens de knjb. .en is iedereen op de hand van Ajax. Pff heb toch zo'n hekel he aan die club en die stad en dat volk. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Ik ben niet godsdienstig ofzo haha maar heb ooit stukkie gezien van een film die over hem ging waarin hij bepaalde voorspellingen deed idd waarvan men achteraf zei ..zie je wel dat had hij al voorspeld |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat is dat ?....nee geloof ik niet in, is een hearsaying verhaal nergens op gebaseerd ..... fictie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wat is dat ?....nee geloof ik niet in, is een hearsaying verhaal nergens op gebaseerd ..... fictie hetzelfde dus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat Ajax zondag gaat verliezen, met name door de doordeweekse pot. Ik denk dat Ajax wat vermoeider is dan Feyenoord, en die zijn momenteel bovendien redelijk in vorm.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik gun ieder zijn geloof....ik geloof niet....geloof is het ellende van ons bestaan. Zonder die flauwekul waren we een stuk beter af |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:29 schreef remco k het volgende:Ik denk dat Ajax zondag gaat verliezen, met name door de doordeweekse pot. Ik denk dat Ajax wat vermoeider is dan Feyenoord, en die zijn momenteel bovendien redelijk in vorm.. Nee man het wordt 2-3....dit is net zo belangrijk als de cl finale |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik gun ieder zijn geloof....ik geloof niet....geloof is het ellende van ons bestaan. Zonder die flauwekul waren we een stuk beter af Vrijwel geen oorlog die niet over het geloof gaat..
En iedere ruzie gaat over dat wat iemand gelooft, beiden vaak iets anders...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Help het je hopen.. Ben er niet zo zeker van.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zei je van AZ ook ouwe.....ik heb altijd gelijk Remco, jij af en toe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik GELOOF in een overwinning van onze club:
010-020 of 0-1 ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe wetenschappelijk benaderd.....wetenschap is weten, ik teken ervoor ZIHENA
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik blijf bij mij eerdere voorspelling. De octopus wees duidelijk 1-5 aan! |
|
|
|