BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:04 schreef jariheld het volgende:
Octopus sorry;-)
Is toch dat mokkel met iets van 12 kinderen ??
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:52 schreef Peterhs het volgende:
Ik blijf bij mij eerdere voorspelling.
De octopus wees duidelijk 1-5 aan!
Ik wil helemaal niet weten wat jij met je octopus aanwijst.
jariheld
 jariheld - vrijdag 28 februari 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is toch dat mokkel met iets van 12 kinderen ??
Yep;-) geloof het wel haha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Ik stel voor....flip a coin....als het munt wordt winnen wij, die kop kan ik niet aan zien
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Hahahaha....ik heb munt....mijn meissie (Feijenoorder) gooit ook munt
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 22:22   quote  deeplink  
Kop of munt.

Kop verliezen zij, munt winnen wij. Eerlijk toch? :D
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:22 schreef Eide het volgende:
Kop of munt.

Kop verliezen zij, munt winnen wij. Eerlijk toch? :D
yep ouwe...hahahahaha nu gaat iedereen muntjes flippen
Oh shit zie het nu pas......scherp ouwe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door Nenam_tiL --
Eide
 Eide - vrijdag 28 februari 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Haha, mijn weekend is alvast goed
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 februari 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hahaha, veel plezier morgen samen voor de buis....
of gaat je meissie naar de (bad)kuip....;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahaha, veel plezier morgen samen voor de buis....
of gaat je meissie naar de (bad)kuip....;)
Ze is er regelmatig geweest vriend....maar nu ff geen muntjes....en hadden we die wel dan gun ik het haar van harte, alleen ga ik niet mee....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 februari 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ze is er regelmatig geweest vriend....maar nu ff geen muntjes....en hadden we die wel dan gun ik het haar van harte, alleen ga ik niet mee....
Ik ken dat, gap.

Maar heb je haar ook verteld wat de uitslag wordt zondag?

010-020:

streep de nullen weg en je hebt de uitslag.... en ook is er nog de mogelijkheid 0-1...

0 is niks en 1 is (de) kampioen ;-)
jonass
 jonass - vrijdag 28 februari 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik zou daar ook maar niet komen ouwe want dan verbouwen ze je voorgevel alhoewel er nog weinig aan jou te verbouwen valt ;_)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 februari 2014 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:54 schreef jonass het volgende:

[..]

Ik zou daar ook maar niet komen ouwe want dan verbouwen ze je voorgevel alhoewel er nog weinig aan jou te verbouwen valt ;_)
Heeeyy, niet zo onaardig tegen onze forumheld oftewel nar ;-)
jonass
 jonass - vrijdag 28 februari 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Heeeyy, niet zo onaardig tegen onze forumheld oftewel nar ;-)
Ronald dat was lief bedoeld voor die ouwe ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:54 schreef jonass het volgende:

[..]

Ach alle romeinse beelden hebben geen neuzen(hehehe) ik ben net zo'n adonis ouwe....alleen is mijn waterleiding groter dan op die beelden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:56 schreef jonass het volgende:

[..]

Ronald dat was lief bedoeld voor die ouwe ;-)
Schavuit boef patjakker lul kolerelijer....pffff ff in 50 jaar samen gevat....dat is Jonass ;-)
jonass
 jonass - vrijdag 28 februari 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Schavuit boef patjakker lul kolerelijer....pffff ff in 50 jaar samen gevat....dat is Jonass ;-)
Hehe eindelijk zeg je eens de waarheid ,je bent een kanjer maar geen adonis want dat ben ik ouwe gladjakker
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 februari 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:04 schreef jonass het volgende:

[..]

Hehe eindelijk zeg je eens de waarheid ,je bent een kanjer maar geen adonis want dat ben ik ouwe gladjakker
Gelukkig wel vriend....ben blij dat je uit de dood herrezen bent....van mij mag jij de adonis wezen ouwe ;-)
Stap voor stap weer terug....ben trots op je
jonass
 jonass - vrijdag 28 februari 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gelukkig wel vriend....ben blij dat je uit de dood herrezen bent....van mij mag jij de adonis wezen ouwe ;-)
Stap voor stap weer terug....ben trots op je
Nou stoppen gap ik zit hier te janken van al die mooie woorden ;-) ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 28 februari 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Groningen uit was 1-1 toch.. Cambuur wel gewonnen..
Kom op man, Groningen uit was begin van het seizoen. Hij heeft het over de afgelopen wedstrijden. Want anders hebben we van Zwolle ook een keer gewonnen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Groningen uit was 1-1 toch.. Cambuur wel gewonnen..
Klopt cambuur gewonnen... Met geluk dankzij siggy.. was ook utrecht...

Maakt verder nie uit.. kost ons het kampioenschap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 februari 2014 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2014 - 23:57   quote  deeplink  
Daarbij komt die andere wedstrijd wat we met heeeeel veel geluk wonnen.. was door opzichtig falen.. maar werkelijk dejong mag er paar intrappen.. als die nu een keer PASSIE laat zien want mis da echt bij hem.. maybe nog wel meer dan zijn gebrek aan techniek
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 23:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt cambuur gewonnen... Met geluk dankzij siggy.. de andere 2 verloren door opzichtig falen van dejong... Maar moet ik dat nu dejong kwalijk nemen omdat dejong alles behalve fit was ? Of dejong omdat hij in mijn ogen zowieso tekort komt.. kortom ajax warrior als je zegt dat ik slap lul kom dan wel zelf met de juiste uitslagen anders gewoon je smoel houden als je ergens iemand terecht wil wijze
Kom dan zelf met de juiste uitslagen dombo. Groningen - Ajax was op 1 september 2013 en werd 1-1. En voor de goede orde, toen speelde De Jong niet eens mee. Thuis won Ajax op 6 februari 2014 met 2-1. En voor de goede orde werd Siem toen vervangen door de latere matchwinnaar. Cambuur speelden we tegen op 15 december 2013, en je raad het al Siem speelde toen niet eens mee. Zwolle thuis was op 14 september 2013 en wonnen we met 2-1. Siem kwam toen pas na 66 minuten in het veld voor Hoesen. Zwolle uit speelden we op 9 februari 2014 en speelden we 1-1 gelijk. En inderdaad is dat de ENIGE wedstrijd waarin De Jong de gehele 90 minuten volmaakte. Dus voordat jij gaat zeggen dat iemand zijn smoel moet houden moet je misschien de FEITEN wel goed kennen. Uiteindelijk hebben we er namelijk GEEN 1 verloren en speelde Siem van de 5 wedstrijden (want volgende week spelen we pas tegen Cambuur thuis) alleen de volle 90 minuten tegen Zwolle uit.

En nu jij weer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jammer dat je je reactie aanpast, aangezien je weet dat je volkomen mis zit!
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 - 21:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zei je van AZ ook ouwe.....ik heb altijd gelijk Remco, jij af en toe ;-)
Klopt zeg ik altijd over de moeilijkere wedstrijden. Bijgeloof:-)
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 00:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dankzij Riedewald niet siggie.

En we staan 6 punten voor. Als we al geen kampioen worden komt het niet daardoor maar wat we vanaf nu doen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:35   quote  deeplink  
Ontspan en relax......we winnen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:52   quote  deeplink  
En daar faalde hij opzichtig of niet ? Klopt remco we staan 6 los en totaal in eigen hand maar was het niet heel wat fijner als we die wedstrijden gewoon gewonnen hadden ?? En ajax warrior nie zoon grote bek vriend. Tenslotte zijn we allemaal ajacied toch of heb ik dat verkeerd ? En als siem speelt dan speelt die als die mooi scoort zeg ik het ook... Alleen verlang van hem als aanvoerder en diegene die het langs in de selectie zit veel meer dan wat hij laat zien.. en dat is wekelijks gewoon flink onder de maat.. zowel het sturen van het elftal als de passie
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dankzij Riedewald niet siggie.

En we staan 6 punten voor. Als we al geen kampioen worden komt het niet daardoor maar wat we vanaf nu doen.
Welke wedstrijd was het ook alweer da dejong eraf ging en da je met geluk nog won / gelijk speelde doot sig dan ? Kortom we hadden meer los kunnen staan als deboer keer niet zo star is en zen lievelingetjes opstelt als ze nog niet fit zijn...
jariheld
 jariheld - zaterdag 01 maart 2014 - 08:24   quote  deeplink  
Nou de de strijd tussen de randdebielen is ook weer losgebarsten...bij mijn buurman aan de overkant die toevallig een feyenoord vlaggetje op zijn achterruit van zijn auto had zitten hebben ze zijn ruit ingetikt en zijn auto met een spuitbus met rode verf beklad.
Gok dat het een reactie is op dat groene verf incident op het supportershome.
Heb oprecht een hekel aan die club maar dit gaat toch echt weer helemaal nergens over.
Heb je een grijze Passat van nog geen 2 jaar oud is ie ineens rood met grote letters 76 erop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 01:52 schreef nummer10 het volgende:
En daar faalde hij opzichtig of niet ? Klopt remco we staan 6 los en totaal in eigen hand maar was het niet heel wat fijner als we die wedstrijden gewoon gewonnen hadden ?? En ajax warrior nie zoon grote bek vriend. Tenslotte zijn we allemaal ajacied toch of heb ik dat verkeerd ? En als siem speelt dan speelt die als die mooi scoort zeg ik het ook... Alleen verlang van hem als aanvoerder en diegene die het langs in de selectie zit veel meer dan wat hij laat zien.. en dat is wekelijks gewoon flink onder de maat.. zowel het sturen van het elftal als de passie
Wie begon er nu met een grote bek dat ik mijn smoel moest houden aangezien ik de feiten niet zou kennen en paste vervolgens zijn bericht aan omdat hij wist dat hij gigantisch mis zat? En haalde daarbij gelijk zijn stoere woorden weg? Inderdaad, diegene die nu zegt dat ik niet zo'n grote bek moet hebben? Jammer genoeg voor jouw was ik zo snugger om direct te reageren, dus jouw woorden staan er nog steeds. Maar jammer dat je niet inhoudelijk meer reageert op mijn bericht, want blijkbaar kan jij de werkelijke feiten niet beantwoorden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 08:24 schreef jariheld het volgende:
Nou de de strijd tussen de randdebielen is ook weer losgebarsten...bij mijn buurman aan de overkant die toevallig een feyenoord vlaggetje op zijn achterruit van zijn auto had zitten hebben ze zijn ruit ingetikt en zijn auto met een spuitbus met rode verf beklad.
Gok dat het een reactie is op dat groene verf incident op het supportershome.
Heb oprecht een hekel aan die club maar dit gaat toch echt weer helemaal nergens over.
Heb je een grijze Passat van nog geen 2 jaar oud is ie ineens rood met grote letters 76 erop.
En terecht! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Ja, en het was ook wel fijn geweest als we de Cl al drie keer meer hadden gewonnen de afgelopen 10 jaar..
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 01:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Welke wedstrijd was het ook alweer da dejong eraf ging en da je met geluk nog won / gelijk speelde doot sig dan ? Kortom we hadden meer los kunnen staan als deboer keer niet zo star is en zen lievelingetjes opstelt als ze nog niet fit zijn...
Thuis tegen Groningen, een van de eerste wedstrijden in 2014. De Jong speelde daar niet goed...

Sigthorson scoorde toen de 2-1, dus de winnende, en dus heeft het slechte spel van de Jong je toen geen punten gekost..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Winst of verlies op een enkele speler afwentelen is wel erg goedkoop in een teamsport trouwens :D

Ik blijf vertrouwen houden in Siem, DE man van de belangrijke goals van de afgelopen seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 10:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie begon er nu met een grote bek dat ik mijn smoel moest houden aangezien ik de feiten niet zou kennen en paste vervolgens zijn bericht aan omdat hij wist dat hij gigantisch mis zat? En haalde daarbij gelijk zijn stoere woorden weg? Inderdaad, diegene die nu zegt dat ik niet zo'n grote bek moet hebben? Jammer genoeg voor jouw was ik zo snugger om direct te reageren, dus jouw woorden staan er nog steeds. Maar jammer dat je niet inhoudelijk meer reageert op mijn bericht, want blijkbaar kan jij de werkelijke feiten niet beantwoorden.
Dat ik een edit deed kwam omdat ik me in wou houden ipv telopen schelden... De feiten liegen er nie om dat we het beter doen zonder dejong... Of zeggen cijfers dan niks meer ?? ;)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 11:43 schreef Eide het volgende:
Winst of verlies op een enkele speler afwentelen is wel erg goedkoop in een teamsport trouwens :D

Ik blijf vertrouwen houden in Siem, DE man van de belangrijke goals van de afgelopen seizoen.
Je blijft maar hoop houden, ben blij dat die weggaat ;)
jariheld
 jariheld - zaterdag 01 maart 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En terecht! ;-)
Geloof me man ik heb echt waarschijnlijk net zo'n hekel als jou aan die clun en dat volk maar dit soort acties gaat me ff te ver.
Tenminste als het mijn auto zou zijn zou ik er doodziek van zijn.
Plak er dan een mooie Ajax sticker op dat had dan nog wel grappig geweest. Dan had ik het nog wel humor gevonden. Kan ie er hrm afwassen en klaar. Nu heb ie hoop schade. Tis best een goeie vent die gast alleen heb ie geen verstand van voetbal:-D
jariheld
 jariheld - zaterdag 01 maart 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Sorry voor me spelfouten heb gezopen gisteren dan krijg je dat;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Kun je het niet aan om de waarheid te horen? Eerst janken over dat een ander onzin verteld, dan legt hij je de feiten voor die in dit geval zo zijn en ververvolgens moet hij z'n bek houden? Beetje een vreemde formule waar ik helaas de kennis voor mis om dat te begrijpen.

Heb ballen en geef gewoon toe dat je zelf nogal lomp reageert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Loetje --
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat ik een edit deed kwam omdat ik me in wou houden ipv telopen schelden... De feiten liegen er nie om dat we het beter doen zonder dejong... Of zeggen cijfers dan niks meer ?? ;)
Jazeker zeggen die cijfers heel erg veel... Met de Jong na de winterstop nog geen pot verloren in de ED. de voorsprong uitgebreid tot 6 punten op de nummer 2..
En zijn cijfers bij Ajax tot aan nu zeggen voldoende.. Niemand binnen de club kan betere cijfers overleggen..
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Je wilt het niet weten, maar de zenuwen gieren al dagen door mijn liif voor morgenmiddag. Ik ben bepaald niet gerust om een goede afloop voor Ajax...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Remco dat jij van cijfertjes houd weet ik wel.. maar geef dan ook toe dat het een beperkte voetballer is qua techniek... Maar nora had gelijk.. jullie wil is wet en als een ander iets zegt wat jullie niet aan staat is het niet goed.. en klopt het niet... Ben teminste bkij dat gelukkig wel heel veel mensen zien dat dejobg tekort komt.. nogmaals dag we geeb ed wedstrijd met dejong hebben verloren is niet de verdienste van dejong... Voor de rest einde discussie dejong.. jullie jullie mening ik de mijne... En als jullie het niet aanstaat tjah... Daarbij loetje had niks met jou toch of wel ? dus vraag me af waarmee jeje bemoeit......
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:14 schreef Pietje het volgende:
Je wilt het niet weten, maar de zenuwen gieren al dagen door mijn liif voor morgenmiddag. Ik ben bepaald niet gerust om een goede afloop voor Ajax...
Verlies... Dus gevoel terecht en twente word kampioen.. ajax is alles behalve goed dit seizoen wat ik KUT vind... Weinig stappen gezet met deboer en vaak geluk gehad door fouten van de tegenstander.. dat is ook de reden dat wr boven aanstaan.. maar qua voetbal absoluut niet de beste dit seizoen
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Het is net of ik de reactie van vorig jaar lees, of het jaar ervoor. Of het jaar daarvoor. Heb toch dat vertrouwen in Frank de Boer. Het is niet alsof die tot nu toe ongelijk heeft gekregen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Met veel geluk vaak.. sorry ik heb ondanks de titels nog altijd mijn twijffels.. maakt gewoon vaak rare beslissingen..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:32 schreef nummer10 het volgende:
Met veel geluk vaak.. sorry ik heb ondanks de titels nog altijd mijn twijffels.. maakt gewoon vaak rare beslissingen..
Geluk? Vorig jaar 14 punten te weinig door scheidsrechterlijke dwalingen. Het had niet eens spannend moeten zijn. Niets geluk, gewoon veel beter dan de rest.

Dat zegt wel iets over de Nederlandse competitie maar toch. 3 keer achter elkaar is geen geluk. Daar zit meer in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Geluk? Vorig jaar 14 punten te weinig door scheidsrechterlijke dwalingen. Het had niet eens spannend moeten zijn. Niets geluk, gewoon veel beter dan de rest.

Dat zegt wel iets over de Nederlandse competitie maar toch. 3 keer achter elkaar is geen geluk. Daar zit meer in.
Nee, vorig seizoen zeker niet. Maar dit seizoen kan ik mij toch echt wel een aantal wedstrijden herinneren, waarin Ajax de drie punten "gestolen" heeft in blessuretijd. Juist tegen minderen goden. Je kon erop wachten dat het een keertje fout moest gaan aflopen. Wat betreft morgen, heb ik een slecht voorgevoel om een aantal redenen: 1) Feyenoord speelt thuis met een doldwaas en fanatiek publiek. 2) Kan arbiter Kuipers met die druk omgaan? 3) Feyenoord is de afgelopen weken nadrukkelijk benadeeld door diverse scheidsrechters, waardoor de arbiter van morgen (waarschijnlijk) een "Engelse" wedstrijd gaat fluiten (met Engels bedoel ik, dat veel wordt toegestaan). 4) Dat wetende, zal Feyenoord de grenzen van het toelaatbare opzoeken, een tactiek waar Ajax per saldo een bloedhekel aan heeft en spelers vaak hun benen maar intrekken. Nee, ik heb een zeer slecht voorgevoel...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Precies en dat bedoel ik met passie pietje... En ik vind echt dat we een aanvoerder missen die erboven opklapt en het voorbeeld geeft... Maybe klaassen in de nabije toekomst die heeft wel mentaliteit.. voor de rest ook compleet mee eens
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:49 schreef nummer10 het volgende:
Precies en dat bedoel ik met passie pietje... En ik vind echt dat we een aanvoerder missen die erboven opklapt en het voorbeeld geeft... Maybe klaassen in de nabije toekomst die heeft wel mentaliteit.. voor de rest ook compleet mee eens
Nou, nummer10, wat mij betreft hoeft het niet per se de aanvoerder te zijn "die erop klapt". Volgens mij hebben wij maar één speler, die dat kan (of durft) en dat is Christian Poulsen, maar die speelt niet elke wedstrijd meer. Ik denk warempel dat je juist hem morgen erg goed kan gebruiken! Maar durft Frank de Boer dat? In de discussie over Siem de Jong kan ik ook duidelijk zijn: ik vind Siem een sympathieke jongen een prima middenvelder, maar als diepste spits heb ik het nooit in hem gezien, of hij nou IN vorm was of UIT vorm is, hij is gewoon geen spits. Dat hij op "nummer 9" moest spelen, was bij gebrek aan beter en dat mag Marc Overmars zich aanrekenen. Dit alles neemt niet weg, dat ik veel respect heb voor Siem: hij werkt hard, doet altijd zijn best en geeft niet op. Maar helaas, volgens mij zit hij aan zijn plafond wat betreft zijn capaciteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Pietje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0098769