BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Ik ben overigens van mening dat de aanvoerdersband naar Daley Blind moet die met zijn spel, inzet, positie en doen en laten op het veld in woord en daad ondertussen de aanvoerder van Ajax zou moeten zijn. Gewoon op basis van de preataties en het gedrag van Daley Blind.

Over Siem: hij is ook geen 9. Ik denk niet dat er ook maar iemand is dat daar anders over denkt. Maar de 9s die we wel hebben zijn volledig onmachtig. Siem is een 10, een 10 zoals Van Gaal die gebruikt, niet een 10 (of 8) zoals FdB die gebruikt. Maar Siem is wel iemand waar Ajax de afgelopen jaren op heeft kunnen bouwen en iemand die er steeds stond als dat moest. En die kwaliteiten geven hem in mijn ogen een voorsprong op bijvoorbeeld Sightorsson.

Feyenoord is in de eigen Kuip altijd bloedfanatiek. Aan Ajax om dat met goed voetbal te verslaan en niet in te geven de constante stroom aan provocaties en het opportunisme dat feyenoord zeker gaat hanteren.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:04 schreef Eide het volgende:
Ik ben overigens van mening dat de aanvoerdersband naar Daley Blind moet die met zijn spel, inzet, positie en doen en laten op het veld in woord en daad ondertussen de aanvoerder van Ajax zou moeten zijn. Gewoon op basis van de preataties en het gedrag van Daley Blind.

Over Siem: hij is ook geen 9. Ik denk niet dat er ook maar iemand is dat daar anders over denkt. Maar de 9s die we wel hebben zijn volledig onmachtig. Siem is een 10, een 10 zoals Van Gaal die gebruikt, niet een 10 (of 8) zoals FdB die gebruikt. Maar Siem is wel iemand waar Ajax de afgelopen jaren op heeft kunnen bouwen en iemand die er steeds stond als dat moest. En die kwaliteiten geven hem in mijn ogen een voorsprong op bijvoorbeeld Sightorsson.

Feyenoord is in de eigen Kuip altijd bloedfanatiek. Aan Ajax om dat met goed voetbal te verslaan en niet in te geven de constante stroom aan provocaties en het opportunisme dat feyenoord zeker gaat hanteren.
Ik ben het zeker met je eens, Eide. Siem is een aardige jongen, maar geen echte leider. Ook wat betreft de positie waar hij nu moet spelen. Vandaar mijn eerdere post. Dit alles neemt niet weg, dat ik veel respect voor hem heb, hoe hij als spits probeert te spelen. Wel heb ik kritiek op Marc Overmars, die een "spitsloos" Ajax laat aanmodderen sinds de transferperiode tijden te winterstop. Een bijkomend probeem is dan de druk die op de behoorlijk jonge achterhoede komt te liggen, waar (bijvoorbeeld) Joël Veltman eigen geen enkel foutje mag maken, omdat de voorhoede veel te veel kansen onbenut laat en veel te weing scoort. En reken maar dat je gelijk hebt wat betreft Feyenoord: zij zullen 100% zeker de grenzen van het toelaatbarze opzoeken en provoceren tot de laatste minuut. Wat betreft Daley Blind, laat hem volgend seizoen inderdaad maar onze aanvoerder zijn. Ik verwacht dat hij het aankan!
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Ik moet nog maar zien of Daley volgend jaar nog Ajacied is. Ik vind hem eigenlijk al te goed voor de Eredivisie. Maar als hij blijft is hij in mijn ogen de aanvoerder van het aankomende seizoen.

De spits is deze winter inderdaad wel de transfer die we missen. Ik begrijp wel dat men Klaassen wil laten staan maar ook Siem wil laten spelen maar kom op. Hoesen te licht en Sightorsson komt maar niet in goede doen. Er moet links- of rechtsom wel wat gaan gebeuren.

Maar misschien staat daar aankomend seizoen wel Zivkovic, heb echt opgetogen dat die jongen naar Amsterdam komt (kanttekening; het is nog niet zeker)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat ik een edit deed kwam omdat ik me in wou houden ipv telopen schelden... De feiten liegen er nie om dat we het beter doen zonder dejong... Of zeggen cijfers dan niks meer ?? ;)
Weet je wat het is, jij bent een enorme draaikont. Je roept een aantal wedstrijden en uiteindelijk blijkt dat hij daarin 2/3 niet eens gevoetbald heeft. Vervolgens wordt dat met feiten gestaafd en wat doe jij vervolgens..................inderdaad je gaat het hele verhaal een andere wending geven. Zoals ik al zei liegen feiten niet en als iemand je daarmee confronteert moet je geen miet zijn maar het gewoon toegeven dat je slap lult!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 12:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kun je het niet aan om de waarheid te horen? Eerst janken over dat een ander onzin verteld, dan legt hij je de feiten voor die in dit geval zo zijn en ververvolgens moet hij z'n bek houden? Beetje een vreemde formule waar ik helaas de kennis voor mis om dat te begrijpen.

Heb ballen en geef gewoon toe dat je zelf nogal lomp reageert
Inderdaad Loetje, geen woord aan gelogen. Feiten liegen niet en als je dan daarmee geconfronteerd wordt moet je maar mans genoeg wezen om toe te geven dat je gewoon slap lult!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:14 schreef Pietje het volgende:
Je wilt het niet weten, maar de zenuwen gieren al dagen door mijn liif voor morgenmiddag. Ik ben bepaald niet gerust om een goede afloop voor Ajax...
Al vanaf vorige week zondag Pietje. De berusting rondom de wedstrijd tegen Salzburg was er al bij mij. Die van morgen is 10x belangrijker!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 14:20 schreef nummer10 het volgende:
Remco dat jij van cijfertjes houd weet ik wel.. maar geef dan ook toe dat het een beperkte voetballer is qua techniek... Maar nora had gelijk.. jullie wil is wet en als een ander iets zegt wat jullie niet aan staat is het niet goed.. en klopt het niet... Ben teminste bkij dat gelukkig wel heel veel mensen zien dat dejobg tekort komt.. nogmaals dag we geeb ed wedstrijd met dejong hebben verloren is niet de verdienste van dejong... Voor de rest einde discussie dejong.. jullie jullie mening ik de mijne... En als jullie het niet aanstaat tjah... Daarbij loetje had niks met jou toch of wel ? dus vraag me af waarmee jeje bemoeit......
Wat staat er toch allemaal man? Lees je teksten eens na voordat je ze plaatst! Lijkt wel half Russisch!
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:17 schreef Eide het volgende:
Ik moet nog maar zien of Daley volgend jaar nog Ajacied is. Ik vind hem eigenlijk al te goed voor de Eredivisie. Maar als hij blijft is hij in mijn ogen de aanvoerder van het aankomende seizoen.

De spits is deze winter inderdaad wel de transfer die we missen. Ik begrijp wel dat men Klaassen wil laten staan maar ook Siem wil laten spelen maar kom op. Hoesen te licht en Sightorsson komt maar niet in goede doen. Er moet links- of rechtsom wel wat gaan gebeuren.

Maar misschien staat daar aankomend seizoen wel Zivkovic, heb echt opgetogen dat die jongen naar Amsterdam komt (kanttekening; het is nog niet zeker)
Ik heb Daley Blind nog niet zo lang geleden horen zeggen, dat hij beslist (nog) niet weg wil bij Ajax, omdat hij nog beter en sterker wil worden. Hij zou het zelfs geen bezwaar vinden, wanneer hij zijn volledige carrière bij Ajax zou blijven. Voor wat het waard is, uiteraard. Maar in ieder geval geeft het wel aan, dat hij wellicht ook het komende seizoen Ajacied is. Siem de Jong heeft WEL aangegeven om toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Zivkovic zou ik inderdaad een absolute versterking vinden, hoewel je -ook bij hem- maar moet afwachten hoe hij bij Ajax gaat aarden. Denk wat dat betreft ook nog maar aan Sulejmani, het absolute toptalent van sc Heerenveen... En ook jij gaf het aan: er moet voor het komende seizoen beslist veel gebeuren!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb Daley Blind nog niet zo lang geleden horen zeggen, dat hij beslist (nog) niet weg wil bij Ajax, omdat hij nog beter en sterker wil worden. Hij zou het zelfs geen bezwaar vinden, wanneer hij zijn volledige carrière bij Ajax zou blijven. Voor wat het waard is, uiteraard. Maar in ieder geval geeft het wel aan, dat hij wellicht ook het komende seizoen Ajacied is. Siem de Jong heeft WEL aangegeven om toe te zijn aan een nieuwe uitdaging. Zivkovic zou ik inderdaad een absolute versterking vinden, hoewel je -ook bij hem- maar moet afwachten hoe hij bij Ajax gaat aarden. Denk wat dat betreft ook nog maar aan Sulejmani, het absolute toptalent van sc Heerenveen... En ook jij gaf het aan: er moet voor het komende seizoen beslist veel gebeuren!!
Pietje, tijd dat wij het bestuur eens overnemen! ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Al vanaf vorige week zondag Pietje. De berusting rondom de wedstrijd tegen Salzburg was er al bij mij. Die van morgen is 10x belangrijker!
Absoluut eens! Sterker, ik heb afgelopen donderdag niet eens gekeken. Wat mij betreft had de wedstrijd in Oostenrijk schriftelijk kunnen worden afgedaan na de smadelijk vernedering in Amsterdam.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pietje, tijd dat wij het bestuur eens overnemen! ;-)
Hahaha. Zullen we dan maar, Warrior? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut eens! Sterker, ik heb afgelopen donderdag niet eens gekeken. Wat mij betreft had de wedstrijd in Oostenrijk schriftelijk kunnen worden afgedaan na de smadelijk vernedering in Amsterdam.
Inderdaad, en dat was ook te zien aan de opstelling van Frank de Boer. Als hij nog maar enigzins het vermoeden had gehad dat er wat te halen zou zijn had hij zijn opstelling wel met de vaste basis begonnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Zullen we dan maar, Warrior? ;-)
Voor de wedstrijd tegen die kakkerlakken of erna?
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd tegen die kakkerlakken of erna?
Laten we maar gelijk beginnen! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laten we maar gelijk beginnen! ;-)
Hehehehehehe en dan die gasten zodanig op scherp zetten dan ze morgen vlijmscherp zijn!
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Daarbij loetje had niks met jou toch of wel ? dus vraag me af waarmee jeje bemoeit......
Ik bemoei me met iets waar in me aan irriteer. Zijn mensen die zich aan mij irriteren en andersom. Een topic is om meningen te geven en vond jou reactie gewoon belachelijk op dat moment, niks meer en niks minder.
Wat is zag is dat jij een discussie aanging, is helemaal niks mis mee. Vervolgens anticipeert iemand daarop dat hij het oneens is met je maar doet dat wel door middel van de juiste feiten aan je voor te leggen. Dan zeg jij dat hij z'n bek moet houden, daar bemoei ik me mee

En geloof me, ik heb hier zoveel ruzie gehad, lompe dingen gezegd en fouten gemaakt. Reageerde ik net zo op als jij nu, maar naderhand je fout toegeven is echt niks mis mee hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik bemoei me met iets waar in me aan irriteer. Zijn mensen die zich aan mij irriteren en andersom. Een topic is om meningen te geven en vond jou reactie gewoon belachelijk op dat moment, niks meer en niks minder.
Wat is zag is dat jij een discussie aanging, is helemaal niks mis mee. Vervolgens anticipeert iemand daarop dat hij het oneens is met je maar doet dat wel door middel van de juiste feiten aan je voor te leggen. Dan zeg jij dat hij z'n bek moet houden, daar bemoei ik me mee
Hehehehe Loetje, ik houd ook liever me bek zelf. Wil hem niet aan iemand geven die dingen roept maar niet de feiten kent! ;-)
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehehehe en dan die gasten zodanig op scherp zetten dan ze morgen vlijmscherp zijn!
Hahaha. Afgesproken!
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehehe Loetje, ik houd ook liever me bek zelf. Wil hem niet aan iemand geven die dingen roept maar niet de feiten kent! ;-)
Hahaha. Had er anders niet op gereageerd maar puur toeval had ik nagenoeg dezelfde discussie afgelopen week met iemand. Bovendien ben ik veel te veel van de cijfertjes dus klopte jou post als een bus. Dan zeg ik dat. En ik heb me bek ook vaak genoeg niet gehouden alleen ging dat nooit over feiten.
feiten liegen immers niet ;)
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Schöne ontbreekt, Serero wel in selectie voor Klassieker

Lasse Schöne ontbreekt in de selectie van Ajax voor het duel morgen met aartsrivaal Feyenoord. De speler is nog niet voldoende hersteld van een enkelblessure. Dat maakte coach Frank de Boer vandaag bekend. Hij kan in de Klassieker wel beschikken over Thulani Serero, die weer fit is na een liesblessure.

Ten opzichte van de verloren wedstrijd donderdag in de Europa League tegen FC Salzburg ontbreekt Mike van der Hoorn in de 18-koppige wedstrijdselectie.

Voor de geblesseerde Viktor Fischer en Nicolai Boilesen (beiden hamstring) komt het duel in De Kuip te vroeg.

Bron

Middenveld dan dus gewoon met Klaassen en Serero of verdient Duarte een plekkie naast Davy?
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 16:48 schreef Eide het volgende:
Schöne ontbreekt, Serero wel in selectie voor Klassieker

Lasse Schöne ontbreekt in de selectie van Ajax voor het duel morgen met aartsrivaal Feyenoord. De speler is nog niet voldoende hersteld van een enkelblessure. Dat maakte coach Frank de Boer vandaag bekend. Hij kan in de Klassieker wel beschikken over Thulani Serero, die weer fit is na een liesblessure.

Ten opzichte van de verloren wedstrijd donderdag in de Europa League tegen FC Salzburg ontbreekt Mike van der Hoorn in de 18-koppige wedstrijdselectie.

Voor de geblesseerde Viktor Fischer en Nicolai Boilesen (beiden hamstring) komt het duel in De Kuip te vroeg.

Bron

Middenveld dan dus gewoon met Klaassen en Serero of verdient Duarte een plekkie naast Davy?
Ik denk, dat Riedewald tegen Feyenoord een groot gevaar kan gaat opleveren. In mijn optiek is het in deze specifieke wedstrijd beter om Daley Blind op zijn oude stek als linksachter te posteren en Duarte, die behoorlijk giftig kan spelen, op het middenveld naast Klaassen en Serero laat spelen. Maar, is zo'n middenveld niet wat "licht"? Ik zou persoonlijk liever Christian Poulsen zien spelen, gezien het belang van deze match!
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk, dat Riedewald tegen Feyenoord een groot gevaar kan gaat opleveren. In mijn optiek is het in deze specifieke wedstrijd beter om Daley Blind op zijn oude stek als linksachter te posteren en Duarte, die behoorlijk giftig kan spelen, op het middenveld naast Klaassen en Serero laat spelen. Maar, is zo'n middenveld niet wat "licht"? Ik zou persoonlijk liever Christian Poulsen zien spelen, gezien het belang van deze match!
Ik doelde puur op de keuze tussen Duarte en Serero links op het middenveld. Blind op linksback en Poulsen als CVM lijkt mij de enige optie gezien de wedstrijd van morgen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik doelde puur op de keuze tussen Duarte en Serero links op het middenveld. Blind op linksback en Poulsen als CVM lijkt mij de enige optie gezien de wedstrijd van morgen.
Excuses voor de misvatting. In dat geval zou ik toch voor Duarte kiezen. Gezien de tegenstander. Met Duarte heb je wat meer gif op het middenveld dan met Serero. Daarnaast komt Serero net terug van een blessure, dus moet je sowieso opppassen. Met alle respect, tegen een mindere tegenstander zou ik wel voor Serero kiezen, tegen Feyenoord niet. Het botst met mijn principes, dat Ajax zich in principe niet moet aanpassen aan de tegenstander, maar ik denk dat het tegen een tot de tanden toe gemotiveerd Feyenoord wat meer evenwicht op het middenveld zal brengen.
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Serero mist dreiging naar voren maar is met zijn loopvermogen wel iemand die makkelijk het hele veld bestrijkt. Hij draait ook makkelijk vrij. Probleem is dat hij zelden op een beslissende actie te betrappen is. Duarte is wat minder mobiel maar heeft weer wel dat vermogen op goals en assists te geven. lastig.

Ik neig naar Serero, mits volledig herstelt en fit, omdat zijn loopvermogen belangrijk gaat zijn met Poulsen als CVM.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:32 schreef Eide het volgende:
Serero mist dreiging naar voren maar is met zijn loopvermogen wel iemand die makkelijk het hele veld bestrijkt. Hij draait ook makkelijk vrij. Probleem is dat hij zelden op een beslissende actie te betrappen is. Duarte is wat minder mobiel maar heeft weer wel dat vermogen op goals en assists te geven. lastig.

Ik neig naar Serero, mits volledig herstelt en fit, omdat zijn loopvermogen belangrijk gaat zijn met Poulsen als CVM.
Zo gezien heb je gelijk (met Poulsen). Laten we maar afwachten wat Frank de Boer uit zijn hoge hoed gaat toveren. Overigens hoop ik serieus op een basisplaats voor Ricardo Kishna in de spits, waardoor Siem de Jong op het middenveld gaat spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Remco dat jij van cijfertjes houd weet ik wel.. maar geef dan ook toe dat het een beperkte voetballer is qua techniek... Maar nora had gelijk.. jullie wil is wet en als een ander iets zegt wat jullie niet aan staat is het niet goed.. en klopt het niet... Ben teminste bkij dat gelukkig wel heel veel mensen zien dat dejobg tekort komt.. nogmaals dag we geeb ed wedstrijd met dejong hebben verloren is niet de verdienste van dejong... Voor de rest einde discussie dejong.. jullie jullie mening ik de mijne... En als jullie het niet aanstaat tjah... Daarbij loetje had niks met jou toch of wel ? dus vraag me af waarmee jeje bemoeit......
Ik hen nog nooit gezegd dat ie technisch geweldig is. De rest van je post is te zielig om op te reageren. Onze wil is namelijk wet??? Ben je niet helemaal bij ofzo??
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 17:55   quote  deeplink  
kisnha dejong de sa
Duarte klaassen
Poulsen(lekker immers irriteren)
Blind moisander veldman vrhijn

Als dejong weer zo belabberd speelt in de spits bojan voor hem en kishna in de spits
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hen nog nooit gezegd dat ie technisch geweldig is. De rest van je post is te zielig om op te reageren. Onze wil is namelijk wet??? Ben je niet helemaal bij ofzo??
Het is gewoon zo dat je altijd je zin wil doordrijven als het niet in je straatje past.. en ben echt niet de eerste die da roept hier.. nog geen fuck veranderd jij..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:32 schreef Eide het volgende:

Waarom moet serero wel volledig fit en herstelt zijn ?? Geef die dan ook een kans
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 18:01   quote  deeplink  
Anyway terug naar die tiefus kakkerlakken.. word niet wat ;))
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Kishna mag wat mij betreft ook gewoon starten.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 18:05 schreef Eide het volgende:
Kishna mag wat mij betreft ook gewoon starten.
Dan zijn we het opnieuw eens :)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Eie wil zich onsterfelijk maken... Hopen dat et em lukt
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat je altijd je zin wil doordrijven als het niet in je straatje past.. en ben echt niet de eerste die da roept hier.. nog geen fuck veranderd jij..
Heb jij jezelf zien typen? Jij gaat er ook niet voor weg om het laatste woord te hebben!

Kut ik bemoei me er alweer mee. Sorry, godverdomme.... stoute Loetje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Krijg je met die hoeren smartphones ;))
nummer10
 nummer10 - zaterdag 01 maart 2014 - 18:35   quote  deeplink  
En nogmaals klaar nu... We willen allemaal dat het goed gaat toch..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 18:35 schreef nummer10 het volgende:
En nogmaals klaar nu... We willen allemaal dat het goed gaat toch..
Je hebt nog steeds niet op de feiten gereageerd? Jammer dat je niet mans genoeg bent om toe te geven dat je gewoon fout zit!
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 17:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik drijf mijn zin niet door. Jij kan je punt blijkbaar niet maken en gaat dan teruggrijpen naar dit soort persoonlijke dingen..

Houd het gewoon inhoudelijk, doe ik ook..

En maak je ook maar geen illusies, wat dat betreft over Ajax zal ik ook nooit veranderen..

Wil best mijn mening bijdraaien, maar dan moeten er hele goede argumenten komen.. En die heb jij blijkbaar niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 01 maart 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Ik ben er eindelijk achter wat die spandoeken in de Kuip met het opschrift JHK nu precies betekenen en ze hebben nog helemaal gelijk ook! Ik wist niet dat ze daar zulke goede zelfreflectie hebben! ;-)

JHK = JODEN HATEN KAKKERLAKKEN
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 maart 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben er eindelijk achter wat die spandoeken in de Kuip met het opschrift JHK nu precies betekenen en ze hebben nog helemaal gelijk ook! Ik wist niet dat ze daar zulke goede zelfreflectie hebben! ;-)

JHK = JODEN HATEN KAKKERLAKKEN
Whahahahahaha......
bully
 bully - zaterdag 01 maart 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 15:17 schreef Eide het volgende:

zivkovic is misschien een leuke speler voor de toekomst maar heeft nu ook nog geen basisplaats bij een mindere club.
zie liever een speler komen zoals ziyech van heerenveen.
en echte vleugelspelers.
denk dat Sightorsson ook beter in het spel komt al twijfel ik nog wel of hij de kwaliteit heeft die we nodig hebben.
vond Hoesen voetballend geeneens zo slecht,alleen nog teweinig pit en doelgerichtheid
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:27 schreef bully het volgende:

[..]

ziyech
Is die beter dan Klaassen dan? Denk ik niet. Spelers moet je halen daar waar je versterking nodig hebt, en op het middenveld is het prima.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 maart 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Ziyech mag van mij weg blijven....
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Is trouwens ook een speler die hele goede momenten afwisselt met dramatische wedstrijden.. En je weet hoe het bij Ajax gaat na een dramatische wedstrijd.. Dan kan je er helemaal niks van volgens velen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Is die beter dan Klaassen dan? Denk ik niet. Spelers moet je halen daar waar je versterking nodig hebt, en op het middenveld is het prima.
Ziyech is geen type Klaassen. Klaassen in de aanvallende middenvelder die ook veel verdedigd zoals De Jong vorig jaar. Ziyech is meer de aanvallende middenvelder naar voren om het zo maar te zeggen. Type Eriksen en nu Serero. Hij is welkom voor mij
bully
 bully - zaterdag 01 maart 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 00:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kom dan zelf met de juiste uitslagen dombo. Groningen - Ajax was op 1 september 2013 en werd 1-1. En voor de goede orde, toen speelde De Jong niet eens mee. Thuis won Ajax op 6 februari 2014 met 2-1. En voor de goede orde werd Siem toen vervangen door de latere matchwinnaar. Cambuur speelden we tegen op 15 december 2013, en je raad het al Siem speelde toen niet eens mee. Zwolle thuis was op 14 september 2013 en wonnen we met 2-1. Siem kwam toen pas na 66 minuten in het veld voor Hoesen. Zwolle uit speelden we op 9 februari 2014 en speelden we 1-1 gelijk. En inderdaad is dat de ENIGE wedstrijd waarin De Jong de gehele 90 minuten volmaakte. Dus voordat jij gaat zeggen dat iemand zijn smoel moet houden moet je misschien de FEITEN wel goed kennen. Uiteindelijk hebben we er namelijk GEEN 1 verloren en speelde Siem van de 5 wedstrijden (want volgende week spelen we pas tegen Cambuur thuis) alleen de volle 90 minuten tegen Zwolle uit.

En nu jij weer!
denk ook niet dat je de vergelijking van wedstrijden van de jong dit seisoen kan maken.
is halve seisoen geblesseerd geweest.
dus niet vreemd dat hij nu wat minder is.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ziyech is geen type Klaassen. Klaassen in de aanvallende middenvelder die ook veel verdedigd zoals De Jong vorig jaar. Ziyech is meer de aanvallende middenvelder naar voren om het zo maar te zeggen. Type Eriksen en nu Serero. Hij is welkom voor mij
Dus waar we Serrero, Andersen Duarte nu voor hebben, en waar jongens achter zitten als Keskin.. En daarachter weer Nouri..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 maart 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Ziyech heeft niet de Ajax mentaliteit.....laten lopen dus
bully
 bully - zaterdag 01 maart 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:30 schreef Eide het volgende:

[..]

zeg ook niet beter als Klaasen.
maar zeker beter dan Duarte en Serero.
is toch meer het type als Eriksen.
goede traptechniek en goede steekpas.
klaasen is meer de speler voor de diepte.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus waar we Serrero, Andersen Duarte nu voor hebben, en waar jongens achter zitten als Keskin.. En daarachter weer Nouri..
Ja, alleen ben ik niet gecharmeerd van Duarte en ook Serero heb ik nog niet heel hoog zitten. Maar weet dat dat bij vele anders is. Andersen weet ik niet. Lijkt veel talent te hebben maar wacht ik nog even mee.

Ajax wil naar een bepaald niveau toe, sommige (zoals Duarte) gaat het niveau nooit halen waar ze het bij Ajax over hebben

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feyenoord - Ajax (zondag 2 maart 2014, 14:30); 1 - 2

0.0082998