|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:10 schreef remco k het volgende:[..] In dit geval toch echt niet, in de 16 staan er 2 Ajaciede tegen 4 Feyenoorders..Moisander was er ook niet.. Goal is niet zijn fout ofzo. Maar het niet mee verdedigen op dat moment is wel fout.. Dank U. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:07 schreef nummer10 het volgende:Sorry jongens maar het begint bij de spits die druk moet zetten.. dejong.. die doet da absoluut niet, en gaat wederom weinig van uit.. en nie alleen dejong die poulsen moet je ook nooit weer opstellen Dat is niet zo, het hele elftal moet vooruit gelijktijdig, als 1 iemand begint moet de rest reageren, en dan ben je altijd te laat met druk zetten.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ja klopt remco... Tis gewoon belabberd niks meer niks minder.. en let specifiek op de dejong ook maar is onzichtbaar en absoluut niet het voorbeeld met het mes tussen de tanden in zoon wedstrijd en dat mis ik echt.. je kan gvd 8 punten voorsprong opbouwen dus vind ik dat ze erop moetrn klappe... Ook een fout van deboer trouwens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:12 schreef remco k het volgende:[..] Dat is niet zo, het hele elftal moet vooruit gelijktijdig, als 1 iemand begint moet de rest reageren, en dan ben je altijd te laat met druk zetten.. Daar is hij aanvoerdervoor om de rest op sleeptouw tenemen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind het een beetje matte wedstrijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:12 schreef nummer10 het volgende:Ja klopt remco... Tis gewoon belabberd niks meer niks minder.. en let specifiek op de dejong ook maar is onzichtbaar en absoluut niet het voorbeeld met het mes tussen de tanden in zoon wedstrijd en dat mis ik echt.. je kan gvd 8 punten voorsprong opbouwen dus vind ik dat ze erop moetrn klappe... Ook een fout van deboer trouwens Moet wel kunnen he, fysiek hebben aardig wat spelers aardig wat kilometers in de benen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is maar net wat je van een aanvoerder verwacht.. De Boer was zelf ook alles behalve zo'n aanvoerder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja heel erg zelfs.. geen fuck aan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:13 schreef remco k het volgende:[..] Moet wel kunnen he, fysiek hebben aardig wat spelers aardig wat kilometers in de benen.. Inderdaad. Het scheelt wel of je een weekje rustig kan trainen of op donderdag nog 90 minuten achter 11 ADHD-ers aan moet rennen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
goeie actie van Kishna en 1-1!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Geweldig. De Kuip is stil. Het blijft 50/50. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Wereldactie en siggy doet het enige wat hij echt heel goed kan. Eerste paal lopen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En siggy alle respect... Toch meer spits als dejong |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Poeh, lastige eerste helft. Rennen, vliegen, lange ballen en absoluut niet des Ajax initieel. Toen kreeg ik het gevoel dat Ajax de wedstrijd onder controle kreeg, valt die 1-0 en daarna is het ideeënloos, traag en te afwachtend.
En dan is daar die Kishna. Wat een vent zeg.
En goed gelopen door Sightorsson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Sigthorson toch wel weer erg belangrijk hoor.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja die Kishna is een kanjer en gelukkig stond Siggi inde spits op dat moment en niet de Jong heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkk |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Overigens, bij de tegengoal gaat Cillesen ook niet geheel vrijuit volgens mij (ik zou het moment nog even terug moeten zien) Vermeer pakt zulke ballen namelijk wel. (bijna) onmogelijke ballen pakt Cillesen gewoon niet. Jammer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga nou eens kijken wat de Jong daar doet.. Hij blijft daar weg omdat Siggie komt inlopen.. Hij maakt die goal trouwens niet als spits, dan had ie op dat moment normaal gesproken nooit in die positie gekomen..
Maar het is toch algemeen bekend dat Siggie prima is indien er voorzetten zijn..
Geweldige actie van Kishna...Erg fijn dat een aanvaller pur sang belangrijk is.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er gaat veel van Kishna uit zeg. Je voelt dat ze hem ruimte buitenom moeten geven want hij heeft ook een actie naar binnen en hij weet z'n snelheid heel goed te benutten. Had absoluut niet het idee dat hij die bal bij de 1-1 ging halen maar eigenlijk nog op z'n gemak. Wat gaat het ontzettend hard met die gozer zeg. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:16 schreef Eide het volgende:Poeh, lastige eerste helft. Rennen, vliegen, lange ballen en absoluut niet des Ajax initieel. Toen kreeg ik het gevoel dat Ajax de wedstrijd onder controle kreeg, valt doe 1-0 en daarna is het ideenloos, traag en te afwachtend. En dan is daar die Kishna. Wat een vent zeg. Ik ben het volstrekt met je eens, Eide. Het was (van beide kanten) niet best. Feyenoord toonde meer agressie. Die spitsen, Pellè en Immers, kregen af en toe te veel ruimte. Ajax grossierde opnieuw veel te veel in de tikkies breed en tikkies terug. Je kon wachten op het doelpunt van Feyenoord. Ik ben geen fan van Sightórsson, maar het is duidelijk dat hij meer spits is dan Siem de Jong. Ook opvallend is, dat Kolbeinn in bijna alle "grote" wedstrijden heeft gescoord. Erg leuk voor hem. En voor ons. Zijn doelpunt kwam wel uit de lucht vallen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:19 schreef Jaccio het volgende:Overigens, bij de tegengoal gaat Cillesen ook niet geheel vrijuit volgens mij (ik zou het moment nog even terug moeten zien) Vermeer pakt zulke ballen namelijk wel. (bijna) onmogelijke ballen pakt Cillesen gewoon niet. Jammer In dit geval valt hem niets te verwijten.. De ploeg daarentegen des te meer. Echt schandalig dat je uiteindelijk bij een niet snelle counter achterin 2 Ajacieden tegen 4 Feyenoorders komt te staan.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:20 schreef Eide het volgende:Er gaat veel van Kishna uit zeg. Je voelt dat ze hem ruimte buitenom moeten geven want hij heeft ook een actie naar binnen en hij weet z'n snelheid heel goed te benutten. Had absoluut niet het idee dat hij die bal bij de 1-1 ging halen maar eigenlijk nog op z'n gemak. Wat gaat het ontzettend hard met die gozer zeg. Klopt! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:19 schreef Jaccio het volgende:Overigens, bij de tegengoal gaat Cillesen ook niet geheel vrijuit volgens mij (ik zou het moment nog even terug moeten zien) Vermeer pakt zulke ballen namelijk wel. (bijna) onmogelijke ballen pakt Cillesen gewoon niet. Jammer Die bal pakt vrijwel niemand hoor. De fout daar lag bij Kishna die BMI zomaar laat gaan. Hij moet mee om druk op de voorzet te zetten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:20 schreef Eide het volgende:Er gaat veel van Kishna uit zeg. Je voelt dat ze hem ruimte buitenom moeten geven want hij heeft ook een actie naar binnen en hij weet z'n snelheid heel goed te benutten. Had absoluut niet het idee dat hij die bal bij de 1-1 ging halen maar eigenlijk nog op z'n gemak. Wat gaat het ontzettend hard met die gozer zeg. Vind hem ook fysiek heel erg sterk bij ballen over de grond. Gebruikt zijn lichaam erg goed om bij de bal te komen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:20 schreef remco k het volgende:[..] In dit geval valt hem niets te verwijten.. De ploeg daarentegen des te meer. Echt schandalig dat je uiteindelijk bij een niet snelle counter achterin 2 Ajacieden tegen 4 Feyenoorders komt te staan.. Dat viel mij ook op, Remco. Cillessen had totaal geen schuld aan dat doelpunt! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:21 schreef remco k het volgende:[..] Vind hem ook fysiek heel erg sterk bij ballen over de grond. Gebruikt zijn lichaam erg goed om bij de bal te komen.. Dat is absoluut waar. Hij is erg sterk. Ik verwacht nog erg veel plezier van hem te beleven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:21 schreef remco k het volgende:[..] Vind hem ook fysiek heel erg sterk bij ballen over de grond. Gebruikt zijn lichaam erg goed om bij de bal te komen.. Hele complete voetballer. Ben benieuwd of dit nu zijn daadwerkelijke niveau is of dat dit pas het begin is. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:20 schreef remco k het volgende:[..] In dit geval valt hem niets te verwijten.. De ploeg daarentegen des te meer. Echt schandalig dat je uiteindelijk bij een niet snelle counter achterin 2 Ajacieden tegen 4 Feyenoorders komt te staan.. Ik zie het moment net terug en je hebt gelijk idd. Mijn fout. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:22 schreef Eide het volgende:[..] Hele complete voetballer. Ben benieuwd of dit nu zijn daadwerkelijke niveau is of dat dit pas het begin is. Het begin ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godzijdank 1-1 op een zeer fijn moment.
Ondanks dat Feyenoord ook weinig creëerde vond ik ze wel op alle fronten beter en vooral feller. WEER lijden we gigantisch veel balverlies en roepen we het omheil over onszelf af! Wel doen Van Rhijn en Blind het goed tegen Boétius en Schaken.
Opnieuw spelen we wellicht noodgedwongen de lange bal, ondanks dat de 1-1 daar ook min of meer door uit stand komt is dat gewoon niet ons spel. Zodra de tegenstander fel is komen we tekort en dat vind ik wel erg.
overigens toch weer knap van Kishna!
Hoop dat Ajax in de 2e helft weer wat meer durft te voetballen of er in ieder geval aan toe komt. Anders vrees ik het ergste.
Wel nog een vraag, ik was naar de WC en zag Sightorsson ineens. Ik zag Bojan niet meer. Is hij geblesseerd of tactische redenen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Remco sorry kan nie aan dejong wennen en dan met name zijn inzet en sjokken.. vooral als aanvoerder niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:22 schreef Eide het volgende:[..] Hele complete voetballer. Ben benieuwd of dit nu zijn daadwerkelijke niveau is of dat dit pas het begin is. Ik weet niet wat het is. Maar ik heb sterk het vermoeden dat we goed in handen hebben.. En dan nog niet eens door wat ie doet de afgelopen twee wedstrijden..
Maar dat interview afgelopen week.. Hij zegt met droge ogen zonder te lachen dat zijn doel is bij de besten van de wereld te horen.. Nu hoor je heel veel jongens dat zeggen.. Maar ik denk dat ik hem geloof.. En hij heeft dat plan ook in zijn hoofd nu en daar gaat ie alles aan doen om dat te redden.. Dat wil overigens niet zeggen dat ie het red.. Maar hij heeft het talent, en doet er blijkbaar alles voor.. Misschien moet je juist zeggen laat er alles voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:23 schreef Loetje het volgende:Godzijdank 1-1 op een zeer fijn moment. Ondanks dat Feyenoord ook weinig creëerde vond ik ze wel op alle fronten beter en vooral feller. WEER lijden we gigantisch veel balverlies en roepen we het omheil over onszelf af! Wel doen Van Rhijn en Blind het goed tegen Boétius en Schaken. Opnieuw spelen we wellicht noodgedwongen de lange bal, ondanks dat de 1-1 daar ook min of meer door uit stand komt is dat gewoon niet ons spel. Zodra de tegenstander fel is komen we tekort en dat vind ik wel erg. overigens toch weer knap van Kishna! Hoop dat Ajax in de 2e helft weer wat meer durft te voetballen of er in ieder geval aan toe komt. Anders vrees ik het ergste. Wel nog een vraag, ik was naar de WC en zag Sightorsson ineens. Ik zag Bojan niet meer. Is hij geblesseerd of tactische redenen? Knieblessure.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
En toch vind ik dat Blind terug moet op het middenveld! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:23 schreef Loetje het volgende:Godzijdank 1-1 op een zeer fijn moment. Ondanks dat Feyenoord ook weinig creëerde vond ik ze wel op alle fronten beter en vooral feller. WEER lijden we gigantisch veel balverlies en roepen we het omheil over onszelf af! Wel doen Van Rhijn en Blind het goed tegen Boétius en Schaken. Opnieuw spelen we wellicht noodgedwongen de lange bal, ondanks dat de 1-1 daar ook min of meer door uit stand komt is dat gewoon niet ons spel. Zodra de tegenstander fel is komen we tekort en dat vind ik wel erg. overigens toch weer knap van Kishna! Hoop dat Ajax in de 2e helft weer wat meer durft te voetballen of er in ieder geval aan toe komt. Anders vrees ik het ergste. Wel nog een vraag, ik was naar de WC en zag Sightorsson ineens. Ik zag Bojan niet meer. Is hij geblesseerd of tactische redenen? Geblesseerd. Helaas... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:25 schreef nummer10 het volgende:Remco sorry kan nie aan dejong wennen en dan met name zijn inzet en sjokken.. vooral als aanvoerder niet Dat kan iedereen zijn ding..
Ik verwacht komende week eigenlijk wel wat van hem, dan is de eerste keer dat ie weer een week rust heeft na twee weken 3 wedstrijden per week gespeeld te hebben.. Hij loopt nu op zijn tandvlees, dat is ook te zien.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar wie dan linksback? Ik vind niet dat je Riedewald nu moet opstellen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klote dus. Hij had een redelijk vrije rol. Ondanks hij weinig scoort heeft hij wel dreiging en een mooie techniek. Hopen dat hij er niet te lang uit is. We missen zo wel veel spelers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Blind heeft Schaken goed onder controle. Ook Poulsen doet het redelijk. Riedewald durf ik nu eerlijk gezegd niet op LB te zetten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 15:23 schreef Loetje het volgende:Ondanks dat Feyenoord ook weinig creëerde vond ik ze wel op alle fronten beter en vooral feller. Vond ze niet bteer in het begin, maar het was voetbal wat hen beter ligt dan ons. Rond de 1-0 had ik zelfs het idee dat Ajax de wedstrijd wel zo'n beetje onder controle had. Meer balbezit, wat aanvalletjes en toen die tegengoal.
Daarna was het dramatisch en is het pure individuele klasse dat
de 1-1 valt. Tempo tussen de 1-0 en 1-1 was tergend traag, afwachtend en inspiratieloos. Klaassen is nauwelijks aanspeelbaar en Serero lijkt niet open te durven draaien. Voorin haalt alleen Kishna een acceptabel niveau. Veltman heeft het enorm zwaar. Verder halen Moisander, Van Rhijn en Blind hun niveau wel maar dat is te weinig.
Vind Poulsen trouwens een prettige wedstrijd spelen tot nu toe. Ben geen fan van de man maar speelt degelijk en op zeker. Het oogt alleen allemaal zo traag. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Is Cillessen geblesseerd ????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee Bojan is geblesseerd uitgevallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Huh?
Edit: Ah, Bojan. Knieblessure.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|